Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sex' n Combi

2012-Begin van einde, begin van nieuw begin ?

Recommended Posts

Jij kijkt zeker veel naar discovery channel laatste tijd?

 

Vindt hun programma's laaste tijd maar bang makerij...

 

Als je wilt overleven hoef je je niet af te sluiten van de rest van de mensen in een bunker en iedereen overhoop knallen die te dicht in de geburen wil komen.

 

De mensen die kunnen samenwerken hebben een grotere kans op overleven...

 

Met voorbereiden is niets mis mee, maar zoals die mensen soms bezig zijn lijkt het op voortgedreven paranoia...

 

Ik hou ook wat zaden, een mes, een bijl, wat nood rantsoenen aan kant, maar als er ooit zo een dag komt, het eerste dat ik zal doen is zoveel mogelijk mensen bij elkaar proberen te brengen om de handen in elkaar te slaan, ik zou me dus niet gaan verstoppen in een bunker...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

In de VS houden ze ook nog steeds een gunwet intakt die stamt nog uit de tijd van de cowboy's.Vooral op het platteland houden ze altijd een voorraad voedsel aan, want ze moeten meestal 50 km rijden voor een plaatselijke supermarkt.;)

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjonge Elmanito,

weet je hoeveel tijd ik per dag kwijt ben om al het nieuws te lezen ( het wordt ook elke dag meer ) :D

En dan klets je er weer een video van 1.5 uur tegen aan. Wel interessant speciaal dat DNA vraagstuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig: Maya-'voorspelling' 2012 onzin

De Maya's hebben helemaal niet voorspeld dat de wereld in 2012 vergaat. Het is complete onzin en marketingbedrog, zeggen experts.

 

"Er is geen voorspelling voor 2012", aldus Erik Velasquez van de Nationale Autonome Universiteit van Mexico, op een bijeenkomst van Maya-experts donderdag in Mexico.

 

Kalender

Volgens de Mayakalender valt het einde van een 5126 jaar oude cyclus rond 12 december 2012. Maar dat betekent niet dat volgens hen dan de wereld vergaat, maar dat er een nieuw kalenderjaar wordt ingeluid, zegt Sven Gronemeyer, onderzoeker van Maya-codes van de La Trobe Universiteit in Australië.

 

Er zijn in de loop der tijd ongeveer 15.000 Maya-teksten gevonden in het gebied dat vroeger tot het Maya-rijk behoorde. Daarvan wijzen er volgens de experts niet meer dan twee naar het jaar 2012.

 

Projectie

De Maya’s dachten nooit na over de mensheid, de opwarming van de aarde of de voorspelling dat de polen van de aarde zouden smelten, stelde een professor van de Complutense University van Madrid. "We projecteren onze zorgen op hen.’’

 

http://www.bnr.nl/topic/waterkoeler/299109...ling-2012-onzin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een nieuwe cyclus die zal beginnen, de aarde en mensheid zal inderdaad niet vergaan, al komt er wel een tijd van grote verandering, één die noodzakelijk is voor een duurzaam en verantwoordelijk bestaan met alles wat leeft...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongstleden 28 oktober was de eind datum voor de maya kalender.

2012 word veel misbruikt door valse angst profeten(ofwel propaganda verspreiders).

Wat er nu gebeurt is dat de mens stukje bij stukje meer kennis krijgen, de 1 wat sneller dan de ander.

 

Vaak kun je berichten screenen door te kijken op nieuws forums.

Als je telkens mensen (overdreven veel door dezelfde mensen)ziet posten''dat is gelul, dat is niet waar, het zoveelste complot gelul, etc etc etc''

kun je er bijna van uit gaan dat het de waarheid is .

 

Dit is een bekende media manipulatie truc,

als er 4 mensen posten dat het gelul is nemen minstens 20 anderen het voor waar en praten het na.

Guerillia propaganda lijkt hier veel op.

Wie hier tegen in gaat word ongenadig als voorbeeld van de vloer geveegd met woorden als''complotter,zwever,gekkie,etc etc''.

 

Hier wat boeken die wel interresant zijn:

(gevonden via google, credits naar de uploaders)

http://search.4shared.com/q/CCQD/1/books_o...searchMainField

 

Ik geloof meer dat 2012 verandering zal brengen van deze gestoorde wereld,

zeg nu zelf, we leven in een gestoorde tijd vol leugens die al zo diep geworteld zijn dat de waarheid amper meer te herkennen is.

