Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Floathing Dream

sigaretten vullen/hulzen/futurola

Recommended Posts

Aangezien ik, en m'n vrienden, verdomd slechte rollers zijn hebben we een andere manier gezocht, en die gaat als volgt:

-Koop een pakje sigaretten, zo goedkoop mogelijke bagger sigaretten.

-Maak een rol beweging met je vingers terwijl er een sigaret tussen zit (zodat die sigaret beetje begint rond te draaien)

-De tabak wordt losser en probeer het eruit te halen, als het niet goed lukt, pruts wat met een kleine schroevendraaier

-Laat een paar millimeter tabak zitten dicht bij het filter

-Doe de wiet erin, en stamp het om de paar millimeter aan zodat het lekker stevig zit

-Rook en enjoy!

-Stop wanneer je bij de tabak bent, het is overbodig en smaakt niet lekker, heeft alleen een filter werking.

 

Per sigaret kun je ongeveer 1/3e gram wiet roken, dus met 1 pakje sigaretten kun zo'n 7 gram wiet roken :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan kan je beter met hulzen rollen, je kent die rolmachines wel waarmee je tabak in een voorgedraaide huls steekt! Als je de tabak nu vervangt door wiet.... :idea:

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aangezien ik, en m'n vrienden, verdomd slechte rollers zijn hebben we een andere manier gezocht, en die gaat als volgt:

-Koop een pakje sigaretten, zo goedkoop mogelijke bagger sigaretten.

-Maak een rol beweging met je vingers terwijl er een sigaret tussen zit (zodat die sigaret beetje begint rond te draaien)

-De tabak wordt losser en probeer het eruit te halen, als het niet goed lukt, pruts wat met een kleine schroevendraaier

-Laat een paar millimeter tabak zitten dicht bij het filter

-Doe de wiet erin, en stamp het om de paar millimeter aan zodat het lekker stevig zit

-Rook en enjoy!

-Stop wanneer je bij de tabak bent, het is overbodig en smaakt niet lekker, heeft alleen een filter werking.

 

bah dat is verspilling van wiet. het is echt vies om door een filter te roken. doe dan een pirate draaier kopen ofzo. er blijft zo veel goede thc hangen in een sigarettefilter. heb ik een keer gedaan omdat ik echt niks als tip had of kon vinden maar dat was vies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet als je met een hete naald een paar gaatjes maakt in de filter :!:

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan nog ik zou nooit mn tip willen inwisselen voro een uit een sigaret.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

he floating dream

 

 

kan je niet beter dan zon blow draai ding kopen lijkt me wel handiger.

kost maar een paar euros en heb je ook echte joints

filter filtert trouwens dus je wordt ook minder stoned .

een oplossing hier voor is de filter eruit te trekken en een tip(kartonnetje) te draaien en die erin te doen.

je kan ook zeg maar eest een tip draaien en dan gewoon een lege blow draaien en dan vullen.

 

groeten robbie taliban

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ook mijn tip niet kunnen missen maar dat is kwestie van voorkeur denk ik!!!

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan je niet beter dan zon blow draai ding kopen lijkt me wel handiger.kost maar een paar euros en heb je ook echte joints

filter filtert trouwens dus je wordt ook minder stoned .

een oplossing hier voor is de filter eruit te trekken en een tip(kartonnetje) te draaien en die erin te doen.

Hmmm, de vorige keer heb ik er ondanks het filter van genoten. Wel hadden we de filters kleiner gemaakt, dus 1/3e van de lengte van een normaal filter (gewoon knippen). Ben sowieso niet zo'n roker, dus het smoken van die dingen is meer een noodzakelijk kwaad (spacecake is ook cool, maar duurt zo lang en verdampen met zo'n fancy ding is zo duur).

 

Waar kan je die apparaten kopen? Heb er heel lang geleden eentje bij een vriend gezien, maar toen was ik pas 10 ofzo (moeder gebruikte het om sigaretten mee te rollen, of toch niet? Hmm, verklaart wat vage dingen :evil: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan die apparaatjes, "futurola" noemen ze halen bij bijna elke headshop in Nederland, ik heb de mijne gekocht in de bazaar in Roosendaal

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt er ook bij ons ind e shop

 

dat is gewoon een sleutelhanger die zijn in de vorm van een joint de bedoeling is dat je eerst een vloeitje om dat ding rolt. dan erin stop in de sleutelhanger en dan volstopt en dan opsmoked. heel makkelijjk en rete goedkoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor lyp, die futurola rolmachientjes zijn nog iets compleet anders :!:

