Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

2012-Begin van einde, begin van nieuw begin ?

Recommended Posts

@zoobaka: je hebt altijd mensen die willen profiteren van de zaak. Maar dat zegt niets over iemand zijn geloof. Dat is persoonlijk en verschilt bij iedereen, waar een buitenstaander nooit vat op kan hebben, tenzij hij de naiviteit manipuleert.

 

Maar niemand heeft mij zo een flesje aangeboden hoor? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb enkele films gekeken, en wat gelezen over wat er zou gebeuren in 2012.

Er zijn heel wat tekenen dat er wat op til is momenteel.

 

Volgens mij zal 2012 eerder het begin zijn.

Hoe we dat zelf invullen zullen we ongeveer zelf mogen beslissen.

 

Over de rest kan denk ik niemand antwoorden geven.

Dat zullen we zelf moeten uitzoeken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik koop morgen 5 gram indica, deze seal ik, verpak ik in folie, en bewaar het in een pakketje met een aansteker, grote vloei en een paar sigaretten...

 

 

 

21 december 2012 om 16:20 precies steek ik er een aan. intussen kan wiet verbannen zijn, of gelegaliseerd. misschien is Obama president van de wereld en staat er de doodstraf op genieten met plantaardige hulpmiddelen. geen , en ook echt geen idee wat ik over de toekomst kan(mag) zeggen.

 

En als de wereld ten onder gaat aan de digitale orkaan, dan ben ik er klaar voor.

 

Ik ga dan lekker stoned op een stoeltje buiten zitten, kijken naar gillende en rennende mensen, en het maakt me dan helemaal niets meer uit. Waarom gillen en rennen, terwijl je ook stoned en relaxed kan sterven ? ? ?

 

 

btw...

 

Wie doet er mee

21 december 2012, in het park van Amsterdam 16:20. We herkennen elkaar aan het stoeltje en de aansteker in de hand( 3 x flitsen), 5 gram indica, twee vloetjes, en een pakje sigaretten, vergeet geen stoel mee te nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Inleiding column

Wie vertrouwd is met mijn werk, weet dat elke code* invloed heeft op een specifiek deel van ons onderbewustzijn. In mijn columns – gekoppeld aan de nieuwste code - leg ik uit hoe je met de hologrammen kunt werken om het maximale effect te bereiken. Eerst vertel ik de boodschap van de code, die op dat moment het sterkst is in zijn energie. Daarna leg ik je uit hoe je de energie op praktische wijze in het leven van alledag kunt toepassen. Op deze manier hoop ik je een extra steuntje in de rug te geven tijdens jouw zoektocht naar wie je bent en wat je passie is in het leven.

 

Belangrijke informatie van Janosh en Saïe

Waarschuwen

We gaan een tijd in, waarbij het belangrijk is dicht bij onszelf te blijven. Dat is een waarschuwing van mijn spirituele begeleider Saïe. Het zijn immers vreemde tijden. Alles gaat in een versnelling. Maar zoals je misschien weet is het niet onze tijd die sneller gaat, maar creatie. Dus ook jouw creatiekracht neemt toe, waardoor hetgeen je uitzendt snel manifest wordt. Zowel positief als negatief. Dat geldt niet alleen voor jouw leven; ook op grote schaal. Heftige gebeurtenissen voltrekken zich wereldwijd in rap tempo. Hierdoor denken veel mensen dat er alleen duisternis heerst op Aarde. Dat is niet zo! Maar dat is wel wat wij voornamelijk via o.a. de media te zien krijgen.

 

Terugvorderen eigen kracht

De tijd is rijp voor het terugvorderen van je eigen kracht. Je wordt in de nieuwe, verhoogde frequenties gedwongen jezelf los te koppelen van het verleden maar ook van de negatieve energieën waar een groot deel van de massa nog in gevangen zit. Ik noem dit de oude matrix, het energieveld om de Aarde dat bol staat van angst en negatieve, beperkende programmeringen. Als je jezelf hier los van kunt maken, dan kun je weer contact maken met de missie, die jij als ziel gepland hebt. Je persoonlijke blauwdruk, je opdracht hier op Aarde komt naar boven. Dit kan verwarring geven maar het is belangrijk juist op dit moment - en wat er allemaal staat te gebeuren - in je eigen kracht te blijven geloven, vertrouwen te hebben en dicht bij je eigen waarheid te blijven. Op deze wijze inspireer je je omgeving en help je anderen bij hun transformatieproces. Saïe zegt: “Het willen overtuigen van anderen of gelijk willen krijgen, werkt juist averechts.”

Saïe wil nog meer belangrijke informatie met jullie delen.

 

De belangrijkste punten op een rij:

We komen in de frequenties van Terugwaardse Kracht.

De Aarde zit in de Biosfeer-Noösfeer Transitie.

Aarde en mensheid worden in rap tempo uit quarantaine gezet.

Er is een nieuw elektromagnetisch raster in de maak:

o Deze vergemakkelijkt ons evolutieproces.

o Verbindt ons weer met elkaar en de kosmische gemeenschap.

o Het evenaart het elektromagnetisch raster van het oude Atlantis.

 

Terugwaardse Kracht

De frequenties waar we de komende tijd in gaan komen heeft te maken met een terugwaardse kracht, die ons terugbrengt naar ons authentieke Zelf. We komen weer in verbinding met de kracht van voor onze geboorte, verbonden aan de kracht van het inzicht van het Universum. Dit kan vreemd voelen. Er kunnen namelijk allerlei oude patronen, diepgewortelde negatieve overtuigingen en bepaalde weerstanden vanuit oude angsten naar boven komen. Maar weet: dit zijn de laatste loodjes. Synchronisatie zal toenemen. Let op de toevalligheden die op je pad komen, want die wijzen je de weg.

