Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

gallery_21890_7799_796896.jpg

 

de nlx

 

gallery_21890_7799_184430.jpg

 

de superhaze

 

gallery_21890_7799_703166.jpg

 

slechte close up maar geloof dat ze lekker ruiken

 

gallery_21890_7799_594882.jpg

 

de nlx heeft zo hier en daar wat gele bladeren ontwikkeld , ik kan er niet bij dus lekker laten hangen denk ik zelf , en kwa voeding geef ik ze toch echt wel wat mee , dus waar het aan het licht , misschien omdat de bladeren de oudste bladeren zijn die aan de plant zitten . boeien toch

 

als de top maar niet zo geel wordt hahahaha

 

gallery_21890_7799_90665.jpg

 

nog meer nlx

 

gallery_21890_7799_740414.jpg

 

gallery_21890_7799_22395.jpg

 

gallery_21890_7799_714473.jpg

 

gallery_21890_7799_102156.jpg

 

dat hierboven was dus de superhaze en daar heb ik meer plaatjes van

 

gallery_21890_7799_421134.jpg

 

gallery_21890_7799_643868.jpg

 

gallery_21890_7799_340947.jpg

 

gallery_21890_7799_66720.jpg

 

gallery_21890_7799_422259.jpg

 

nlx op de achtergrond en nog een lekkere top superhaze op de voorgrond

 

gallery_21890_7799_181181.jpg

nog meer nlx

 

gallery_21890_7799_131795.jpg

 

en als afsluiter de superhaze

 

zo te zien gaat het lekker met de plantjes en ik denk ook wel dat ik de eerste nlx begin week 7 ga knippen , zelfs als ie te hard stinkt ( te lekker ruikt ) misschien wel eerder hahaha , kom maar op met die toppen hahah

 

misschien dat er iemand is die zegt wwaar de gele bladeren aan te wijten zouden kunnen zijn , ik zal binnenkort eens een andere camera gebruiken voor betere pics

 

graag nog even wat commentaar geven

 

 

 

mozaiek virus had ik er al gratis bijgekregen van de stekken boer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit nu in week 5 en ben bijna aan het eind van week 5 en geloof me het gaat zeer lekker met de dames , ze houden net zo veel van mij als ik van de dames .

 

wel moet ik verklappen dat ik begin week 4 ben begonnen met green sensation en dat vind de super haze een beetje teveel van het goede denk ik , al hoe wel de nlx er makkelijk tegen kan , de haze krijgt ronde kleine kringetjes en ik neem aan dat dat het verbranden van het blad is door teveel voeding , de haze gaat daarom op randsoen na vandaag . en de nlx blijft een dosis bloei voeding en green sensation nuttigen tit een 4 of 5 dagen voortik ze knip maar zolang ze het lekker blijven vinden help ik ze wel even .

 

de fotos komen zondag of maandag en deze keer zorg ik voor kwaliteit fotos , de nlx staat volop in bloei en de green sensation werkt echt lekkker ,dat is merkbaar (dat kan ook niet anders , door die enzymen en bloeistimulator )

 

je zou er ook tot 50 % minder basis voeding mee hoeven te geven de laatste weken (en dat is dus zichbaar aan haze )

 

die kreeg deze weeek dus teveel basis voeding mee doordat er green sensation is meegegeven in week 5 , de nlx reageertt er goed op en de haze ook wel maar er onstaan dus wel kleine ronde vlekjes of kringetjes die denk ik blijvende schade hebben aangericht .alsof het door het blad heen brand( de voeding )

 

of zou dat bij kunnen trekken , tot dusver is het alleen op de oudere bladeren lijkt het ,maar de toppen zetten al wel thc

en bij de nlx helemaal , die hebben er echt zin in .

tot zover geen foto nu maar wel info over hoe het met de dames gaat,

 

de haze is duidelijk enorm uitgestrekt en op sich wel mooi zo op de plaatjes ,maar de nlx wou gewoon niet groeien

en had duidelijk problemen met de special mix potgrond lijkt het dus volgende keer probeer ik een keerop oude grond te kweken en misschien wat nieuw andere grond er door heen en wat vleermuizen stront die ik hier nog heb liggen .

en dan zal ik eens kijken hoe goed de dames willen , ik heb hier nu ook een widdow en dth plant en weet nu nog niet wat het zijn (m/v) maar zoals ik al zei ik krijg altijd vrouwtjes en anders bouw ol een ruimte voor de man .

maar ik maak denk ik 1 stek van de plantjes om ze weer klein te krijgen en dan bloei ik de twee plantjes af in de bloei ruimte . de twee steks zullen later misschien weer van pas komen .

