Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tilburg2009

De 10 betere coffeshops van Tilburg!

Recommended Posts

twinny zal ze eerdaags wel ff onder de loep nemen.want hier zijn de meningen nogal over verdeeld hoor ik.leuk initiatief.misschien iets voor de reports.bij interesse ff pm naar mij :)

 

succes

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha nice,

ik ga misschien met onze klas naar de efteling, en dat is maar 13 km van tilburg ;) tof om te weten ;) misschien passeren wedaar wel is :verrygood B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat je zojuist hebt verraden geen 18 te zijn :verrygood .

JAwel hoor , we gaan voor de fun naar de efteling !! met de klas bedoel ik met de groep van opt unif...... & iedereen is daar minstens 18 jaar B) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren wa sik in de muzie voor wat vloei en tip..

 

toen viel mijn oog op een nieuw soortje:

 

AMADEUS (indica) á 10 euro de gram.

 

Lekker zoetig en powerful wietje.

Zier er goed uit, en smaakt zelfs nog beter.

 

Zeker het proberen waard!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_7024_146429.jpg

De vijver in de tuin bij de Toermalijn.

 

Heerlijk vertoeven bij lekkere temperaturen.

 

Ook de vaporizer die aanwezig is, is toppie.

 

Service ook goed.

 

En de meeste soorten volgens mij van alle shops.

 

De maximiliaan is echt slecht, zoals Beekaa zegt.

De level heeft goede kwaliteit maar is prijzig.

De Shiva heeft leuke aanbiedingen en is op zich ook goed om er af te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toermalijn heeft echt heerlijke stufjes en prima wiet. beetje duur tenzij je weet wat je koopt. Zeker met stuff soms prima aanbiedingen.

Xtra is al bijna 2 maanden gesloten ivm conflict gemeente. (zie nieuwsberichten)

muze is lekker voor goede prijs, gezellige en goede bediening, een toffe shop met leuke sfeer.

grasscompany vind ik een zeer mooie shop maar dan met wiet van de muze <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een kleine update op dit verhaal.

- ik ben vorrige week bij de maximillian geweest. De verbouwing is mooi gelukt. Er is een gezellige bar met gezellige mensen. ik had 10 euro super polm gehaald en dit was een prima stufje.

- De extra is nog steeds gesloten.

 

De wiet van de Muze is inderdaad een aanrader, Killer Queen!! Heerlijk om de deze wiet in de grasscompany te chillen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

van diene orange bud in de riff !

gij zegt dat dat goeie wiet is, tja.. ieder zijn meug, ik begon pas iets licht te voelen nadat mijn 4de joint op was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen,

 

Ben beetje online op zoek gegaan naar welke coffeeshops in regio Tilburg dingen zoals spacecake verkopen.

Tot nu toe heb ik alleen in verschillende topics bevestiging kunnen vinden van de Shiva, die wietmuffins verkoopt.

 

Ben eigenlijk op zoek naar pastry (brownies, muffies, cake... maakt niet uit) met hasj erin, heeft iemand een idee welke shop(s) dit soort dingen verkopen in Tilburg? Ik weet dat er een in Den Bosch zit die hasjkoekjes verkoopt (ben ff naam vergeten) maar verder heb ik geen idee voor Tilburg (dat een stukkie minder lang rijden is)

 

Als er geen is dan ga ik zelf aan het bakken denk ik, ik heb zelf weinig (een keer hasjkoekjes en paar keer geblowd), en sommige van m'n vrienden geen, ervaring met wiet/hasj maar ik wil het eens een keer gaan proberen. Wil een filmpje van bakken met baard gaan proberen (hasj brownies), en die raadt zo'n 0.3 gram pp aan, alleen lees ik in sommige topics en op sommige fora dat mensen over 1 gram praten, wat raden jullie aan? 0.5 gram lijkt me op dit moment beste middenweg...

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht dat Grass Company wiet en hasj brownies had.Maar als die kwaliteit net zo goed is als hun wiet koop je beter brownies van de appie.Is de kwaliteit zoals die van hun keuken dan kan je ze zeker proberen.Maar ik vrees het 1ste voor je.Zelf ben ik er geweest voor een coffeeshop report,maar na een gesrpek met de manager waarin hij liet merken dat hij voorstander was van rookloze coffeeshop heb ik ook dat opgegeven.

