Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenGrower

Stoned? High?

Recommended Posts

ik heb net eentje gesmookt kwam er telkens een knaap langs met een bromer.. knalde eerst tegen een muur en toen tegen een hek... en dan proberen niet te lachen (A)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gewoon gaan lachen hoor :lol: tenzij je in je eentje staat dan maarja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga altijd wel spacen wat ik ook blow :lol: echt dan vallen er echt muurtjes om me heen en hoor of zie ik nix meer :P das echt erg maar ik vind het echt super vet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik wiet rook heb ik meestal vet veel energie als ik hasj rook voel ik niet eens wat :lol: ik snap er nix van.. als je een 5je hasj rookt in 1 joint dan zou je daar toch wel wat van moeten voelen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 euro hasj in je joint.. hmm jaa ik zou al stoned zijn dan :lol:

Geen goede zaak :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Later weggelopen, even wachten op de trein en het effect werd alleen nog maar sterker. Ik ging me allerlei dingen afvragen. zoals: Hoe hebben ze in de middeleeuwen de klokken op de kerktoren gekregen? toen waren er geen hijskranen! ;)

 

Maar scheet hem wel omdat ik dacht dat mensen dan zien dat ik stoned ben. Viel eigenlijk best mee, gewoon niet een halfuur naar 1 punt lopen kijken! :D hahaha

 

Jaa jongen.. dat is nou stoned zijn :o je dingen afvragen enzo heerlijk..

en dat heb ik ook wel vaker dat ik denk dat iedereen ziet dat ik stoned ben.. best fucked up maar dat is gewoon een soort van angst aanval, gebeurt vaker. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nu kk stoned en heb net een heerlijke mix (maroc - silver pearl) gerookt en hard gespacet,

 

 

weer stoned na 17 weken clean :bier (ik wilde wachten tot de zomervakantie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ook lekker high net jointje in me eentje chill thuis gerookt

nu beetje spacen achter computer :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gooi gewoon die tabak weg. Rook enkel puur, hier wordt je echt knetter high van. Het is duurder maar je zal weten waar je u geld aan besteed hebt. Trouwens als ik het met tabak meng dan wordt ik ook echt ziek, terwijl als ik het puur rook ik mij echt super lekker voel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben stikkestoned

ff op zolder stiekem gaan paffe (mn ouders wete van niks)

net zat ik hier een kwartiertje met zware arme en bene lekker meurrig (= stoned)

ik sta eve recht om een zeik te zette (ik bespaar jullie de details)

KNAL tege de grond

ik lachkick giegelend rechtstaan gaan zeike en gaan zitte

moet je nog eve wete:

mijn vader zit naast me, weet nie da ik wiet rook, en heeft niks gemerkt :rofl

 

see ya

 

 

ps volgende keer stoned: morgen om half 8 smorgens :rofl

:smoke ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pittig dagje op werk gehad, geen zin om te gaan koken maar toch even wat Diesel in een vloeitje gerold...

 

1010043cb0.jpg

 

Captain's log;

 

18-01-07_18.05: de vlam erin

 

18-01-07_18.12: lekker op dreef

 

18-01-07_18.23: incoming, deze creeper hakt er ineens flink in ; die leggen we even ten ruste

 

18-01-07_18.37: nog immer apestoned

 

18-01-07_18.51: honger krijgt de overhand ; verzamel wilskracht om naar de keuken te gaan

 

 

Het moet er dan toch van komen; ik ga wat koken. Stoned en wel begeef ik mij naar de koelkast. A day in the life of a stoner. Je kent het waarschijnlijk wel. :no Eet smakelijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ben ik hier de enige blower tegenwoordig?!? :) :)

 

Niks zo leuk als na een verhuizing ouwe troep opruimen en ineens een zak knipafval en topjes tegenkomen! Van ruim een jaar oud overigens, voorheen scherpe expanderende wiet. Nu opvallend zacht aan de keel en wat minder sterk van smaak, maar stinken doet het nog steeds deze Neville's Haze:

 

1000089bd6.jpg

 

Ik ben halverwege de joint en m'n zicht vertroebelt. Tijd voor een bezoekje aan Gans Anders... Ga jullie ruiken. :D :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik word altijd stoned van wiet en high van hasj (mischien omdat ik altyd sigaret erbij toevoeg) maakt niet uit als ik de wiet ook puur rook (alleen met bluntjes) dan word ik ook stoned ipv high) Mischien ligt het aan de hoeveelheid die ik naarbinnentrek tegenover me gewenning.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ligt vaak aan de combi van de verschillende effecten: mijn perfecte combinati: tabak van een derde deel van een sigaret, ongeveer een gram white widow, en een kwart gram maroc. deze goed in de grinder. net zo lang tot t een beetje een egale kleur heeft... dit kan je zelfs weer persen, maar als je t losjes houdt is het de perfecte gevoelsmix... (persoonlijk dan) voor in de pijp.

 

voor een perfecte high, een kwart gram white widow, met een kwart gram tabak. dit bijna tot moes in de grinder. dan in eeen zakje stoppen, en ongeveer 5 dagen laten rijpen. Wat er gebeurt weet ik niet, maar je wordt er echt mega knetter van.