Juist de leugens maken deze wereld gestoord omdat de meeste mensen ze nog geloven ook.

Het gaat erg diep, bijna onzichtbaar, het vereist veel kennis om de waarheid te kunnen zien.

 

Het wordt wat duidelijker in bovenstaande link.......

Wees nooit bang van de nieuws berichten, en ruil de angst om voor geluk.

Doe goed voor de andere mensen met bv kleine dingen als een kinderwagen helpen tillen uit de bus ofzo,

en op die manier zend je een sein uit met de tekst''ik zoek geluk''

 

Ik wens iedereen het beste en veel geluk en kracht die veel mensen nodig hebben.

Het komt allemaal zeker weten goed.

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Amerikaanse Economie is al gevallen, maar mensen blijven vertrouwen hebben in een steeds hoger oplopende schuld.

 

Zou jij investeren in een bedrijf. wat bestaat uit een leeg pand, zonder meubels. zonder deuren en ramen.

 

De eigenaar zegt dat hij te vertrouwen is. Je kent hem van een foto in een zeer mooie brief, met geweldig logo. dit kan alleen maar proffessineel zijn . je hoeft alleen maar 100.000 euro voor het raam te leggen. en als je over 30 maanden terug komt ligt er een miljoen voor je klaar.

 

je komt terug, en er ligt geen geld. de rechter zegt dat je het wel had kunnen weten, maar je mag een rechtzaak tegen de man beginnen. helaas, die man heeft 30 maanden lang gefeest en alles opgemaakt. en is dakloos, en geen familie en vrienden.

 

De man maakt het allemaal geen ene flikker uit, want hij heeft schijt aan je en ook schijt aan dat die de gevangenis in moet. jij bent je geld voor altijd kwijt en zit nu in die shit.

 

Daardoor doe je hetzelfde.

 

Zo werkt de Amerikaanse economie. kosmisch gezien een zwart gat met een gouden schilletje. want je komt voor het goud en weet niet wat erin zit. de verkoper weet het wel, maar die wil alleen maar aan je verdienen, jij een huurhuisje en droog brood. hij een feraari bubbelbad kaviaar en champagne.

 

 

worden jullie ook wakker? of blijf je doorgaan met dingen kopen die je niet nodig hebt. diensten betalen dieje niet gebruikt met geld wat niet van jou is.

 

nee geld wat je hebt is nooit van jou,. het is van de staat het is staatseigendom. hoe meer geld je hebt hoe meer de staat van jou ziel bezit. de staat de duivel. het ligt eraan hoe je het noemt.

 

Ik heb geen geld, alleen schulden en een uitkering. ik heb geen bezit, dus ook niets te verliezen. ze halen mijn huis niet leeg, want mijn tv is onverkoopbaar, mijn bed is een matras op een paar outen planken. mijn computer is oud en het scherm gebarsten .mijn internet is gratis op station en in de bibliotheek . ik rook niet. ik dink niet. ( tabak en alcohol) ik heb geen auto.

 

Ik heb niets te verliezen. geen zorgen, geen geld. elke dag te eten en een bed om in te slapen, ik heb alleen familie en vrienden.

 

En ik ben er tevreden mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb niets te verliezen. geen zorgen, geen geld. elke dag te eten en een bed om in te slapen, ik heb alleen familie en vrienden.

 

En ik ben er tevreden mee.

Het is je gegund, maar besef ook dat er mensen zijn die werken om jou te onderhouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

niemand werkt voor mij... heb geen uitkering. met "geen geld" bedoelde ik, geen spaargeld, en net genoeg om van te leven. dus er valt niets te jatten of te plunderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Er zijn hier aardig wat mensen die wel van een ("klein") puzzeltje houden volgens mij.

 

Kijk eens naar een plaatje van: hendaye cross

 

In dit kruis zijn diverse boodschappen verwerkt.

 

Tip: er is ook een docu (in het engels) via torrent te downloaden.

 

succes! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb geen geld, alleen schulden en een uitkering.

