Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
joelles

Nare ervaring.

Recommended Posts

Geachte wietforum lezers,

 

Ik heb gister een hele nare ervaring gehad, ik weet niet of het van die wiet kwam of van de 2 biertjes die ik gedronken heb ( ik drink normaal nooit ).

 

Eerst begon ik gister met een pokertoernooi, daar heb ik 2 biertjes gedronken, in de pauze heb ik mijn biertje ff op de tafel laten staan toen ik ging plassen (iemand wat in gegooit)?

Na een paar rondes lag ik eruit en ben ik een jointje gaan smoken met een maat van mij, (niet mijn eerste keer, ik smoke al 6 jaar met een pauze van 2 jaar tussendoor), na ongeveer 1/3de van die joint en 10-15minuten laten kreeg ik in 1x een raar gevoel ( misschien die soort wiet? ''Bruut") het werd ook in 1x helemaal zwart voor mijn ogen en binnen 10 seconden viel ik zijwaarts neer op de grond (bult op mijn hoofd en bloedende oor) ik kon niet bewegen, geen controle meer over mijn lichaam en begon ook te trillen volgens mijn maat ik begon ook te zweten alsof je midden in de zon ligt op een warme zomer dag, ik kon nog wel mijn maat horen praten tegen mij maar ik kon niet antwoorden, ook had ik hyperventilaties.

5-10minuten daarna stond ik op en zei dat ik naar huis wou, ik stond net op de stoep van zijn huis en ik val weer neer en precies hetzelfde verhaal als boven, daarna ben ik naar huis gesleept, lekker gaan slapen en voel me vandaag wel weer helemaal toppie, geen hoofdpijn ofzo, geen moeite met opstaan gehad.

 

Zou iemand mij kunnen vertellen wat er gebeurt kan zijn, iemand wat bij mij in het drinken heeft gegooit of dat ik gewoon niet tegen die soort wiet kan.

 

Mvg,,

 

Joel :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan niet met eerlijkheid zeggen dat ik denk dat iemand wat in uw drinken heeft gedaan. Het lijkt me zo sterk dat het door de wiet komt, of door de combo van wiet en bier.

 

Ik drink eigenlijk nooit en smoke best wel vaak, als ik die twee combineer komt het vaak ook véééél harder aanzetten, maar nooit in de mate die u beschrijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou kunnen dat ze iets in je drinken hebben gedaan.

Heb je nog ergens meer last van? bv als je gaat zitten?

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, ik had wel last van incontinentie, ik had gewoon geen controle meer over mijn lichaam :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zou me sterk verwonderen dat dit van de wiet alleen komt.. toch redelijk ernstige klachten

klinkt bijna als een epilepsieaanval :innocent:

 

hopelijk heb je hier in de toekomst geen last meer van, in dat geval zou ik me toch een keer goed laten checken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hebben je gewoon wat in je drinken gegooid

ik heb die verhalen de afgelopen 30 jaar al zoooo vaak gehoord en steeds dezelfde 'klachten'

 

nooit half leeg/vol glas alleen laten staan of weggooien :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik vond het zelf zowieso al raar dat ik hem na 1/3 joint zo erg zit te trippen terwijl ik normaal wel 2-3 jointjes in me eentje oprook voordat ik inslaap val, wat ik vermoed is dat iemand gewoon wat in mijn drinken heeft gegooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een vervelende situatie zeg, gelukkig gaat het weer goed met je, al had je ook een bult op je hoofd en een bloedend oor. Heb je daar nog even naar laten kijken door een arts?

Moeilijk om te zeggen of er iets in je drinken is gedaan. Het zal wel geen GHB zijn, lijkt me. Als je dan eenmaal niet op je benen kunt blijven staan dan lukt het denk ik ook niet goed om bij het huis van je vriend te komen. Een rape drugs moet wel wat langer werken, natuurlijk (sorry).

 

Ik weet wel dat hyperventilatie ertoe kan leiden dat je je bewustzijn verliest. Alleen gaat er dan wel wat aan vooraf. Ik bedoel, als je daardoor je bewustzijn verliest dan heb je eerst al veel andere nare symptomen. Je zou het gevoel kunnen hebben te stikken en licht in je hoofd worden, duizeligheid; het gevoel hebben weg te vallen, je hele gestel kan onder intense spanning gaan staan. Daarbij kan het zo zijn dat je pijn voelt in je hartstreek (op de borst), je last krijgt van hardkloppingen en (andere spieren) worden ook geraakt (tintelingen, pijn, kramp). Als het maar niet lukt om grip te krijgen op je ademhaling dan kan dit uiteindelijk zo hevig worden dat je inderdaad wegvalt. Dat is niet zo erg want dan corrigeert het ademhalen (zolang je op een zacht bedje valt tenminste) :innocent: zich weer en gaat het licht weer aan. Dus dat je wegvalt is op zichzelf genomen niet echt schadelijk volgens mij, maar dat neemt niet weg dat het hyperventileren en alles wat daarbij komt kijken, ingrijpend kan zijn.

