Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
optical

arjan's haze #1

Recommended Posts

ik heb mijn vriendin nu arjan's haze #1 gekocht. na het consulteren van mijn topic over kwazulu en pure haze. (niet zeker indien het pure haze is maar wel wat ik zoek (aangezien ik die heerlijk vind).

 

nu is mijn vraag als volgt: -hoe zou ik die soort het beste aanpakken?

- heeft iemand hier al ervaringen mee? (resultaat, toprot, moeilijk?)

mijn vriendin zal hoogstwaarschijnlijk mijn kast krijgen aangezien ik een nieuwe kast ga kopen. Deze is 80x80x160. enkel de kast krijgt ze van mij. we werken graag met iets van 400-500 W (enkel of meerdere lampen). hoe zou zij dat het beste kunnen aanpakken?. zij heeft vrij weinig ervaring, enkel wat buitenkweek.

alle hulp is welkom: potten, licht, grond.....

ahja ze wil er 5kweken.(ze zijn feminized)

mijn voorstel is HPS-lamp 400W en SoG'gen (ja de rest zoals filters en dergelijke natuurlijk ook)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola,

 

Enigste raad die ik je kan geven is , verruim je geest op het forum en pas een aantal dingen die je leest toe op jouw/jullie eigen situatie, daar ben ik ook een redelijk eind mee op weg gekomen.

 

Dampende groet,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

de zoekfunctie word anders zoòòòòòòò overbodig op dit forum :D :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze stelde me wel een vraag waarvan ik het hier heb proberen te vinden maar niet heel erg duidelijk vond.

 

ik las dat de grond die de planten nodig hebben/willen verschilt tussen de groei en de bloei. wij kweken meestal haze'sjes, waarbij we ze meestal hooguit 1week laten groeien. raden jullie aan dat ze dan best gewoonweg begint met bloeigrond of toch eerst wat groei -en dan bloeigrond. (trouwens eeni interessant topic dat nu aan de gang is, ongeveer). heb het zelf al wat gezocht, maar daar is toch geen precieze meninbg over te vinden (oftwel zoek ik niet hard genoeg(maarja ik was toch gebuisd voor heuristiek :D ).

 

vraag is dus: groei -en bloeigrond of enkel bloeigrond?

subvraagje; aangeraden haze-sjes langer te laten groeien of niet? (hoogte is ongeveer in de kast dat ze kunnen bereiken ongeveer 1m20 max (160 -l amp en potten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bloei grond of groei grond...... sorry maar jij hebt nog veel te lezen.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk de ideale buiten voeding gevonden te hebben!, Vaste tomatenvoeding met npk 6-4-12!! goed zo?? of niet??

ik kan nog niet zo goed linken naar: maar dat stond bij outdoorvragen.

ik had hier mijn inspiratie gehaald voor de vraag.

er werd hier een onderscheid gemaakt tussen grond die goed is voor de bloei en grond voor de groei, liever andere waarden van bepaalde stoffen. of grond bewerkt met stoffen beter voor de bloei of groei.

misschien verkeerd geinterpreteerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lezen o lezen een ode aan het lezen .

 

het kan aan mij liggen maar je heb duidenlijk niet genoeg gelezen .

 

er zit idd verschil van voedings waardes in kweek grond maar het groei en bloei verhaal gooien we er van uit de fles in , nkp korrels kan ook of iets anders met een goede samen stelling waarvoor het nodig is.

voor de bloei vind ik de 6- 4- 12 niet ok en buiten moeten ze nog groeien dan p 12 ?

 

al je vragen zijn beginners vragen en ik denk dat dit topic dan ook ergens anders thuis hoort .

Share this post


Link to post
Share on other sites
subvraagje; aangeraden haze-sjes langer te laten groeien of niet? (hoogte is ongeveer in de kast dat ze kunnen bereiken ongeveer 1m20 max (160 -l amp en potten)

Ik denk dat je best bent met direct op 12/12 te beginnen aangezien het een sativa is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

groei en bloei grond ? lijkt me erg vervelend om alles voor de bloei nog ff snel over te potten <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...