Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

erik

5 vrouwelijke Big Bangs, buiten

Recommended Posts

was 9 euro bij de growshop hier, het spul is van canna en het is een 1 liter mat-plastic fles

er stond op dat het essentieel was voor in de bloeiperiode, en voor een uitbundige bloei :closed:

dus kan nooit kwaad denk :wacko: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

He erik ziet er erg goed uit.

Zon bruin stukje heb ik ook, staat een foto van in mijn topic.

Ik geloof niet dat het een ziekte is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag is die balk afgebroken :closed: ik had een gat gemaakt waar het water wegkon.. maar nu heeft het water zich dus ergens anders opgehoopt en is er een supergroot gewicht op gekomen, toen ik wakker werd zag ik het al meteen.. er zat nog een grote plas water op het zeil dat over de planten hing.. toppen zijn nu beetje krom aan de bovenkant, en waar de balk is gevallen zijn helaas 5 takken afgebroken.. ik kan er echt met me verstand niet bij dat ik zo dom ben geweest maarja het is niet anders.. ik heb nu maar met kaarsvet de grote wonden bedekt, hopelijk helpt het wat.

 

de 5 takken heb ik in water gezet.. misschien gebeurt er nog wat mee :wacko:

of zou ik ze moeten drogen?

 

grtz een teleurgestelde kweker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man ... jouw big bangs gaan beter als de mijne !!!

 

bij mij wil de bloem zetting voor geen meter :wOOt en werd tot overmaat van ramp nog enthousiast ook door het mooi weer van ergens vorige week ??? mijn plantje stond opeens half in de schaduw, zon wilt naar zoveel maanden anders draaien dan dat die bijv in mei en juni deed wat een wijze les is voor de volgende keer...

 

 

zou als ik jouw was niet te veel meer bij gaan voeden !!! de planten mogen nog wel een week of 3 maar of het weer dat ook toe laat :wacko: in mijn mooiste plant trof ik al best wat rot aan dit was in 5 dagen ontstaan :) :closed: gelukkig al zeker 12 dagen geen voeding gegeven ( dosis was ook nog is lag ) maar anders zat ik nu met wiet die niet goed gespoelt was... rot slaat er sow in zeker als de plantjes wat gaan mankeren door tekorten, mens word ook snel ziek als die verzwakt is.

 

zijn die toppen bij jouw big bangs al mooi compact aan het worden ??? bij mij is het fluf :o maar daar geef ik mezelf de schuld van door een rare overplant actie :D

 

 

veel succ6 !!!! smaken doen ze iig zeker ;)

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erik,

 

Zoals ik al zij gaat het bij mij ook echt kut!

Masteryro, ook ik geef ze geen voeding meer, helemaal niks, behalve water.

Bladeren zijn zich steeds meer aan het verkloten :closed:

Sommige haartjes zijn heeeeeel klein beetje bruin, en de grond eric is idd ook vaker nat dan eerst..maja het weer he..

Bij jou zien ze er i.i.g beter uit dan bij mij ;) .

Hoe gaat het met je plantjes nu je ze die pk hebt gegeven?

Ik maak binnekort weer fotos kun je de mijne ook eens bekijken =]

En dat van dat afdakje, toen ik dat zag d8 ik dat gaat fout als het gaat regenen, en toen las ik je reactie...idd ><

Maja, je leert van je fouten :D en zotezien ben je ook geen bouwvakker zoals mij xP

Jammer van die takjes die afgebroken zijn :wacko::( hoe gaat het er nu dan mee??

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Erik,

 

Zoals ik al zij gaat het bij mij ook echt kut!

Masteryro, ook ik geef ze geen voeding meer, helemaal niks, behalve water.

Bladeren zijn zich steeds meer aan het verkloten :wacko:

Sommige haartjes zijn heeeeeel klein beetje bruin, en de grond eric is idd ook vaker nat dan eerst..maja het weer he..

Bij jou zien ze er i.i.g beter uit dan bij mij :D .

Hoe gaat het met je plantjes nu je ze die pk hebt gegeven?

Ik maak binnekort weer fotos kun je de mijne ook eens bekijken =]

En dat van dat afdakje, toen ik dat zag d8 ik dat gaat fout als het gaat regenen, en toen las ik je reactie...idd ><

Maja, je leert van je fouten :) en zotezien ben je ook geen bouwvakker zoals mij xP

Jammer van die takjes die afgebroken zijn :D:( hoe gaat het er nu dan mee??