 

Biosfeer-Noösfeer Transitie

Laten we even naar het grote geheel kijken . Volgens één van de Maya-profetieën (De Wet van Tijd) moeten we vóór 2012 voorbereid zijn op de verschuiving naar de volgende fase van de evolutie. Doordat de trillingsfrequenties in het universum automatisch veranderen met de precessie van de planeten en sterren, past ook het menselijk bewustzijn zich aan. Dat trilt natuurlijk gewoon mee met de rest. Bewustzijn is immers het fundament voor alles wat bestaat. Door deze universele sterrenparade gebeurt op Aarde iets dat door Maya-expert José Arguëlles de Biosfeer-Noösfeer Transitie wordt genoemd. Simpel gezegd betekent dit het bereiken van een verenigd veld van planetair bewustzijn (noösfeer). De noösfeer is de recentste fase in de ontwikkeling van de Aarde en volgt de biosfeer (het gedeelte van de Aarde waar leven mogelijk is en wat nu vervuild is – J) op.

 

Project gaande

Onze hedendaagse problemen zijn begonnen in het oude Atlantis. Drunvalo Melchizedek heeft aangekondigd in mei 2010 met een belangrijke boodschap te komen. Hij gaat dan vertellen dat er een project gaande is om de mensen weer terug te brengen naar hun vertrouwde bewustzijnsniveaus. In een vooraankondiging zegt hij: “Lang geleden, ongeveer 13.000 jaar terug, vielen de menselijke ‘grids’ van bewustzijn omver en de mensheid begon haar hogere bewustzijn te verliezen. Het wordt in de Bijbel ‘de Val’ genoemd. Hun Mer-Ka-Ba-velden, oftewel hun lichtlichamen waren uitgeschakeld, waardoor ze werden blootgesteld aan de effecten van het aardmagnetisch veld, dat ook uitgeschakeld was. De herinneringen van de mensheid werden uitgewist.” De Aarde en de mensheid werden in quarantaine gezet. Afgesloten van de rest van het universum. En we leven nu in een tijd dat ALLES in rap tempo in ere wordt hersteld.

 

Het elektromagnetisch raster

Door de eeuwen heen zijn bepaalde mensen naar voren getreden om ‘het licht voor de Aarde’ op te houden door gewoon te ‘zijn’, spirituele wijsheden uit te dragen of ®evolutionaire ontdekkingen te doen. Denk aan Boeddha, Socrates, Jezus, Tesla, etc. Drunvalo zegt: “Op een dieper niveau werd gewerkt aan het ontwikkelen/herstellen van een enorm netwerk van lijnen op Aarde om zo een specifiek menselijk ‘grid’ van bewustzijn te creëren wat de Aarde omringt, zodat ooit de mensheid op de hogere bewustzijnsniveaus kon terugkeren, die ver daarvoor waren bereikt.”

Op Atlantis was de invloed van de geest op de materie goed bekend, ze wisten dat Spirit denken/gedachte (bewustzijn) is en dat daaruit Licht voortkomt. En dat uit Licht alle dingen worden gecreëerd. Ook was men zich bewust van een elektromagnetisch raster – een soort energiematrix – onder het aardoppervlak.

 

Kosmische gemeenschap

De restanten van deze imposante energiematrix vinden we op Aarde nog terug in de vorm van leylijnen. Je zou kunnen zeggen dat door deze matrix Hemel en Aarde met elkaar werden verbonden. Het raster bood mensen de mogelijkheid om bijvoorbeeld telepathisch met elkaar in contact te staan, te healen, te beschikken over zeer geavanceerde technologieën, te reizen door de gangen van Tijd maar ook om in contact te treden met boven, met sterrenmensen. Nu is dat voor het merendeel van de mensheid nog de ver-van-hun-bed-show maar toen was men zich bewust van hun rol in het universum, als onderdeel van de kosmische gemeenschap. In de tijd die komen gaat is de kans groot dat het contact met andere levensvormen in het universum hersteld zal worden. Maar voordat dit op grote schaal gebeurt, zullen we eerst als mensheid voor onszelf moeten kunnen zorgen en onszelf als één met het al moeten kunnen gedragen.

 

Groter plan voor de Aarde

Ook in dit verband moet ik aan het ‘100ste aap-effect’ denken. Hoe meer mensen zich openstellen voor contact met leven in hogere dimensies, hoe sneller een kritieke massa wordt bereikt die zorgt voor volledige openheid. Echter, gezien de uitdagingen waar we op dit moment voor gesteld staan is contact met buitenaards leven op grote schaal niet onze eerste en belangrijkste prioriteit. Het is eerder het logische gevolg van een ontwikkeling, die reeds in gang is gezet en waar geen houden meer aan is. Ons aandachtspunt moet zijn de Aarde en alles wat erop leeft. Dat is namelijk ook het aandachtspunt voor de kosmische gemeenschap. Ik heb me vaak afgevraagd waarom Saïe zoveel interesse in mijn ontwikkeling toont, maar dat begint me steeds duidelijker te worden. Het heeft niet alleen met mij als persoon te maken, maar maakt deel uit van een veel groter plan voor de Aarde en haar rol in het universum.

 

Spiegel van de kosmos

De manier waarop we onszelf als mens(heid) behandelen, heeft invloed op het universum. Het universum is één groot hologram. Ook mensen zijn gemaakt als een spiegel van de kosmos. Dus zoals ieder deel van een hologram, alle informatie van het geheel bevat, zo heeft elke menselijke cel een complete blauwdruk in zich van de hele mens. En zo heeft de mens ook de volledige blauwdruk van het universum in zich. De tijd is aangebroken dat we ons opnieuw bewust worden van onze rol in het universum. Saïe noemt ons wel eens gekscherend ‘Goden in ballingschap’. Van hem leer ik dat de Aarde een kernplaneet is in ons universum. De Aarde is een smeltkroes van rassen afkomstig vanuit de hele kosmos. Nergens in het universum is zoveel variatie als op onze planeet.

 

Oorlog van de Hemelen

Op onze planeet wordt dan ook iets uitgewerkt wat het totale universum betreft. Volgens een Maya-profetie (de Telektonon) is de huidige planetaire crisis een climax van een interdimensionale, interplanetaire Tijdoorlog, de oorlog van de Hemelen. Het voert te ver door om daar nu op in te gaan. Maar er zullen nog veel verrassingen verrijzen vanuit de onpeilbare diepte van het galactisch bewustzijn. Weet in ieder geval dat de kosmische gemeenschap ook baat heeft bij het transformatieproces van de Aarde naar de vijfde dimensie, de dimensie van denken vanuit eenheid. De dimensie waarbij we bewust co-creëren met de Bron en ons volledig potentieel als ‘goden’ - of ook wel multidimensionale wezens - benutten. Niet alleen de Aarde maar alles in het universum gaat naar een hoger frequentieniveau.

