Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Doc

Nederland heeft een nieuwe hempstore

Recommended Posts

Soms lijkt de strijd heel eenzaam, maar kijk eens wat je bereikt.

 

Je komt er wel.

 

Blowsterke

 

Geniet van het leven, je hebt er maar een :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mag geen aangifte doen van smaad zeg je, kan je niet proberen naar een ander politie bureau te gaan, een dorp verderop, en dan daar aangifte doen? Lijkt mij dat je daar meer kans gaat hebben, zij staan immers niet zo dicht bij de hele zaak..

 

Iig kut voor je dat het zo moest lopen. Alsjeblief zeg, zelfs een helikopter, voor een kledingwinkel :)

Zijn ze toevallig je kweektentje met pepertjes tegengekomen? :wave:

 

Sterkte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Doc,

 

Tja,

Het is inderdaad vervelend maar of het nou verstandig is om als de gemiddelde thuiskweker te roepen: "politiestaat! en schadevergoeding!"?

 

Een ondernemer zal met een professionelere houding meer kunnen oogsten.

(woordgrapje om het luchtig te houden)

 

Oké,

Justitie is ongerechtvaardigd binnen gevallen,

Maar een excuus afdwingen, zou je direct een plek in het Guinnes Book brengen.

Justitie kan, zoals ze ook stellen, naar aanleiding van zowat alles en door iedereen op onderzoek worden gestuurd.

Moeite om te achterhalen wie dat heeft gedaan en daarmee schadevergoeding vorderen, is een lange slopende procedure met veel kosten en onduidelijke kansen op succes.

 

Je wilt je als ondernemer onderscheiden?

Dan moet je ook in dat kader denken.

Je huurt waarschijnlijk een winkelpand, is dat in overeenstemming met het bestemmingsplan?

Zelf controleren en niet als vanzelfsprekend aannemen is altijd beter.

Als de winkel in overeenstemming is met het bestemmingsplan wordt het tijd om naar de gemeente te stappen.

De afdeling Handhaving en Toezicht (of hoe ze het in Purmerend noemen) die gaat over de toezicht op de bestemmingsplannen bij ondernemers.

Die zul je waarschijnlijk moeten uitleggen dat jou onderneming toch echt niet dezelfde is als een growshop of coffeeshop.

(De meeste gemeenten weten amper wat ze onder een growshop moeten verstaan)

Je kan ze het beste uitnodigen om te kijken dat het gaat om een ?? kleding winkel ?? Hennepwinkel ??(zou ik persoonlijk niet voor kiezen) zoon wereldwinkel (je kent ze wel) of andere winkel, alles behalve growshop of coffeeshop.

Vervolgens vraag je ze beleefd of zij bekend zijn met justitieel onderzoek of hebben opgedragen?

Zonee, vraag je of zij justitie niet op de hoogte kunnen stellen van jullie onderneming om toekomstige mistverstanden te voorkomen.

Natuurlijk stap je zelf ook nog af op justitie om toekomstige mistverstanden te voorkomen door uitleg te geven over je ondernemersschap.

 

Wellicht kan de gemeente een beginnende ondernemer nog steunen?

Meerdere gemeente kennen in deze crisis tijden steunmaatregelen.

In ieder geval kun je door je duidelijk te onderscheiden van BIBOB ondernemingen, reclame uitingen plaatsen.

Heeft Purmerend een krachtwijk anders kun je subsidie krijgen om daar te zitten.

 

En tenslotte,

Je raadt het natuurlijk al.

Sell, Sell, Sell,

Balls of Brass. (Glengarry Glen Ross, film)

 

Het lijkt de omgekeerde wereld, door je onschuld zo duidelijk te moeten bewijzen voordat je kan ondernemen.

Helaas is dat het gevolg van bijna dertig jaar criminalisering van Cannabis. De ondernemers die ook maar zijdelings kunnen worden gelieerd, zullen aan dit pad moeten gaan geloven.

Niet alleen growshops en coffeeshops maar in de toekomst ook belwinkels, kapperszaken, onroerend goed ondernemingen, alle mogelijkheden die nu worden benut om het vele verdiende geld aan Cannabis te wassen.