 

greetz

 

hey knight thx voor je reactie man :closed:

ja, bij mij zijn de haartjes ook op sommige toppen ook al bruin.. maar niet echt veel. wel als ik ff in de top knijp en ruik, ruik je de geur echt wel hard :D

ja inderdaad met die regen alleen ik was dus nog van plan om een lat in het midden te doen zodat het een dak werd

maar ik was zo stoned en was niet meer naar de bouwmarkt gegaan :) dusja was er niet van gekomen en dan gebeurt deze shit helaas ;)

niet de bedoeling maar wel dom :wOOt

 

achja, ik heb de afgebroken takken nu in een vaas met water staan.. het leuke is dat de bladeren helemaal niet gaan hangen ze blijven rustig door groeien lijkt het wel

ziet er wel grappig uit, zijn een paar takken met aardige toppen al dus ruikt hier wel lekker op me kamer met dat plantje erbij als je binnenkomt, was het sowieso al :D

maar nu meer wiet planten geur ipv de gerookte wiet zelf xD

 

maarja hoop maar dat ze niet gaan rotten want daar heb ik helemaal geen zin in!! !:o

ben wel bang dat dat gaat gebeuren want het weer ziet er helemaal niet goed uit :S:S

greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, np :wacko:

Ziet er misschien niet goed uit, maar ze ruiken toch lekker :D!

Hoop dat ze idd doorgroeien, egt wel chill dat het goed gaat !! Maar wat gebeurd er als je ze naast je plantyen in de grond pot/zet? Of kan dat niet, heb niet veel ervaring :closed:

En idd net zoals mijn klamer xD 24/7 lekkere greenie geurtje xD!

 

En jij zegt knijpen in de top, ik heb nog niet eens toppen...is ook best moeilijk om te zien 1e x :S veel bladeren, cristalletjes ook ;), maar niet zo veel, en dan nog die haartjes, maar zie nergens wiet./..

 

Post eens wat fotos van die takjes! :wOOt

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik zie ook nog niet echt wiet, maarja ze moeten ook nog 3 weekies hè :closed:

Bij de andere plant die volgende week onder t mes gaat, had ik eerst ook alleen maar haartjes. En nu zijn dat gewoon volle dikke toppen geworden!

Die plant bloeide trouwens wel reuze snel.. De bangies zijn niet zulke snelle bloeiers volgens mij :D want ze kregen dezelfde verzorging.

 

En ff over dat takken in vaas, ik had gezocht op het forum op "afgebroken takken" en toen kwam ik een topic tegen en zag dat ze bij hem gewoon

helemaal door waren gegroeid tot het eind en er nog een lekker rokertje vanaf haalde :wacko:

En veels te zonde om ze weg te gooien, dat zou ik nooit doen

 

 

gallery_22176_7903_752989.jpg

 

tot zover,

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

jooo!

 

De bangies bloeien idd ook niet snel bij mij, ram traag, maja tis mn eerste kweek, en de zaadjes waren 15 euro :closed:

volgende x eens een andere soort proberen ^^

 

Wel vet als ze doorgroeien!! Dan ga ik dat misschien ook doen, een paar stekjes erafhalen, en in water zetten!

Wat zou er gebeuren als je in dat water 0.1-0.5 ml voeding in zou doen :wacko: en dan paar uurtjes erin laten, en dan weer verschonen in nieuw water?

Zulle ze dan doodgaan? En als ze idd zo kunne doorgroeien, hoef je ok nergens op te letten, of aand8 aan te besteden tog?

Maak eens wat close ups van die takjes als je wilt :D

 

Btw kun je ook groei voeding, zoals canna terra vega geven tijdens de bloei? Of mag je alleen bloeivoeding geven?

 

laterror!

 

greetzzz

 

kfx

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo

 

de kom heb ik gevuld met water uit de gieter (dus bloeivoeding, beetje pk13-14 en water)

dus volgens mij hebben ze juist teveel voeding.. maarja ze zien er nog supergroen uit dus tot nu toe niks aan de hand..

zal morgen is wat fotos ervan maken. :closed:

 

ik weet het niet precies maar volgens mij hoor je geen groeivoeding meer te geven, alleen nog bloeivoeding

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto-update..

 

 

 

Monitoring webcam & motion detection :wacko:

in actie op de server pc:

 

gallery_22176_7903_1023388.jpg

 

vaas met takken:

gallery_22176_7903_256419.jpg

gallery_22176_7903_1880730.jpg

gallery_22176_7903_974410.jpg

gallery_22176_7903_2317574.jpg

 

 

paarse/gele big bang :closed:

gallery_22176_7903_957505.jpg

gallery_22176_7903_1220965.jpg

 

 

gezonde bangies:

gallery_22176_7903_1346039.jpg

gallery_22176_7903_2034560.jpg

gallery_22176_7903_1498255.jpg

 

 

dame blanche, of een crystal... volgende week klaar!!!

gallery_22176_7903_2051233.jpg

gallery_22176_7903_1746417.jpg

 

 

 

grtzzz, erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekkere toppen man :closed:

 

Jammer van dat kutweer nu, 1 van mijn plantjes is ook geel/paars zoals de jouwe :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

opzich ... geel of paars, is niet zo erg? heeft met temp en voeding te maken geloof ik. Ziet er verder netjes uit. Ik hoop dat ik geen problemen krijg met de warmte en nattigheid buiten.. 't worden echt tropische buiten de komende dagen. lekker warm ook. heel vreemd en wisselvallig.

