Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Welkom in de gloednieuwe lab sectie!

Recommended Posts

nou dat is pas oldschool.

 

STARTREKKING ACROSS THE UNIVERSE.....ALL JOIN IN!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe nou als rijmelarij ook mag,

bevalt deze sectie mij helemaal.... :(

 

Ik realiseer me net dat er alweer een schakel in de ketting is bijgekomen,

daarover snel meer, kwee niet wat er al openbaar gemaakt kan worden,

maar aanvullend is het zekerz!!!!

 

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje lol mag ook nog steeds hoor :(

 

Deze is voor aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slowly going forward...because we can't find reverse! :(

 

Grtz. Aad

 

ps De alien op het eind is echt angstaanjagend,mensen met tere zielen kunnen die beter vermijden. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst mijn complimenten voor dit geweldige initiatief, zeer interresant.

Volgens mij heb ik er vroeger wel eens wat over gelezen. Toch een paar vraagjes.

Kan je ook echt zien hoeveel cannabinoide er in een bepaalde wiet zit?

Ik bedoel, precies hoeveel % THC en hoeveel % CBN, hoeveel %CBG of hoeveel % CBC enz.

En is een eventuele uitslag absoluut?

 

Alvast bedankt voor de info.

Edited by fotoformo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk dit vind ik nou een super sectie en ben ik ook nou echt in geintresseerd! een testlab, met chromatografie en weet ik het allemaal :D

 

Ben zeeeeer benieuwd wat hier allemaal gaat komen en het gaat 100% allemaal door mij gelezen worden, En binnekort heb ik op mijn opleiding Analist niveau 4 lab en procestechniek ook testen die ik zelf mag bepalen, heb ook al een test gedaan wat voor een micro-organismen op gedroogd blad zit. Een klebsiella en staphylococcus familie zat erop :D

 

Het is nog niet zo ingewikkeld dan wat ik doe, maar het begin is er ;)

 

Mocht er nog een leerling bij kunnen komen mocht ik genoeg kennis hebben vergaard (je mag me testen :D)

Zou ik het graag willen, kennis is nooit weg vind ik en ik ben leergierig in dit soort dingen (dit soort chemie/biologie is toch hetzelfde principe van bestuderen als meeste andere en leer ik er ook van :D )

 

Succes met de testjes!

 

@fotoformo :Ik bedoel, precies hoeveel % THC en hoeveel % CBN, hoeveel %CBG of hoeveel % CBC enz.

En is een eventuele uitslag absoluut?

 

Ja de testen kunnen zeer absoluut zijn mits ze goed zijn uitgevoerd. Je kan met chromatografie al bekijken dmv de oplosbaarheid van die stoffen of ze erin zitten of niet, dan kun je waarschijnlijk door andere testjes het percentage weer bekijken. En om het nauwkeurig te maken, doe je meerdere testjes en bekijk je of de waardes gelijk zijn. En om het af te maken als je een referentiewaarde om het mee te vergelijken zou het helemaal perfect zijn. Je kan het allemaal zeer nauwkeurig doen ja :D

 

Maar elke wiet is wel weer anders he :x verschillende telers enz enz..

 

Greetz Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou @Skillz4Weed;

Misschien moet jij deze sectie maar op je nemen, want het laatste bericht was van dik 2 jaar terug. ;) .

 

Succes ermee :D .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja misschien ook wel, een onervaren chemisch analist in dit forum komt denk ik niet goed ;)

 

Misschien nog wel wat nuttige info maarja xD

 

Hoop zeker dat dit forum nog gaat bloeien en er nog leuke posts in komen :D zowiezo als ik een test heb gedaan zet ik er wel wat van in, fotos kan ik misschien ook nog wel maken :D

 

We zullen zien!

 

Greetz Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

word dit eigenlijk nog geupdate ? ......groet shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk eens naar de datum....

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khad de datum gezien hoor elmo <_< , maar dit heeft speciaal een sectie gekregen en er staat niets nuttig in ? jammer ...

 

Groet shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja dan moeten de leden wel wat zinnigs te melden hebben. We zijn een forum, geen magazine dat alles voorkauwt.

 

Er staan overigens wel interessante topics in de sub-secties.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom kan ik hier geen topic starten???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees de sectie-omschrijving:

In dit forum kunnen fabrikanten, importeurs of producenten hun producten laten testen door leden van Wietforum. Denk hierbij aan zaden, kweekkasten, lampen, voeding enz...

Voor meer informatie, neem contact met ons op via PB. Alleen leveranciers die ook daadwerkelijk ondersteuning bieden op deze topics via het forum worden toegelaten.

(nieuwe topics open in deze sectie kan alleen met toestemming)

 

Groetjes

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok duidelijk. ik houd me nog wel even in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We just updated the Sannie's Jack to the F8 version and killing fields to F4 version, does not sound spectacular but this is where it is all about for me, improving what proven themselves the last years.

 

I am making sugar punch right now and this together with making seeds only to keep stock we have our hands full, I am glad to have my friend knutsel right beside me to help out.

At the moment we are also very busy with improving our organic products but more about this later, but let me promise you open grow dudes that lots of testing will be done by opengrow users.

 

There are some new (seeds) projects going on but we are in the fase of selecting and see if the genetics are strong enough to go further.

 

greetz sannie

 

Mag toch hopen dat er óók getest gaat worden door wietforum users ... :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...