Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hollandcam®

Review: Nieuwe verdamper kopen: V tower extreme.

Recommended Posts

Om een lang verhaal langer te maken;

Ik gebruik sinds 6 jaar de "verdamper van evert". Prima ding, neusje van de zalm, perfect voor connesseurs zoals ikkuh. Echter der is 1 nadeel. Hij lijkt teveel op een waterpijp, ik kan hem niet in mijn huiskamer hebben staan in verband met buren, vriendjes van mijn zoon en familie!!!. En elke keer dat GLAZEN gevaarte vliegensvlug uit het zicht manouvreren als de bel gaat is ook niet erg bevordelijk voor je bloeddruk mag ik wel zeggen.

Kortom ik ben op zoek gegaan naar een nieuwe "state of the art" verdamper die net zo goed moet zijn als de reizer verdamper die ik nu heb.

een paar punten waarmee ik rekening heb gehouden:

 

Hij mag geen vulcano heten, want die is te duur

Hij moet op accu kunnen i.v.m onze boot. ...niets is fijner dan high zeilen :innocent:

Hij moet dus niet op een waterpijp lijken en zo undercover als mogelijk.

Hij moet echt goed verdampen.

nog wel meer puntjes maar tis genoeg zo.

 

Ik kwam uit bij deze verdamper: V tower extreme.

 

Nu mijn vraag. Ja of Nee. wat vinden jullie? ik heb ook even een filmpje geplaatst.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen idee of het goed werkt, maar de verdamper lijkt in ieder geval niet op een waterpijp.

 

Er zijn 3 soorten verdampers toch (electronisch, digitaal en die jij hebt). De vraag is misschien ook een beetje of daar nog verschil in zit.

Ik bedoel, verdampen ze even lekker?

 

(besmuikt)

Hey wat is dat nu, wel een zeilboot maar geen geld voor een vulcano? :rolleyes:

(besmuikt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb veel goede verhalen gehoord over deze vaporizer, hopelijk kan ik hem binnenkort eens uittesten..

 

De 'Extreme' versie heeft een afstandsbediening (voor de echt luie blower.. :rolleyes: ) en de mogelijkheid om een ballon te gebruiken. Wel een stuk duurder, in principe voldoet de normale versie (V-Tower) dus. Prijs kwaliteit verhouding lijkt mij in ieder geval redelijk tot goed, het apparaat oogt solide en duurzaam. Ziet er ook redelijk 'stealth' uit, je kunt hem namelijk gebruiken om een fijn aroma mee te verspreiden in huis.

Een draagbare accu is optioneel, en zal dus voor extra kosten zorgen. (volcano daarentegen heeft die optie helemaal niet)

 

 

 

Je zou ook een I-Inhale kunnen overwegen. Draagbaar, en dus makkelijk mee te nemen en weg te stoppen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je hem volgende meeting nou eens meeneemt om te laten testen door een panel van deskundigen tomas? :whistling Neemt iedereen een zwart blokje mee voor zijn ogen en maken we er een mooie youtube van :rolleyes:

 

Heb er ook al eens een paar keer naar zitten kijken en een hoop shit gezien maar dit ziet er wel ok uit. Handig ook dat je hem zonder fan kan gebruiken, maar vraag me af wat er gebeurt als je hem laat staan want warmte stijgt toch op. Dat is het grote voordeel van de verdamper, hitte van de bovenkant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha HA ha .Stekkiegebrekkie ...Ik heb er gewoon niet zoveel geld voor over om die vulcano te kopen. Dat moet toch wel voor ietjes minder eurootjes ook kunnen? vandaar de v-tower.

 

Wazzup... daar zit ik nu ook mee. Ik laat hem wel eens een 45 min zo staan en dan blijft de wiet goed. (in de verdamper van evert) Vraag me echt af hoe dat bij de v tower zit.

 

Ze hebben een 30 dagen geld terug actie.......gewoon kopen .testen en als hij niet bevalt terug sturen? eerst goed schoongemaakt uiteraard. En als ik hem test dan volgt er natuurlijk een youtube test filmpje.