 

Deze zekerstelling wordt de basis van je onderneming. Dus of je nu in Purmerend blijft of het elders gaat proberen. Alle ondernemers moeten ongeacht hun werkterrein tegenwoordig voldoen aan uitgebreide wet en regelgeving. De ondernemers in de Cannabis gerelateerde branche zijn hier gewoon lange tijd mee weggekomen.

 

En dus ook, zoals nu blijkt, een kledingwinkel met producten op hennepbasis.

 

Mijn moraal van het verhaal:

Richt je op het ondernemen!

Kijk welke stappen nodig zijn om jou idee, waarbij je in het succes gelooft, op de Markt te brengen en te houden.

De rest is kostbare bijzaak.

 

Groeten uit BrabLab, Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt AS.

Ik denk dat het vechten lastig en duur wordt :) .

Heb het al een keer gedaan en wil niet opnieuw jaren hoofdpijn hebben.

Een beetje stoeien met de ombudsman vindt ik nog wel leuk.

Ik moet wel toegeven dat de activist in mij ontwaakt door dit soort onrecht.

Toch wil ik wel zeggen dat mijn gevoel zegt dat we in een politiestaat leven.

Ik ben al een keer in hoger beroep vrijgesproken voor cannabisteelt door het hof aan de prinsengracht (zie vrijspraak topic).

Ook toen zijn ze te ver gegaan en hebben ze mijn recht op privacy vermoord.

Ik begin een snerthekel te krijgen aan dit kutland.

Ik denk dat verhuizen echt de manier gaat zijn om een beter leven te krijgen.

Na 20 jaar knokken voor Cannabis en Hennep ben ik aardig moe.

 

Het wordt de dood of de gladiolen.

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit vind ik echt balen voor je :)

Ik weet dat je het super leuk vond dus sterkte.

 

 

Winnen ga je het niet denk ik. Niet om het geld maar meer om de tijd en zorgen die dat alles je gaat kosten.

Dat getouwtrek daar hebben die eikels van die vervelende advokaatjes voor die rekken en rekken.

Je hele gezin en de rest van wat je doet kan er door naar de klote gaan.

 

 

Geef nooit op maar denk met je kop.

 

Sterkte gast.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

En als je nou gewoon eens lekker open blijft, en wij allemaal plechtig hier beloven dat we je komen opzoeken, en wat kopen.

 

Kom op pik, we hebben juist dudes als jou nodig. Lumatek bijvoorbeeld, nooooiit meer terug naar de magneet brom ellende. Wil

er zelfs nog een lumatek bij.

 

Is de winkel niet onder te brengen bij een boerderij (boeren worden ook alleen maar genaait door de overheid) om er zo een

"land winkel" of weet ik veel wat van te maken. Groei en bloei er wat andere planten bij waarin wij als leden interesse hebben

en verkoop de hemp artikelen er uiteraard ook.

 

Wij pafferts zien het denk ik wel zitten, althans ikzelf, om lekker in de natuur ergens je aankopen te doen, en ff lekker te paffen

op een terras oid.

 

Hier op de veluwe heb je complete winkels aan boerderijen zitten, met terras, alles erop en eraan.

 

De hemp past zeker in dat plaatje, zelfs meer in dat als een loze stad zoals Purmerend.

 

Tis maar ff een brainfart weer, wellicht kunnen we je zo een beetje moed in lullen!!

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol als het hele forum wat komt kopen ga ik op wereldreis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grrrrrrr :wave:

 

Je weet wel wat ik bedoel. Een beetje oer Hollandse paffert zou je moeten komen helpen. :) Persoonlijk krijg ik een

maagkanteling van dit soort berichten, ziekelijke ambtenaren.

 

Effin, je gaat de zooi serieus dicht gooien? Jammer man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je open blijft kom ik ook wel het een en ander kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry jongens nog 2 weken de kans.

We hebben nu wel een uitverkoop.

Als ik in de volgende 2 weken 6000 euro omzet blijf ik nog een tijdje.

Iedereen is welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je wat extra foto materiaal van de kleding hier deponeren anders?

 

Ik ga even met de vrouw overleggen wanneer we langs gaan.

