Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tim

5000 zaden in de polder knallen!

Recommended Posts

ik als groninger zal daar even op reageren.

 

nee, hier gooien we geen roundup op.....zij doen het voor hun werk, onze hobby zal dus moeten wijken voor hun bestaansrecht!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Tim,

ik ben blij, dat je het veld vernietigt. :D

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk je uit dat je jezelf niet vernietigd,

 

zou een lelijke krantenkop opleveren...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

600km zal zn stuifmeel wel niet geraken, ik zit dus safe :P

Best wel een nutteloze klus, als ik zie wat voor werk ik heb om 20 plantjes te zetten :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of dit een slim of een stom idee was, dat laat ik tussenbeide.

Ik snap simpelweg het nut niet van deze actie. :D

 

Lijkt mij wel geniaal als de persoon in kwestie hier effectief iets zou uit kunnen halen. Wat zou het uiteindelijk geworden zijn.

Nu ja de risico's zijn misschien wat te groot om het uit te testen. :P

Ik ben benieuwd..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Cannabusines was jij niet diegen die hennep zaden te ruil aan bood 2 jaar geleden

 

Dat je dat nog weet zeg, ik was het zelf al vergeten.. Tja, als je erachter komt doordat je een test laat uitvoeren door iemand op het wietform omdat je zelf ziet dat de zaden die je hebt niet deugen, kom je tot een vervelende ontdekking, je weet dus ook dat ik van de mensen met wie ik geruild heb netjes de zaden heb terug geruild en alle schade ongedaan heb gemaakt. Fouten worden gemaakt, en helaas was ik de dupe..

 

groot prater? je hebt nog niks gezien jong :D

 

Ontopic:

Wat driesken zegd, 20 plantjes kosten bakken met werk als je het goed doet. Ik heb er dan enkele meer weg gezet en er gaan er nog meer weg binnenkort. Maar ik snap net als Fang niet waar hij de profijt ziet van dit, wat probeert deze gast te doen. Probeert hij de touwindustrie te spekken?

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wilde niet eens reageren dit jaar op het forum maar als ik zulke verhalen lees van 5000 zaden ergens neer knallen we zien wel wat het word,ik ben opzoek naar de perfecte spot enz dan denk ik echt.....Man man waar ben je mee bezig.

 

Ik zal geen gevaar hebben van je stuifmeel productie aangezien ik ver in South zit,en als er al gevaar is voor kwekers in de regio zie ik niet in waarom je niet gewoon probeer een 100/200/300 vrouwlijke planten fatsoenlijk klaar te krijgen en daar een onsje of wat vanaf te toveren ipv met zo,n waardeloos spul als viszaad aan de gang te gang is dit meer een no-money dan wat anders of voor 16 jaring een macho topic "ik heb 5000 planten staan"

 

 

Ik heb het hier in N-Limburg al druk om 350 planten kwijt te worden en dan zal iemand uit Groningen ff ongemerkt een halve hectare vrouwelijk spul gaan kweken.....Raar dat er nog zulke stukke ruimte zijn in Europe,ik had meer zoiets voor Australie/Canada in gedachte maar al is Groningen vrij dun bevolkt voor NL begrippen zal het je nog niet lukken om zoveel on op gemerkt klaar te fokken,daarom kun je beter een paar 100€ uitgeven voor goede stekken en daarmee met kleine beetjes her en der aan de slag gaan als met zo,n belachelijk iets al meer dan 300+ op 1 plaats en die 5000 neem ik al helemaal niet serieus,sorry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegen de tijd dat ze cannabis gaan verbieden, behoede het, is dit een een goeie actie, maar nu nog niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongen ga lekker je gang!!!!

ik denk zelf dat er uit eindelijk maar tien fluffy's over blijven, om dat je voor de rest geen tijd heb :D

of je moet zo'n uitkeringtrekkertje weze dan is t een ander verhaal :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey tim.

ik heb me heel negatief geuit eerder in dit topic omdat ik twee keer meer dan honderd hard voor gewerkte planten heb kunnen wegmieteren door acties van mensen zoals jij.

ik denk niet dat jij enig idee hebt hoe dat aanvoelt als je daar achter komt als kweker.

wel ben ik blij om te horen dat alles is platgespoten,maar ik vindt het dan toch spijtig dat jij nix te verbouwen hebt dit jaar.

