Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dixke

Voorstellen Dixke

Recommended Posts

Hallo allemaal ik ben nu al een maandje lid ongeveer en vond het ook maar eens tijd om me toch nog voor te stellen. Omdat ik zie dat ik toch wel erg veel aan dit forum heb en zie dat er veel mensen zijn die je graag willen helpen !! top!. Ik kom uit Noord-brabant. Ik ben nu pas begonnen met een buitenkweekJE 2x NLX. En volgens mij doen ze het goed :)!!.

Check je later op het forum haha!:)

 

 

grten Dixke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dixke,

veel succes met jouw buitenkweek,

en van harte welkom op dit mooie forum :)

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Dixke,

veel succes met jouw buitenkweek,

en van harte welkom op dit mooie forum :)

 

Groetjes

Torsten

 

welkom, welkom, net als ik dus een newbe.....we spreken elkaar wellicht een keer via postings...succes met je plantjes:)

 

Much

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Dix!

 

Groeten

JF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum :D

 

Ik heb een pm ontvangen van je voor wat uitleg over klieven, hopelijk heb ik je er mee geholpen :)

Ben je van plan om te gaan klieven op je buiten planten dan?

NLX is buiten klaar zo rond half/eind oktober, dus zou jij moeten gaan klieven rond eind september schat ik zo.

 

Succes en veel plezier op het forum.

 

El Fish :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welkom op het forum :rofl

 

Ik heb een pm ontvangen van je voor wat uitleg over klieven, hopelijk heb ik je er mee geholpen :rofl

Ben je van plan om te gaan klieven op je buiten planten dan?

NLX is buiten klaar zo rond half/eind oktober, dus zou jij moeten gaan klieven rond eind september schat ik zo.

 

Succes en veel plezier op het forum.

 

El Fish <_<

 

Ik wist niet wat klieven was en wat het inhield je hebt me hier inderdaad mee geholpen thx:)

Ik weet het niet als het veel scheeld dan misschien wel! Maar kan het klieven ook fout gaan?

 

Dankje!

 

Grt Dixke

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bewerking van het klieven kan uiteraard fout gaan, maar heb nog nooit gehoord of gelezen dat klieven fout gelopen is voor het verdere proces van de levenscyclus van de plant.

Dus als je zorgt dat er niets fout loopt tijdens het door snijden of splitten van de stam, kan er verder volgens mij ook niets meer fout gaan.

Dus niet te dronken of te stoned te werk gaan en spanbanden tegen het door scheuren gebruiken en er is geen gevaar :rofl

 

Later,

 

El Fish <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...