Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Anesthesia in een clonetent!

Recommended Posts

Benieuwd of het je gaat lukken ries...

 

Aan de ervaring zal het niet liggen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ervaring ................tja , je leert altijd weer wat bij. Dit is voor de eerste keer in een tentje. Compleet nieuw , dus wat heb ik dan aan ervaring??? :wacko:

Ik draai nu met de tent 's nachts. Wil eigenlijk naar de dag . B)

De afzuiging werkt prima . Tent word bijkans vacuum getrokken. Is natuurlijk ook niet goed :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ries aan de scrog B)

 

effe paar tips:

 

  • op tijd toppen om breedte te krijgen
  • zo mogelijk deze reserve stekjes op water zetten en op 12/12 als je geslacht wilt bepalen (scheelt véél werk!)
  • voldoende voorgroeien

succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die stekken kunnen dus gewoon mee in mijn bloeihok . Daar staan nu een x aantal plantjes in de bloei.

Ik heb deze Anesthesia al op 12/12 staan , ff voor de duidelijkheid. Ze kunnen volgens mij nu niet al t hoog worden toch??? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ola !!

Ik heb van de winter er ook 2x 250 in gepropt B)

med_gallery_22_332_1656488.jpg

 

ging op zich wel lekker,,,,,,,

 

cheerio

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk iedee in zoo'n klein tentje ga het volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet uniek wat ik nu doe. Er zij er al wat meer geweest. :wacko:

Ik zie het eigenlijk als een test waarmee ik 2 dingen wil bereiken.

1. Het op tijd ontdekken en killen van de mannen.

2. Het buig en knakwek wat er aan zit te komen.

 

Als het allemaal meevalt ga ik dit kunstje vaker flikken met steeds weer verschillende soortjes.

Moeten natuurlijk geen pure sativa's zijn ,maar ik heb wel enkele soorten op het oog. :wacko:

En wat er dan van afkomt zal me wiet wezen. :wacko: Puur voor de lol en die 400 watt kost me de kop niet. Gewoon een computertje

minder aan en voila.

 

Ik vraag me wel af of ik er goed aan heb gedaan om ze direct op 12/12 te zetten. Is het nou niet zo dak nu zowieso lage planten krijg? Dan blijft er van puntje 2 natuurlijk nie veel over. B)

 

Trouwens de reden dak er nu een 400 watt in heb gepropt is omdat ik die nou eenmaal compleet had liggen. Samen met de 250 watt groeilamp + VSA is da een leuk setje om dit te kunnen doen.

De lichtverdeling is natuurlijk niet optimaal nu , maar goed . Mijn eigenwijzigheid ( zeg ik dat goed zo? ) kent nu eenmaal geen grenzen.

 

Er hant nu ook zo'n clipventilatortje in de tent. Handig die dingen. B) De afzuiging gaat wel erg hard en trekt het tentdoek naar binnen.FF een dimmertje scoren!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens naar de 12/12 kweekjes van Silver en Powerp. Die werden niet groot hoor. Maar voor scroggen moet je natuurlijk nooit op 12/12 beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit een leuk project :)

 

Ik zit er zelf ook aan te denken zo klein tentje te nemen met een 250watter met amnesia`s voor mezelf :(

 

Ze zien er goed uit de kleintjes :(

 

Laterzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrum nou geen 400?? :( :(

 

Nou heb ik een aantal potten/bakken staan.

18x18x23 ??? liter

23x23x25 11 liter

26x30x25 ?? liter

 

 

Zeg op !!! Vertel op!! Was de beste??? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou voor de laatste gaan ries <

maar heb je dar plek voor dan.

gaat lekker voor de rest

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste toch?

Met de meeste buffer.

 

De breedte van de pot maakt de breedte van de plant...

 

El Fish :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je ze per stuk in een pot wilt hebben zou ik gewoon de 1ste pot pakken zet je er 2 ofso in een pot de laatste...

 

laatste wat je wilt is dat je moet gaan snoei tog ... je geeft ze al 400 watt op hun donder als je ze dan ook nog is grote potten geeft groeien ze als kool :(

 

dat tentje gaat met die kap + lamp erguhhh warm worden maatje is cooltube niet wat handigers???

 

mocht je tog nog twijfelen ... zou ik er gewoon 2 x 250 watt lumatek in donderen en met cooltube aan de slag scheelt een hoop met je warmte

 

veel suc6 nog ik ben beniewud wat je der van weet te maken

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

he ries, ouwe stoner, wat is nou het actieplan? ga je gewoon 12/12 van kiet en buigen en breken of ga je voorgroeien en scroggen? Met één 400 watt is een half-pipe nog zo gek niet trouwens :(.

 

Op direct 12/12 hoeven de potten niet zo waanzinnig groot te zijn, 11 liter is meer dan zat voor die kleine plantjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10502_7910_727468.jpg

gallery_10502_7910_242447.jpg

gallery_10502_7910_388157.jpg

 

 

Ik ga hier voor de bloei pas tellen vanaf de eerste bloeiverschijnselen.Gaan verder goed , dacht ik zo!! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dan reken je 9 weken ?

ze staan er heerlijk groen bij

 

 

.

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik volg stilletjes :(

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo ries,

 

Dan zou ik die kleine indica'tjes, die al in de bloei staan liefst zo snel mogelijk in de eindbestemming planten!, gun de wortels ruimte, nu ze willen gaan groeien, later zal dat niet meer zijn, de rest van de plant zal boven de grond wel gelijk volgen dan... :(

 

die grote potten, op licht-mix aarde (bijvoeden kan later nog wanneer nodig), per 2 of misschien zelfs per 4... nadien mannen eruit, en doorgaan. anders zullen ze erg klein ( met nadruk op echt te klein) blijven gok ik... of is dat nu net de bedoeling in die lage tent ? :( moettoch nog net een beetje echte weedplanten gaan wezen hé?

 

succes,

 

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal mee eens tuinkabouter, snel naar eindformaat. Ze blijven écht klein op kleine potten. In aardebakken gaat 12/12 volgens mij nog steeds het best. Het is en blijft toch veel indica he... 11 liter per plant lijkt me overigens echt wel voldoende hoor. Het is alleen zo'n gedoe onder één lamp he :(

 

ik zeg 46 cm hoog :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie nog geen wortels onder uit de potjes steken . Ik denk dat ik ze zondag over ga zetten in 11 liter potten, dan heb ik meer tijd. :(

Zo ries gaat ff een weekendje chillen in Belgenland.

 

 

Heb daarnet de kleintjes ff even wat vocht toegediend met een paar druppies voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...