Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

provid3r

sukkels

Recommended Posts

Net ff een cannachopper gifje in elkaar geknutseld ;)

 

33ojhmo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vlieg zelf modelheli en geloof me daar komt een boel wind ondervandaan.

Dan kan je de medekwekers misschien ook wel vertellen hoe moeilijk het is om op de zelfde frequentie als dat ding signalen uit te zenden.

Alsmaar naar beneden, en linksom? :D

 

Kan best leuk worden denk ik ;)

 

 

@ hierboven: nogmaals :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whahaha ;)

 

Mvg, Kweek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op het modelbouwforum lachen ze zich rot.

8 uur vliegen??

Gaat hij op plutonium of zo??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan kan je de medekwekers misschien ook wel vertellen hoe moeilijk het is om op de zelfde frequentie als dat ding signalen uit te zenden.

Alsmaar naar beneden, en linksom? :D

 

Kan best leuk worden denk ik ;)

 

 

@ hierboven: nogmaals :)

 

Klopt Banaan Dit is echt 1 dikke grap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een filmpje van 30 oktober 2008

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Net ff een cannachopper gifje in elkaar geknutseld :)

 

33ojhmo.jpg

 

 

 

hahahahaha ik lig helemaal strijk!!! :D :P :D

 

dit is dus de grootste BS, zo'n kleine modelheli, wat een tijdverspilling van die gasten.....

dit is dus pure bangmakerij!

lekker verdergrowen................... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pure bangmakerij ?

 

Dit is Max Daniël en zijn vriendjes in het blauw die het volk voorliegt, het volk wordt wijsgemaakt dat IEDEREEN die hennep verbouwt een crimineel is, hierbij wordt ook stigmatiserend het woord hennep genoemd, hempflax moet natuurlijk ook niet goed voor de dag komen, als het hele land straks vol staat met vezelhennep is het hek van de dam.

 

Die man is een gevaar voor het land, denk maar eens na, als er ineens veel kwekers gepakt worden, dan gaat de prijs (nog) verder omhoog... Niets mis mee denk je dan ? Ja nou wel als het in één keer gebeurt... Of in korte tijd, dan krijg je schaarste... En waarschijnlijk een stuk meer geweld, moorden en het zal er iig niet gezelliger op worden...

 

En dat allemaal dankzij de cannadildo-indo.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
de cannadildo-indo

 

Hihi ;)

 

De laatste post geef iemand van het modelbouwforum ook al aan over de 'downwash' van de rotor, lijkt me ook bullshit dat ze daar nog onder kunnen sniffen.

 

Die ratten zoeken gewoon andere manieren om nog makkelijker mensen hun privacy te schenden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb t niet gezien.

Hoef t niet te zien.

Massamedia die TV.

....

 

Eens ;)

 

En Kees schreef het ookal, te veel wind onder de rotorbladen, en dat item op tv pfffff. wat een onzin.

Er zijn 5 man opgepakt met een knipperij, hoeveel aan en afvoer van natte wiet heb je daar? ik kan me niet anders voorstellen dan dat die 5 mensen niet voorzichtig genoeg te werk zijn gegaan.

Veel natte aanvoer, veel knipafval afvoer en droog product afvoer... dat valt gewoon te erg op dus de smurfen wisten de schuur zonder hun cannachopper ook wel te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, zo hoeven ze geen vooronderzoek meer te doen, er gaat nu veel te veel fout bij het vooronderzoek omdat men bijvoorbeeld na een anonieme tip binnen valt, nu gaan ze dan met die helikopter heen, zeggen dat ze hennep roken, ze vallen binnen en geen rechter die gaat kijken of er ook daadwerkelijk een cannadildo in die helikopter zit, denken jullie dat ?

 

Dit apparaat is enerzijds om puur af te schrikken en anderzijds om keihard fraude te plegen om daarmee promotie te krijgen...

 

Vrij vertaald naar Ben Dronkers @ Cannabistribunaal:

"De politie zou je beste vriend moeten zijn, maar we hebben ze leren haten" (EN TERECHT! Als deze hetze over is moeten blowers op gouden kussentjes gedragen worden...)

 

En DAAR ben ik het VOLKOMEN mee EENS!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff over die wind onder de helikoptor, zou onder die halve bol geen stukje windstil zijn?

en ik kan me voorstellen dat ze die halve bol over de schoorsteenpijp laten zakken. Als er dan nog een zuiger op die halve bol zit kan ik me wel voorstellen dat er genoeg afvoerlucht op gezogen wordt om een gaschomatograaf op los te laten.

 

Maar wanneer precies zouden ze het ding inzetten? Bij een concrete verdenking?

In ieder geval moeten ze wel a-la-minute invallen. Ik bedoel, het is nou niet bepaald een schoolvoorbeeld van stealth. Indien het apparaat bij een vooronderzoek gebruikt wordt, dus bij het verzamelen van de bewijzen/aanwijzingen die nodig zijn om een inval te doen, ruim je je boeltje op als je hem hoort. Het duurt immers wel ff voor de administratie rond is om bij jou binnen te vallen nadat de chopper gesnoven heeft.

Aan de andere kant, als ze het ding meenemen bij een inval, zoals we op tv zagen, wat is dan het nut? Ze waren toch al van plan om naar binnen te gaan.

 

Ik kan mij niet voorstellen dat die chopper incl. een compleet team vrijblijvend op weg gaat om een inval ergens te doen mocht de chopper iets vinden.

 

En wat als je met een paar man flink zit te blowen met het raam open?.......

Ah, kijk...daar hebben we iets. We gaan op pad met chopper en team en overal waar de chopper iets ruikt gaan we naar binnen. We doorzoeken de boel, maken een puinhoop, jagen de mensen de stuipen op het lijf, en nemen elk grammetje eigen-gebruik in beslag. En als we bij 1 op de 100 invallen ook nog een micro-fluo aantreffen zijn we weer de helden van de dag. Het mes snijdt dan aan 2 kanten. Zowel de productie als de consumptie wordt ontmoedigd.

 

Verder zeg ik: HOAXXXXXX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de chopper zo goed zou werken zal hij binnenkort weer op het nieuws zijn met al de behaalde resultaten....maar mijn voor gevoel zegt dat we er niet veel meer van gaan horen...

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach joh anders verzinnen ze toch wel iets! Nieuws is zo makkelijk te creëren! In de westerse samenleving zijn we toch ook eigenlijk een beetje omgevormd naar klapvee... Alles wat in de media komt geloven we... Hoe het echt zit, ja dat zullen we nooit weten ;)

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

en toch vind ik het nog steeds een lelijk ding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar wat ik mij afvraag is dat als je de afzuiging en filtering goed voor elkaar hebt, dat Knex ding daadwerkelijk nog kan pakken. Als de lucht gezuiverd naar buiten komt waar dan ook, dan zal die toch niks sporen>

 

Als die zo boven Adam vliegt dan zullen ze iedere seconde signalen krijgen van al die toeristen die daar Blowen, lijkt mij dat die lucht selectief pakt of niet???

Share this post


Link to post
Share on other sites

oom agent heeft gewoon zun eigen kweek ruimte :S

zie filmje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan zeggen wat je wil erg ' sterk' ziet dat helicoptertje er niet uit, met de brandstoftank opzij daar we hebben gewoon wat mensen nodig die goed kunnen mikken :) 1 goed schot op die brandstoftank en dan zal je eens vuurwerk gaan zien :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...