 

Feest

Het feit dat bijvoorbeeld graancirkels steeds complexer worden, het aantal UFO-meldingen drastisch toeneemt, vulkaanuitbarstingen en aardbevingen elkaar in rap tempo opvolgen, o.a. politieke- en economische systemen in elkaar klappen en steeds meer mensen de rest van hun DNA gaan gebruiken, vormt het bewijs dat er een nieuwe matrix in de maak is. Dit nieuwe elektromagnetisch raster van de Aarde, dat in frequentie toeneemt krijgt zelfs weer dezelfde kracht als in de tijd van Atlantis. Het nieuwe raster vergemakkelijkt het proces waar we in zitten. Persoonlijke groei hoeft niet langer een lijdensweg te zijn, als we daarvoor kiezen. Ik ben er een groot voorstander van er een feest van te maken. Het is toch ook prachtig wat er nu gebeurt? Er is 10.000 jaar voor nodig geweest om het huidige frequentieniveau te bereiken. Plus er staat een miraculeuze galactische uitlijning in ons heelal op het programma. En jij en ik leven NU!

 

Kiezen voor bevrijding

Ook al is dit proces niet meer te stoppen en betreden we hoe dan ook – zoals de Maya dat noemen – de 6e wereld… het is en blijft belangrijk dat zoveel mogelijk mensen ontwaken en zichzelf innerlijk voorbereiden. Zowel op Aarde als daarbuiten is een groot gevoel van urgentie in deze zorgwekkende tijden. Er is een verruimd bewustzijn nodig om de hogere energieën en krachten vanuit de kosmos naar en door iemands lichaam te geleiden. Willen we kunnen ontsnappen aan de vernietigende werking van de huidige, negatieve matrix, zullen we uit ons denken moeten stappen. Zullen we onze beiden hersenhelften moeten kunnen synchroniseren en verbinden met ons hartcentrum, zodat we rechtstreeks verbonden zijn met het nieuwe raster.

 

De taal van Atlantis

Schrik niet als je om je heen de chaos steeds groter zult zien worden. Oordeel niet in termen van ‘goed’ of ‘fout’. Laat jezelf niet meevoeren in de stroom van angst. Jij kunt kiezen voor bevrijding. Nu. Wat ons kan helpen in het vinden van rust en wat ons onderbewustzijn kan inspireren, is de taal van Atlantis. Daarmee bedoel ik de Heilige Geometrische codes, die ook toen een grote rol speelden. Het is de taal van onze ziel, het zijn de bouwstenen van onze schepping en jij en ik zijn geometrie. Om terug te keren naar onze innerlijke kracht kan geometrie ons inspireren. De frequentie van de laatste code 'de Ultieme Terugkeer' kan je helpen in je terugwaartse kracht te komen naar de authentieke jij, voor je geboorte, verbonden aan de kracht van het inzicht van het Universum. We zijn onderweg naar het diepgewortelde ontwaken!

 

1)NOOT: 2012 Inspirience

Een deel van deze column komt uit fase 9 van de online workshop de 2012 Inspirience. Daarin staan de Maya’s, hun profetieën/kalenders en onze innerlijke voorbereiding op weg naar en voorbij 2012 centraal. Voor deze workshop wordt o.a. gebruik gemaakt van de informatie van mijn begeleider Saïe (een Arcturian), Maya-expert José Arguélles en spiritueel leider Drunvalo Melchizedek (en vele anderen!).

 

* Wat is een code? >> Door de stand van de planeten en de veranderende (verhoogde) frequenties op Aarde, worden specifieke energieën in een bepaalde periode net even sterker. Deze gebundelde energieën noem ik altijd codes en geef ik visueel weer in hologrammen. Ze kunnen allerlei namen hebben, zoals Doorbraak, Herhaling, Transformatie, etc. De frequenties van deze codes zijn een tijdje geleden opgestart en zullen tot het keerpunt in 2012 alleen maar in kracht toenemen.

 

Janosh Art

 

Namaste :P =======<() BBBBAAAAAAAAAARRRRRRPPPP

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed bezig mensen B)

Spread the word...

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Hartelijk dank om dit te delen Elmanito

B)

 

Geen dank hoor, maar het is ook de bedoeling dat dit soort informatie verspreid wordt.Volgens Carl Johan Calleman gaat het grote feest vanaf 17 juli (de Kosmische convergentie) beginnen.

 

Graancirkels worden ook steeds ingewikkelder

 

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Toevoeging

 

De Bewuste Convergentie, een Golf van Eenheid

Op 17-18 Juli 2010:

 

Het scheppen van de intentie voor het eenheidsbewustzijn

van de Negende Golf van de Maya kalender!

 

Hoofdpunten:

 

* De Maya kalender gaat over jou.

* Volgens de oude Maya wordt de schepping van het universum beïnvloed door negen golven.

* We naderen nu het einde van de achtste golf, en bovendien begint de activering van het negende en hoogste niveau, dat de evolutie van het universum tot voltooiing brengt.

* Dit negende niveau van het universum is ontworpen om eenheidsbewustzijn te ontwikkelen.

* De manifestatie van het eenheidsbewustzijn dat door het negende niveau ontstaat, vereist de intentie van de mens om dit ook mede te scheppen.

* De Bewuste convergentie van 17 en 18 jul 2010, is bedoeld voor degenen die bereid zijn om hun intentie te richten op het scheppen van een eenheidsbewustzijn tijdens de negende golf van het Maya kalender systeem.

 

Het scheppen van de intentie voor de eenheid van bewustzijn in de Negende Golf van de Maya kalender!

