Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenGrower

Stoned? High?

Recommended Posts

ah, dat heb ik al eens geprobeerd en toen voelde ik er lik minder van dan toen ik met tabak rookte en had een mega vette lachkick maar had lik opeens schrik voor alles en mensen die langs me passeerden mega raar. mja maar dan een half uurtje later zat ik weer te slapen in een café

 

wow, ik had exact hetzelfde voor, ook met een pure :lol:

 

die lachkick was zalig, maar dat bang zijn van mensen was echt vreemd, niet leuk. gelukkig duurde dat niet al te lang (15min, wat voorbij VLIEGT als je gesmoord hebt).

Share this post


Link to post
Share on other sites

over dat mengen van tabak met wiet:

 

Ik geloof best dat tabak en wiet elkaar wat opheffen, maar nicotine blijft tog veel minder lang actief dan wiet? als ik een cigaret rook (shame on me) word ik wel wat duizelig, maar meestal maar 1minuut maximum. en bij een tabak/wiet joint ervaar ik dat ook ongeveer, eerst een minuut (meestal nog minder zelfs) duizelig van tabak, en dan stoned...

 

kan mss ook zijn dat de wiet pas begint te werken na 1minuut...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rook gewoon goeie haze dan word je stoned en high tegelijk,en probeer het puur door de waterpijp is nog beter :verrygood :smoke :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd als ik knetter high wil worden gooi ik wat wiet in mijn shisha met een beetje fruittabak. Je moet echt vet hard heisen en daardoor raak je echt totaal van de kaart :wacko: zo high dat je geen normaal gesprek kan voeren en je om alles moet lachen :wacko: Zalig B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker knetter/ Dat ben ik wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

van wiet word ik stoned en van hasj high :D als ik stoned ben wil ik alleen maar chillen en zitten en als ik high ben ga ik dingen ondernemen zoals zo snel mogelijk naar de albert heijn om zo veel mogelijk eetbaars te kopen :D van hasj krijg ik ook een veel heftigere lachkick

maar waarschijnlijk verschilt dit allemaal per persoon ;)

Edited by SpaceBrüder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik wel eens doe is een goede joint (wiet) roken en daarna naar de bioscoop gaan.

Echt lekker chill film kijken. Of heel soms voor het slapen gaan dan slaap ik echt als een rooooooos.

 

Van hasj word ik meer actief. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar wiet. (Herrer of Haze) ookwel dubbel HH genoemd door mij.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik stoned ben:

- ben ik rustig

- ben ik nog steeds actief

- ben ik creatief

- kan ik nog steeds lastigere handelingen uitvoeren (gamen etc)

- ga ik fietsen of een wandeling maken

 

Als ik high ben:

- ben ik niet actief

- ben ik niet creatief

- kan ik geen lastigere handelingen uitvoeren (gamen etc)

- Lig ik vooral in m'n stoel voor de pc

 

Ik ben eigenlijk veel liever stoned, omdat ik dan veel rustiger in mijn hoofd ben dan wanneer ik high ben. Ik gebruik wel een vaporizer, dus zelfs met een indica wietje ben ik nog steeds higher dan wanneer ik het zou roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik gister avond voor het eerst echt goed stoned ben geweest.

 

Ik begon me heel suf te voelen, mijn armen en benen tindelde allemaal. Bij mijn linker arm voelde net aan als of die er niet meer was en dat ik alleen nog maar een hand had. Elk klein geluidje hoorde ik en het klonk als of het klonk allemaal erg ver weg. Op een gegven moment dacht ik dat er een mug om mij heen circkelde en ik probeerde hem weg te slaan, maar dat lukte niet. Op een gegeven moment voelde ik de steek van de mug in mijn nek. (Niet dat er een mug was lol) Ik waggelde als ik probeerde te lopen, alsof ik dronken was, een glas met water pakken koste me enorm veel moeite, ik had slappe trillerige armen. Mijn maat was home alone, zijn ouders waren op vakantie. Toch dacht ik dat ik steeds mensen boven hoorde lopen en praten.... echt een hele vage belevenis was dat gister haha xD!

 

Het was wel een gekke ervaring gister haha, normaal gesproken word ik gewoon lekker high en kijk ik chill een filmpje ofzo, maar dit keer vond ik het iets te veel van het goede haha. Herkent iemand zich hierin nardat hij gesmoked heeft?

 

Peace!

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit hangt bij mij ook heel erg van van hoe ik de cannabis consumeer.

Wanneer ik hasj of wiet in een joint rook wordt ik eigenlijk altijd stoned.

Wanner ik puur rook wordt ik vaak high, van weed meer body high en van hasj meer mind high.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...