 

Wie gaat er nog meer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

komen kan ik niet maar als ,je uitverkoopt en je hebt wat hulp nodig.

ik kan best wel wat gebruiken, maar ik woon helemaal niet dichtbij, verstuur je ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis spijtig dat je geen online winkel hebt, anders had k nog wel kunnen kijken wat ik nog nodig had. Purmerend is namelijk iètsje te ver voor mij..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt lastig om even vlug foto materiaal te regelen.

Wel een mooi moment om jezelf in nieuwe hennepkleding te steken.

Ken weinig hennepwinkels met een opheffingsuitverkoop :wave: .

Leuke kortingen omdat we van de voorraad af moeten.

Jullie zijn allemaal van harte :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc,

 

Klinkt gewoon als een reclame stunt :)

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Doc,

 

Klinkt gewoon als een reclame stunt :)

 

Gr schenkie

 

Was het maar een reclame stunt dan was Doc ook blij en de klanten!

 

 

piercing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip, Doc sterkte als ik ergens wat voor jullie ken doen let me know

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag laatste dag.

uitverkoopaanbiedingen.

Het wordt tijd om te emigreren.

 

Kutland

kutpolitie

kutpolitiek

 

Ik wou dat we niet in een politiestaat zouden leven.

 

 

ciau

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat willen we allemaal denk wel hier, zowel belgen als nederlanders, maar het is nu eenmaal zo, alhoewel in belgie een staatsgreep meer en meer mogelijk word lijkt het wel (denk aan ontsnappingen, overvallen,.. tegenwoordig en het gebrek aan straffen erop volgend)

 

Laatst was er hier waar ik woon een overval op een taverne ff verderop, genaamd de brugwachter. Iedereen moest op de grond gaan zitten met het hoofd tussen de benen. Daders waren allemaal jongeren uit de stad waar de taverne in lag, allemaal rond de 20. Wat denk je dat er gebeurde toen de politie ze ving? VRIJGELATEN, DEZELFDE DAG NOG!!!!!

 

Je moet hier in dit kutlandje (belgie) tegenwoordig al iemand gaan neerknallen willen ze je houden! maar mensen die gepakt worden met wat plantjes wel ff met de matrak in de nek raken, telefoonboek eronder liggend tegen de blauwe plekken op het voorhoofd! De popo's in BE krijgen ook gewoon les in ondervragingstechnieken die niet helemaal met de wet stroken, en hoe ze blauwe plekken kunnen voorkomen met deze ondervragingstechnieken (martelpraktijken dus!).

 

Oooooit kom ik hier NOOIT meer, en die dag zal zalig zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

In Zuid-Amerika beginnen ze het nu te begrijpen, nml zelfbeschikkingsrecht.In de EU gaan ze bepalen wat je moet eten en drinken. ;) Eigenlijk is Nederland samen met de EU een vertakte vorm van de voormalige sovjet-unie aan het worden :verrygood , maar de macht blijft bij het volk alleen de rest moet nog wakker worden. ;)

 

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en weer: het ligt niet aan de politie zelf, die voeren uit wat de baasjes van het land zeggen.

 

laat je stem gelden bij de komende verkiezingen en weet waar je je waardevolle stem achterlaat, verdiep je. die zondags politiek is erg ranzig aan het worden, schop ze er uit! (figuurlijk dan, zo meteen staan ze hier bij mij nog op de stoep en ben ik in een keer terrorist hahahaha). we hebben veranderingen nodig voor de toekomst, geen vernauwingen of beklemmingen. en niet alleen ten opzichte van het cannabis beleid maar ook energie, onderwijs, ouderen etc etc.

 

krijg er bijna zin in om ergens in de veluwe, in de bijbelgordel bv, een soortgelijke winkel te starten en alleen maar op zondag open te gooien!!! en de naam: De Zwarte Hennepsok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuck Doc, lees dit nu pas.. Wat een onwaarschijnlijk verhaal zeg B)

 

Terwijl de tolerantie tegenover cannabis overal groter wordt gaat ze hier altijd maar verder achteruit ..

 

Fuck ! ;)

 

Sterkte man !

 

grts

Richie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...