Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hollandcam®

Review: Nieuwe verdamper kopen: V tower extreme.

Recommended Posts

gallery_8491_7963_2743.jpg

 

net uit de doos

 

gallery_8491_7963_14726.jpg

 

 

alles zat erg netjes verpakt, vooral het glas. heel veel bubbeltjesfolie.

 

gallery_8491_7963_16477.jpg

 

 

2 mooie glazen kopjes. het zwarte is warmte isolerend zodat je je vingers niet brand.

 

gallery_8491_7963_25622.jpg

 

 

Hier is ie dan.......de v tower extreme. met de bijgeleverde potpouriekop en potpourie "groene thee". ( ruikt lekker op 50 graden )

 

gallery_8491_7963_20414.jpg

 

 

Kop gevuld met home grow white widow.

 

gallery_8491_7963_3728.jpg

 

Stealth mode.......

 

gallery_8491_7963_8118.jpg

 

gallery_8491_7963_8021.jpg

 

180 graden.......... balonnetje der op en .........

 

gallery_8491_7963_19114.jpg

 

gallery_8491_7963_22577.jpg

 

standje 3 en blazen maar.

 

gallery_8491_7963_7446.jpg

 

nu nog 1 van de 2 extra meegeleverde zuigtuitjes aan de volle ballon bevestigen.

 

 

2 glazen "zuigtuitjes". en een extra kop voor de balonnetjes.

 

gallery_8491_7963_15324.jpg

 

 

gallery_8491_7963_10540.jpg

 

 

gallery_8491_7963_20350.jpg

 

En zon ballonnetje is best wel heel erg lekker hoor. lekker fris en fruitig.

 

Hier nog even de wiet na 4 ballonnen en wat gewoon lurken via de whip.

 

 

gallery_8491_7963_14358.jpg

 

Niet verbrand.!!

 

Filmpje volgt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi apperaatje!! :wacko:

maar wat zeg je eigelijk als ze vragen, wat het is? B)

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zet ik hem aan op 50 graden met de potpourie der op. Ruiken ze vanzelf hoe lekker het is en willen ze hem vast lenen B)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hem ook besteld..

Dus hoop dat ie aan mn verwachtingen voldoet, maar zal dat hier ook wel posten.

Heb ook de extreme met afstandbediening en ballonnen B)

hij word volgens mij dinsdag verstuurd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep zeer zeker, scheelde best veel met azarius..

Maar ook vanwege die 30 dagen actie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vrouw is ook tevreden.

Lekker geurtje in het huis dankzij de potpourie en geen gestress meer. Dit weekend meegehad naar de boot. Het was wel een teleurstelling om er achter te komen dat hij op 19 volt werkt en mijn boot accu is 12 volt !!! Maar gelukkig had ik nog een extra Laptop accu waar hij het prima op deed. 3 dagen lang en er zat nog een 4de in de accu.!! toppie

 

gallery_8491_7984_158351.jpg

 

gallery_8491_7984_26812.jpg

 

gallery_8491_7984_24804.jpg

 

gallery_8491_7984_1411.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe top man!! :)

Ziet er goed uit zo op die boot hehe, maar was het geen idee gewoon iets te maken zodat de verdamper niet kon schuiven en omvallen?

Anti slip, en knutselen maar toch? :(

 

Ik schrok toen ik de prijzen zag op vaposhop. :(

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel dat heb ik wel geprobeerd, maar het blijft een glazen gevaarte en op een zeilboot wil je dat niet hebben. Het verwarmingselement van de-verdamper is al zon 25 cm, de zuigbuis ca 35 cm. Al met al een te groot object op een dan relatief kleine ruimte.

 

Toch blijft de-verdamper van evert de beste die der is. Deze extreme is een zeer goede vervanger, vooral om zijn veelzijdigheid en gebruikersgemak.

