Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ypsilon

is dit wel verstandig?

Recommended Posts

Hey Folks!

 

Ik begin aan mijn tweede kweek in mijn kweektent.

Ik ga terug mijn zaadjes laten ontkiemen in pitpots. Deze pitpots zou ik volgend mengsel laten opnemen: water natuurlijk, wortelstimulator en Vitality Plus. Ik zou het kleine stekje ook besprenkelen met dit mengsel, met de voorgeschreven dosering natuurlijk.

 

Als ik ze verpot dan zou ik B.A.C.schimmels willen toevoegen.

Ik gebruik ook Bloei van B.A.C.

 

Goed idee of niet? Alvorens ik in gang schiet wil ik eerst ff jullie mening horen.

Ik hoop Spint te kunnen voorkomen door van bij het begin al Vitality Plus toe te voegen. Bovendien is het ook goed "tegen" stress bij je planten.

 

Als ik mijn produkten, zoals bloei- en groeimiddel e.d. een tijd niet nodig heb dan bewaar ik ze in de ijskast. Donker en koel. Goed? Of is dat helemaal niet nodig volgens jullie?

 

 

 

Greetz

Yps

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik mijn produkten, zoals bloei- en groeimiddel e.d. een tijd niet nodig heb dan bewaar ik ze in de ijskast. Donker en koel. Goed? Of is dat helemaal niet nodig volgens jullie?

 

 

 

Greetz

Yps

 

 

in de koelkast en je wiet stop je zekr als ie droog is en je even niet blowt in de vriezer hahahah

 

zo letterlijk hoef je koel en droog bewaren nou ook niet te nemen denk ik

 

en gewoon geen 20 liter kannen kopen he voor 5 of 10 planten hahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het nu zaad of stek?

 

Nope kan helemaal geen kwaad.Als je werkt met zaad hoef je zelfs niet zo bang te zijn om spint op te lopen

 

gr mei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik werk met zaadjes hé.

Mijn vorige kweek heb ik ook vanuit zaad gedaan en toen had ik toch wat last van spint.

 

Mijn weed hoef ik niet te bewaren hoor, die is snel genoeg op haha.

 

Thx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...