ik weet niet wat jou drive is om uberhaubt bezig te zijn met cannabis.sommigen telen voor voor eigen gebruik,anderen voor de knikkers en weer anderen voor beiden en hebben een diepe passie voor wat ze doen.je kan je niet voorstellen wat een klap in het gezicht het is voor deze groep kwekers als hun planten verneukt worden door wilde rotzooi gezaaid door mensen met een zogenaamd goed idee.

mijn reactie was dan misschien wat heftig,dat komt omdat ik er geen woorden voor kan vinden als ik heel boos ben terwijl ik wil je te vertellen waarom je dit soort dingen echt niet kan maken.

ik hoop dat dit bericht wat duidelijkheid schept..

koop een paar leuke stekjes dit jaar om toch nog wat knaps te kunnen oogsten,dan zal je meteen merken hoeveel tijd en liefde daarin gaat zitten.

bedenk na dit zeizoen terwijl je je topjes aan het curen bent of je wel 5000 planten kan hebben en nodig hebt om een goed jaar te hebben,want geloof me nou,dat zijn er heeeel veel hoor.

mocht je echt een goeie spot hebben en wel overwogen zeker weten dat je dit wilt,krijg jij van mij de eerste paar honderd zaden toegestuurd eind dit jaar om je droom te verwezelijken.

maar daar moet tegen overstaan dat je dit jaar een topicje gaat doen van je nieuwe stekjes of zaailingen dit seizoen met een knap soortje en geen industriezooi omdat ik wel eens wil zien hoe serieus jij kweken neemt als je er mee bezig gaat..

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ indoflow

 

:D

 

Ontzettend volwassen reactie. Om zo terug te komen op je eerdere post. Hulde!

 

@ tim

 

hoop dat je inloopkast-kweek een suuk6 wordt en je ook aangestoken wordt met het teel-virus.

 

Hopelijk is dit topic snel vergeten en gaan we ons weer met leuke zaken bezig houden.

 

Groetsels

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

@indoflow,

Tof van je, er zijn soms nog weinig mensen die kleur durven te bekkennen. En het is een mooi aanbod om zijn droom te verwezelijken, als hij ook maar een beetje ballen(karakter) heeft dan neemt hij je aanbod aan!

Greetz Thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd indoflow :D

 

en tim, je bent toch niet de persoon van dat 'gigantische oogst' topic van afgelopen winter?

 

Groeten ganjahman

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ganjahman:

Welk topic bdoel je? ben wel benieuwd..

 

@Tim:

Als je dit jaar zoals gezegd door indoflow een topic opent en het mooi bijhoudt met alles erop en eraan, krijg je van mij ook een pak zaden. Reden te meer om hard je best te doen om dit jaar een mooie kweek te doen!(zonder stuifmeel en mannen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sjaak banaan

 

Dit topic, http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...gantische+oogst

Het eindigt weer helemaal nergens in die topic, net als alle andere hits van mensen die het even snel willen maken.

Ik wou het ook meteen lezen maar het bleek natuurlijk over iemand te gaan zoals in dit topic.

 

Greetz Thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga niet iedereen quoten maar het volgende,

 

ik zie dat er vele reageren met grootpraten,tiener gelul, blablabla

 

nou hier mijn korte verhaal,

 

ik ben inderdaad te snel geweest met mijn ideen en heb zonder nadenken, vele op hun staart getrapt.

door mijn stomme akties!( ik geef het toe).

echter wil ik even kwijt dat ik een serieuze kweker ben,maar dat neemt niet weg dat ook serieuze kwekers fouten kunnen maken!

dus ik zal zien dat ik snel alles op de rit krijg en opnieuw verder ga.

 

tot mijn grote spijt heb ik ingezien dat het maybe een hopeloze aktie is om zo van start te gaan.

dus optie 2: nieuwe zaden zien te regelen.

de jongen mannentje en vrouwtjes zullen dus ook wel in de clicko verdwijnen.

en zal ik een nieuw topic gaan openen, mede door de reaktie van (INDOFLOW).

 

betreft het indoor gedeelte ben ik super aktief en boek ik zeer goede resultaten,

aangezien ik pas sinds een paar weken het WF ken,kom ik volgens andere over als een beginner

dus zit ik met vele vragen zoals? "KAN IK KWEKEN MET 1.50MTR HOOGTE".