 

de superhaze is enorm aan het uitschieten en die moet zeer nodig terug gesnoeid worden , daar kunnen zekr 10 grote mooie steks van gemaakt worden ,dat samen met die twee andere plantjes in kleinne potjes .

 

maar zelf hou ik niet van kleine potjes , dus het zullen wel 6 x superhaze en 4 x widdow worden of 4 x haze en 6 x widdow

 

nadeel met widdow en nlx is dat het zo stinkt als je moet knippen wel moet ik zeggen dat ik soms heel goede resultaten heb gboekt met knippen en dat komt omdat er tussen tijds een hoop blad was verwijdert zodat je aan het eind van de bloei niks meer hoef te doen bijna ( maar zorg dat je geen bladeren uit de top gaat verwijderen zonder dat het nodig is ,want als je het blad niet tot aan de steel van de plant afbreekt dan onstaat er zekr top rot , de iets gelere of bladeren met mozaik virus uitslag die kan je zeekr ook weg halen ) hoe meer blad je tussen tijds weg haalt hoe minder werk aan het eind . maar dat gaat alleen als je er bij kan natuurlijk . en voor her gewicht hoef je geen widdow te hebben denk ik , de haze levert waarschijnlijk meer op per plant , ik zag ergens regulator van plagron dacht ik waarmee internodes verkort kunnen worden van uitstrekkende planten , misschien is dat een goed idee voor mij (en het zorgt schijnbaar voor nog betere ontwikkeling ofzo en voeding opname en fotosynthese , het controleert de plant of zoiets las ik ergens .

 

maar voordeel met de nlx of widdow is wel dat ik ze fucking lekker vind , daarom wordt er altijd voor de 9e week zekr geoogst , ik kan dat niet aanzien dat ze hunkeren naar me .

 

maar als ze tering lekker ruiken dan kan ik wel sorgen dat heel de top dicht groeid maar dan zeg ik liever oproken die handel

en nieuwe zetten

 

even een vraag wie kent substra haze voeding van canna dat is speciale hydro voeding voor hazevan canna ,maar die kan dacht ik ook gewoon op potgrond gebruikt worden alleen weet ik niet waar ik de voeding kan halen

Share this post


Link to post
Share on other sites

lachwekkend gewoon :) ga eens lezen man

 

en niet zal wel goed zijnofzo!!??..... lezen en weten.

 

wat jij hier neerschrijft is echt onzin... bespaar jezelf een afgang en lees voordat je nog iets doms post op dit forum

 

gr

 

BK

 

ps sorry voor mijn toontje bij voorbaat al.. maar ik denk dat het er veel met me eens zijn

ohja en elke wiet stinkt met knippen.... :) dan weet je da alvast... nie alleen NLX en WW hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites
lachwekkend gewoon :) ga eens lezen man

 

en niet zal wel goed zijnofzo!!??..... lezen en weten.

 

wat jij hier neerschrijft is echt onzin... bespaar jezelf een afgang en lees voordat je nog iets doms post op dit forum

 

gr

 

BK

 

ps sorry voor mijn toontje bij voorbaat al.. maar ik denk dat het er veel met me eens zijn

ohja en elke wiet stinkt met knippen.... :) dan weet je da alvast... nie alleen NLX en WW hoor

 

 

neejoh open een topic over welke wiet minder stinkt als je t knipt .en wat ik neeschrijf in mijn eigen 1e kweek topic ,met vragen waar ik mee zit en dingen waarvan ik denk dat het daar aan ligt (moet jij dan in mijn topic bepalen wat ik neerschrijf of wat ik zeg )

 

en quote de volledige onzin erbij dan als je duidelijk wil zijn ipv mijn topic te verstoren met jou onzin vind je zelf ook niet

ik wou het positief houden , ik blow al 17 jaar en grow al zekr 8 jaar dus ik weet echt wel wat uit mijn tuintje het hardste stinkt tijdens het knippen, en ik hoef dit topic niet te verkopen hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gozer,

zo te zien gaan ze nog lekker,topvorming gaat goed!!