;) :tu

 

 

grrr gvdkut tiefus toetsenbord

 

 

Ik heb geen geld, alleen schulden en Geen uitkering

Share this post


Link to post
Share on other sites

...... :specool .............. ;) ............... :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Daklozen, berooide Polen en illegalen in tentenkampen rond Utrecht

 

Steeds meer daklozen vestigen zich in zelf opgerichte kampjes met tenten en caravans in en rond Utrecht, bericht de Volkskrant. Onder hen zijn veel aan lager wal geraakte Oost-Europeanen en uitgeprocedeerde asielzoekers. Het aantal mensen dat buiten slaapt is in Utrecht sterk gestegen nadat vanaf juli de nachtopvang nog slechts toegankelijk is voor daklozen die aan de regio Utrecht zijn gebonden.

 

In de wijk Hoograven zijn op een gekraakt stuk grond tegen de twintig harddrugsverslaafde Polen, Roemenen en Italianen neergestreken. De hygiëne is er beneden peil. Er woont minstens 1 kind. In de wijk Lunetten hebben zich ongeveer twintig ontheemden in tenten verzameld. Ook in de bossen rond Zeist en bij een verlaten camping in de buurt van Maarsseveen signaleren de hulpverleners steeds meer buitenslapers die niet meer terecht kunnen bij de opvang.

 

Steden als Den Haag en Amsterdam kampen ook met een stijgend aantal Oost-Europese daklozen.

 

http://www.welingelichtekringen.nl/16954-d...nd-utrecht.html

 

Namaste :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toekomst :spliff:

Wordt alleen maar meer ;)

Door de hebzucht van jeweetwel.

 

Vandaag

 

Zaterdag maansverduistering

 

 

Zaterdagavond 10 december komt de volle maan op tijdens een maansverduistering. Voordat de maan opkomt, is de verduistering zelfs totaal, maar als bij ons de maan boven de horizon verschijnt, is hij al gedeeltelijk uit de kernschaduw van de aarde gekropen en is er al weer een flinke sikkel te zien.

De maan komt zaterdag om 16.26 uur op. Je hebt goed vrij zicht nodig op de noordoostelijke horizon om dat te kunnen zien, bijvoorbeeld op een hoog gebouw. Waar we normaal een mooie ronde volle maan zouden zien, valt nu op dat we een halve maan zien: het bovenste deel van de maanschijf zit nog in de aardschaduw en is niet of nauwelijks te zien.

Naarmate de maan verder opkomt, valt de nacht ook verder in en wordt de hemel donkerder. Daardoor zal ook het donkere deel van de maan mogelijk wat beter zichtbaar worden. Terwijl de maan verder stijgt, treedt hij ook steeds meer uit de aardschaduw. Om 17.18 uur is de maan weer helemaal vol te zien. Hij staat dan pas 5 graden boven de horizon.

Ook al is de maan weer helemaal zichtbaar, toch is de verduistering nog niet helemaal over. De aarde bevindt zich nog in de zogenaamde bijschaduw van de aarde. De aarde houdt dan nog een deel van het zonlicht tegen. Zou je op de maan staan, dan zag je dat de zon voor een deel bedekt was door de aarde. Toch is het zonlicht al zo fel dat het nauwelijks op zal vallen dat de maan nog steeds iets donkerder is dan normaal. Om 18.28 uur is de maan ook uit de bijschaduw getrokken en is de verduistering helemaal voorbij.

Om een maansverduistering te bekijken heb je geen grote telescoop nodig. Het verschijnsel is mooi genoeg om met het blote oog en eventueel een verrekijker te bekijken. Het mooi om te zien hoe aan het eind van de totaliteit individuele kraters uit de schaduw komen.

Bron: faqt.nl

 

gallery_6979_9442_8.jpeg

 

UFO bij Mercurius?

 

 

Houden buitenaards wezens zich op in een gigantische UFO achter de planeet Mercurius? Die vraag brandt op de lippen van veel 'UFO-logen' sinds er een serie beelden is opgedoken van Nasa waarop een object te zien is direct naast de planeet die het dichtste bij de zon staat.

De beelden zijn van de Heliospheric Imager-1, een telescoop die de uitbarstingen op de zon in kaart moet brengen. Nasa brengt foto's van deze telescoop geregeld naar buiten voor onderzoekers en geïnteresseerden. Op de laatste serie foto's is echter iets vreemds te zien.

Het gaat om een zeer helder object direct naast Mercurius. Het is bijna de helft van de omvang van de planeet. Een UFO?