Dit om continu te blijven experimenteren en zodoende de ervaringen en alle dingen met jullie te kunnen delen.

 

Tim

Share this post


Link to post
Share on other sites
tot mijn grote spijt heb ik ingezien dat het maybe een hopeloze aktie is om zo van start te gaan.

dus optie 2: nieuwe zaden zien te regelen.

 

Als je toch binnen kweekt.. Mannetje + vrouwtje = zat zaden om ff flink los te gaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed gedaan tim opgeruimd staat netjes.

Koop dan ff lekker een paar stekken en zet die lekker buiten op die plek.

flink toppen en tot een mega plant laten groeien.

succes

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha die tim.

 

weet je man,het gaat er niet om hoelang je er al mee bezig bent..

het gaat er meer om hoe je er mee bezig bent :)

ik twijfel er niet aan dat je indoor goeie resultaten boekt,maar dat doe je toch ook niet met het soort hennep wat je buiten hebt gebruikt? :)

mocht je op zoek zijn naar een leuk soortje voor buiten voor dit seizoen[zaden]kijk eens bij frobanken.

dat is een deense zadenbank met echt heel betaalbare buiten zaden die het ook nog es erg leuk doen hier in nederland.

en het idee van blowmonkey is ook helemaal goed!!

als je toch al binnen aan het kweken bent..dan heb jij meer zaden dan je zaaien kan volgend jaar.

lijkt mij dan ook een goede investering om dit jaar te proberen.

ik ben zelf ook druk bezig met het laten sexen van de mooiste deense soortjes die ik heb en ik doe alles buiten,van het kiemen tot aan het oogsten..

kan jij ook proberen misschien..

anyways wens ik je veel succes en vooral veel plezier en ik ben heel benieuwd waar je je volgende topic mee opent.

 

greetzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Velen zijn een stelletje zeikers ook in deze topic en persoonlijk vind ik het heel zonde dat het het nu weer afgelopen is met deze topic.Velen van jullie weten totaal niet wat voor 'vogelzaad' er verkocht wordt.Het meeste zaad komt uit China (Yunnan, Sichuan) en deze variëteiten zijn laatbloeiers. De mannetjes beginnen pas half augustus met bloeien en de vrouwtjes pas in September.Binnen deze variëteiten kunnen hele leuke pheno's tussen zitten geurend naar sinaasappel tot extreem vertakt.Je hebt pheno's met vette indica-bladeren tot pheno's die op Thaise, Laotische sativa's lijken.

 

Hier wat foto's

 

F4 Yunnan (foto Sam the Skunkman)

 

Planten uit Ningxia (foto 1 & 2)

gallery_16467_4905_14632.jpg

 

gallery_16467_4905_173357.jpg

 

Foto's 3,4,5,6 uit eigen tuin (totaal geen schimmelgevoeligheid)

gallery_16467_4905_1553.jpg

 

med_gallery_16467_4905_190468.jpg

 

med_gallery_16467_4905_450153.jpg

 

Deze laatste rook heerlijk naar sinaasappels

med_gallery_16467_4905_400903.jpg

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie alleen geen thc zitten? en die laatste foto is niet echt sin semilla te noemen niet?

 

Greetz..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

THC zie je niet zitten, dat zit in de harsklieren.Dit was pas 4e week bloei.De laatste foto is bevrucht ja en dat was ook de bedoeling.Een top met harsklieren wil niet automatisch zeggen dat er ook THC in zit zoals op deze foto.

 

med_gallery_16467_4905_455748.jpg

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmanito..

 

dan maar een zeikerd hoor.

zou jij het niet erg gevonden hebben als jouw mooie planten van de fotoos die je laat zien bestoven waren door iets wat je niet wilt?

kijk,wij hebben ook wel es een paar leuke planten geteeld uit vogel en visvoerhennep.maar dat doe je toch niet met kilo's zaad tegelijk man?

dat is toch niet te behandelen..zou jij zo respectloos je zaden kunnen strooien en maling kunnen hebben aan eventuele medekwekers?

mijn maag draait zich er van om als ik bedenk dat het mij nog eens zal gebeuren zo'n wildbestuiving op de spot.

wel is het inderdaad leuk om es een topic te maken van wat er allemaal tussen die zaden kan zitten,maar niet op een manier zoals tim dat van plan was.

dan maar een zeikerd hoor.

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...