Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tim

5000 zaden in de polder knallen!

Recommended Posts

zojuist zijn er bij mij ongeveer 5000 zaden ontkiemd :P

 

 

:D aandacht tekort

Share this post


Link to post
Share on other sites
helaas voor jullie ga ik geen fotos maken van de plekken ,angezien ik dit graag geheim wil houden.

lol

 

Bang dat je hennep wordt gestolen? :D

 

Zet er een bordje bij. Hennep.

 

Zet gewoon een foto neer als ze er straks met z'n allen staan man, niemand die op het idee komt om het te gaan jatten als ze het op internet tegen komen.. Het is en blijft hennep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik roep bij deze op aan kwekers over een maand te gaat zoeken in de polder om deze plek te vinden en een flinke lading roundup eroverheen te flikkeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar ik zie wel weer dat er vele in de stress raken

 

Dat heb je verdomde goed jah! denk je even een leuke slag te slaan, ik heb bergen aan onmenselijk werk verzet het staat nu goed weg, kom er zo'n idioot die de hele polder naar de klote loopt te stuiven.. daar word ik niet bepaald warm van.

 

Mijn vraag is wat probeer je te verdienen, ze lachen je allemaal uit als je met die rotzooi aan komt zetten.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat heb je verdomde goed jah! denk je even een leuke slag te slaan, ik heb bergen aan onmenselijk werk verzet het staat nu goed weg, kom er zo'n idioot die de hele polder naar de klote loopt te stuiven.. daar word ik niet bepaald warm van.

 

Mijn vraag is wat probeer je te verdienen, ze lachen je allemaal uit als je met die rotzooi aan komt zetten.

 

Greetz

 

 

waar blijven die pics

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Tim,

 

Ik wou je even succes wensen met het kweken van het vogelvoer.

Blijf je nog even in die polder van je wonen? dan heeft de rest van nederland geen last van je bestuiving.

 

2500 mannetjes tussen 2500 vrouwtjes uithalen is gekkenwerk, helemaal met 5000 vogelvoerzaden maarja, sommige mensen zijn misschien iets te optimistich, je zal er geen 2500kg goeie wiet vanaf halen :D maar dat wist je waarschijnlijk al :P

1Kg zou ik al knap vinden eigenlijk.

 

Anyway, hoop dat je realiseert dat je met een vreemd en ondoordacht plan bent begonnen en de kritiek moet je maar met een beetje zout nemen. De volgende keer wat beter nadenken voor je aan de gang gaat, dit is alleen maar zonde van je tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je het al doet, post er dan foto's van.. je zegt zelf al dat het 300m2 is, nou zou ik het heel knap vinden als niemand het binnen een maand of twee gevonden heeft..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus is de overheid wel slim genoeg geweest die mensen een subsidie te geven :D

 

maar idd heel jammer voor de kwekers in het noorden, gelukkig woon ik niet in het noorden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog geen foto van de 5000 ontkiemers gezien, dus die gast zit alles gewoon te verzinnen.

Typische tiener-actie.

 

btw, dat bericht (is uit 2002) is heel opmerkelijk.

Vooral die laatste zin : "En nu is het gewas dus weer terug. Dankzij investeringen met geld dat is verdiend met de nederwiet."

 

Dus het is een investering van oud wiet-kwekers ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat mensen zich zo druk maken en meteen beginnen te schelden , ongeloofelijk en zeer asiocaal :D :P

 

Er wordt al zeer lang hennep geteeld in groningen , grote akkers vol , onder welke steen hebben jullie geleefd :(

Elk jaar weer krijgen we vragen hier of het een mannetje of een vrouwtje is , denken jullie nu echt dat je onervaren buurman z'n mannen op tijd uit zijn tuin heeft gehaald , slaap lekker

 

Maak je niet zo druk , zoals ik al eerder berichte stuifmeel kent geen grenzen en houd zich ook niet aan afstand, een beetje wind en stuifmeel is tientallen kilometers terug te vinden

 

Hey Cannabusines was jij niet diegen die hennep zaden te ruil aan bood 2 jaar geleden , groot prater

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het noorden is met alles de lul, hier zitten we op een massieve gasbel waar wij het Westen mee onderhouden, 2 km bij mij vandaan zit een boer die hennep gebruikt als wisselgewas. lekker.

 

Ik denk dat we ons maar eens moeten afsplitsen van Holland, grote hekken tussen drenthe en friesland, met grensbewaking.... is ook weer goed voor de werkgelegeheid hier!

