Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
NeedGreen

1e kweek PP - Hulp nodig

Recommended Posts

Je plantjes zien er mooi uit.

Het begint nu wel echt tijd te worden om ze te verpotten!

Kijk uit dat ze niet te nat worden in die goot.

 

Succes met verpotten en de rest van de kweek!

Neirruj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah inderdaad verpotten kan binnekort:). kijk aan de onderkant of er worteltjes uit de gaatjes komen (als die erin zitten)

zo jah. kun je ze het beste verpotten. anders nog fftjes laten zitten.

ziet er goed uit (Y)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er prachtig uit! als ik verhuis heb ik ook een plat dak daar ga ik ze later dus ook zetten want heb dan geen tuin ter beschikking!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga ze woensdag in 45 liter potten zetten. Ze moeten dan wel in de tuin staan wat wel een probleem zou kunnen worden want ik woon midden in de stad. Ook heb ik groei voeding gekocht van Canna. Het is niet een heel groot probleem dat ze niet meer op het dak kunnen. Want als het echt zomer is en de zon schijnt dan kan het daar op het dak wel 45 Graden worden. Elk voordeel heeft weer zijn nadeel zal ik maar zeggen. We hadden nog aardig zakken potgrond over. die we hadden gekocht met een aanbieding.

 

Grz NeedGreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 45 liter potten is het niet geworden want ik heb er voor gekozen om ze toch maar op het dak te laten staan.

Ten eerste omdat het daar altijd lekker warm is en ten tweede omdat ik midden in de stad woon en dat er anders zou worden geklaagd of dat ze worden gejat

Nu had ik nog paar potten liggen en ik heb ze daar maar in gestopt. En ze groeien nog wel aardig lekker met dit weer.

Hier paar foto's Sorry voor de slechte kwaliteit + gefotografeerd maar ik was een beetje moe en het waas daar echt warm.

 

gallery_20366_7834_128941.jpg

gallery_20366_7834_9648.jpg

gallery_20366_7834_125591.jpg

gallery_20366_7834_42418.jpg

gallery_20366_7834_80568.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Green...

 

Wat een perfecte stealth plaats heb je daar man.... Ik ben er jaloers op.... :specool

 

Maar ze zien er echt perfect uit hoor......

Dat gaat echt een lekker wietje worden....

 

Succes..

 

Groeten Stokey.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is echt weer tijd voor een update.

ik kom net van vakantie uit parijs en iemand anders had mijn planten een beetje bewaterd ect.

Nu had die gene er niet veel verstand van en had ik de planten in de tuin gezet zodat hij niet telkens

mij huis naar binnen moest en het dak op als hij ze water zou geven.

Later kwam ik er achter dat op dat plekje flink wat slakken zaten en ze hebben ook al aan aardig wat blaadjes geknabbeld.

Maar ze groeien nu wel flink door hier paar foto's :

gallery_20366_7834_292875.jpg

gallery_20366_7834_1184560.jpg

 

En ik weet niet precies wat dit is, 1 plant van mij heeft daar last van :lol: :

gallery_20366_7834_1045324.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inventieve kweekplek heb je gecreeerd :lol:

 

Die gaatjes in de bladeren zijn niet meer te herstellen, ze zullen er niet mooier van worden, maar overleven het wel.

 

Suc6 met je kweek !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update

gallery_20366_7834_253340.jpg

gallery_20366_7834_997668.jpg

gallery_20366_7834_1118388.jpg

 

Ik had nog paar vraagjes. Mijn planten zijn niet al te groot geworden, dat komt onderandere door het virus dat ze hebben maar heb ze ook 1x getopt.

is het normaal dat Power Plant niet zo heel hoog groeit. Of zou het kunnen dat ze te warm staan want ik heb ze ook een week in de tuin gehad en toen groeide ze heel hard.

Maar maakte ze haast geen blad aan. Maar ik zie wanneer ze op het dak staan dat ze juist veel blad aan maken en minder hard groeien.

 

En oja hoe verander ik de titel van dit topic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuwe update.

 

mijn plantjes staan dan eindelijk in de bloei. Vandaag heb ik even wat bloei voeding gehaald (ik weet dat het laat is) maar ik had veel dingen te doen.

Nou vandaag hebben ze hun eerste bloei voeding mee gekregen. Ik wou jullie even vragen of mijn plantjes niet veels te laat zijn gaan bloeien :lol:?

verder hebben ze een beetje gele blaadjes zou dat kunnen komen doordat ze een tijdje geen voeding hadden?

 

hier paar foto's van slechte kwaliteit maar toch :

gallery_20366_7834_242346.jpg

gallery_20366_7834_177333.jpg

gallery_20366_7834_246233.jpg

gallery_20366_7834_156300.jpg

gallery_20366_7834_183126.jpg

 

Hopelijk reageren jullie even <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inmiddels 1 plant geoogst omdat die geknakt was.

Had de wiet in waterkuur gedaan omdat er nog bloei voeding in zat.

gallery_20366_7834_241540.jpg

Ik denk dat ik 28/29 oktober de andere 4 planten ga oogsten, Binnenkort meer foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even goed mijn planten onderzocht en wat ontdekte ik!

Ik heb inplaats van Power plant, purple haze gekweekt. Ik vond het al raar dat die blaatjes paar werden maar heb het niet onderzocht. vandaag heb ik even goed de kenmerken van purple haze bekeken en het paste allemaal precies. Ook had ik al 1 plant geoogst en veel vrienden van mij vonden het heel erg op purple haze lijken. Wel jammer is dat ik op dit forum niet over de verkoop prijzen mag praten want ik zou het echt niet weten voor purple haze :s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

update ?

 

 

mss een tip voor volgende keer, je kan beter een witte pot hebben dan een zwarte.

zwarte potten(en de wortels van je dames) worden namelijk sneller warm, vooral op zo'n dak.

 

en koop gewoon wat seeds man, ik durf best te beweren dat je daar beter dames van krijgt.

 

 

PB

Share this post


Link to post
Share on other sites
een kleine update :

Ik had de plantjes vanochtend even water gegeven en ik keek even onder de pot en wat zag ik daar,

De wortels kwamen uit de kleine gaatjes van de pot B)

 

Ik denk dat ik ze nog een dikke week laat staan en dat ze dan wel in 11L potten kunnen

 

 

 

dat heb je slim gedaan waar je ze heb staan

 

gr cannabisteam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...