Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cannaz

Ultra Haze bloeit nog steeds niet..

Recommended Posts

Ik ben net begonnen met een binnen experimentje met 1x Ultra Haze #2 fem van Greenhouse onder een 400w hps.

Hij staat er heel gezond bij en groeit heel hard maar ik heb hem bijna 3 weken geleden van 18/6 op 12/12 gezet en er zijn nog steeds geen bloeiverschijnselen :s

Is dit normaal want hij zit inmiddels bijna tegen de lamp aan??

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer hem anders is een uurtje minder licht te geven! Had dat ook met mijn sativa's!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor de tip, hij staat nu op 11 uur licht.

Hopen dat het werkt anders maar naar 10 of nog minder..

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 oozaken kunnen dit zijn:

 

- volledig normaal, deze kan tot wel 13 weken of langer bloeien, reken er bij zaden maar altijd een weekje bij, bij stekken is het anders...

- er komt ergens licht in je ruimte binnen, check of er misschien spleten zijn die je donkere cyclus doorbreken...

 

Veel succes, groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij is het niet al te vreemd toch met een haze dat je 3 weken moet wachten voor je wat ziet , en dan langzaam komen ze de bloei in .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hetzelfde hierzo , heb ook 5 haze soorten staan , 4 weken in de bloei , en tot nu toe nog geen bloeiverschijnselen,

 

Ik heb geduld :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ligt er denk ik ook aan hoe ver je planten zijn als je ze in bloei zet en aan welke pheno je hebt

Ik heb de mijne in bloei gezet toen ik voorbloei kreeg.

Mijn ultrahaze had toen na 6 dagen 12/12 al de eerste haartjes.

Terwijl een maat van me ze in bloei zette toen ze zo'n 25 cm waren en deze kregen ook pas na 4 weken de eerste haren en zijn uiteindelijk zo'n 2 meter hoog geworden. Dat is uiteindelijk een mooie oogst geworden maar ze hebben wel 16 weken gestaan bij hem. Dus maak je niet druk en heb veel geduld met deze haze.

Succes man

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog bedankt jongens, toe ik hem op 11 uur licht zette was het 3 dagen en toen ging hij in de bloei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...