Die 3 vingerige blaadjes blijft een maf gezicht,of ligt dat aan het soortje?

Heb jij je netje nie gespannen?? daar gaat wel een lekker rokertje van afkomen hoor!!

Eumm wat zeg ik ,ik blow nie eens,dus ik zou t nie weten of het lekker is/wordt :)

Succes man nog een paar weekies!!

 

Oja,ik knip tijdens de kweek helemaal nix weg,heb dat een x bij een maat gezien maar dat koste heb vele knaken.

Maar dat is mijn mening,gewoon alles lekker laten zitten,ik vouw wel bladeren die voor de toppen hangen een beetje naar onder.

Dit scheelt naar mijn mening wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat bedoelde ik dus.

 

zoals ik uit je berichten opmaak doe je vanalles en luister je heel goed naar je vrienden..

maar het hoe en waarom van de plant sla je gemakshalve maar even over?

 

Volgens mij heb je na 8 jaar nog steeds niet echt 100% door wat je aan het doen bent wel?

Ik bedoel je zal zeker wel oogsten hoor, en meer dan genoeg voor je eigen waarschijnlijk.

 

anders zou je niet van die dingen zeggen als:

of zou dat bij kunnen trekken , tot dusver is het alleen op de oudere bladeren lijkt het ,maar de toppen zetten al wel thc

 

of

 

wel moet ik zeggen dat ik soms heel goede resultaten heb gboekt met knippen en dat komt omdat er tussen tijds een hoop blad was verwijdert zodat je aan het eind van de bloei niks meer hoef te doen bijna

 

komt een beetje dom over voor iemand die al 8 jaar kweekt (respect hoor dat is 2x langer dan ik)

Door je manier van typen enzo zou ik al meteen geen zin meer hebben om je te helpen..

ervan uitgaand dat je het toch niet zou begrijpen, te refereren aan je schrijfstijl.

 

enne over dat stinken of minder stinken bij het knippen..

je knipt hopelijk toch wel in een afgesloten ruimte of in elk geval goed geventileerde en gefilterde ruimte?

Dan maakt het toch niets uit, in je hok stinkt je wiet toch ook?? knip je in je hok...

 

verder no hard feelings hoor,

ik hou je wel stilletjes in de gaten.

want ben toch wel benieuwd wat je in die 8 jaar echt als ervaring hebt opgedaan.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gozer,

zo te zien gaan ze nog lekker,topvorming gaat goed!!

Die 3 vingerige blaadjes blijft een maf gezicht,of ligt dat aan het soortje?

 

soortje is nlx en ik gooi het op kut steks op special mix (slechte combo )

 

Heb jij je netje nie gespannen??

 

nee netje was ik vergeten en heb ik zo gehangen dat de haze in elk geval een beetje op zijn plek gehouden wordt

 

daar gaat wel een lekker rokertje van afkomen hoor!! dat zekr wel ja en als je gokt hoeveel eraan komt dan stuur ik je een sample als je wil

 

dank voor je positieve reactie , ik top de planten altijd terug en 3 vingerig blad ja waar dat aan ligt dat weet ik ook niet

 

het gaat mij meer om de toppen dat die groen blijven .

 

 

ik heb ze nu 5 weken in bloei staan en ik denk nog een dag of 10 ,12 en dan gaat de nlx alvast om en maak ik ruimte voor nieuwe steks ,anders loop ik achter op schema en loopt alles in de soep

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bjorn,

 

5 weken in bloei en nog 10 dagen..kom ik op 6.5 week en dan gaat het al om?????als ik je onderschrift lees..klopt die wel :)

Heb even je verhaal gelezen...ik moest er ook wel om lachen...8 jaar he?

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat bedoelde ik dus.

 

zoals ik uit je berichten opmaak doe je vanalles en luister je heel goed naar je vrienden..

maar het hoe en waarom van de plant sla je gemakshalve maar even over?

 

al mijn vrienden hebben geen idee hoe een plant op te laten groeien uit zaad , die weten niet eens hoe ze aan stekkies komen .en idd ik weet niks van de plant zelf zeg maar ,maar wel van goede resultaten

 

Volgens mij heb je na 8 jaar nog steeds niet echt 100% door wat je aan het doen bent wel?