 

In de afgelopen tijd is er een opmerkelijke toename in de belangstelling voor de Maya kalender ontstaan en vooral voor de einddatum ervan en velen vragen zich af wat deze einddatum ons te zeggen heeft over de toekomst. Merkwaardig genoeg vragen veel mensen zich dit af, alsof het antwoord eigenlijk niets met hen, of de keuzes die ze maken, te maken heeft. Weinigen hebben overwogen dat de voltooiing van het kosmische plan, van hen vereist dat ze de rol van mede schepper van dit goddelijk plan gaan vervullen. Dat wil niet zeggen dat de mens wat dan ook kan scheppen op welk moment dan ook. De bewustzijnsgolven die door de Maya kalender zijn gegeven, bepalen nog steeds het kader van ons bestaan en wat we wel of niet kunnen scheppen in een gegeven tijdsperiode. Alleen de schepping die in overeenstemming is met een nieuwe golf zal begunstigt worden en dit zal opnieuw duidelijk worden als we de negende en hoogste bewustzijnsgolf van de Maya kalender binnengaan. Het is dus noodzakelijk ons af te vragen wat voor bewustzijn deze negende golf zal doen ontstaan en wat het van ons vereist om medescheppers te worden met deze golf.

 

Om hier op in te kunnen gaan moeten we de oude Maya’s raadplegen en kijken naar de enige inscriptie die het einde van hun kalender beschrijft: het Tortuguero Monument no 6. Deze inscriptie zegt dat "op het moment van het einde van de kalender, de negen treden eenheid, Bolon Yookte (Fig. 1) neer zal dalen" 1). In gewone taal betekent dit dat de combinatie van negen kosmische krachten, negen golfbewegingen, zich gezamenlijk en geheel zullen manifesteren. In deze oude manier van de Maya’s om naar de betekenis van het einde van de kalender te kijken, is niets dat het einde van de wereld aangeeft. Het einde van de kalender is eerder de voltooiing, de vervulling van evolutieprocessen die bezig zijn sinds het begin der tijden en de wereld gebracht hebben tot wat zij nu is.

 

Deze negen kosmische krachten, zijn de Negen Onderwerelden van de evolutie, ieder met dertien energieën waaruit de Maya kalender bestaat. Het is een systeem dat belangrijke biologische en historische gebeurtenissen inzichtelijk maakt. De verschillende opeenvolgende golven ontwikkelen ieder een ander bewustzijnskader en op dit moment worden we het sterkst beïnvloed door de achtste golf. Het is echter de negende en hoogste golfbeweging die de uiteindelijke verandering naar het eenheidsbewustzijn teweeg zal brengen en die culmineert als de kalender ten einde komt. Ik denk dat het uiterst belangrijk is om te bedenken dat deze negen kosmische krachten niet afzonderlijk van de mens uitgaan, maar dat zij op ons inwerken en daarom zullen zij zich alleen manifesteren in zoverre de mens zich er op afstemt. Ik denk dat we ook moeten bedenken dat het mede scheppen van dit hoogste niveau van ons vereist dat we ons er werkelijk mee verbinden. In de voorbereiding op deze nogal geheimzinnige negende golf wil ik de viering van de Bewuste Convergentie van 17-18 juli 2010, aanbevelen als een richtpunt om ons af te stemmen op de hoogste en beslissende negende golf van de Maya kalender.

 

Veel mensen hebben een intuïtief gevoel dat het einde van de Maya kalender een verandering in het bewustzijn te weeg zal brengen. Maar zelden wordt duidelijk uitgesproken of precies verklaard wat de bron is van een dergelijke verandering, hoe die zal plaatsvinden of van welke aard die zal zijn. Misschien zijn bewustzijnsveranderingen toch iets minder geheimzinnig dan veel mensen denken. Bewustzijnsveranderingen hebben plaats gevonden vanaf het begin der tijden en gaan door op ieder moment als er een belangrijke energieverandering in de Maya kalender is, zoals b.v. tussen ieder van de DAGEN of de NACHTEN.

 

 

Fig. 1 De Kosmische Piramide, of de Negen-treden-god (Bolon Yookte), wiens negen golven zich gelijktijdig zullen manifesteren als de Maya kalender ten einde komt.

 

Ondanks al deze voorgaande veranderingen in de kosmische geschiedenis, denk ik dat er iets heel bijzonders en betekenisvol is met betrekking tot het nieuwe bewustzijn dat verwacht wordt door de Negende golf te ontstaan.

 

Voor zover we weten is het bedoeld om een verandering naar eenheid van bewustzijn te brengen, waarbij de mens niet langer overheerst zal worden door een donker filter (zie Fig. 2). Met andere woorden zullen we transparant worden en ik geloof dat dit het bijzondere bewustzijn is -de werkelijkheid te zien zoals zij is, zonder afgescheiden te zijn- waar zo velen op wachten. Niet zomaar een bewustzijn, maar een dat de tegenstellingen van het verleden overstijgt en de mens helpt de eenheid in alle dingen te zien. De reden waarom een dergelijk bewustzijn een zegen voor onze planeet en de mensheid kan zijn is, dat het een bewustzijn is dat alle afgescheidenheid transcendeert (tussen man en vrouw, de mens en de natuur, de heerser en de onderdaan, oost en west etc). Ik geloof dat zonder de openbaring van deze bewustzijnsverandering, de wereld vroeg of laat ten gronde gaat. Mensen met een dualistisch en scheidend bewustzijn zijn een soort kankercellen in het lichaam van de Aarde, met weinig betrokkenheid op het grotere geheel en zullen uiteindelijk de ineenstorting van het ecosysteem veroorzaken. Alleen een verandering naar eenheidsbewustzijn kan voorgoed de ongebreidelde uitbuiting van de Aarde stoppen en ons op een dieper niveau leren begrijpen dat we deel zijn van de schepping en er in harmonie mee moeten leven. Maar zal een dergelijke verandering vanzelf gaan?

 

 

Fig 2. Yin/Yang-polariteiten van de menselijke geest, veroorzaakt door de Vijf Hoogste Golven van de Kosmische Pyramide (Bolon Yookte).