 

Ik heb zelfs een keertje een pijp gemaakt van aluminiumfolie.. (een pen omwikkelen met folie, niet netjes maar gekreukt zodat je een masief staafje krijgt. nu de pen er een halve cm uithalen. en dat stukje ombuigen. nu haal je de pen eruit, en je hebt je wietpijpje voor noodgevallen. (lol)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,

ik heb denk alleen ervaring met high zijn...

ik heb 2 vaporizers en daarvan wordt je wel lekker high.. een lekker brokje space cake trouwens ook!

t valt me op dat als ik super sterke wiet (powerplant) in de verdamper doe dat ik meer wil chillen en beetje sloom word.. met mindere wiet zoals stella blue wordt je lekker actief en vrolijk. je krijgt zin om leuke dingen te gaan doen enzo..muziek klinkt mooier en als je dan in een discotheek bent ga je helemaal uit je dak! :verrygood

 

dat zijn mijn ervaringen tot nu toe..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mi643

kom ik er toch achter dat ik nog een flesje mary-jo in de koelkast heb staan. smaakt best goed dat wietbier.. en de :verrygood hakt er ook goed in...lekker avondje/nacht..

 

edit: 05:44 tijd om naar bed te gaan,en de bak chinees is ook al op.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag is groen,

morgen is bruin

Maar toch,

beide dagen zijn goud.

Eventjes niet letten

op de zaken om me heen.

Maar rustig wachten,

tot er iets gebeurd.

Tja, toch maar even slapen,

en dan de volgende dag.

Nog steeds niets te doen,

voor de werkloze man.

Maar toch,

ga ik niet werkeloos zitten wachten.

Elke dag even schoffelen,

niet te zwaar.

Een dak,

een bed,

elke dag te eten,

elke dag een joint,

Meer heb je toch niet nodig?

Share this post


Link to post
Share on other sites
denk toch dat het vooral aan de soort ligt :) indica stonde ,sativa high.....mijn gedacht :verrygood

zo zie ik dit ook op de sites waar ze zaad verkopen: sativa voor de high en indica voor stoned te worden. Mijn ervaring is echter dat dit gewoon van de sterkte van de weed afhangt. Ik rook zeer graag haze, een sterke sativa, maar daar word ik ook goed stoned van zulle. Bij elke weed word ik stoned (als hij niet zwak is natuurlijk), en bij echt goede weed komt daar een high bij, een versterkte prikkelwaarneming wat ik best wel graag heb., liever dan het eigenlijke stoned zijn.

 

 

 

Greetz,

 

peacheken

Share this post


Link to post
Share on other sites

zow zow lange topic, maar wat ik weet is dat ik stoned wordt van de combinatie tabak canabis, vooral met de combi shag en canabis met sigaretten is t iets minder , denk dat dit met de nicotine gehalte te maken heeft,want wat ik heb gehoord is dat nicotine en wiet samen nemen vaak elkaar tegenwerkt en stoned maakt, maar als je wiet puur rookt dat je dan high wordt. Maar nou ff een vraag als ik een pure draai gaat mijn wiet zo snel op daarom mix ik het meestal,vaak wordt ik dan wel een btje stoned maar goed ik wil dus high zijn, ik heb geen waterpijp of vampo ofzo en puur draaien is mijn wiet zo op en dat vind ik ook zonde, heeft iemand nog een alternatief? En dan bedoel ik geen taart ofzo want daar heb ik al helemaal geen zin in om helemaal te maken als ik ff high wil zijn en weinig tijd heb B), grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ervaringen:

 

Ik heb een hele hoop mensen om me heen die sowieso roken en regelmatig een joint op steken.

Ik rook niet en heb het altijd met een waterpijp gedaan.

Mijn verbruik is dan ook VEEL lager dan die van mijn vrienden, ik ben vrolijk een uurtje of 5 onder de pannen als ik een kopje van mijn waterpijp oprook (en bij mijn maten gaat er in 1 joint meer dan het dubbele, en die roken ze dan ook nog eens meer dan 1 op een avond!).

 

Ik heb sinds kort een Vapir One Website fabrikant en het effect van een wietje in dit apparaat t.o.v. een waterpijp is groot:

Ik ben nog energieker dan met een waterpijp, bij muziek kan ik me op de kleinste details focusseren.

Ik beleefde muziek al heel anders onder invloed, met de vaporizer hoor ik ineens nog meer geluidjes, die ik daarvoor niet hoorde!.

 

Een van mijn maten heeft het ook eens geprobeerd en ging er gelijk ook eentje halen.

 

Ook merk ik (als ik bv op vakantie ben geweest) dat je toch wel een deel gewenning hebt, de eerste keer na een vakantie ben ik weer meer higher en heb ik ook veel minder nodig. Vaak heb ik dan weer die befaamde "first time lachkicks" ook ben ik dan weer meer high en helemaal niet stoned!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik stoned ben ga ik meestal ergens op de hei wolken kijken en daar me jointje oproken (ik ben 14) en dan lijkt alles gewoon zacht en perfect en ik ga dan altijd dingen zeggen die alleen mensen snappen die ook stoned zijn :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik stoned ben ga ik meestal ergens op de hei wolken kijken en daar me jointje oproken (ik ben 14) en dan lijkt alles gewoon zacht en perfect en ik ga dan altijd dingen zeggen die alleen mensen snappen die ook stoned zijn :(

 

Uhmmm Ik d8 dat deze forum voor 16+ was :blink: ?????

 

Effe over die ond.

Ik heb eigenlijk geen voorkeur, want normaal ben ik high en stoned :( . Ik rook puur maar ook met cig.(doe k et liefst). Maar elke dag dat k blow draai k altijd een puur en een joint :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was er weer eentje, ongeveer 12 minuten geleden :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...