 

nee he

 

Ik bedoel je zal zeker wel oogsten hoor, en meer dan genoeg voor je eigen waarschijnlijk.

 

zekr en altijd tussen de 280 en 490 gr droog

 

 

 

 

komt een beetje dom over voor iemand die al 8 jaar kweekt (respect hoor dat is 2x langer dan ik)

Door je manier van typen enzo zou ik al meteen geen zin meer hebben om je te helpen..

ervan uitgaand dat je het toch niet zou begrijpen, te refereren aan je schrijfstijl.

 

zou best positieve tips willen van mensen die denken problemen te zien aan planten maar ja ik doe idd maar wat maar luister zekr niet naar andermans shit tenzij het me wel aanstaat wat hij of zei zegt , de rest is bullshit ( ik bedoel ik weet echt wel hoe ik het doe en dat het werkt toch ?

 

enne over dat stinken of minder stinken bij het knippen..

je knipt hopelijk toch wel in een afgesloten ruimte of in elk geval goed geventileerde en gefilterde ruimte?

Dan maakt het toch niets uit, in je hok stinkt je wiet toch ook?? knip je in je hok...

 

tuurlijk wel maar dan nog stinkt de ene harder dan de andere soort

 

al zeggen sommige mensen weer dat haze net zo stinkt maar ik vind van niet , misschien zijn mijn soortjes wel heel anders dan de soorten die jij kent (zekr de smaak is lekker ) en ook de geur

 

verder no hard feelings hoor, gelukkig maar

ik hou je wel stilletjes in de gaten.

want ben toch wel benieuwd wat je in die 8 jaar echt als ervaring hebt opgedaan.

 

kijk bij mijn album hier op het forum dan zie je meer toppen

 

gr

 

BK

 

 

ik zie ook jou reactie graag komen als we maar geen meningsverschillen gaan veroorzaken he

 

weet dat ik echt geen idee heb van bladgroen korrels en stamcellen en kernen , wel heb ik ondertussen een hoop gelezen over van alles en nog wat en ik heb al jaren de highlife doorgenomen en ben een beetje gewend aan de termen geraakt maar vergeet een hoop omdat ik meer hobbys heb .

 

nu heb ik zelf niet echt het idee dat ik onzin verkoop maar als bladeren geel worden heb ik ondertussen in de loop der jaren zoiets van dat gebeurt atijd rond week 4 en dan paar weken later als het erger zou worden dan kan je toch al knippen eh

 

misschien een voedings te kort of ph probleem ,maar dat interresseert mij ook niet snap je

 

het enige wat mij nu interresseert is dat er wat lekkers aan komt en zekr als ik eerder knip dan is er zekr een paar dagen daar voor een toppie afgegaan om te kijken of het al rookbaaar is

 

dus conclusie ik vergeet de plant en het hoe en wat compleet ja ,en denk dat met extra voeding en andersom met water op te lossen en niet met ph min citroen druppels en boosters en extra vitaminen in de juiste dosis .

 

wamt ik geef geen fuck m meten en weten , ik geef alleen om het eind product .

 

al vind ik de planten wel mooi hoor .

ik ben een echte liefhebber en heb deze ruimte net gebouwd , dus 1e kweekverslag op wf en 1e kweek in ruimte

dus dat is altijd afwachten eh maar ik heb er vertrouwen in .

 

deze reactie van je was al iets minder negative , en geef eens opbouwende kritiek over mijn planten . dan maak ik dadelijk nog 8 mega pixel fotos .

 

kijk het gaat mij vooral om smaak thc en geur

 

ipv te zeggen dat ik het niet zou snappen voordat je weet of ik het zou snappen

 

ik kan hier niet alles neer pennen wat ik allemaal gelezen heb in boeken die er wel toe doen maar als ik kijk op wf staat er toch ook een hoop onzin hoor .

 

ik hoop dat we het positief kunnen houden beekaa , misschien komen we wel tot een beter oordeel als we even op de chat zouden lullen

Share this post


Link to post
Share on other sites
dank voor je positieve reactie , ik top de planten altijd terug en 3 vingerig blad ja waar dat aan ligt dat weet ik ook niet

 

het gaat mij meer om de toppen dat die groen blijven .

