Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Anesthesia in een clonetent!

Recommended Posts

Start.

 

20 x Anesthesia in een clonetetnje van 120 hoog.

Zijn ontkiemd en vanaf vandaag op 12/12 gezet.

Lamp 250 watt groei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potten ? Aardebak?

Hoeveel bewegingsruimte hebben de wortels?

Lijkt wel leuk om te proberen :whistling

 

Succes,

 

El Fish :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riesje,

Gaat bij jouw nog iets mis? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het een test ? of mogen we mee denken ?

 

ze zijn op 12/12 gezet, onder een 250 watt groei ?

 

ik heb net foto,s bekeken van jou kweken op zaad, en dat waren toch serieus grote toppen. wat was je gewicht toen ?

en was dat ook zonder ph-meter ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meedenken mag.

Gaan in potten , denk 11 liter.

Staan direct op 12/12.

Er moet een 400 watt bloei in komen.

Ja , snor , alles zonder ph meter.Deze testkweek gaan t wel met een ph meter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: wat volgens mij nog het belangrijkste is, is dat je elke nieuwe kweek, weer met aarde begin die een ph van 6 heeft.

en des te meer aarde je dan gebruikt. des te beter kun je dan kweken zonder ph meter. maar dat het wel gaat lijkt me meer dan duidelijk.

en als ik jou was zou ik die 400 watt bloeilamp er snel in doen. dat verhoogt waarschijnlijk je kans op meer vrouwen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb hetzelfde tentje maar daar ga ik dus echt geen 400watt in duwen :rolleyes:

2 x 150 ofzo

ik heb er 6 x 2 tl's = 12 tl's inhangen en dat word al goed warm dus ik ben benieuwd hoe warm het in dat tentje word met 'n 400 watt bloeilamp.

ik kijk verder stiekum mee :whistling

 

veel succes alvast

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zullen zien. Der gaat een flink filter met een fikse afzuiger in!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd ries gozer

maar wel weer succes gewenst met deze ronde .

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over de warmte zou ik me geen zorgen maken.

Over de hoogte des te meer...

Alhoewel de test met de HPS/MH lamp nog niet kunnen starten is, zou die lamp misschien wel in jou geval het neusje van de zalm zijn...

Het zou strekken van sativa's tegen gaan door het blauwe licht (neen, niet zeiksnor in volle actie :whistling )

 

Hoe hoog mogen je planten eigenlijk komen als je die 11L potten en de lamp er van af doet?

Een stuk of 50cm?

 

El Fish :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_10502_7910_653232.jpg

gallery_10502_7910_575941.jpg

gallery_10502_7910_242049.jpg

 

Gisteren dus op 12/12 gegaan . Ik zit te twijfelen of ik ze nou in een 11 liter pot of 7 literpotten ga grootbrengen.

Ik heb ook nog grotere bakken staan.

Deze gaan grootgebracht worden op BAC bloeivoeding en Aptus Super Pk en K boost.

Heb nog een flessie staan dus die moet ook op , he!!! :whistling

Ik ga de cocospeat van Ecostyle gebruiken. Gaat wel wat extra kalk mee.

 

Tis natuurlijk een leuk gokkie zo.......Beetje uitdaging en weer eens wat anders dan de de geijkte pp of NLX in een grote aardebak.

Anesthesia is een leuke overwegend indica achtige plant , en zo als jullie weten ben ik daar een gigantische fan van.

Nu heb ik direct de mogelijkheid om eens te testen of ik de mannen er vlot uit ken trekken. Wellicht een mooie test of ik het aankan om mijn grote bak eens vol te gooien met regulier zaad.

En dat , mijn lieve kijkbuiskindertjes , opent veel mogelijkheden voor ries. Er zijn genoeg soortjes die ik altijd al eens heb willen groeien. :huh:

 

We gaan het zien , met jullie hulp en kritiek , ga ik dat op zeker redden . Word een spannende tijd !!!! :rolleyes:

 

Ff een puntje kritiek van mijn kant ............de editknop bij de eerste post??????? :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Riesje :rolleyes:

 

Leuk opzetje zo, mij benieuwen hoe groot ze worden.

 

Ga je water geven met het handje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het ook mooie plantjes die anesthsia of hoe je het ook schrijft :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey riessie, succes.

 

wat is de ph van je aarde ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry, had te snel gekeken. ze staan nog in 10x10x10 potjes. ik dacht al in grote potten.

waarom zet je ze eigelijk eerst in deze potten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:huh: ben ook benieuwd of je dat met 400 watt redt Ries. Een dergelijk tentje met wellicht weinig licht kun je op een aantal manieren aanpakken natuurlijk. Je hebt de breedte tegen, een enkele 400 watt lamp zal die 1.25 niet halen en 60 cm is zelfs wat te smal. Dus je hebt een probleem met je licht. 2 x 250 zou een betere verdeling geven maar dan moet je inderdaad wel heel flink afzuigen in zo'n klein hokje, weet niet of dat wel zal gaan. Wat dacht je van een scrog met 20 plantjes? Hoef je ook niet zo lang te scroggen, met 20 plantjes is je net zo vol :rolleyes:. Betekent wel een paar weken extra groei natuurlijk. Ze zijn er bossig genoeg voor, zeker als je ze onder hpi voorgroeit.

 

Ik zat te denken aan zo iets dergelijks uit de darkroom serie met 2 TNeon lampen er in: dat is 2 x 150 watt PL. Je kunt lampen setjes in 3 kleuren krijgen: 2700, 6500 en 9500 K, dus je kunt prachtig stekken, voorgroeien, afbloeien of moeders houden in hetzelfde tentje. Het is behoorlijk goedkoop en met scrog haal je hier goede resultaten mee, je ventilatie is ook relatief licht. Hmm... ruik ik een testje? Op papier is dit 2 x zo goed als 1 250 watt lamp :whistling - zeker gezien de lichtverdeling in combinatie met een scrog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over warmte zit ik niet in. Hoogte is wat me zorgen baart. Ik heb alles gemonteerd en alles draait nu.

Filter is 400m3 en de afzuiger 500m3.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sorry, had te snel gekeken. ze staan nog in 10x10x10 potjes. ik dacht al in grote potten.

waarom zet je ze eigelijk eerst in deze potjes ?

 

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij groeiden ze destijds gewoon tegen de tl's aan die tegen het 'dak' aanhingen

met wat knakken en buigen was het nog te doen

 

als je 30cm afstand wil bewaren tussen de dames en de lamp (400watt) en je de ruimte telt die het lichtsetje nodig heeft houd je 50-60 cm over voor je plantjes

pothoogte 20 cm

ik blijf dit stiekum volgen in ieder geval

 

succes :rolleyes:

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...