Nog 1 tip..........stop altijd je screens terug in je verdamper anders heb je net als ik je bek vol met wiet.!!!! Wat een stoner al wel niet kan vergeten in zijn roes. Nou ik zal je vertellen je wordt er snel nuchter van. wha ha haha .......Blah.

 

En nog even over die prijzen. Als je 4 keer een weekend stappen overslaat dan heb je hem al in de "pocket"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kijk eens aan, tof dat je er een verslag van hebt gemaakt! :(

 

Wat vind je eigenlijk lekkerder smaken/werken; roken of verdampen.

 

Ik rook het en kan me eigenlijk niet voorstellen dat een verdamper dat overtreft. Maar ik heb geen ervaring met een verdamper, dus eigenlijk moet ik het eens proberen.

 

Ik vind het lekker ruiken, roken. lekker kringetjes blazen enzo. Lekker rustig aan

smoken in plaats van in een keer de volle mep.

 

Mis je dat niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat mis ik voor geen meter, en waarom niet?

Omdat je met de verdamper en met de extreme ook dat gevoel hebt van even lekker achterover liggend dampen. De smaak is veeel beter dan bij roken en het gevoel vind ik ook cleaner.

Helemaal met mijn eigen homegrow wietje natuurlijk. ik vind het dé manier van cannabis consumptie. Schoon, eerlijk en superrelaxed. Niks geen stinkboel in je kamer. Geen verkleurde gordijnen of de hele dag stinkend naar rook. Moet ik doorgaan?

Met verdampen haal je de cannabis uit het "verdom hokje" , op deze manier heb je helemaal geen last meer van "mee roken" want dat heb je niet met verdampen. De gebruikelijke bezwaren van .blah dat spul stink zo zijn van de tafel geschoven. En "het is slecht voor je" kun je op deze manier ook beter aanvechten.

Kofieshop eigenaren sla je slag !!!. Blaas een nieuwe wind door je zaak. Gezond, bewust, reform!! Maar ja .....dan moet de wiet ook schoner...en of dat zo 1.2.3 lukt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, dat is knip en klaar. Wel knap dat je nu zo'n houding aan kunt nemen ten opzichte van roken.

Dat lijkt me lastig als je zelf roker bent geweest. Vaak hoor je juist dat de trek ergens aanwezig blijft.

Dus wel ideaal dat je juist dankzij de verdamper daarvan af bent gekomen (zo gaf je eerder aan).

 

Ik ga daar helemaal niks aan af doen want het is gewoon een goede zaak. Houden zo!

 

Wat ik wel interessant vind is dat jij de smaak beter vindt, bij verdampen. Dat wekt wel mijn belangstelling.

Misschien dat ik dat wat heb onderschat.

 

 

Denk je eigenlijk dat geur en smaak in dit geval goed van elkaar kunnen worden onderscheiden? Zoiets van "geeft de geur niet ook smaak"?

 

Ik eet bijvoorbeeld niet snel iets dat stinkt, ook al smaakt het goed. Past natuurlijk in jouw straatje, maar de context is even anders he. :(

Volgens mij kan iets wel zo geweldig stinken dat het onsmakelijk wordt en omgekeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

Ik heb van andere vernomen dat de smaak van verschillende soortjes allemaal wat het zelfde is een V-tower, klopt dit , vlakt het verdampen de smaak misschien wat af?

 

Vind het zelf maar vreemd als dit zo zouw zijn; een dikke kush tov verfijnde sativa... :( en de typerende stond/high van zulke soortjes, blijf je deze voldoende waarnemen zoals gewoon bij het roken ?

 

dus ja, je kweekt je eige weedjes omdat je ze echt lekker wilt hebben (en te niet duur), je kweekt ze dan vanzelfsprekend proper voor eigen gebruik... je gaat dan verdampen voor het ultieme genot en het toch bewust wat gezondere aspect, zeker als je al geen echte tabaks roker bent... maar dan de smaak :) is voldoende, is die nog dat waarvoor je verschillende soortjes zet ?

