Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

CannaKweker

Wanneer zal ie klaar zijn ?

Recommended Posts

heyhey

 

Ik heb bij het toppen een fout gemaakt een tijdje geleden waardoor de plant in een soort groeistoornis terecht is gekomen.

Op 1 of andere manier groeide ie heeeel langzaam tot op een bepaald punt en toen groeide hij weer vollop.

Hij staat nu 5 weken in de bloei en het ziet er ver van klaar uit.

En vanaf wanneer moet ik stoppen met water geven?

 

 

 

Foto-4KBN7G7L.jpg

Foto-Z663OICZ.jpg

Foto-ANBXXG47.jpg

Foto-PBVKMRNA.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

 

5 weken is toch een beetje vroeg om al te oogsten,plant ziet er nog niet uit om te oogsten, nog veel te veel witte haren

geduld, geduld, geduld en de beloning zal des te groter zijn

 

grtz

dieselke

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind het wel een heel erg mooie en aparte plant hoor :whistling die kan nog wel een weekje of 3-4 als de haren zon 80% bruin zijn en de toppen wat voller en harder zijn( dat zul je vanzelf merken) kan je oogsten of beter koop je een zak microscoop en kijk naar de trichomes.

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog zeker 4 weken doorgaan met voeden. Daarna verder kijken. Als je hem nu knipt heb je misschien 10gr droog. Er zit waarschijnlijk alleen nog maar fluffy spul aan. gewoon wachten, al is dat het moeilijkste. :whistling en je zult er echt veel meer plezier van hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi CannaKweker,

Het is toch een PP, deze hebben minimal 8 weken nodig.

9 weken of langer is ook normaal.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
vind het wel een heel erg mooie en aparte plant hoor :whistling die kan nog wel een weekje of 3-4 als de haren zon 80% bruin zijn en de toppen wat voller en harder zijn( dat zul je vanzelf merken) kan je oogsten of beter koop je een zak microscoop en kijk naar de trichomes.

 

grtz blommer

 

 

Dat ie apart is dat klopt idd...het toppen is opzich goed gegaan alleen het was veelste vroeg.

Ik heb wel 4 grote toppen nu..vraag me alleen niet hoe die plant zo gegroeid is.

Bedankt voor de tips iig.

Ik zal zowieso nog 3 weken voeden en dan kijk ik wel hoe het in de 4e week eruit ziet.

 

Keep u posted!

 

MVG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...