Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
counterstriker

meiden zijn echt raar

Recommended Posts

Vragen beantwoorden door te zeggen "in principe wel ja"

 

Succes :(

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

"meiden zijn echt raar"

Raar is vreemd, onbekend, en onbekend maakt onbemind. Voor iets wat je niet begrijpt kun je geen begrip tonen, en wat dan resteert is jouw onbegrip oftewel domheid en niet de hare (oftewel wat je zegt ben jezelf, alhoewel soort soort zoekt). Als meiden in het algemeen raar zijn heb je een probleem, of is het hoog tijd eens met je (papa en) mama te praten, voordat je zoals ik een echt rare gozer bent.

Jij bent +, positief of goed, en zij -, negatief of slecht, is dat toevallig? Jij bent degene die er achter haar rug om over lult, zelfs tegen onbekenden. Als meiden "altijd problemen om de allerkleinste dingen" maken, hoe allerkleinst zijn die dingen dan praktisch bekeken nog als jij er zelfs een forumonderwerp over begint? Er komen bij mij termen boven als achterbaks en hypocriet. Als je plus en min verbindt krijg je plusminus, ongeveer, en pas dan maken de allerkleinste dingen niet meer uit. Als jij je agressief of zoals zij het ervaart "boos" verdedigt tegen haar gevoel lukt dat zeker niet. De oplossing vind je als je snapt waarom jij je door meiden zo snel bedreigd voelt, of zoals Schenkie zegt: "Wie geen fuoten maakt,maakt waarschijnlijk niets"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluit me aan bij de meeste stukjes @ bovenstaand bericht. Je hebt ook zeker geen vriendin?

 

Wat ik me ook af vraag is of dat je minder jarig bent? Je gedraagt je iig totaal niet volwassen.

En als je wel volwassen bent, maakt dat het verhaal alleen maar een stukje erger.

 

Marijuana :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:P Nee, want voor je het weet krijgen jij, Kees & Snorremans ruzie over wie mijn slipje aanmag..

Wilde net wegclicken,met spijt van de tijdverspilling,tot ik deze las.

:D

Meesterlijk. :(

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu 20 jaar getrouwd, en neem van mij aan dat ze vreemd blijven! :D veel plezier nog! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
omfg, hoe oud zijn jullie ? :)

Ja dat dus. Ik hoop toch niet 18+. Anders is er ergens iets mis gegaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...