 

 

ik heb ze nu 5 weken in bloei staan en ik denk nog een dag of 10 ,12 en dan gaat de nlx alvast om en maak ik ruimte voor nieuwe steks ,anders loop ik achter op schema en loopt alles in de soep

 

 

ik kweek op aarde en daar krijg je geen haze van binnen 6 of 7 weken maar wel nlx voor nlx staat eigen lijk 45 tot 55 dagen dacht ik . als ik de wiet om mij heen zie dan kan ik er ook makkelijk de schaar inzetten en dan is oie nog fucking vet maar goed misschien ligt het aan het water hier

 

de haze moet echt anger ja , maar ik laat wiet niet vaak helemaal uitbloeien omdat er vroegtijdig wiet nodig is als groot gebruiker . maar dat verklaart ook die schrijfstijl dat s ook niet nuchter eh .

 

want als ik nuchter was dan ging ik wel iets nuttigers bedenken als moeilijk doen over wiet en antwoorden op forums

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bjorn,

 

nu heb ik zelf niet echt het idee dat ik onzin verkoop maar als bladeren geel worden heb ik ondertussen in de loop der jaren zoiets van dat gebeurt atijd rond week 4 en dan paar weken later als het erger zou worden dan kan je toch al knippen eh

 

Als je al 8 jaar kweekt dan moet je toch wel weten dat als alles geel word in de 4e week dat je toch echt iets verkeerd doet..aangezien je een liefhebber bent en toegewijd kweker zou je dat toch niet willen ipv je erbij neerleggen en maar gaan knippen als het een droogboeket is geworden.

 

ik kan hier niet alles neer pennen wat ik allemaal gelezen heb in boeken die er wel toe doen maar als ik kijk op wf staat er toch ook een hoop onzin hoor .

 

Dat is dan weer wel waar :)

 

En misschien iets mider aan die joint trekken :)

Maar doe je ding ....lees het toch wel hoor :D

 

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

en tuurlijk klopt mijn onderschrift ,als de toppen maar groen zijn bedoel ik daarmee .

 

en dat zijn ze geloof me nou , ook jou positieve reacties blijven welkom schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens als jullie zouden opletten dan zien jullie dat niet alles geel is in week 4 ,we zitten nu op het einde van week 5 en kijk morgen maar eens naar de fotos ,die zeggen genoeg hoor.. zoals ik al langer vermoed heeft een succes volle kweek ook te maken met temp, lv , lucht,water . niet alleen met je mooie hokkie of tent , grow box of weet ik het ,of met je topic op wietforum .

 

 

ik heb eens gelezen dat het mogelijk is planten groen te houden tot ze zijn uigebloeid (mij is het nooit gelukt ) ,en eerlijk geloof ik niet dat er dan geen enkele gele of bruin uitgedroogd blad aan komt te hangen maaaar goed dat hoeft ook helemaal niet van mij .

 

zoals ik het liever zie is als de toppen maar goed zijn ,en dat zijn ze

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens nog een paar uur en dan komen er nieuwe fotos , voor de stilzwijgende liefhebbers onder ons hahahha,'''

 

daar zijn ze dan : licht aan onder de 29 graden ,licht uit boven de 21,5, lv gem 45 % in wk 5 , de airco is een paar dagen nodig geweest om het onder de 30 te houden

 

 

 

de haze eerst en darna een reeks vn nlx fotos

 

 

 

gallery_21890_7799_827138.jpg

 

gallery_21890_7799_53342.jpg

 

gallery_21890_7799_84560.jpg

 

gallery_21890_7799_446524.jpg

 

gallery_21890_7799_406544.jpg

 

hierbovenzag je dus de vlekjes op het bld van de haze , ik denk dus door overvoeding