 

Zoals hier boven al gezegd is, hebben de veranderingen van het bewustzijn hun oorsprong in de resonantie met de kosmische krachten die door de Maya kalender beschreven worden. En hoewel sommigen een veranderde bewustzijnstoestand ervaren kunnen hebben zal die alleen dan permanent kunnen worden, als de verandering veroorzaakt wordt in overeenstemming met het kosmische plan, zoals dat met de Maya kalender duidelijk wordt. Alleen met de negende golf kan de verandering naar het eenheidsbewustzijn beschouwd worden als iets dat nu aan de orde is. Dit is de golf die alle vorige evoluties van de mensheid voltooit en de brug zal bouwen die ons in staat zal stellen de nieuwe wereld binnen te gaan die zal volgen na het einde van de Maya kalender.

 

Daarnaast weet degene die de Maya kalender bestudeert dat de mens er in resonantie mee moet leven opdat een bewustzijnsverandering plaats kan vinden en ook op enig moment onbewust de keuze gemaakt moet hebben om er mee op een lijn te komen. Daarom zal een grootschalige bewustzijnsverandering niet plaats kunnen vinden tegen de wil van de mens zelf. Vooral op de hoogste niveaus van de evolutie, zoals de negende, kan het alleen plaats vinden bij mensen die er voor gekozen hebben om als mede scheppers te werken. Jammer genoeg zijn veel mensen gaan geloven dat er een fysieke gebeurtenis plaats zal vinden, zoals b.v. een pool kanteling, Nibiru, Zonnevlammen, of een galactische alignment, wat resulteert in een passieve houding waardoor de Maya kalender krachteloos lijkt en de gebeurtenissen buiten de invloed van de mens plaats vinden. Ik geloof echter met de Hopi Indianen dat “wij degenen zijn waarop wij gewacht hebben”. Als we het besluit er toe nemen, kunnen we mede schepper zijn van het eenheidsbewustzijn met de negende golf.

 

Vele lezers van dit artikel kunnen ervaren hebben dat er verschillende geestelijke methoden, helende technieken en methoden voor persoonlijke ontwikkeling zijn die inderdaad tijdelijke veranderingen in het bewustzijn teweeg brengen met daarbij een eenheidsbeleven van alle dingen. Maar wat lijkt te ontbreken bij dergelijke transformaties om op grote schaal een positieve rol te spelen is de betrokkenheid van een kritieke hoeveelheid mensen om een wereld te scheppen die gebaseerd is op een dergelijk eenheidsbewustzijn. De gedachte achter de Bewuste Convergentie op 17/18 Juli 2010 is er op gericht om dit te doen. Er is immers altijd een ding dat in onze macht ligt om te doen –en in de macht van alle mensen om te doen- en dat is om de intentie te ontwikkelen om het eenheidsbewustzijn te scheppen en uit te dragen. Zoals degene die bekend is met de wet van de aantrekking weet, begint iedere manifestatie met een intentie en zonder een intentie is er geen resultaat.

 

De Bewuste Convergentie -de golf van eenheid- is daarom bestemd voor iedereen die de intentie heeft om het eenheidsbewustzijn te beleven. (Het kan belangrijk zijn om er op te wijzen dat het hier niet gaat om de intentie van een bewustzijnsverandering, maar om de eenheid van het bewustzijn). Het is bedoeld voor degenen die uit hun innerlijk kunnen zeggen: “Ik heb de intentie om het eenheidsbewustzijn uit te dragen”. Waar je ook in gelooft, welke wereldbeschouwing je ook hebt, het blijft in je macht om een dergelijke verandering voor jezelf of anderen teweeg te brengen. De hier voorgestelde data zijn de juiste om de intentie te hebben om dit te doen, zodat het kan leiden tot de manifestatie van de negende golf in overeenstemming met het kosmische plan. Zonder een dergelijke wijdverbreide intentie is het twijfelachtig of er ooit een dergelijke verandering in het bewustzijn op deze planeet plaats zal vinden, individueel of in collectiviteit.

 

Op grond van het scheppen van een dergelijke intentie tijdens de Bewuste Convergentie is het waarschijnlijk dat mensen ceremonies willen voltrekken of geestelijke handelingen willen verrichten, die dit eenheidsbewustzijn tot uitdrukking kunnen brengen om op wat voor manier dan ook, de resultaten blijvend te doen zijn. De Bewuste Convergentie moeten we zien als het begin van een proces naar een verdiept eenheidsbewustzijn dat nooit ophoud. Dit is de soort toewijding die ik denk dat nodig is. Voor hen die het kosmische plan willen vervullen zou de Bewuste Convergentie het startpunt kunnen vormen om de negende golf mede te scheppen, iets wat we nimmer zouden willen missen. Door vanaf dit moment de Maya kalender dagelijks te volgen binnen het kader van de Negende golf, kan op zichzelf al een belangrijke factor zijn voor het ontwikkelen van het eenheidsbewustzijn. Alleen met ‘deadlines’ worden projecten werkelijkheid en de kalender verschaft ons een tijdskader waarbinnen dit bereikt kan worden.

 

Het lijkt belangrijk te zijn dat de manifestaties die verbonden zijn met de Bewuste Convergentie, zorgvuldig worden voorbereid om dit nieuwe eenheidsbewustzijn tot uitdrukking brengen zodat het niet zomaar gedachteloze uitdrukkingen zijn van de oude wereld waarin we geleefd hebben. Als bijvoorbeeld artistieke uitvoeringen deel zijn van de viering, is het belangrijk om je af te vragen of zij het gevoel van eenheid van allen, versterken of dat zij een gevoel van scheiding tussen de artiest en het publiek vergroten. Het zelfde kan gezegd worden van de uitvoering van ceremonieën als de uitvoerder daarvan niet echt deel er van is. Een goed voorbeeld van een ceremonie die uitdrukking is van het eenheidsbewustzijn is in mijn voorstelling als Jack Sully in de film Avatar opgenomen wordt als lid van het volk van Pandora. Bovendien als voor het scheppen van het eenheidsbewustzijn waardevolle geestelijke handelingen worden gebruikt, moet men overwegen of niet terzake doende verheerlijking van de stichters of van gurus buitengesloten kunnen worden. Misschien zijn stille en bescheiden vieringen de krachtigste manifestaties van het eenheidsbewustzijn. Het is hoe dan ook belangrijk dat de deelnemers handelen naar hun woorden en geen dominante structuren scheppen. Hoe dit te doen, zullen de plaatselijke organisatoren zelf moeten beslissen. Ik wil er hier alleen de nadruk op leggen om dit onderwerp met een frisse blik en zorg voor detail te benaderen.