Volgens veel fora over buitenaards leven wel. Het zou volgens deze enthousiastelingengaan om een ruimteschip dat uit cloaking komt en Mercurius gebruikt als schild om niet gezien te worden vanaf aarde.

Bij Nasa hebben ze een andere verklaring. De beelden van Heliospheric Imager-1 zijn bewerkt. Om aan te tonen hoe ver de zonnevlammen reiken, zijn meerdere foto's over elkaar gelegd. De computer haalt dan alle dubbele objecten, zoals sterren, weg, maar is zo geprogrammeerd dat de heldere zonnevlammen blijven.

Het oppervlak van Mercurius is door de computer per ongeluk aangezien als deel van de zonnevlammen. Omdat de planeet uiteraard beweegt, staat hij dus eigenlijk twee keer op de foto. Voor veel UFO-gelovigen is de verklaring echter het zoveelste bewijs dat Nasa weet van het bestaan van buitenaards wezens en dat het die ontdekking geheim wil houden.

Bron: faqt.nl

 

gallery_6979_9442_20590.jpg

 

http://www.metronieuws.nl/lifestyle/ufo-bi...9oFT9yu8XmZ7SQ/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daklozen, berooide Polen en illegalen in tentenkampen rond Utrecht

 

Steeds meer daklozen vestigen zich in zelf opgerichte kampjes met tenten en caravans in en rond Utrecht, bericht de Volkskrant. Onder hen zijn veel aan lager wal geraakte Oost-Europeanen en uitgeprocedeerde asielzoekers. Het aantal mensen dat buiten slaapt is in Utrecht sterk gestegen nadat vanaf juli de nachtopvang nog slechts toegankelijk is voor daklozen die aan de regio Utrecht zijn gebonden.

 

In de wijk Hoograven zijn op een gekraakt stuk grond tegen de twintig harddrugsverslaafde Polen, Roemenen en Italianen neergestreken. De hygiëne is er beneden peil. Er woont minstens 1 kind. In de wijk Lunetten hebben zich ongeveer twintig ontheemden in tenten verzameld. Ook in de bossen rond Zeist en bij een verlaten camping in de buurt van Maarsseveen signaleren de hulpverleners steeds meer buitenslapers die niet meer terecht kunnen bij de opvang.

 

Steden als Den Haag en Amsterdam kampen ook met een stijgend aantal Oost-Europese daklozen.

 

http://www.welingelichtekringen.nl/16954-d...nd-utrecht.html

 

Namaste :spliff:

 

Als je die film van aritmrtic of exponential grow ziet, dan is het wel duidelijk dat we nu op het meest stijgende deel vaan de curve zitten, aangezien de grondstoffen van de aarde het niet toelaten exponentieel te groeien komt de val vroeg of laat...

 

Volgens mij is het zeker mogelijk om een gezonde vorm van economie en handel te bereiken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af waarom ze zooveel tijd en geld besteden in sattelieten, telescopen, en radioschotels om ander leven te ontdekken, en als zie iets zien word er zo debiel op gereageerd. ipv er een sonde ofzo naar toe te sturen.

 

Ik denk dat denken dat we het enige levende zijn in het universum een beetje absurd is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het systeem werkt doordat steeds weer nieuwe mensen investeren, waarmee de vorige worden betaald. beetje piramyde systeem.

 

1 gat word gevuld met twee scheppen geld (beide de helft waard). maar nu moeten twee gaten gevuld worden met 4 scheppen( die dan 1/4 waard zijn), en die vier gaten die overblijven met 8 scheppen.

 

 

 

...........[]

..........[][]

........[][][][]

..[][][][][][][][]

 

moet je nagaan hoeveel we nodig hebben om het "systeem" draaiende te houden.

 

en alleen de laagsten in de pyramide (de armen laat ik maar zeggen,) die krijjgen van niemand geld. en hebben een schuld. voor die schuld kunnen ze geld lenen van de bovenste in de pyramide. en die heeft net genoeg geld om alle onderste van geld te voorzien. die hebben hun schulden afgelost aan de rij erboven. en hebben weer een nieuwe schuld. Maar nu vraagt de bovenste om nieuw geld in te zetten. en de twee eronder volgen, tot het rijtje weer onderaan begint. en de armsten weer last krijgen van de schuldeisers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehehe wat mainstream media wordt wakker of beter gezegd begint wakker te worden

 

Geheime bankiersgilde

 

en wat ander nieuws ;)

 

The nightmare before Christmas: EU summit proposals fail to calm global financial markets

 

Latvia’s largest bank fights off depositor run after rumors of imminent collapse

 

FASTEN YOUR SEATBELTS & :spliff:

 

De waarheid duurt het langst...