 

gallery_21890_7799_1187556.jpg

 

gallery_21890_7799_258796.jpg

 

gallery_21890_7799_118238.jpg

 

gallery_21890_7799_29410.jpg

 

gallery_21890_7799_253875.jpg

 

gallery_21890_7799_251419.jpg

 

dit is dus ook nog steeds de haze aan het einde van week 5 en dan kmt nu de nlz

 

gallery_21890_7799_647204.jpg

 

gallery_21890_7799_539185.jpg

 

gallery_21890_7799_272721.jpg

 

gallery_21890_7799_17333.jpg

 

gallery_21890_7799_781566.jpg

 

gallery_21890_7799_1268723.jpg

 

gallery_21890_7799_897031.jpg

 

gallery_21890_7799_1012779.jpg

 

gallery_21890_7799_263428.jpg

 

gallery_21890_7799_1027551.jpg

 

gallery_21890_7799_460841.jpg

 

gallery_21890_7799_213433.jpg

 

gallery_21890_7799_164150.jpg

 

gallery_21890_7799_1210671.jpg

 

gallery_21890_7799_418483.jpg

 

gallery_21890_7799_1301688.jpg

 

gallery_21890_7799_18948.jpg

 

gallery_21890_7799_332505.jpg

 

gallery_21890_7799_184762.jpg

 

zo dan , commentaar is wlkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens doe aub eens even klagen , ik heb 3 vi ngerig blad aan de nlx , bladeren die geel worden

 

en op de haze heb ik vlekjes of kringetjes en veel ook alsof het door het blad heen zit bijna .

gallery_21890_7799_406544.jpg

 

daar zal ik nog wel even een extra foto van maken .

 

maar omdat ik dus al in week 4 ben begonnn met green sensation denk ik zelf dat de haze dat niet aankan en teveel krijgt van het goeie .

 

ik heb geen ander idee , beestjes zijn het niet dus kan ik me maar 1 ding bedenken en dat is de voeding , green sensation is ook een bloeistimulator en die geeft aan dat er een besparing tot 50 % van de basis voeding mogelijk is als je green gebruikt

 

maar de nlx heeft gewoon net zoveel basis voeding mee gekregen en green sensation dan de haze .

 

 

dus ik ga de komende dagen alleen de haze even in de gaten houden en even water geven en alleen wat basis voeding maar geen green sensation voorlopig en dan hoop ik dat het weg trekt en anders maar niet . maar ik kan me bedenken dat de haze er wel last van zal hebben als ik zie hoeveel vlekjes er in een paar dagen zijn verschenen.

 

maar goed ik ben zelf zo dom om niks te meten dus echt zekr weet ik niks . tot nu toe heb ik wel vaker verbrand blad gezien door overvoeding ,maar dan branden de bladeren gewoon vanaf de puntjes weg en nu dus niet .

 

dus zou het ook een ander ding kunnen zijn ? ik heb geen flauw idee en denk zelf dat dit niks te maken heb met ph of lv of temp dusja . het zijn dus kleine vlekjes en ze zijn 1 mm groot max en geel van buiten en bruin roest achtig van binnen of grijs

 

<_<

 

tips altijd welkom om eens te proberen ervan af te komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen commentaar zie ik , dan zal er wel niks te zeiken zijn over de toppen . mij hoor je ook niet klagen

 

ik gok dat de ph 6.8 is hahahahah en de ec 1.4 , de toppen zijn compact uiteraard .iets wat ik altijd waardeer .

 

ik wil reacties anders oogst ik morgen nog hahahahaha

 

hier nog wat fotos van dag 39

 

gallery_21890_7799_415276.jpg

 

de nlx

 

gallery_21890_7799_39352.jpg

 

de superhaze

 

gallery_21890_7799_486588.jpg

 

nog een nlx foto

 

gallery_21890_7799_173188.jpg

 

gallery_21890_7799_242612.jpg

 

gallery_21890_7799_295700.jpg

 

gallery_21890_7799_676512.jpg

 

gallery_21890_7799_644928.jpg

 

gallery_21890_7799_920740.jpg

 

dan de haze weer

 

gallery_21890_7799_736668.jpg

 

gallery_21890_7799_1053770.jpg

 

gallery_21890_7799_839087.jpg

 

opschieten met jullie commentaar graag voordat er geen toppen meer aan de plant zitten .

 

gewoon inloggen en replyen ,stelletje softjunkys hahahahahaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nahja nix te zeiken hiero...

gaat zo te zien nog steeds goed lekker laten gaan zo....

Lekker veel pics posten .......kunnen we lekker blijven volgen...

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er leuk uit...

 

Ik denk dat je ongeveer 347 gram moet kunnen halen, ondanks de TMV zitten er dikke toppen op!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke toppen, zag er wel een paar leuke tussen zitten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He amigo...

zag dat je een reaktie geplaatst had bij m'n ouwe verslag :lol:

Heb een reply gegeven in het huidige kweekverslag (3de Ronde)...

