Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Mededeling: edit functionaliteit

Recommended Posts

Zoals jullie hebben gemerkt is er een edit beperking ingevoerd. Waar leden veel problemen mee hadden is de termijn dat je nog kunt editten en het niet kunnen aanpassen van de titel / subtitel.

 

We hebben vandaag tijdens de mod meeting besloten dat we die termijn, zoals reeds voorgesteld, uitbreiden tot 3 dagen (72 uur). We streven ook naar het kunnen blijven editten van de topic titel. Dit is niet standaard mogelijk met het forum, het is óf alles editten óf niks. John Doe gaat echter onderzoeken of hij een stukje maatwerk kan schrijven zodat dat nog wél mogelijk blijft. Kortom, daar wordt aan gewerkt.

 

Nieuwe wijzigingen in het forum zullen allen door mij persoonlijk (of een andere mod) in deze sectie worden aangekondigd, één topic per functie. Beperkt de discussie ook alsjeblieft tot dit topic.

 

Nogmaals, het is geen discussie over het wel of niet invoeren van de functionaliteit, maar we luisteren wel degelijk naar de leden en hopen op deze manier een goede tussenoplossing te hebben gevonden.

 

Bij deze dus! Als er nieuws is dan voeg ik dit aan dit topic, en ook aan deze eerste post, toe.

 

update 30-5: edit functionaliteit is naar 3 dagen bijgesteld. Editten van de titel is nog in onderzoek maar moet waarschijnlijk wachten tot de nieuwe versie forumsoftware die zeer binnenkort uit testfase komt - daar is veel code in herschreven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 duimpjes omhoog :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

John Doe even opsluiten en pas vrijlaten als hij klaar is :vape: :lol:

kan met die regels wel leven ;)

 

keep up the green uhh good work :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

waarom is dit eigenlijk veranderd? ik vond t altijd makkelijk de subtitel te veranderen als je je topic update.. nu lijkt t wel of iedereen stilstaat met zijn groei..

 

grtz,

B

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt een paar topics gemist zie ik wel :vape:

 

Forumvandalisme (jaja, zelfs in zo'n goede buurt als hier :whistling) Maar goed, daar gaat dit topic niet over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoelang duurt het nog ongeveer tot je de subtitel kan aanpassen?

 

sjabbie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te lezen dat er aan gewerkt wordt. Kan niet wachten tot mijn sub (***update 21 april***...) weer aangepast kan worden :innocent:

 

Succes JD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt onderzoek naar die functie gedaan, dat is programmeerwerk dat ook nog eens getest moet worden dus dat kan nog even duren. Zodra het zover is laat ik het hier weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

h4x0rz ftw

 

Komt ineens een run op het moderatorschap, kan je tenminste je posts blijven editen.. <_<

 

:innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het goed is, dan is de edit functionaliteit vanaf nu verruimd naar 3 dagen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe lang zal het ongeveer nog duren voordat de topic titels weer ge-edit kunnen worden? Is de nieuwe versie van het forum al in zicht? :)

Dit omdat de titel van mijn topic niet veel meer met de inhoud te maken heeft, en ik dit graag zou veranderen. :)

 

mvg, Hangmat

Share this post


Link to post
Share on other sites

effe in het topic van paffie aanvragen. Als er nieuws is meld ik het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe dat heb ik al gedaan, de edit functionaliteit is verlengd naar 3 dagen :P

 

De implementatie van nieuwe functionaliteit die het mogelijk maakt om later ook titels aan te passen moet waarschijnlijk verschoven worden naar de volgende versie forumsoftware. Die komt er ook binnenkort aan, en zou dubbel werk kunnen opleveren. Onze admins zitten ook niet al te breed in hun tijd - andere zaken hebben wel eens prioriteit. Dus tot die tijd zal het zijn zoals op vrijwel alle fora aan toegaat, en is de eerste post ook 3 dagen te wijzigen.

 

Tip: kies voorlopig een goede topictitel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik acht jou zeer wel in staat om te begrijpen dat het gaat om de subtitel . :lol: Daar waar word vermeld dat er .......etc etc etc :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net een bug gevonden?

 

Snelle edit in m'n post daarnet werkte niet vanwege; "Er zit een fout in je BBCode. Het is mogelijk dat je een tag zoals [TAG] misschien als [TAG=] moet gebruiken of andersom."

 

Zodra ik edit aanklikte veranderde de sluitende center tag (dus [/ center]) in <div>.

 

WHAT'S UP WITH THAT?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als Beekaa z'n subtitel mag/kan veranderen, waarom wij nog niet?

En kom niet af met andere fora hé...

 

Ik vond het veel duidelijker als je kon zien of er nieuwe foto's zijn of niet, anders lees je een topic omdat iemand gezegd heeft dat het mooie planten zijn...