 

ok de-verdamper is de beste op smaakgebied, geloof ik gerust, maar om zelfde redenen als jouw heb ik zulk glaze ding niet zo graag in de woonkamer bv... en voor het gemak wil ik me die v-tower wel aanschaffen ^_^

 

wat is jouw ervaring , "met dat hippe keuketoestel" :( hierover?

 

 

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk het zit zo met verdampen. De eerste "golf"van thc die uit je verse wiet komt is het belangrijkste wat betreft de smaak van je wietje. Ik heb der nu eentje die ik dus niet zo lekker vind. Tis een eigen kweek nz2006 van een tijdje geleden. Ik heb daar waarschijnlijk iets niet goed gedaan want hij smaakt naar zeik !! Terwijl ik er wel berehigh van wordt. Smaak zegt veel maar er zijn andere redenen waardoor je de wiet toch opdampt :(

Maar even terug naar die smaak. Hoelanger jij je wietje in je verdmaper houdt hoe minder sterk de orginele smaak behouden blijft. Dit hangt ook af van de Sterkte van je wietje en de hoeveelheid die je gebruikt. B.v een goede stevige wiet proeft heerlijk voor de eerste 20 minuten, daarna zwakt ie af tot dat er een algemeen smaakje aanzit wat eigenlijk bij alle soorten op den duur verschijnt. Dit smaakje blijft totdat de wiet helemaal op is. Als de wiet op is dan komt er geen damp meer vrij. Je kan nog wel meer en verder maar dan moet je je temp verhogen wat uiteindelijk uitdraaid op verbranding !!! Dus let op die temp.!!

Bij een slecht wietje verdwijnt de smaak al na 5 min en zul je merken dat de wiet eerder op is. Beide hebben na de eerste "golf" een soort gelijk smaakje.

Bij de verdamper heb je een veel grotere kop en dus sneller veel meer thc/smaak dan de kleinere v tower. Ook behoud je langer je smaak in de verdamper omdat je simpel genoeg meer wiet verdampt.

Dus: goede wiet gebruiken en op je temp. letten( niet te veel met je hand op het bovenste van je verdamper !!) dan behoud je je smaak het beste.

 

Buiten alles om is de smaak van verdampen altijd 1000 keer lekkerder dan roken/verbranden. Waarom zal een roker dat niet erkennen? Een roker proeft veeeel minder dan een niet roker. Ik heb zelf 15 jaar gerookt dus ik weet wat ik zeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tussen de verschillende soortjes door de verdamper even schoonmaken...

 

Ik heb zelf "de verdamper", en zelfs als deze niet aan staat proef je de laatste wietsoort die er in heeft gezeten nog. Er is ook een bepaalde "techniek" die je moet aanwennen om de beste smaak er uit te halen.

 

Hand er niet bovenop en lange diepe halen nemen, niet achter elkaar, even een minuut rust er tussen, anders oververhit je de wiet, net als met een joint... Eerst een hele top, dan licht kruimelen, dan fijn kruimelen, tussendoor een keer of 5 tot tien een haaltje nemen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha een mede connaisseur :( precies zo ist.....Weet je kees ik krijg zelf water in mijn mond van die verdamper zo lekker ist als je het goed doet. Nee precies geen droge mond !!! Net als bij lekker eten !!! ha ha haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees heb jij zo'n slang erop?

 

vaporisazer00.jpg

 

Ik zag dit namelijk en het lijkt mij beren interessant,

heb alleen begrepen van Evert dat dit de smaak slechter maakt. :(

Maar ach Het is wel veel makkelijker als je ligt te chillen :)

 

PS: Heb vannacht vergeten me verwarmelement uit te trekken (die heeft dus hele nacht aangestaan :( )

zou dit kwaad kunnen? Hij doet het wel gewoon.

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen hier misschien een tipje voor Medische gebruikers.

