Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
optical

secret jardin/darkroom

Recommended Posts

hoi hoi,

 

voor ons volgende projectje wilden we een darkroom die vooral in de lengte plaats inneemt.

 

ik zoek dus iets van een hoogte: 1m20,1m40 breedte: 1m20, 1m20 en lengte 2m.

 

of kan ik gewoon beter een darkroom gewoon kopen en op zijn zij leggen, of is dat afgeraden?

(vanwege de sterkte van de buizen?)

 

ahja, dan zou ik ook willen vragen, met Scrog hoeveel plantjes zouden op die 2m² kunnen passen. (simpele opzetting)

we hebben sativa's. arjan's haze #1 en arjan's lemon haze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Volgens mij is het niet de bedoeling die tenten op hun zijkant te leggen. Dit ivm met lekkage volgens mij. De tentmaat die jij zoekt bestaat volgens mij ook niet. Vooral die hoogte is niet in die breedte/lengte te verkrijgen. (lxbxh) 40x40x120 of 60x60x140 zijn volgens mij de enige tenten met de hoogte die jij wenst. Misschien een stuk of tien daarvan neerzetten <_<

 

Quake

 

-edit-

heel veel "volgens mij" zoals je ziet. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus wat je zegt is dat ik oftewel het lekkage probleem moet doen stoppen, of me best zelf een kastje bouwen met de gewenste maten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zal ik waarschijnlijk een kistje/kastje bouwen van 1m breed, 2m lang en 1,3-5m hoog.

 

aangenomen dat ze onder een scrog staan, hoeveel plantjes raden jullie aan. we hebben al 10 sativa's die we er in zullen zetten. plantjes zullen ongeveer tot 50 tot 80cm zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahja, indien ik het zelf zal bouwen.

ik kan me er wat bij voorstellen.

 

zijn er materialen die beter zijn voor het bouwen van een kast om wiet in de kweken?

en welke materialen zou ik best vermijden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...