 

De titel Bewuste Convergentie gaat terug naar de Harmonische Convergentie, een bewustzijnsverhogende bijeenkomst op 17/18 Augustus 1987 (1 Imix en 2 Ik) en daarom is het belangrijk om de relatie tussen beiden aan te geven en waarom er na zoveel jaren een tweede is, op 17/18 Juli 2010 (13 Eb en 1 Ben (2). De belangrijkste overeenkomst tussen de beide convergenties is dat zij (in principe) op het moment van verdubbeling van de 8e en 9e golfbewegingen van de Maya kalender en dus energie veranderingen van deze golven weergeven die de respectievelijke bewustzijnstransformaties aangeven. Met andere woorden: Wat de Harmonische Convergentie betekende voor de kwantumverandering van de achtste golf, betekent de Bewuste Convergentie voor de kwantumverandering van de negende golf 3). (Het kan dus ook begrepen worden als een tweede Harmonische convergentie). Als we in vergelijking kijken naar de zevende golf en zijn pre-golf (zie Fig. 3) zien we dat het zoveel betekent voor de voorbereiding op de negende golf, wat de Europese Renaissance betekende voor de kwantumsprong van de moderne wereld van het industrialisme. Wat nu anders is en een uitdaging is voor de Bewuste Convergentie, is dat deze stap niet zozeer in het belang van het individu, maar van de gehele mensheid genomen wordt.

 

 

Fig 3. De drie hoogste golven van de kosmische piramide en hun voorbereidende golven (op verschillende schaal). Voorbeelden van hoe de waarneming van het begin van de voorafgaande golf, de volledige golf voorbereidt. Bedenk hoeveel uitvindingen (op papier) door Leonardo da Vinci werden gedaan rond 1498 die daarmee vooruit liepen op de echte industriële revolutie van de 7e golf of hoe de Harmonische convergentie vooruit liep op de toegenomen belangstelling voor de Maya kalender tijdens de 8e golf.

 

Gezien vanuit deze parallellen (Fig. 3) kunnen we zien dat de Kosmische Convergentie op zichzelf nog niet het begin is van de negende golf, die niet begint voor 9 maart 2011 (4). Deze viering start daar en tegen een golf, een voorafgaande golf die de weg baant voor de negende golf en er direct naar toe leidt. De bewuste Convergentie is dus heel belangrijk als het punt om de intentie tot het eenheidsbewustzijn te scheppen ook als dit pas volledig ontwikkeld wordt, in de latere negende golf. Mogelijk zal het de laatste kans zijn voor de mensheid om een dergelijke intentie neer te zetten, die bijna uit noodzaak moet bestaan als we onszelf boven de economische chaos willen verheffen die we in de komende tijd kunnen verwachten. In mijn visie ligt de hoop voor de toekomst eerder om te leren te surfen op deze negende golf om zo te transcenderen, dan gevangen te raken in allerlei dualiteiten en conflicten van de lagere Onderwerelden. Als dit zo is, dan kunnen we ook veel tegenstand tegen de Bewuste Convergentie verwachten uit de hoek van al deze krachten die de ego gerichte acties van de oude wereld verdedigen samen met de grote hiërarchieën die hieruit zijn ontstaan. Als een klein voorbeeld valt de commerciële media industrie rond “2012” te noemen, waarbij gespeculeerd wordt wat er gaat gebeuren, alsof dit niet afhankelijk is van de creatieve richting die mensen kiezen. Vanzelfsprekend worden we ook geconfronteerd met ons eigen cynisme en onze apathie t.o.v. de toestand in de wereld en gedachten zullen bij ons komen zoals: “Dit is niet mogelijk”; “de wereld zal niet veranderen”, etc. en het is juist om die reden dat een groot doorzettingsvermogen vereist is.

 

De Bewuste Convergentie is bedoeld om een alles omvattende gebeurtenis te zijn, die door iedereen omarmd kan worden die zich richt op het te voorschijn komen van het eenheidsbewustzijn, ongeacht zijn of haar mening over de Maya kalender of wat dan ook. Het gaat over het positieve gebruik van de mogelijkheid en daarom vraagt de deelname enkel het inzicht dat de bewustzijnsverandering voort moet komen uit het evolutieproces waar we op dit moment deel van uitmaken. De verandering naar het eenheidsbewustzijn is niet zomaar iets dat op een bepaalde dag uit de hemel komt vallen, maar kan alleen ontstaan vanuit het moment waar we ons nu in bevinden. Het is een fundamenteel kenmerk van de wet van aantrekking dat de voorzienigheid alleen in actie komt als je zelf toegewijd bent en in zoverre de verbintenis met de overgang naar eenheidsbewustzijn niet al eerder op een grote schaal zichtbaar was of al eerder voorgesteld werd.

 

Opdat deze gebeurtenis succesvol kan zijn, in het doen ontstaan van de intentie voor de verandering van het bewustzijn van de negende golf is een massale deelname zeer wenselijk, ook in de voorbereidende stadia. De voorbereiding moet gedeeld worden door de miljoenen die het voornemen hebben dat deze verandering van het bewustzijn plaats kan vinden. Om het tot stand te brengen zal een gemeenschappelijke inspanning noodzakelijk zijn en zelfs het maken van de keuze om deel te nemen is deel van het scheppen van de intentie die hier besproken is. Er zal een grote behoefte zijn aan mensen om initiatieven te nemen en de roep voor de Bewustzijnsconvergentie te verspreiden over de hele wereld. Het is belangrijk om organisaties te benaderen om het te omarmen. Dan zal de behoefte bestaan voor mensen om hun unieke bijdrage te leveren op de publieke websites, de sociale media en andere netwerken. Er zal ook de behoefte zijn aan de financiering van de vele aspecten van de activiteiten en voor medewerkers, hetgeen gedaan kan worden op CommonPassion, een instelling zonder winstoogmerk. Ook is er de behoefte voor de planning van gebeurtenissen en het maken van een netwerk hier tussen. Individuen en organisaties die willen deelnemen in dit wereld programma worden uitgenodigd om aan de discussie over de details van de gedeelde intentie deel te nemen en om in contact te komen met anderen in de wereld die ook bezig zijn met het tot stand bregen van deze intentie-golf van het eenheidsbewustzijn. Een discussieforum is hier opgericht.