 

Beter kom je 27juni naar de meeting in de toermalijn.Lekker met ze allen in de achtertuin smoken van de beste homegrow.

 

Grtz twin

 

Ps. Casey Jones kan ik iedereen aanraden bij de toermalijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Grass Company op 1 zetten? test je de wc's of wat? of zijn die andere zo beroerd?

veel geld betalen voor weinig kwaliteit, heb een half jaar van TGC gerookt, voorgedraaide, maar op een gegeven moment kom je wel eens ergens anders en dan merk je dat je gewoon gruwelijk veel betaald voor wat je krijgt, heb ook eens wat klachten gehad daar, en dat losten ze wel netjes op, maargoed ik heb bij the grass company altijd zo'n idee dat de noobs bij dit soort zaken binnenkomen en "tevreden" naar buiten stappen omdat ze niet beter weten, net als bij mij dus 2 jaar terug.

 

over die discussie hierboven (jaartje oud al) als je te kleine topjes hebt zou ik ze zeker omruilen. zeker als het een soortje is wat 10 euro/gram kost. want die kleine rommel daar betalen ze waarschijnlijk ook maar 1 euro/gram voor. al die kleine rommel gaat dus 10 x over de kop in tegenstelling tot een fatsoenlijk topje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
idd mooi verbouwd..

Maar fatsoenlijke topjes? ho maar...

 

ELKE keer als ik er kom (ik woon er vlakbij) dan moet ik 3x van keuze verwisselen omdat ze alleen van die kleine popcorntopjes hebben.

 

En dan nog ga ik weg met minitopjes omdat ze niet veel anders hadden.

 

De roodharige eigenaar/manager vond het zelfs raar dat ik steeds om mooie topjes vroeg..

Hele discussie om gehad:

 

Ik zeg: Hey, doe mij maar 20 euro amnesia

 

*Beste man pakt de tupperwarebak en maakt deze open... ik zie alleen maar topjes kleiner dan 1cm, het lijkt wel gruis!

 

Ik zeg: ehmm... anders doe maar een ander soortje want die vind ik er niet zo geweldig uitzien..

 

* Na een rare blik van de man doet hij de doos weer terug en pakt een andere doos..

En de inhoud ziet er hetzelfde uit...

 

Ik zeg: Hebben jullie geen normale toppen? het is alleen maar fluff!

 

Hij zegt: Ja je kunt beter allemaal van die kleine topjes hebben dan een paar grote, want grote hebben meer tak.

 

Ik zeg: in kleintjes zit net zo goed tak.. in elk topje zit een klein takje en bij die topjes in verhouding dus meer.

Weet je wat ik ermee zou doen? hash of olie maken.. dat is gewoon fluff!

 

Zegt hij weer: Nee, dat is niet waar, ik heb er nog nooit klachten over gehad!

 

zeg ik: Bij deze dus...

 

Die discussie heeft me wel even de onkunde van het personeel laten zien,

Ook lieg ik echt niet als ik zeg dat 90% wat in die bakken ligt fluff is.

 

Ik hoop dat iemand van de max dit leest en ze er wat aan doen..

Dat shopje heeft best potentie maar niet op de manier zoals ze het nu doen.

 

gr

 

BK

 

 

maximilian staat er om bekend dat ze het liefste fluf/popcorn/ gruis inkopen.

dit omdat dit spul goedkoper wegaat dan de mooie toppen en zij er dus meer aan verdienen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zeg ik, GAMMA

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat zeg ik, GAMMA

 

 

Verkopen ze daar tegenwoordig ook al wiet?? het wordt steeds doller in Tilburg haha!

 

Groeten, Tilburg2009 :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

TGC heb ik ooit eens koekjes gekocht, maar voelde er niets van. De beste spacecake vindt je in de Crackers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

WAT ZIJN DE LEKKERE WIETJES ? En hoe kom je eraan, verkrijgbaar in de shop ?

 

 

Een coffeeshop die meer als 5 a 6 wietsoorten op t menu heeft die verkoopt je gewoon onbekende meestal dure wiet

 

Coffeeshopwiet die is bijna nooit wat het zou moeten zijn

 

ze hebben alleen de commerciele soorten nlx, pp, bb, k2 (omdat deze soorten zorgen voor goede opbrengsten) en misschien nog wat haze

 

Omdat de shops voornamelijk deze soorten hebben, hebben ze ook wel eens hetzelfde soort in meerdere kwaliteiten.