 

Dus ja als dit je niet bekend voorkomt dan zal het daar wel niet aan liggen voor de tweede keer dat je weg bent gevallen (ook al had je het even wel).

 

Maar ja, er kunne zoveel factoren bepaalbaar zijn. Misschien had je net een minder sterk moment, zonder dat te weten. Ik ken wel mensen die vallen spontaan flauw. Misschien dat jij even –zonder het te weten- wat kwetsbaarder dan normaal. En neem daarbij mogelijk het lichtelijk stronken zijn….

 

Ga anders even naar de shop om wat te scoren, dan weet je ook weer hoe dat valt? Sluit je ook weer wat mee uit, misschien. Als je onzeker blijft over of er wat in je drinken is gedaan kan je misschien wat tests laten afnemen?

 

Nou veel beterschap en op de gezondheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ gekkiegebrekkie,

 

Ik heb iig wel het gevoel dat iemand wat in mijn drinken gegooit heeft, het zou kunnen dat in wat minder sterk moment was maar wel aan de positieve kant omdat ik aardig goed komen ben te staan in het poker toernooi en was er zeer tevreden mee, het zou me trouwens raar lijken dat ik na 2 biertjes toch al lichtelijk stronken ben aangezien ik van mijn 13-16 toch stevig heb zitten drinken in de weekenden, daarnaast ben ik gewend toch wel een paar jointjes op te roken in me eentje, daarom vond ik het al raar dat het zomaar na eenderde joint helemaal licht in mijn hoofd werd, ach ja.. weer een reden om niet uit te gaan en lekker thuis blijven smoken :innocent:

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach jah, achteraf denk ik, weer een ervaring rijker maarja, ik zal maandag toch even de doc bellen en me ff laten onderzoeken en ff drugstest laten doen voor zekerheid.

en ja, humor is belangrijk bij dit soort dingen, neem je ze makkelijker op hehe :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokertoernooi 's avonds dus:

  1. je bent moe
  2. je drinkt alcohol (wat je niet gewend bent)
  3. je rookt een joint (in combinatie met alcohol, wordt vaak afgeraden)

 

Ik denk dat je bent flauwgevallen door een lage bloeddruk. Lage bloeddruk kan veroorzaakt worden door uitdroging, en uitdroging wordt veroorzaakt door o.a. alcohol. Door de lage bloeddruk wordt er minder zuurstof naar je hersenen gepompt. Je hersenen hebben dus al minder zuurstof, en dan ga je een jointje roken. Met het gekende resultaat als gevolg.

 

Heb je nog ergens meer last van? bv als je gaat zitten?

 

hahaha! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat je bent flauwgevallen door een lage bloeddruk.

 

Ding ding ding, we have a winner! :innocent:

 

Cannabis veroorzaakt (ook) een lage bloeddruk, vooral tijdens het opstaan is het goed merkbaar, geeft vaak een headrush.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je verteld dat je de dag erna weer helemaal goed voelt, zou kunnen dat iemand GHB in je drankje heeft gedaan

ik gebruik dit af en toe recreatief en anders dan bij alcohol of zo heb je dag erna helemaal geen kater. In combinatie met alcohol is het een gevaarlijk goedje, weet alleen niet of het dan de symptomen geeft die jij

omschrijft, maar het zou kunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt me stug dat iemand GHB in z'n drinken heeft gedaan.. Zonde van de GHB. :innocent:

 

Alcohol en wiet hebben een synergistisch effect, kan soms raar vallen. Vooral voor iemand die amper drinkt, de combinatie wordt soms nog wel eens onderschat.

 

GHB/GBL/1,4 BDO, dat proef je trouwens bijna allemaal wel in je biertje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hebben het zelfs eens tijdens een meeting meegemaakt dat iemand helemaal out ging - en dat was alleen nog maar de wiet, de warmte en wat zuurstofgebrek <_<

 

:innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje voor de replies iedereen, het is achteraf wel grappig als ik er zo aan denk maarja :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb je nog ergens meer last van? bv als je gaat zitten?

 

Gr schenkie

 

:lol:

 

Nope, ik had wel last van incontinentie :lol:

 

 

kom ni meer bij ....::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk ook niet dat er wat in je drinken is gegooid, zoals molmol al aangaf waren er veel meer factoren die er invloed op hadden. Bij 2 drankjes proef je het ook nog wel mocht er G inzitten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...