Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

2012-Begin van einde, begin van nieuw begin ?

Recommended Posts

Guest elmanito

Er is meer tussen hemel & aarde zoals 11 dimensies, zelfs de Cern project is ermee bezig.:)

 

4699shivacern2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me zo snoepding die je in de kerstboom hangt.

 

Die is van dezelfde man als van het ballonnenfilmpje waar jij mee aan kwam,

alleen kwam het "snoepding" een half jaar eerder voorbij vliegen.

Tot groot plezier van zijn kleine dochtertje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er is meer tussen hemel & aarde zoals 11 dimensies, zelfs de Cern project is ermee bezig. :)

Laten we het hopen... ^_^ (al ben ik bang van niet :( )!

Maar begrijp niet echt wat een willekeurige foto van een geschenk uit India aan het CERN-instituut(http://cds.cern.ch/record/745737) en 11 dimensies met elkaar te maken hebben...? :huh: :)

Keep-Calm-Move-To-Colorado.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Moet je in oude geschriften duiken Aad.De Veda's bestaan ook zo beetje 5000 jaar.Wat dacht van een sterrenpoort.Shiva staat ook voor verwoestingen.

 

http://youtu.be/GbMAdlVphdk

 

Dit is trouwens ook mooie

 

graancirkels_20090102_1235042848.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al weer een ufo...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar begrijp niet echt wat een willekeurige foto van een geschenk uit India aan het CERN-instituut(http://cds.cern.ch/record/745737) en 11 dimensies met elkaar te maken hebben...? :huh: :)

Moet je in oude geschriften duiken Aad.De Veda's bestaan ook zo beetje 5000 jaar.Wat dacht van een sterrenpoort.Shiva staat ook voor verwoestingen.

Tsja...oude geschriften heb ik zat gelezen(en lees inderdaad nog steeds weleens btw),desondanks zie ik nog steeds niet in wat dit in enige vorm met CERN en hun onderzoeken te maken heeft...

Dit constante vage gedoe is nu net wat me vaak zo irriteerd aan jouw 'uitingen'.

Je plaats dingen alsof ze waar zijn/jij erin geloofd of dat dingen een connectie hebben,maar als ze dan overduidelijk als fake/nep/lachwekkend worden bestempeld of de connectie niet te leggen is krijgen we niets meer dan een nietszeggende smiley...?

Sta nu echt eens achter iets zou ik zeggen...

Dus zeg op svp over bv.:

 

UFO's echt of nep...?

De 'Maya 2012-voorspelling' in enige vorm een echte toekomstvoorspelling...?

Astronomie meer dan kwakzalverij...?

Acupunctuur..?

Klassieke homeopathie met de verdunningspraktijken...?

(Hier geef ik het woord aan James Randi,ontmaskeringsheld en man met gezond verstand : http://youtu.be/BWE1tH93G9U?t=12m13s[.)

Ik heb deze specifiek er even uit gepikt omdat ik zelf op al deze vragen een meer dan sceptische blik heb en zal iedereen dan ook ten zeerste afraden om deze serieus te nemen en bv. de acupunctuur 'beoefenaars' zie als complete bedriegers(of ze nu ook zichzelf voor de gek houden of niet,er zijn IMO geen meridianen in je lichaam waar je je chi mee kunt beinvloeden... :rolleyes: :lol: ) en jij door het plaatsen van de constante bs-filmpjes van aluhoedjes-sites ieg de indruk geeft deze dingen wel als echt te ervaren.

Dus bloot met die billen zou ik zeggen! :whistle:

Edited by Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je bent net een perpetuum mobile om elke weer met een ontkrachtingsverhaal homeopathie aan te komen zetten, liefst nog met een link van de vereniging van kwakzalverij, of die alle waarheid zelf in pacht hebben.Tsja de allopathie is iets meer dan 100 jaar aan zet.Veel mensen gaan tegenwoordig noodgedwongen hun heil ergens anders zoeken om een oplossing te vinden, omdat de huidige gezondheidszorg deze niet kan aanbieden.Of homeopathie een oplossing is, weet ik niet, ben tenslotte geen homeopaat.Of acupunctuur een oplossing is weet ik ook niet, ben tenslotte niet afgestudeerd TCM arts, die je het 1 en ander kan vertellen over meridianen.Het wordt al een paar duizend jaar gepraktiseerd, maar tegenwoordig door de moderne kwakzalverij uhh allopathie aangemerkt als kwakzalverij.Toekomst zal het uitwijzen wat blijft voorbestaan.Paracetamol iedergeval niet, voor de lage rugpijn kan je net zo goed een pepermuntje nemen.klik

 

UFO's echt of nep.Ze zijn echt, maar ook weer nep. :huh: Laat ik het zo zeggen dat bepaalde wereldmachten verder zijn met hun techniek dan wat we werkelijk te zien krijgen.tsja hoe houd je het volk dom.Vooral TV laten kijken.It's all in the game.

 

Astronomie meer dan kwakzalverij of astrologie meer dan kwakzalverij???????????? Zeg het maar.