 

verschillende kwaliteiten van hetzelfde soort moet je kunnen opdelen in prijsklasse daarvoor geven ze de wiet gewoon een naam, wel zo handig en een stuk makkelijker met 4 verschillende kwaliteiten van hetzelfde soort ;)

 

 

Daarbij krijg je dat het duurste het beste lijkt, want er is een verkeerde sticker op het zakje geplakt

 

maar ook dat goeie wiet voor een goeie prijs weg gaat, en mindere kwaliteit voor een mindere prijs

 

dit verkoopsysteem klopt niet, hetgeen het geen negatieve invloed op de wietprijs heeft. Danwel op je eigen persoonlijke situatie wat betreft je wiet roken. Op de markt zijn sommige soorten met een hoog gehalte aan thc, andere hebben weer minder thc. Terwijl de groei/bloei van elk soort anders is.

 

Wat geeft die grote shop erom als jij denkt dat je snow white hebt i.p.v powerplant. krijgen ze wel een 10tje meer voor

 

 

Het gaat hier niet om wat het lekkere soort is maar of de kweker goede soortjes kan kweken.

 

Een goeie kweker heeft lekkere wiet

 

 

Sommige wietsoorten hebben wel hun eigen typisch (kenmerkende) geur of smaak denk aan haze en purple, santa maria (heel zoet) ..

 

voor de rest smaakt thc en bladgroen hetzelfde ( ligt er ook aan of de PH en voornamelijk EC goed onderhouden zijn tijdens de kweek en eventueel met wat voor voeding gekweekt werd)

 

Haze en purple. Dit zijn uitzonderingen

 

 

Diegene die zn wiet haalt bij de shop wordt dus meestal voorgelogen

 

ikzelf hou het meeste van Zoete wiet en die komt alleen van potgrond, cocos of van buiten.

 

en purple smaakt ook wel lekker maar niet meer dan 3 jointjes achter mekaar dan word die muf

 

tegewoordig ook haze, slaat meestal op je nek dus niet mn favoriet

 

 

 

 

probeer maar eens als shop zijnde 15 soorten wiet + 8 soorten hasj constant op voorraad leverbaar te hebben.

 

Goeddraaiende coffeeshop = een afzetter , zogenaamd commercie

 

 

Zolang wij denken welke wiet het lekkerste zal zijn, zijn we stom bezig we moeten erover nadenken hoe kweken we dit bepaalde soort het lekkerste

 

 

 

 

 

 

 

 

En dan zullen we het nog maar niet hebben over de belastingen die de onze Nederlandse Staat (Niet wij, maar alleen onze bevelhebbers) ontvangen van de coffeeshops door middel van het legale gedoogbeleid.

nog maar niet gesproken over de zwarte inkomsten ( Staatsinkomen circa 104 miljard, daarvan komt 4 miljard binnen door ons gedoogbeleid. Bron: Nova politiek tv) En de politiek maar praten over legaliseren.

Daarnaast brengt de zwarte handel naar mijn mening het 10 dubbele op. Naarmate *wij (wijzelf) ook het 10 dubbele aan wiet exporten. Maar onze boodschappen bij de albert hein moeten ook worden gedaan. daarvan krijgen onze blinde geleide honden in politiek Den Haag naast het gedoogbeleid wat trouwens nooit meer weggaat ooknog BTW + Belastingen die de supermarkt betaalt.

die daarnaast kleine bedrijfjes gerund door hardwerkende mensen kapot maakt.

 

http://www.encod.de/info/DE-FINANCIELE-VOORDELEN-VAN-DE.html

Ze praten over bezuinigen als legalisatie voltooid is, maar naar mijn mening is dan de euro oftewel Europa financieel kapot

 

bron: http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendin...r+en+kweek+wiet

bron: http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendin...teelt+in+Europa

 

Het zit zo.. Nederland

 

De Groete

 

 

Powahhhh to the people..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eigen ervaring met Tilburg:

 

TGC: Hier koop ik enkel de hindu kush. Dat vind ik een super weedje, absoluut niet duur voor een shop (ik denk 7/g) en je krijgt steeds mooie toppen. Al heb ik wel liever zakjes dan die bakjes.

