Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
optical

eigen zaad?

Recommended Posts

ik had vorig jaar 3vrouwelijke plantjes. Nu zijn die goed gecured. Wanneer ik soms van die rook, komt het eens voor dat ik een zaadje vind (denk in de laatste 4 maanden zo een 4-5zaadjes(4-5zaadjes op 200-250gr). hoewel mijn planten geen herma's waren, zijn deze zaadjes dan herma? (in de shop al vaak zaadjes in mijn wiet gevonden).

 

nu is mijn vraag: zijn die zaadjes geschikt om ze te planten?(geen herma?)

op ene na zijn ze allemaal al uitgekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( gewoon de grond in waarschijnlijk gewoom zaad. had ik ook een kijk maar in me gallerij zijn mooi plantjes aan het worden , :D vorig jaar kwam ik ook zaad tegen in me binnen wiet en ze doen het buiten prima :P

succes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleinn subvraagje: die planten kwamen uit feminized zaadjes, is er dan meer kans dat ze vrouwelijk zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het feminized zaden waren, dan denk ik dat er toch een herma zal tussen gezeten hebben die de plantjes bevrucht heeft. Als het zo is, dan zijn deze zaden ook bijna zeker herma's.

Een andere mogelijkheid is dat er wat pollen van een mannelijke plant in de buurt jouw vrouwtjes heeft weten te bevruchten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mannelijke plant lijkt me onwaarschijnlijk ze stonden hier ergens midden in een grote stad in een kastje.

ik heb 2 van die zaadjes aan vrienden gegeven, die zetten die in de bloei deze week, zal wel laten weten wat het resultaat is.

Zaden komen allemaal uit 1 glazen pot wiet (met slechts 1 van de plantenen per pot).

Share this post


Link to post
Share on other sites
mannelijke plant lijkt me onwaarschijnlijk ze stonden hier ergens midden in een grote stad in een kastje.

Het lijkt onwaarschijnlijk, maar het kan wel, pollen kunnen een redelijke afstand afleggen.

Of de pollen zijn op jou gevallen, en als jij dan eens naar je plantjes kijkt, kan je ze onbewust bevrucht hebben.

En voor zover ik weet heeft er nog nooit een onbevlekte bevruchting bij cannabis plaatsgevonden, dus mss heb je wel een primeur! :P :D :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...