 

Een pure joint, krijg je idd moeilijk in de fik, als je puur wil smoken, gebruik een pijpje. Veel makkelijker :wink:

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha is dit onderwerp er nu nog? Ben tijdje weg geweest (te druk met blowen :evil:) ik vind het wel bizar wat hier gebeurt:

 

1. Hoe pure wietjoint

2. Pak sigaret, haal tabak eruit, wiet erin

3. Knip stuk van filter af

4. Vervang filter door een tippie

 

Nu ontbreekt er nog maar aan dat je zegt 'neem een ander vloeitje' dan is er nix meer over van de peuk... kan je niet beter gewoon normaal draaien? :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha is dit onderwerp er nu nog? Ben tijdje weg geweest (te druk met blowen ) ik vind het wel bizar wat hier gebeurt:

 

1. Hoe pure wietjoint

2. Pak sigaret, haal tabak eruit, wiet erin

3. Knip stuk van filter af

4. Vervang filter door een tippie

 

Nu ontbreekt er nog maar aan dat je zegt 'neem een ander vloeitje' dan is er nix meer over van de peuk... kan je niet beter gewoon normaal draaien?

sharp outlander, was me nog niet opgevallen. :wink:

 

heb daarom t onderwerp maar ff gesplitst.

dit is t nieuwe topic. die andere heeft nog steeds z'n eigen naam.

 

GG

mod

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik altijd op de middelbare school deed was ouderwetse losse hulzen en zo'n hulzenapparaatje gebruiken, je vult het apparaatje met wiet en lichte hulzentabak. dan trek je met een pincet de filter eruit, dan prop je daar je tipje in. netjes in een pakje, geen omkijken naar.

ik heb op mijn examenfeest naast de conrector gezeten met zo'n ding (hij kwam op de lucht af, maar iedereen zat te roken en ik durfde hem niet uit te maken :evil: )

spullen vind je bij de sigarettenbalie bij de gemiddelde supermarkt (afgezien van wiet & tipjes natuurlijk :wink: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

zo een jointje roken noemen ze een "undercover joint"

zo rook ik vaak op mijn werk :evil:

zeggen ze vaak ik ruik wiet zeg ik altijd ja ik ruik het ook

en als ik met hasj rook doe ik meestal iets van afghaan of kasjmir kopen vinger nepal ook wel erg goed

draai er rolletjes van pak een naald en maak dan een gaatje aan de bovenkant van sigaret (vanboven af ) duw dan het rolletje erin

filter laat ik altijd zitten werkzame stoffen worden doorgelaten door filter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar ik woon vind je het rolmachientje futurola niet maar heb wel onlangs in een louche winkeltje een rolmachientje gevonden die ik denk wat gelijkaardig is. Moet ik blijven zoeken naar het machientje futurola die iedereen zegt zo goed is, of moetek gewoon dit alternatief kopen (waarvan 'k dus de naam niet ken) want rollen lukt me voor geen zak en nu 'k eindelijk op mijn 17de :oops: toch eens door mn vrienden overgehaald ben mee een jointje te roken wil'k toch ook zelf mn jointje kunnen maken, want wat die gasten nu roken kan ik nu nog niet aan :? ps vermindert het hoesten na een aantal keer roken

Grtz ext3rnal

Share this post


Link to post
Share on other sites

he ext3rnal, ten eerste Welkom hier! :n00b: :smilecolros:

 

ps vermindert het hoesten na een aantal keer roken

ja, meestal wel, tenminste, je leert te inhaleren, en als t goed hoef je dan niet te hoesten.

je gaat hoesten omdat er rook in je keel blijft zitten, maar als je na een hijs nog een goeie hap lucht naar binnen neemt, hoef je als t goed is niet te hoesten.

 

smookz 8)

GG

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ext3rnal, ja dat stopt, maar probeer in het begin niet te veel/geen kopstoten te nemen, deze irriteren de keel verschrikkelijk (imho). Btw , probeer eerst gewone gerolde tabak sigaretten te rollen (zonder tipje), daarna met tipje, en daarna je eerste joint. Dit gaat niet vanzelf , je zal dus ff moeten oefenen. en welkom in da smokers-club :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

damn zeg...

 

draaien is te leren, koop gewoon een pakje shag en een pakje lang vloei en ga zitten draaien tot de shag op is, tegen die tijd kan je wel iets rookbaars bouwen, blijf dat voortaan gewoon doen en je leert het vanzelf, gewoon ff de handigheid krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...