 

tomas...de extreme versie heb ik egens gezien voor 239 en de gewone voor 169 euro. veschil is 70 euro. toch iets om over na te denken. Maar die afstandsbediening en de balonnen zijn wel een cool extraatje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je eens uitleggen wat precies het effect is van verdampen? Ik neem aan dat je het doet omdat je niet wil roken?

Ik rook zo nu en dan wel eens een puur jointje omdat ik tabak en vies en slecht vind. Tevens vind ik het puur lekker smaken. Maar meestal laat ik hem na een hijs of vijf uitgaan want dan ben ik helemaal :rolleyes:

 

Kun je zo een verdamper doseren zodat je niet meteen helemaal :whistling bent? En heb je niet meteen een berg wiet nodig zoals bij een waterpijp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

He leuke hobby,

 

Hopelijk kan ik je in deze bui (het is een zondag) wat verder helpen..

Ben zelf zeer tevreden over ''de-verdamper''.

Ken evert zelf nog niet helaas, maar heb wel vaker met hem gemaild en gebeld en hijs echt te gek.

Hij helpt je, en zijn spul is werkelijk van A-kwaliteit.

Je zal er vast wel van gehoord hebben, maar ook ik als jong-volwassenen (18) wilde met het roken van shag sigaretten stoppen.

Dit is zonder moeite gelukt, alhuwel ik wel nog voor de traditie af en toe een jointje met shag rook. (niet voor nicotine maar omdat het gewoon lekekr voelt)

 

De verdamper werkt zeer zuinig en het schijnt ook nog herstellend voor je longen te werken.

Ik ben da ook zeer tevreden en blijf dit zeker volhouden.

Als blower moet je toch ook af en toe aan je longen denken want je hebt er maar 2.

 

veel succes

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf gebruik ik de Vulcano, maar persoonlijk vind ik verdampers niet zo zuinig

werken.

Met verdampen gebruik ik meer cannabis als dat ik het rookt in joints maar

dat ligt persoonlijk denk ik. Verdampen geeft mij een high gevoel, maar na

een dag of 4 verdampen, ga ik toch het roken missen.

Het roken geeft mij een totaal andere uitwerking, namelijk stoned.

 

Dus ik wissel nog wel eens af, maar voor je gezondheid kan je beter verdampen!

 

Hscarry :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

"leuke hobby"

 

 

Ik verdamp nu 6 jaar en ben sinds 6 jaar ook gestopt met tabak. De verdamper heeft mij van de tabak af geholpen !!! Het effect van de verdamper is een lekkere high die je niet hangerig maakt maar juist energiek. Ik vind het wel een zuinig apparaat. met wat ik normaal in een jointje stopte daar verdamp ik nu de hele avond op. Ik vind het samen met mijn eigen schoon gekweekt wietje de methode om cannabis te gebruiken. Mij zie je van mijn leven geen wiet meer verbranden !!! En bovendien is het reukloos, gewoon in de huiskamer dampen, niemand die het bij onverwachts bezoek ruikt. wat wil je nog meer? ( juist ....een goede verdamper die niet op een waterpijp lijkt !)

 

Hscarry

Volgens mij ben jij nog verslaafd aan de nicotine en vertaal je dat naar het stoned gevoel wat de wisselwerking van tabak met cannabis je geeft. Eigenlijk krijg je het lekkere gevoel van de opgenomen nicotine die je verslaving bevredigd.

Begrijp me niet verkeerd, k heb zelf 15 jaar gerookt. maar verbranding is niet meer van deze tijd joh, en die nicotine verslaving is nergens goed voor, het kost je alleen maar geld en je krijgt er niets voor terug. hoogstens een mooie k a n k e r bult. :rolleyes:

 

Oh ja ik verdamp ook omdat het helpt bij mijn astma en het verlicht de te hoge spanning die ik van nature op mijn spieren heb. Zo heb ik minder last van kramp en spanningshoofdpijn.

 

gr

HC

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Hollandcam :whistling

Klopt, het heeft te maken met de nicotine in combinatie met cannabis, dubbele tricker.

 

Ik ben chronisch pijn patiënt en gebruik cannabis samen met mijn andere

medicijnen, zoals Morfine e.d.

Cannabis versterkt Morfine, op dagen dat ik veel pijn heb reageer ik

beter op het verbranden van cannabis dan op het verdampen.