 

Zelf ben ik van mening dat dit de laatste kans voor de mensheid is om zich werkelijk af te stemmen op het kosmische plan. Het is nu of nooit en als je denkt dat de kosmische convergentie niets met jou te maken heeft, heb je de Maya kalender waarschijnlijk niet grondig genoeg bestudeerd en dus kan er geen sprake van jou deelname zijn in de transformatie van de wereld, als de Maya kalender eindigt. De uiteindelijke neerdaling van Bolon Yookte, de Negen Golven (De Negen Heren van de Tijd, of de Negen Onderwerelden of hoe je ze ook wil noemen) staat te gebeuren en het is niet zonder redenen dat het getal negen heilig is in zoveel geestelijke stromingen. Negen is het voorbestemmings getal van de mensheid en daarom zal het jou eigen keuze zijn of je deel wil uitmaken van degenen die medeschepper zijn van deze voorbestemming.

 

Carl Johan Calleman, Stockholm, 11 Ahau (7 Maart 2010).

Vertaling: Phil den Ouden

 

Carl Johan Calleman heeft een doctoraat in de Biologie van de Universiteit van Stockholm en is een Senior onderzoeker geweest aan de universiteit van Washington en van Seattle en was een expert op het gebied van kanker voor de WHO. Hij is de schrijver van het boek The Purposeful Universe (Inner Traditions 2009), uitgegeven door Ankh Hermes onder de titel Doelgerichte Evolututie, mei 2010; een boek dat een nieuwe theorie voor de biologische evolutie formuleert gebaseerd op de kosmische levensboom. Nu geeft hij les aan de Internationale Metafysische Internet Universiteit.

 

Hij hield zijn eerste lezing met het onderwerp van het einde van de Maya kalender, in 1979 en hij is de enige wetenschapper die de betekenis van de Maya kalender heeft bestudeerd (veel beroeps Mayanisten hebben de kalender als zodanig bestudeerd maar niet haar realiteitsbasis in de biologische en historische evolutie). Hij is onder andere de auteur van Solving the Greatest Mystery of our Time: The Mayan Calendar (Garev 2001) en van The Mayan Calendar and the Transformation of Conciousness (Inner Traditions 2004) uitgegeven door Ankh Hermes: De Maya kalender en de Transformatie van het Bewustzijn.

 

Aantekeningen

 

1) Zie bijvoorbeeld mijn artikel over het Tortuguero monument

 

2) De Bewustzijnsconvergentie is niet gebaseerd op Tzolkin dagen, maar eerder op de fracturele tijdsversnelling van de negen golven. Toch mogen we wel aandacht geven aan de Tzolkin dag van de gebeurtenis. 17 Juli 2010 is 13 EB, een van de meer geheimzinnige dagtekens die wordt vertaald als de weg, of als gras en omdat het verbonden is met het getal 13, is deze dag heel typerend voor het Eb dagteken. De weg verwijst meestal naar de levensweg of de weg naar de top van de kosmische piramide en gras verwijst naar basis gebeurtenissen. Mensen die in dit dagteken geboren zijn zijn bezorgd tot in zeven generaties in de toekomst, zij doen veel goeds maar willen niet graag in de schijnwerpers staan.

 

3) Dit is niet zoals de Harmonische convergentie oorspronkelijk begrepen werd door Tony Shearer en José Argüelles. Shearer, die een Indiaan was, die als eerste met de datum kwam, zag de Harmonische convergentie als het eindpunt van de Dertien Hemelen, die begonnen in 843 en van de Negen Hellen (52 jaar perioden) die volgden op de landing van Hernando Cortez in Vera Cruz in 1519. Argüelles bevorderde dit idee in de Mayan Factor. Hoewel dit misschien als een leidende voorspelling gediend heeft die er intuïtief toe voerde dat de datum voor de Harmonische Convergentie op 16-17 Augustus werd vastgesteld, (1 Alligator en 2 Wind) ben ik van mening dat dit nauwelijks een theoretische onderbouwing biedt waarom deze dagen belangrijke energie vertegenwoordigden. Zo werd de Harmonische Convergentie eerder mythologisch dan wetenschappelijk vastgesteld want in die dagen was de kennis van de realiteitswaarde van de Maya kalender nog geheel onbekend. Nu weten we uit de Maya bronnen dat 13+9 niet als een lineaire volgorde beschouwd moet worden maar dat ieder van de Negen Onderwerelden was opgebouwd uit Dertien Hemelen. Volgens de Maya Boeken van Chilam Balam “grepen de Negen heren van de tijd, (Bolon-tiku) de Dertien heren van de tijd (Oxlahun-ti-ku)” en daardoor heeft de schepping eerder een geïntegreerde piramidale structuur, dan een lineaire. Of mensen zich er van bewustzijn of niet, de gehele evolutie van de kosmos is sedert de oerknal zorgvuldig gepland in het licht van de Maya kalender en bevestigd door zeer veel empirisch bewijs.

 

4) Ik heb waarschijnlijk zelf bijgedragen tot de heersende verwarring wat de begin datum betreft van de Universele golfbeweging, waarvan ik verschillende data gegeven heb. We weten dat de kalender zich ontwikkelt op grond van negen golfbewegingen, waarbij de langste terug gaat tot het begin van het universum. Zij verschillen ieder van elkaar met een factor twintig. Volgens een dergelijke fracturale visie van het profetische Maya kalender systeem, zou de laatste golf enkel 234 dagen duren, bestaande uit 13 verschillende uaxaclahunkin (18 dagen) perioden. Dit plaatst het begin van de negende golf op 9 Maart 2011 en dat van de voorbereidende golf (Bewustzijns Convergentie) op 17 juli 2010. Deze punten in de tijd zullen waarschijnlijk belangrijke toenames in frequentie en tijdsversnelling genereren.

