Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bazzl

Valse ID kaart

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben nu 17 en ik wil 25 july naar Dominator, maar daar moet je 18+ voor zijn. Nu hoor ik steeds vaker mensen praten

over dat een valse ID kaart maken best makkelijk is. Heeft hier iemand ervaring mee of weet die hoe het moet?

 

Alvast bedankt,

 

Bas

 

(ps: IK WIL GEEN VALSE ID OM NAAR DE COFFEESHOP TE GAAN. ZO KAN DE SHOPEIGENAAR ZIJN VERGUNNING VERLIEZEN EN DAAR HEB IK GEEN ZIN IN. HET IS ALLEEN OM DIT FEEST)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet 18 zijn om lid te zijn van dit forum...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

en wat denk jij nou, dat wij hier op een wietforum jou gaan uitleggen hoe je aan een valse ID komt?

 

:)

 

Dit wat voor je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Politie bij database vingerafdrukken'

De Nederlander levert, als het aan het kabinet ligt, opnieuw privacy in; dit keer is het de vingerafdruk.

'POLITIE BIJ DATABASE VINGERAFDRUKKEN'

Foto

 

Wetsvoorstel

Het kabinet wil politie en justitie toegang geven tot de vingerafdrukken van alle Nederlanders. Vanaf medio volgend moet iedereen die een ID-kaart of een paspoort moet halen, naast een gezichtsscan ook zijn vingerafdrukken afstaan. RTL Nieuws heeft nu ontdekt dat het kabinet de databank met de vingerafdrukken wil openstellen voor politie en justitie.

 

Openstellen

Het kabinetsplan zou moeten leiden tot een veel groter aantal opgeloste misdrijven. In het bestaande systeem mogen alleen de vingerafdrukken van criminelen en asielzoekers worden opgeslagen.

 

Bij voorbaat verdachte

Het wetsvoorstel betekent een ingrijpende stap in de Nederlandse juridische regelgeving. Het fundament onder het Nederlandse strafrecht is dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel is bewezen. Door de vingerafdrukken van iedereen op te slaan voor misdaadonderzoek, wordt in feite elke Nederlander bij voorbaat verdachte. Het College Bescherming Persoonsgegevens vindt dat te ver gaan, en zegt dat het kabinet in strijd handelt met het Europees Verdrag van de Rechten van de Mens.

 

Uniek in Europa

Binnen Europa is er geen enkel land dat justitie toegang geeft tot de vingerafdrukken van alle inwoners. Toch lijkt in de Nederlandse Tweede Kamer op dit moment een meerderheid voorstander te zijn van het wetsvoorstel.

 

(bron) http://rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenla...oor_politie.xml

 

******************

 

 

Invoering vingerafdruk op paspoort en ID kaart uitgesteld?

 

www.wiezalhetweten.nl

 

Staatssecretaris Bijleveld van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties heeft op 28 mei 2009 in een brief aan de Tweede Kamer laten weten dat de datum invoering van de vingerafdrukken in Nederlandse reisdocumenten wordt uitgesteld. De vingerafdrukken in het nationaal paspoort, de Nederlandse identiteitskaart en de reisdocumenten voor vluchtelingen en vreemdelingen worden ingevoerd op 21 september 2009.

 

dus oppassen wat je in het bos achterlaat aan potten en zakken in de toekomst ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe dacht is te proberen he, maar weet nu hoe het moet :)

 

1: Id kaart inscannen

2: Paint openen

3: Id kaart geboortedatum veranderen

4: Uitprinten

5: stukje karton aan de achterkant en vastlijmen

6: In een plastic hoesje en klaar is kees

 

Ik ga lekker naar dominator :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

paspoort, ID kaart??

wat is dat :dope:

dat ouwe ding moet ik al 11 jaar vervangen maar ze willen het statiegeld niet terug betalen :) .

dus wil ik geen nieuwe die ik weer opnieuw moet betalen :smoke

dus met die flauwekul met die vingerafdrukken doe ik ook niet aan mee.

zal het paspoort en de ID kaart ook wel weer duurder worden met die extra flauwekul.

als ze willen weten wie ik ben vragen ze m'n moeder maar.

die heeft alle foto's en de rest van de nodige info die de staat niet heeft :)

heeft dat ouwe dametje ook nog ff wat te kletsen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

het vervalsen van een id is strafbaar. Bovendien ben je te jong. Als de koffieshophouder niet goed kijkt en het toelaat en hij wordt gepakt is hij zelfs zuur.

 

Topic gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...