 

Ik weet dat het natuurlijk slecht voor je is maar als ik op

zou noemen wat ik allemaal voor medicijnen heb en hoeveel maal ik een narcose heb

gehad laatste paar jaren, en in de aankomende jaar en jaren daarna nog krijg, begrijp je

waarschijnlijk wel waarom ik niet zo nauw meer kijk :rolleyes: .

 

En geloof me, als je ernstig pijn patiënt bent, kijk je niet meer zo naar de toekomst.

Het gaat echt om uur na uur te overleven, dag na dag, jaar na jaar.

 

Hscarry :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stem voor de Ihale.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb al verschillende verdampers getest maar die van Evert blijft bovenaan staan, onhandig of niet, als

ik voor mezelf ooit een verdamper koop zal het toch dat glazen meesterwerk worden :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmm die i inhale heeft ook goede reviews. maar doet me wel heel erg denken aan die vapir dingen .brrr die zijn slechttttttttttttt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cool

 

ik ben benieuwd wat je resultaten zijn.ik heb ook al lang een verdamper in me wishlist staan maar met 2 miniterroristen is zon evert snel kadoek vrees ik.dit ziet er solide uit en interessante prijs.

 

waar bestel je hem en vertel ook ff hoe snel de levering is.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

twindaddy. mijn zoon heeft die "verdamper"van mij ook al eens kapot getrokken. en al eens een keer tijdens het varen. Gelukkig hoef je dan "maar" 60 euro te betalen voor reparatie.

 

 

Ik heb hem bij Vaporshop besteld. daar is hij momenteel het goedkoopst. 1 jaar garantie en 30 dagen niet goed geld terug.!!

 

maandagavond besteld. ze hebben hem gisteren op de post gedaan. Ik heb een track & trace nummer gekregen. Alleen ......op dit nummer krijg ik. geen melding !!! we wachten af. ik verwacht hem morgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is binnen.!!!

 

Meteen uit de doos gehaald. Gelukkig helemaal compleet. eerste indruk: klein, licht, compleet. Hij ziet er clean,schoon en goed uit.

Is ie stealth? ja !!!! ik heb hem naast de tv gezet. Foto's volgen.

 

Ik heb hem meteen aan gezet en 15 min. schoongebrand op 260 graden. Ondertussen heb ik rustig alle componenten uitgepakt en een plekje gegeven. Na de 15 min kop der opgezet en de whip op zijn plaats gedrukt. Ben begonnen met 200 graden.

VEEL TE HOOG !! en meteen een paar graden omlaag gezet gezet naar 190 graden. Dat is me ook nog te hoog. Nu naar 1:11 min (hij houd de tijd bij) heb ik hem op 180 graden en ben nu ontzettend high.

 

Eerste indruk:

Vaposhop.nl petje af. goedkoop, snel en klantvriendelijk. RESPECT.

 

Arizer: Hij werkt!! Hij proeft goed, geen rare bijsmaken. Updates volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar heb ik nou weer last van, MIST.

Heb het geprobeert met een fogger. Geen succes.

Wel veel waterdamp. Maar niet stond. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bioloog, misschien moet je er een flinke scheut wiskey door het water gooien van die fogger, dat zal ongetwijfelt helpen.

 

'K heb net 2 ballonnetjes opgeblazen met de extreme. Filmpje van gemaakt. Ook dat werkt. Gewoon op 180 graden een zakje met damp vullen. 2 minuutjes zit ie vol --> ventilator volluit op standje 3. Mijn vrouw heeft getest en ze rook niets !!! ik proefde lekkere damp en nog beter ....ik ben weer goed high geworden. Maar moet het toegeven. De verdamper van evert wint qua smaak. Dat water in die pijp doet wonderen. Al met al ben ik tot nu toe positief over de extreme. Ook de wiet komt er niet verbrand uit. updates volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

egwel!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posten die handel, er is zeker interesse

 

Ben ook al tijdje op zoek naar een goede betaalbare verdamper

dus mensen, deel julie ervaringen hier omtrent zowel postitief als negatief

 

Ik lees hier dat het niet "ruikt", klopt dit?, kan je zomaar in een kamer verdampen zonder je iets ruikt

Ik zie het toch als een gezond alternatief

 

grtz Joe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...