 

Ik vind ze er bij jou netjes uitzien.....hoop dat ze zo blijven....

en je ziet,laat de pics voor je praten en de reply's komen!!

Netjes.... :P

 

oja hoeveel weken bloei hebben die (super) haze.??...dan moet je nog wel ff toch??

Share this post


Link to post
Share on other sites
oja hoeveel weken bloei hebben die (super) haze.??...dan moet je nog wel ff toch??

die superhaze kan je wel 12 of 13 weken laten staan als je daar behoefte aan hebt .

 

als je wil kan je hem als je geluk heb al na 8 weken oogsten . maar uh jappie ik kan jou reactie niet terug vinden hoor heb je een idee op welke pagina hij zou moeten staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nieuwe fotos , voor de liefhebbers en afkrakers natuurlijk ook hahaha

 

dag 41 om precies te zijn (zeg maar einde week 6 )

 

 

de dames doen hun ding

 

 

gallery_21890_7799_271519.jpg

 

gallery_21890_7799_426291.jpg

 

gallery_21890_7799_473464.jpg

 

gallery_21890_7799_509036.jpg

 

gallery_21890_7799_323106.jpg

 

gallery_21890_7799_1364103.jpg

 

gallery_21890_7799_162695.jpg

 

gallery_21890_7799_186733.jpg

 

gallery_21890_7799_31291.jpg

 

gallery_21890_7799_116076.jpg

 

gallery_21890_7799_141917.jpg

 

gallery_21890_7799_331123.jpg

 

gallery_21890_7799_172907.jpg

 

gallery_21890_7799_742515.jpg

 

gallery_21890_7799_840019.jpg

 

gallery_21890_7799_1059135.jpg

 

gallery_21890_7799_1038003.jpg

 

gallery_21890_7799_906911.jpg

 

gallery_21890_7799_393403.jpg

 

gallery_21890_7799_151343.jpg

 

gallery_21890_7799_793643.jpg

 

gallery_21890_7799_512432.jpg

 

gallery_21890_7799_565972.jpg

 

gallery_21890_7799_27536.jpg

 

gallery_21890_7799_153980.jpg

 

gallery_21890_7799_244624.jpg

 

gallery_21890_7799_1079333.jpg

 

gallery_21890_7799_257438.jpg

 

gallery_21890_7799_879278.jpg

 

gallery_21890_7799_648086.jpg

 

gallery_21890_7799_731611.jpg

 

gallery_21890_7799_128455.jpg

 

gallery_21890_7799_816947.jpg

 

gallery_21890_7799_156127.jpg

 

gallery_21890_7799_649728.jpg

 

jullie zoeken zelf maar uit wat wat is want ik ben weer een uur aan het uploaden geweest voor jullie

 

er komen er zo dadelijk nog meer

 

nu dus hahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_21890_7799_1305176.jpg

 

gallery_21890_7799_1052196.jpg

 

gallery_21890_7799_760108.jpg

 

gallery_21890_7799_545248.jpg

 

gallery_21890_7799_504452.jpg

 

gallery_21890_7799_333536.jpg

 

gallery_21890_7799_970292.jpg

 

gallery_21890_7799_1049120.jpg

 

gallery_21890_7799_144692.jpg

 

gallery_21890_7799_499637.jpg

 

gallery_21890_7799_1106893.jpg

 

zodat was het dan weer voor deze keer , morgen fotos van de dames in het donker dan schiet ik er nog eens 30

 

alleen de mooiste fotos zullen morgen verschijnen in het verslag en niet zon berg als deze keer , ik heb namelijk meer te doen hahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey gozer onderaan m'n handtekening zie je een link naar 3de ronde 32 x PP,daar staat tie tussen , 1 na laatste pagina ofzo...

Foto's zien er goed uit hoor,vraagje wat voor folie gebruik jij op je wanden??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey gozer onderaan m'n handtekening zie je een link naar 3de ronde 32 x PP,daar staat tie tussen , 1 na laatste pagina ofzo...

Foto's zien er goed uit hoor,vraagje wat voor folie gebruik jij op je wanden??

ik heb diamond folie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...