 

LANG LEVE DE REPUBLIEK GRONINGEN!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groot gelijk Buble.

 

Dat je het niet met elkaar eens bent of zelfs dingen van iemand anders

totaal belachelijk vind, zal nooit een rede mogen zijn om te gaan schelden

op het forum.

 

Rare mogool wij zoude jouw in de polder moeten knallen vis wiet jij spoortniet

 

Bovenstaande slaat toch echt nergens op

Share this post


Link to post
Share on other sites

de nederlandse taal is al moeilijk genoeg als je sommige woorden af en toe ziet :D

schelden met spraakgebrek :(

en dan verwachten ze van anderen evengoed vriendelijkheid terug :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ongelovelijk deze topic :P deze dude wil gezien worden op het forum maar ook zeker in de realiteit zo te zien :D

bij zulke grote praatjes horen even grote plaatjes :(

 

grtz, peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat we nog plaatjes zullen te zien krijgen na dit warme onthaal.

Iedereen doet wel eens iets doms of iets impulsief, maar da's nog altijd geen reden om hier een heksenjacht te organiseren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mee eens molmol, maar of het nou doorgaat of niet ik wil wel graag foto's zien. dus laten we het even opnieuw proberen. :D ?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houden we het wel even rustig hier kwekers

Deze beste jongen heeft het ook niet zo bedoeld begrijp ik uit zijn laatste poost ( blijft een niet slimme actie om dit op het forum te zetten als het al zo is ????) , over en weer beschuldigingen komen we niet verder mee .

Laten we tim zijn volgende poost even afwachten voor dat er hier ingegrepen moet worden ivm beschuldigingen.

Tot heel snel vermoed ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste tijd valt mij op dat veel (nieuwe) leden een zeer kort lontje hebben.

Meteen beginnen te schelden :D

Kan me best voorstellen dat dit niet gewenst is maar om direct zo onvolwassen te reageren moet je jezelf eerst bij de neus pakken.

Dit is inderdaad géén gerespecteerde actie van Tim helaas, maar dat zal die zelf vast allang begrepen hebben.

 

grtzz

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom in grunn wonen daar staan elke zomer miljoenen planten stuifmeel los te laten, eind augustus begint het feest al, dan kan deze kilo schijtzaad er ook nog wel bij hurr.

 

Met dank aan Ben Donkers, his life was based on Sin semilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rare mogool wij zoude jouw in de polder moeten knallen vis wiet jij spoortniet

 

Goed gezegd, vaak graag met veel jij ook door regen met die olifanten niet gegeven geweest geboerd!

 

 

 

Ik sluit mij aan bij bovenstaande posts. Tim zijn plan kun je niet meteen goed doordacht noemen, dat is een feit. Ik zie echter geen reden om zo te flippen en te schelden. Ik dacht juist dat een forum ervoor zorgde dat mensen minder impulsief gingen reageren. Niet dus! Zeker op dit forum had ik wel wat anders verwacht!

 

ONTOPIC:

 

Aangezien het kwaad toch al geschied is en de zaadjes al gezaaid zijn, ben ik ook wel eens benieuwd naar foto's.

 

@Tim: Je zegt dat je 5000 zaadjes ontkiemd hebt en in stekpotjes hebt geplaatst. Hoe lang ben je daar niet aan bezig geweest? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Tim: Je zegt dat je 5000 zaadjes ontkiemd hebt en in stekpotjes hebt geplaatst. Hoe lang ben je daar niet aan bezig geweest? :(

 

Daar wacht ik nu al 2 dagen op op die vraag ;)

 

Verder vind ik het leuk om te lezen :P

 

El Fish :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De uitspraken zijn nogal wisselend hier,

en ik vraag me af of t nog wel slim is hierop verder te gaan,

 

Zoals eerders in dit topic vermeld is.

De boeren in drenthe,groningen etc.

gieten jullie daar ook round-up op ?

 

 

grootspraak?

Alles behalve dat!, waarom zou ik er anders een topic over starten?

ik bereik toch niks met een leugen?

 

fotos komen zsm.

 

ps: voor de echte geintresseerd! het akker wordt besproeid met gif! (opa"s old-scool spul ':D ) het was idd niet zo slimme zet.

maar hier zal ik zeker geen excuses voor aanbieden.aangezien ik hiermee iets te druk mee zal zijn.

het is trouwens wel goede gif.dus wie weet waait het wel 10 talle km"s ver!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...