 

zit wel met een droog probleem. weet niet precies welke luchtvochtigheid 't beste is, of temperatuur. nu rond 84% vanmiddag nog wel 75%. temp: rond de 22 graden... ik nam eigelijk aan dat 't erom ging dat er geen rot ontstaan, verder droogt het van zelf wel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gozer... jij heb dikke toppen :lol: en een heel mooi camera systeempje :rolleyes:

 

ik moet zeggen dat ik je planten wel erg paars vind, het lijkt wel matahari wat je heb staan :lol: maar ik denk dat het wel goed komt.

zijn de toppen al hard? het lijkt wel alsof die van jou een aantal weekjes voorlopen... en hoe zit het met de trichomen?

 

grtz, PDP... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

gister de plant omgehaald, had toprot geconstateerd :lol:

gallery_22176_7903_345551.jpg

gallery_22176_7903_866825.jpg

 

wat een hondenweer gister :verrygood :rolleyes: heb ze maar in de schuur gezet

maar meeste toppies zijn nog fluffy, alleen sommige zijn hard

gisteren begonnen met topbooster bij de bangies

 

grtzzz

erik :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook nog een big bang staan en die gaat ook heel traag. ik denk dat we hierdoor kunnen concluderen dat deze plant trager bloeit/ in de bloei komt dan andere planten (ook gezien andere reacties).

 

succes verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker weertje vandaag :rolleyes:

 

maar idd Moedervlek, de bangies zijn erg langzame bloeiers, en ze beginnen ook nog eens laat (misschien is dat eerder de reden, slecht weer laat ze niet echt snel bloeien denk)

dankjewel voor het meedenken :verrygood

 

grtzz, erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

BigBang is niet zo'n langzame plant hoor.

kijk eens naar haze/sativa soortjes met een bloeiperiode van tot wel 12 weken...

ik heb ook een sativa staan die net is begonnen met bloeien (en moet helemaal tot midden november door) dus 8 weekjes bloei valt nog reuze mee, het zou idd meer aan het nederlandse klimaat liggen want het zijn wel gevoelige planten...

 

@Just for fun, de hard/compactheid is zeker iets waar je op moet letten (ook kans op toprot neemt aanzienlijk toe naarmate de toppen dicht groeien)

na zo'n 4 weekjes bloei gaan de toppen aandikken en worden ze harder, dit is wel degelijk iets waaraan je kan zien tot hoever de toppen zijn ontwikkelt

 

grtz, PDP...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PDP: laten we dan zeggen dat deze plant niet ideaal is voor een NL-buitenseizoen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

net klein beetje toprot gespot bij een big bang, heb het weggeknipt.. hopelijk gaat het niet te ver anders worden het slechte maatregelen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man, probeer altijd iets meer weg te knippen dan zichtbaar is (hoe pijnlijk dit ook is) daarna maak je de plek goed schoon met dettol (groene zeep)

 

ik had een klein topje in een bakje gelegd en die op de verwarming om te kijken over hoeveel vocht we het hadden, het topje lag dus gewoon in een laagje water toen ik weer ging kijken...

 

grtz, PDP... succes verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toprot heeft echt toegeslagen... veel rot moeten verwijderen :verrygood

en dan ook nog die storm van gisteravond, zijn veel takken afgebroken :rolleyes:

heb vandaag van me grootste plant zon 5-6 toppen afgeknipt en te drogen gehangen.. haartjes waren al redelijk bruin en had al 1 grote top met rot :lol:

wat een teleurstelling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man, egt jammer.

 

ik heb die van mij al omgehakt :verrygood ik was elke dag hele toppen aan het knippen...

ik hoop dat het jou beter af gaat.

 

succes!

 

De Pan

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa ik had ook veel kleine stukje rot in me planten heb nu al zeker 1 plukjes rot weggehaald van 1 bij 1 bij 1 cm

maar het is handig om nog wat meer weg te halen want het kan ook al in het takje zitten en dan verspreid het zich heel makkelijk

 

maar ik heb ze nu geknipt onderaan wel nog paar witte draadjes maarja

de blaadjes werken ook al beetje paars boven aan wat houdt dat eigelijk in?

waren big bangs ook

 

al ben je benieuwd daar de opbrengst nat en d

e plant hoe die eruit zag voor het knippe check me galerij

me droog opbrengt komt er binnenkort ook op!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...