 

Krijg je Cannabis op recept of gebruik je aantoonbaar op medische gronden, dan

mag je de verdamper aftrekken van de belasting!

 

Althans dat was in 2008, maar volgens mij mag het nu nog onder het kopje "specifieke ziektekosten"

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aha een mede connaisseur :( precies zo ist.....Weet je kees ik krijg zelf water in mijn mond van die verdamper zo lekker ist als je het goed doet. Nee precies geen droge mond !!! Net als bij lekker eten !!! ha ha haha

 

Als je mijn verdamper wilt proberen, ik heb de fles nu toch al een keer stuk laten vallen (en gelijmd) dus ik neem dat ding vanaf nu overal mee naar toe... :( 21 juni zal ik dat apparaat wel mee slepen naar Oosterhout...

 

Nomar, ik heb geen slang op de verdamper, waarom niet ? Omdat ik geen slang er op heb, geen idee... De slang smaakt inderdaad iets anders, het is zo'n siliconen smaakje, het kan geen kwaad maar wordt niet echt lekkerder, het is niet smerig hoor, zeker niet... Je verdamper vaak schoonmaken is het belangrijkste, met alcohol kun je alle smaak er uit halen. Ik gebruik hier voor accijnsvrije methanol, niet drinken overigens.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees die van jou zal toch niet zo veel anders smaken dan mijn reizer? ook al is ie 6 jaar oud?

Kijk ik heb nog een zuigbuis die met een klein stukje non-toxic silicone ( wel wat verkleurd na al die jaren ) aan het kniestukje bevestigd zit. Dit zorgt er voor dat ik hem kan bewegen !! Beste ontwerp tot nu toe.

 

gallery_8491_7993_31774.jpg

 

gallery_8491_7993_29508.jpg

 

gallery_8491_7993_40297.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes eindelijk mijn arizer extreme is ook binnen!

Eerst indruk ziet er allemaal goed uit, alle accesoires ook.

Ben toenstraks ook al meteen lekker high geworden :(

 

maar goed zal het hier later nog iets uitgebreider over hebben, ik ga nu werken..

 

Peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd.

Doe er ook even een paar fotootjes bij. Ook nu weer een goede zending van de www.vaposhop.nl .

Ik geef de V tower extreme nu na een weekje testen een dikke 8, terwijl mijn andere verdamper een 10 plus krijgt( ter vergelijking). En dat zit hem puur in de grote van de vulkop. ik had graag gewild dat die van de v tower wat groter was en dat het gaasje er vast in zou zitten in plaats van los zoals nu het geval is. Ik weet nog wel dat de eerste kop die ik van evert kreeg ook zon kop was met een los gaasje erin.hoogst irritant. nu heb ik een kop met drie puntjes die het gaasje op zijn plaats houdt. zeer simpel maar o zo doeltreffend. De v tower moet dat ook gaan doen !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, de drie puntjes octrooi van Evert,

die is momenteel weer in 't buitenland om zijn pijppie te vervolmaken....

er wordt namelijk gewerkt aan een nieuwe gadget,

zo1 waar oliesjeik ook wel happy van wordt......

 

 

De siliconen slang is toch eigenlijk wel geheel smaakvrij,

en geheel geschikt om door te consumeren.

 

Het is na een paar jaar alleen ff chekken of je kurk nog geur vrij is,

anders verdient die vervanging.

 

 

dampenstampendegroetjes,Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje....mijn kurk is eigenlijk ten einde. als ik weer eens in *snip* kom ( met de boot ofzo) dan kom ik langs. jullie hebben daar vast wel 1 tje liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er ook een besteld :P

Een tijdje over nagedacht en toch voor de extreme gegaan

Daarbij gaf de lagere aanschafprijs bij de vaposhop de doorslag :D

 

Zal me weer melden als hij binnen is en ik hem uitgeprobeerd heb

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...