 

Verder open ik mijn ogen als ik lees dat EU gaat lenen bij het IMF, dat is toch dat orgaan waar al die bankiers maffia inzitten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

'Er is een geruisloze bankrun bezig'

 

Bedrijven en particulieren halen geld weg uit landen als Griekenland, Portugal en Italië. ‘Het lijkt op een geleidelijke, geruisloze bankrun,’ zegt Peter Vanden Houte van ING België.

Jenaro Garcia van Grupo Gowex uit Madrid, heeft zijn beslissing al genomen. ‘Ik heb er geen vertrouwen in dat Spanje in de eurozone blijft’, zegt de oprichter van het bedrijf dat in vijftien landen WiFi-netwerken aanlegt.

 

‘We hebben het geld van onze bankrekening gehaald en naar Duitsland verplaatst’, zegt hij tegen het financieel persagentschap Bloomberg.

 

Garcia is de meest uitgesproken bedrijfsleider als het over de toekomst van de euro gaat. Maar dat inwoners en bedrijven van Piigs-landen het afgelopen jaar geld van hun bankrekening gehaald hebben, staat buiten kijf. Vooral Griekenland lijdt onder kapitaalvlucht. De Griekse nationale bank erkende dat met zoveel woorden in zijn jongste monetaire rapport.

 

‘Sinds augustus heeft de Bank of Greece in uitzonderlijke financiering moeten voorzien voor kredietinstellingen, als compensatie voor het terugtrekken van tegoeden door de private en openbare sector’, staat er te lezen. De cijfers spreken voor zich. In een jaar tijd zijn de tegoeden die niet-bancaire bedrijven en particulieren hebben uitstaan bij de Griekse banken, met 38 miljard euro afgenomen. Een daling met 17 procent.

 

In Duitsland daarentegen zijn de tegoeden van niet-bancaire bedrijven en particulieren aangegroeid tot het hoogste peil ooit, tonen de statistieken van de Bundesbank. In een jaar tijd kwam er 136 miljard euro bij, waarvan 10 miljard uit andere landen van de eurozone.

 

Volgens Peter Vanden Houte van ING België wordt er ook uit Spanje en Italië in toenemende mate geld weggehaald. ‘De banken uit die landen doen een steeds groter beroep op ECB-financiering. Dat wijst erop dat er door het weghalen van deposito’s gaten in hun balans ontstaan. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de ECB de vereisten voor het onderpand heeft versoepeld.’

 

Ook de stijgende rentevoeten voor kredieten in perifere eurolanden lijken erop te wijzen dat er geld wegvloeit. ‘Als je alle puzzelstukjes samen legt, moet je concluderen dat er kapitaal verschuift van de perifere landen naar de kernlanden. Het lijkt een soort geleidelijke en geruisloze bankrun.’

 

http://standaard.be/artikel/detail.aspx?ar...mp;word=bankrun

 

Namaste :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Atmosphere becoming more turbulent? unusual cloud patterns seen in skies over Alabama

 

gallery_16467_6951_5191.jpg

 

http://www.livescience.com/17545-giant-tsu...labama-sky.html

 

 

Comet Lovejoy , the only sun-grazing comet known to have survived a close encounter with the Sun. Space Weather says: “Noted astronomer John Bortle urges observers (especially in the southern hemisphere) to “begin searching for Comet Lovejoy’s bright tail projecting up out of the morning twilight beginning at dawn. The tails of some of the major sun-grazing comets have been extraordinarily bright. Comet Lovejoy’s apparition has been so bizarre up to this point that it is difficult to anticipate just what might happen next … including the exact sort of tail it might unfurl in the morning sky.” The visibility of the tail could improve in the days ahead as the comet moves away from the sun and the background sky darkens accordingly. Early-rising sky watchers should be alert for this rare apparition.” –Space Weather

 

20111218_152901_s4h1A.jpg

 

Namaste :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...