 

2012 een echte toekomstvoorspelling.Denk je dat de extreme weerfenomenen vandaag de dag oa ook allemaal CGI zijn??? Er is een ommekeer gaande, alleen het gaat tergend langzaam & ook weer niet gezien de weerextremen sneller toenemen.Commercie hebben ook het nodige teweeg gebracht over 2012, denk maar aan Hollywood oa of verschillende boeken erover, maar het gaat niet snel als men dacht.De aardbevingen van 2004, 2010 & 2011 tenslotte hebben wel zijn effect gehad door verschuiving van de aardas, maar of dit ook vermeld stond in de kalender, zou ik niet weten.Niks overgelezen iedergeval.

 

Tenslotte als er iets je irriteert is dat jouw probleem om het op te lossen, niet de mijne.Wat mij interesseert hoef jou nog niet te interesseren.So be it.

 

Geloof dat het editten een beetje besmettelijk is van Extreme onze grote editter, helaas verdwenen.:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent net een perpetuum mobile

 

Nou haal je er weer een ding bij dat niet bestaat!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk puntje als eerste :huh: :

Editten doe ik vrij vaak,als er niks bij staat gaat het alleen om achteraf gespotte spelfoutjes etc.,maar mocht ik info aanpassen/toevoegen zal ik dat er altijd bij vermelden door bv. een Edit : voor te plaatsen. ^_^ ;)

 

Je bent net een perpetuum mobile

Geloof ik ook al niet in! :lol:

Je bent net een perpetuum mobile om elke weer met een ontkrachtingsverhaal homeopathie aan te komen zetten, liefst nog met een link van de vereniging van kwakzalverij, of die alle waarheid zelf in pacht hebben.Tsja de allopathie is iets meer dan 100 jaar aan zet.Veel mensen gaan tegenwoordig noodgedwongen hun heil ergens anders zoeken om een oplossing te vinden, omdat de huidige gezondheidszorg deze niet kan aanbieden.Of homeopathie een oplossing is, weet ik niet, ben tenslotte geen homeopaat.Of acupunctuur een oplossing is weet ik ook niet, ben tenslotte niet afgestudeerd TCM arts, die je het 1 en ander kan vertellen over meridianen.Het wordt al een paar duizend jaar gepraktiseerd, maar tegenwoordig door de moderne kwakzalverij uhh allopathie aangemerkt als kwakzalverij.Toekomst zal het uitwijzen wat blijft voorbestaan.Paracetamol iedergeval niet, voor de lage rugpijn kan je net zo goed een pepermuntje nemen.

Ondanks enorme vooruitgang(voortgaand btw) zijn er helaas condities die ofwel nog niet begrepen worden danwel geen remedie hebben,klopt en dat is nu juist de reden dat de kwakzalvers ieg jammer genoeg voorlopig in business zullen kunnen blijven.

Omdat iets al 1000 jaren word gedaan is en voor mij nooit een overtuigend argument op zichzelf.

De chinezen binden al vrij lang de voeten van dames in en 'euthaniseren' hun vrouwelijke babies....

Misschien moeten we dat ook maar weer gaan invoeren? :whistle:

We slaan elkaar al sinds ons ontstaan voor de stomste dingen de hersens in,de maya's sneden de harten uit kinderen nog levend en al en hun pyramides waren niet veel meer dan menselijke abatoirs...

En inderdaad gaat de toekomst uitwijzen wat er over blijft,ik hoop met heel mijn hart(en ondanks het pessimistisch hoge bullshitgehalte onder de 'massa',vermoed ik van wel) dat dit wel op evidence based medicine gebaseerd zal zijn.

Het voorbeeld van de paracetamol,dat jij hierzelf aanhaalt is daar een perfect voorbeeld van.

Het resultaat is onverwacht en zolang het op 1 onderzoek is gebaseerd,mag dit in de juiste wetenschappelijke benadering nog niet als doorslaggevend worden gezien,maar geeft zeker aanleiding tot verder onderzoek.

Worden deze resultaten bij herhaling aangetroffen,zullen competente medische beoefenaars(en dat zijn de meesten gelukkig,ondanks de verwoede pogingen van het alternatieve circuit om dit in twijfel te trekken :( ) daar rekening mee gaan houden en paracetamol niet meer voorschrijven voor dit specifieke ziektebeeld... ;)

 

En wat de homeopathie betreft,ja ik trek het verstand/'scepsisinstinct' van ieder in twijfel,die Samuel Hahnemann's Hahnemann 'brainfarts' als iets anders dan complete nonsens ziet (http://www.scienceba...-nanoparticles/ een verdunning met een factor van 101500...ofwel zoals James Randi zo mooi verteld in het youtube-filmpje,dat is het equivalent van het oplossen van iets ter grootte van1 korrel rijst in een bol water zo groot als het zonnestelsel...)sorry hoor maar dat is ietsjes te verdund... :likken:

UFO's echt of nep.Ze zijn echt, maar ook weer nep

Tsja dat bedoel ik dus,lekker makkelijk van afgemaakt weer,ze zijn echt of niet.

Of het nu een enkele is geweest die is neergestort of ze ons hedendaags bezoeken,u denkt echt dus begrijp ik.