Om te zitten ook een super shop, heel relax, goed eten en drinken, toffe bediening. Top shop zeg ik! Toasties all around!

 

Toermalijn: Heel leuke shop, super veel smaken, vaak toffe promoties, vaak ook gratis voorgerolde joint (moet je een beetje geluk mee hebben, als er een dame achter de toog staat gebeurt het bv wel eens ;)). Ooit ook eens weed-chocolade gekocht om choco-melk mee te maken, dat was niet zo'n succes.

 

Maximiliaan: Nog maar 2 keer geweest, en dat was voor de verbouwingen. Ik smoorde toen nog niet zo lang, dus ik zou je niet kunnen zeggen of het goede of slechte weed was. Ik vond het een leuke shop omdat je er bij aankoop van 5g weed, een gratis voorgerolde joint kreeg, in zo'n handige cone. Altijd leuk he! B)

 

Riff: Ben ik nog maar 1 keer geweest, idd vooral hash dacht ik. Ik heb er toen gruis gekocht ofzo, kreeg ik wel een heeeel dik zakje voor :)

 

Africa: 1 keer geweest, vond ik niet zo'n leuke shop, al weet ik niet goed waarom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even een toevoeging dat in de top 10 die je oprakelt shops bij zitten die al 20 jaar (!) bestaan.

Ze beginnen echt historisch te worden. Komen er ook 25 jarig jubileums uit!

Gewoon Bats, in de krant. Tourmalijn 25 jaar! Wiet voor de prijzen van 25 jaar geleden. B)

 

Jammer van blue heaven...

 

@afrobot

Mijn eigen ervaring met Tilburg:

 

TGC: Hier koop ik enkel de hindu kush.

= afghani/hindukush :D

 

Goed hè! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Muze en Ochtengloren bestaan al sinds 1981 en hebben 25 jarig jubileum al tijdje geleden gehad. ;)

Ze zijn wel van eigenaar gewisseld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ochtendgloren zeker! Die lag in puin.

 

Ik weet ook niet precies hoe lang ze bestaan allemaal, maar bijna dat hele rijtje moet 20 zijn...

Er zijn enkele gekomen en gegaan. Maximilliaan hoeft van mij niet en de Level ziet er niet uitnodigend uit, maar dat hebben meer shops.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maximilian verkoopt idd egt mizerige knikker topjes

ik koop er niets meer heb er 1 of 2 keer wat gekocht .

 

ik ga liever naar de muze , pasja of crackers

daar doen ze niet moeilijk als ik meerdere soortjes wil zien voor ik wat koop .

toermalijn bezocht ik ook af en toe eens maar niet zo veel .

 

grass company daar ga ik meer voor die hamburger met friet :D

en daar koop ik enkel de hindukush en die mini potjes haze wel dikke afzet 15 €voor iets meer als een grammetje .

daarom ga ik er liever gewoon eten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben van plan om volgend weekend even naar Tilburg te gaan:)

Sinds dat mijn examens dan eindelijk afgelopen zijn en toch egt wel weer lkkr wil chillen..

Mijn vraag is dus, waar moet je momenteel zijn in Tilburg.. en welke soortjes

zijn dus momenteel aan te raden..?

Ik ben een half jaar geleden in de Shiva geweest, ze hadden wel een paar lekkere dingen,

alleen minpunt was, dat er in het soortje shiva, allemaal rare draadjes zaten..

We hadden allemaal een zakje shiva gekocht en iedereen had dit.. maar we hadden het pas thuis opgemerkt..

En dus al te lui om terug te gaan..

Daarvoor, maar dat is nu al ruim een jaar geleden, ben ik in de muze geweest, lekkere hasj hadden ze daar toen..

Maar ik ben deze keer gewoon op zoek naar wat wiet.. als iemand aanraders heeft:) ik hou van volle zakken^^

 

Gz nairez

Share this post


Link to post
Share on other sites

We gingen altijd naar de moonlight later sunlight. Die had nog wel eens thai. Echt apart.

En Hindukush, en superskunk. Heerlijke tijd met heerlijke wietjes. rode skunk gele skunk, zero zero hash mmm

 

Het is net van welke kweker het afkomt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...