 

Nu we het moment naderen waarop alle negen golven, die zich met verschillende snelheden ontwikkelen en zich tegelijkertijd zullen manifesteren (28 oktober 2011, 13 Ahau), zijn er bijzondere complexe overlappende patronen van deze golven. De Heilige Kalenderronden van 260 dagen zullen nog steeds een duidelijke energie genereren en zo zullen deze als deel van deze overlapping de drietrapsraket in de nieuwe wereld die begon op 9.9.9. (9 September 2009) vormen. Om deze reden zijn de data voor de twee volgende Tzolkin ronden 27 Mei 2010 en 11 Februari 2011 belangrijke momenten voor het vieren van de overeenstemming met het kosmische plan en in beginsel ook heel erg belangrijk voor respectievelijk de voorbereiding op de Kosmische Convergentie en de negende golf.

 

Bronnen: Calleman.com, Mayaportal.lucita.net, Shiftofages.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmanito: Amai, dat is een serieuse boterham :icecream:

 

Wil dit dan zeggen dat we moeten streven naar eenheid tussen alle mensen/fauna/flora, desondanks de tegendruk die zal komen. (en reeds aanwezig is)

 

Het doet me denken aan de kosmische "battle" , of begrijp ik het verkeerd?

 

De intentie is van belang en vooral niet opgeven.... ik vindt het soms toch wel moeilijk als ik de natuur om me heen meer zie verdwijnen, ik wil er liefst terug naar toe gaan, of scheid ik mij dan weer af van de mensen hier?

 

Alvast bedankt om dit te delen elmanito!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank voor het delen, nu ben ik als een haas aan t lezen

 

40/40

Share this post


Link to post
Share on other sites

DUALISME, is waarover het gaat volgens mij. De YING & YANG, MIND & MATTER

 

Dat ze niet los van elkaar staan, maar tesamen het geheel vormen.

 

Dat is de boodschap denk ik dat hij wil geven.

 

En dat het nu aan ieder van ons is, om te bepalen of we meegaan of niet, want de "WIL" is heilig.

 

" Waar een wil is , is een weg :icecream: "

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Hehe, maar de code op youtube is niet correct weergegeven, maar zo kan het ook.

De indiaan in part 1 is ook acteur en is o.a. te zien in een aantal afleveringen van X-Files.

 

Namaste :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die man zegt interessante dingen!

 

Daar zeg ik "AHO" op!

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is een eenvoudige vergelijking waarmee we de wiskunde op zijn kop zetten

 

 

2 = 1 + 1

 

maar

 

2 : 2 = 1 ?

 

 

 

Maar dan hebben we een probleem. we hebben 2 joints we verdelen die over twee personen en er is er ineens 1 joint en 1 persoon ? ? ?

 

2 : 2 = 1 + 1

 

2 x 1 = 2 : 2 ?

 

dan is volgens de logica

 

2 : 2 = 1

 

er is nu maar 1 joint voor 1 persoon, maar die andere persoon en die joint zijn niet verdwenen.

dan vraag ik me af waar die gebleven zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De indiaan in part 1 is ook acteur en is o.a. te zien in een aantal afleveringen van X-Files.

Albert Hosteen kicks ass.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Floyd "Red Crow" Westerman.

Perfect als shaman in 'The Doors'-film en hilarisch in Northern Exposure en inderdaad kicking ass als Albert Hosteen. :blink:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>&fs=1&rel=1&egm=0&showsearch=0&color1=0x57381e&color2=0xdbbf8a&border=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505">

Great man,may his spirit soar forever in the Happy hunting grounds.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hola :smoke

 

heb niet echt veel spirituele ervaring of kennis te delen, maar ben meer van een praktische/pragmatische insteek

 

al de veranderingen van de afgelopen jaren en wat ons nog te wachten staat! Mijn persoonlijke ongerustheid gaat uit naar beperking van het internet

 

Goed het is een docu die ik wil delen met mensen die bereid zijn om vooruit te kijken en voorbereidingen te treffen. Ik heb het via een vriend in mijn bezit gekregen en nou is niet alles van toepassing op mijn persoonlijke situatie, maar intuïtief weet je ongeveer wat wel of niet :wave: :rofl

 

 

salu2

Pierre Paf

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deze maak ik een rij willekeurige symbolen met een repeterende volgorde.

 

 

-------------------------------

[] [[] [[]] []] []

][ ]][ ]][[ ][[ ][

[-] [[-] [[-]] [-]] [-]

]^[ ]]^[ ]]^[[ ]^[[ ]^[

-------------------------------

 

een paar vreemde symbolen.

Deze zullen over 10.000 jaar weer worden teruggevonden, en er zal vast iets zijn waarmee dit patroon te vergelijken is.

 

Hihi, print het maar voor de grap uit, zonder de text die erbij staat, pak het in plastic of plakband, en bewaar het.

over 10.000 jaar zal er vast ergens één of twee keer dit fragment worden gevonden.

 

En wetenschappers buigen dan hun hoofd erover.

 

Dan hoop ik op een afstandje toe te kijken hoe ze zich zelf voor schut zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Goed het is een docu die ik wil delen met mensen die bereid zijn om vooruit te kijken en voorbereidingen te treffen. Ik heb het via een vriend in mijn bezit gekregen en nou is niet alles van toepassing op mijn persoonlijke situatie, maar intuïtief weet je ongeveer wat wel of niet :smoke :wave:

 

Alex Jones kan je vergeten met zijn miljoenen doden die ons te wachten staat.Zoals hij het beschrijft gaan we de Armageddon tegemoet en dat wordt nu juist geheel tegengesproken door de Maya oudsten in Guatemala die de kennis in ere houden.Dit soort video's houdt de angst in de mens en dat is nergens voor nodig.

 

Internet kan de komende tijd wel ontregeld raken door verhoogde zonneactiviteit.Dat geldt trouwens ook voor andere elektrische apparatuur.

 

http://science.nasa.gov/science-news/scien...010/16jul_ilws/

 

Namaste :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...