Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DiZZy.

Goede canadese, zwitserse, deense zaadbank voor guerilla zaadjes gezocht

Recommended Posts

Hey mensen,

 

Aangezien ik vorig jaar van mijn hollandse buitenplantjes (gefeminiseerde HH van dutch passion) niet geheel tevreden was, en mij hier aangeraden werd om mn guerillazaadjes dit jaar eerder bij zwitserse, canadese (BC / vancouver) of deense zaadbanken te kopen, stond ik op het punt om te bestellen bij bcseeds.com. Via google ben ik echter al op verschillende fora terecht gekomen waarop men waarschuwt dat bcseeds niet te vertrowen is.

 

Heeft iemand al ervaring met bcseeds? Hun aanbod is enorm en sommige soorten kosten echt insane veel geld, bvb Euphoria aan €716 per 10 zaadjes. Als ik de uitleg van de duurste soortjes lees lijkt het me meer een marketing machine die zoveel mogelijk geld uit de mensen hun zakken wilt kloppen met veel blabla over thc waarden en 10 uur effect van the best strain ever..

 

Misschien kijk ik beter uit naar een serieuse zaadbank, probleem is dat ik er als beginner geen ken..

Concreet ben ik op zoek naar zowel hoge planten (voor tussen maïs en bos) als lage planten (in het veld tussen de netels), liefst gefeminiseerde zodat ik er niet teveel heen moet om de mannetjes weg te halen. Ook moeten ze schimmel/rot bestendig zijn en moeten ze zo vroeg mogelijk klaar zijn. Een goede opbrengst zou mooi meegenomen zijn.

 

Laat de suggesties maar komen! Een website van een goede zaadbank (liefst Vancouver, British Colombia) zou al meegenomen zijn!

 

Thnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://froebanken.dcfonline.dk/ Snelle service, aparte soorten, nette prijzen en zaden die tegen het deense klimaat moeten kunnen... dus nederlands klimaat is milder en zal daarom ook goed gaan.

 

Royal Dane en Thyphoon schijnen goed te zijn.

Ik heb hiervan nog niets ontkiemt dus weet nog niet exact wat ik mag verwachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is een aanrader! super service. had 4 soorten kreeg er overal 1 gratis bij + 7 van een ander soortje

 

Ja dat is een aanrader! super service. had 4 soorten kreeg er overal 1 gratis bij + 7 van een ander soortje

 

Het is alleen even afwachten hoe ze het in ned utierard B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zaadjes van froebanken zijn heel goed. Van de 20 zaadjes tot nu is 100% ontkiemd!

 

Kreeg ook telkens 1 zaadje extra en dan nog 11 zaadjes freebies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de goedkoopste B)

 

 

7euro voor 10zaden ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja frobanken heeft denk ik de mooiste soortjes voor buiten...

ik heb er zelf 18 soorten besteld en ben dr mee aan het stoeien.

mooie planten,goeie opkomst...ik ben heel benieuwd.kan niet tippen aan de zooi die ik hier uit amsterdam heb geprobeert

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik heb hier nog een Canadese zaadbank met een aantal bijzondere soorten, zelfs de Blueberry is goedkoper dan hier.Wat er aangeboden wordt is niet goedkoper dan Froebanken, want geen enkele zaadbank kan aan die prijzen tippen. :P

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...