 

Ik weet dat als er veranderingen zijn jullie het hier gaan melden, maar toch blijf ik hameren op het gemis!!!

 

El Fish :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, we kunnen wel blijven klagen maar dat verandert niets aan de feiten.

 

1 . Bij een beperking tot 3 dagen editten is het met geen enkele forumsoftware mogelijk om ook nog de titels aan te passen

2 . Dat is op vrijwel IEDER forum gebruikelijke functionaliteit.

3. Het heeft nog geen zin om dit te gaan aanpassen zolang de nieuwe versie nog niet stabiel is en geïmplementeerd. Zo'n versie-update geeft al voldoende problemen zonder dat je allerlei maatwerk meeneemt dus daarmee wachten we tot de nieuwe versie

4 . Bovendien is het nog helemaal niet gezegd dat het eenvoudig te bouwen is zonder de structuur te veel aan te passen.

 

We zijn het klagen een beetje zat om jullie eerlijk de waarheid te zeggen. In diverse topics is uitgelegd wat de status van deze functionaliteit is, en ik spreek toch geen chinees he? Titel of subtitel, da's één pot nat als het gaat om edit functionaliteit.

 

Dus we gaan het anders stellen: De titel - subtitel kan niet meer gewijzigd worden na 3 dagen. Punt. Als dat in de toekomst mogelijk wordt is dat meegenomen.

 

Voor bugreports is er een ander topic blowmonkey, effe on-topic alsjeblieft.

 

@el-fish: Moderators hebben wél rechten op de edit functionaliteit uiteraard, ook kunnen wij bijlagen plaatsen. Dat is een recht dat moderators alleen hebben op dit moment, en het zit er ook niet in dat dat gaat wijzigen. Ja, het is niet eerlijk maar van moderators mag verwacht worden dat ze het forum niet vandaliseren. Verder hameren heeft geen zin. We weten het en we zijn ons ervan bewust. Helaas, maar het gedrag van sommige forumleden heeft geleid tot deze maatregel.

 

En dat is ook het laatste wat ik er over ga zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft het überhaupt wel nog nut dat je de eerste post na 3 dagen niet meer kan wijzigen?

Degene die het gedaan hebben, komen toch waarschijnlijk niet meer terug, en degene die het willen doen kunnen hun eerste post niet meer verwijderen maar zullen alle andere posts wel nog kunnen verwijderen, wat uiteindelijk toch tot een nutteloos topic zal leiden.

 

Persoonlijk denk ik dat deze maatregel meer frustraties teweeg brengt bij de leden met goede bedoelingen, dan dat het het probleem oplost van de vandaliserende leden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@el-fish: Moderators hebben wél rechten op de edit functionaliteit uiteraard, ook kunnen wij bijlagen plaatsen. Dat is een recht dat moderators alleen hebben op dit moment, en het zit er ook niet in dat dat gaat wijzigen. Ja, het is niet eerlijk maar van moderators mag verwacht worden dat ze het forum niet vandaliseren. Verder hameren heeft geen zin. We weten het en we zijn ons ervan bewust. Helaas, maar het gedrag van sommige forumleden heeft geleid tot deze maatregel.

 

En dat is ook het laatste wat ik er over ga zeggen.

 

Versta me niet verkeerd!!!

Ben niet jaloers op het moderatorschap hoor, verre van, je moet er dan tijd in steken...

 

Maar vind het gewoon verre van handig zoals het nu is...

Je bent verplicht tijd te steken in het lezen van nutteloze reacties in een topic, terwijl je anders enkel zou kijken als er nieuwe foto's zijn.

Is er dan geen mogelijkheid om vaste leden een iets meer te geven.

Op andere fora kan dat mits betaling, dus hier zou het volgens mij ook, met of zonder betaling, mogelijk moeten zijn.

 

El Fish :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry , maar ik zeik toch . Wat is er in godsnaam verkeerd aan het veranderen van je subtitel om ander leden te laten weten wat de status van je kweek is!!!!???? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog één keer dan. Ivm o.a. forumvandalisme (leden die topics verminken door complete posts te verwijderen) is de termijn dat je een eigen posts kun editten gewijzigd van onbeperkt naar 3 dagen. Als je niet meer kunt editten na 3 dagen dan kun je je topictitel en subtopic titel helaas ook niet meer wijzigen, die zijn tenslotte aan de eerste post gekoppeld.

 

Lang niet iedereen wijzigt dit regelmatig overigens en een wijziging is geen garantie voor nieuwe foto's of nuttige opmerkingen. De nieuwe berichten list en je eigen lijst met favoriete topics zijn de aangewezen tools om bij te houden of er een topic is gewijzigd.

 

Abonneer je gewoon op de topics die je volgt en zie in je instellingen pagina wat er precies is gewijzigd bij precies die topics die je volgt.

 

Discussie gesloten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...