Astronomie meer dan kwakzalverij of astrologie meer dan kwakzalverij???????????? Zeg het maar.

Astronomie absoluut!

Astrologie absoluut niet... :D

En het vergelijken van astronomie met astrologie is IMO als het vergelijken van een keisnijder met een vaatchirurg.

(http://nl.wikipedia..../De_keisnijding,leuk linkje wat mede aangeeft dat oplichting ook al sinds mensenheugenis bestaat helaas.)

2012 een echte toekomstvoorspelling.Denk je dat de extreme weerfenomenen vandaag de dag oa ook allemaal CGI zijn??? Er is een ommekeer gaande, alleen het gaat tergend langzaam & ook weer niet gezien de weerextremen sneller toenemen.

Extreem weer...?

Misschien en daar maak ook ik me zorgen over,nu denk ik dat het(of ieg erg word 'geholpen') komt door onze vervuiling van onze omgeving en niet door vage,niet te duiden oorzaken.

Mede wat mij irriteerde(en dat is inderdaad mijn probleem,i'm working on it,thanks! :specool ) is dat ik niet inzie wat je probeert te bereiken met alleen maar te focussen op wat fout gaat/kan gaan.

Soort van :

"We gaan er allemaal aan!"

""Oke dat wist ik al vrij jong en hoe helpt het tonen van vele mogelijke manieren precies?"

De aardbevingen van 2004, 2010 & 2011 tenslotte hebben wel zijn effect gehad door verschuiving van de aardas, maar of dit ook vermeld stond in de kalender, zou ik niet weten.Niks overgelezen iedergeval.

Ik maak me niet al teveel zorgen over 1.8 microseconden verschil eigenlijk,is tevens ook niet echt een nieuw fenomeen,waar genoeg over word geschreven in feite :

http://content.usato.../1#.U9TJYmPDVQ0

:innocent:

Samengevat,zolang jij zonder commentaar onzinfilmpjes blijft plaatsen,voel ik mij gerechtigd af en toe enigszins tegengas te geven. :hug:

http://youtu.be/E6MyZPbMNXU

Edited by Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Be my guest met je tegengas.

Zullen we maar eerst eens beginnen op dat evidence based medicine, waar je het over hebt.

Laten we beginnen met de psychiatrie, weinig evidence based te vinden wat er voorgeschreven wordt.

 

http://youtu.be/UDlH9sV0lHU

 

Hier in Nederland hebben we de BIG registratie, dus tis ook makkelijk een praktijk te beginnen.Imo gewoon een kwestie kaf van het koren scheiden.Je hebt een filmpje van een neuroloog geplaatst die uitleg geeft over acupunctuur, maar we hebben pas recent ook een neuroloog (Dhr Jansen) gehad die andere gedachte op na liet over hoe de patiënten te behandelen dan evidence based.Binnen de reguliere gezondheidszorg worden er wel goeie resultaten (ben zelf er 1 van) geleverd & vooruitgang geboekt, maar ook een hoop missers of domweg niet weten, want als je problemen hebt met je cortisol-huishouding, dan komt cortisol resistentie bij hun niet voor, terwijl ze wel insuline resistentie kennen vanuit hun opleiding.Helaas zijn ze in het buitenland verder met hun kennis dan hier.Trouwens zag je commentaar in Bechjes topic, regelgeving in België (over homeopathie) is anders dan hier in NL.In Duitsland vinden ze weer een volledige borstverwijdering zoals gedaan hier in NL bij een kennis weer middeleeuws, let het was een uitspraak van een gewone reguliere Duitse arts.Trouwens in Duitsland schrijven ze Mariadistel voor bij medicatie die belastend zijn voor de lever.

 

Acupunctuur te vergelijken met klompvoetjes is appels met peren vergelijken.Vroeger bonden ze de voeten in bepaalde landen als schoonheidsideaal, tegenwoordig spuiten ze Botox.Persoonlijk ben ik ook kritisch naar behandelen van het bottenstelsel bij kinderen, maar vind het voorschrijven van Ritalin aan 4-jarige ook een beetje van de gekke.Wil je ze rustig krijgen, schrijf ze Ritalin voor.In Afghanistan geven ze de kinderen opium.

 

In de filmpjes van BP wordt al commentaar gegeven door Jesse, dus lijkt mij een beetje dubbelop om er nog eens commentaar op te geven bij het plaatsen.Je bent niet verplicht om er naar te kijken, maar zoals een recent bericht over het nippertje gemiste zonnestorm in 2012 is het niet denkbeeldig.Mede ook dankzij dit bv klik

 

Zowel de zeebeving van 2004 in Sumatra, 2010 in Chili als de zeebeving in Japan hadden een effect op de aardas, dus alleen een link te plaatsen over het effect van de Japanse zeebeving zegt nog niet zoveel over het totaal plaatje van deze 3 grote bevingen.Neem aan dat je kan optellen. :D

 

wordt vervolgd :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie of wat is "Moeder Natuur"?

Religieuze dogma's vormen de basis voor dat concept.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Over welke religieuze dogma's hebben we hier over??? :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...