Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

indoflow

deense guerilla op hollandse bodem

Recommended Posts

high elmanito

 

jah ik ben gisteren ook in slaap gevallen met de gedachten dat die slakken al mijn mannen dr tussen uit gevreten hebben.

ik hoop maar dat ik er straks niet zo veel meer hoef weg te selecteren zodat ik toch nog mijn grammen kan halen.

voor de zekerheid zaai ik vandaag nog de overige 50 zaden leb 27.ik twijfelde een tijdje omdat ik dacht dat ik genoeg,zei het niet teveel planten zou overhouden.

nou,ik ben gisteren even van mijn groene wolk afgeschoten en ik ga elk zaadje zaaien die ik nog heb.

en dan hopen dat dit niet meer gebeurd dit seizoen :)

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

high allemaal.

 

tijd voor een updaatje dan maar weer. <_<

gewapend met camera en een tweeliterfles vol met verse korrels ben ik na de regen van vanochtend eens gaan kijken hoe het er nu bij op locatie staat en of ik die slakken een beetje onder de duim weet te houden.

daar aangekomen trof ik het volgende aan..

gallery_12568_8172_1531703.jpg

een overgebleven royal dane06 dame die het tot zover prima naar haar zin heeft :D

gallery_12568_8172_215425.jpg

en hier twee terug geplante lebanon27 waar twee libanon30 eerder totaal opgegeten waren door de slakken.

vorige week de laatste keer dat we samen zijn gaan kijken hebben we toch best een flinke korrel uitgedeeld zo links en recht,maar ik zie er helemaal nix meer van terug..ben wel blij dat ik er nu ben om er een verse korrel bij te leggen.. :rofl

gallery_12568_8172_554482.jpg

hier een thyfhoon meisje die errug hard begint aan te zetten.

gelukkig zijn er een paar overgebleven in de tuin,want dit is de laatste in het wild.

de rest is echt helemaal opgevroten door de slakken.

gallery_12568_8172_1469151.jpg

en hier nog een overgebleven lib 30,leek vorige week zwaar aangeslagen maar staat er toch nog maar even lekker te staan :)

de volgende keer zal ik de fotoos recht neerzetten..toch lastig zo'n laptop op z'n kant om plaatjes goed te kunnen zien :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hier nog een heavenly erdpurt,met een beetje verbrand blad <_<

gallery_12568_8175_293429.jpg

en deze staat er nog geen meter vandaan

gallery_12568_8175_580409.jpg

hier een henkes lolland met een beetje een roze kruin :rofl

gallery_12568_8175_817344.jpg

hier een early durban x hevetica..en nog een beetje ernaast..

gallery_12568_8175_822584.jpg

een thyfhoon xroyal dane mannetje die er erg mooi uit ziet maar toch is verwijdert vandaag

gallery_12568_8175_1341489.jpg

hier DE plant van de spot!dit is een thyfhoon en die gaat errug hard omhoog en begint nu die boven het veld komt pas zijscheuten te maken.

ontzettend grof gebouwd,ik hoop maar dat dit ook een meisje is :rofl

gallery_12568_8175_1322310.jpg

en nog twee mooie big buds..

gallery_12568_8175_172540.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hier nog een paar pics van de leb27 thuis in de kuipen

gallery_12568_8176_1041810.jpg

gallery_12568_8176_1648754.jpg

de ene lijkt totaal niet op de andere..

gallery_12568_8176_1372948.jpg

gallery_12568_8176_1545868.jpg

<_<

nog effe een bakkie toe..

gallery_12568_8176_575078.jpg

 

zo dat was em weer voor nu.

straks nog even nabeppen...

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

high allemaal

 

 

nog heel even dan..ten eerste was deze thyfhoon helemaal geen thyfhoon maar een henkes lolland

gallery_12568_8172_554482.jpg

deze is echt wel een thyfhoon

gallery_12568_8175_1322310.jpg

om tot de conclusie te komen dat wat er nog staat komt wel goed.

ik moet ter zijne tijd nog wel wat mannen verwijderen maar tot zover staat er nog bijna van alles wat :rofl

maar de afgaan en erdpurt x purple # zijn niet meer op deze plek <_<

morgen ga ik es een rondje door het land om pics te schieten van wat er zoal meer aan de hand is.

we hebben al wel een paar soortjes die al heel vroeg lieten zien wat ze waren en hebben ze apart gezet in andere tuinen.

daarnaast staan er nog altijd wat mooie planten bij mijn maatje en bij wat andere vrienden en kennissen.

ook mijn maatje heeft er een stuk of veertien ergens in het bos geplant,daar ben ik ook wel benieuwd naar..

kortom,achtien soortjes is een bult werk om te tonen hier in dit topic.

al met al ben ik best wel tevreden met wat er zoal nog staat,maar ik zou niet meer precies weten wat we nou hebben ik weet alleen dat het er best veel zijn.

anyways..gisteren heb ik dan toch echt eindelijk toch nog zevenendertig lebanon 27 zaden in de pot gezaaid met de bedoeling op een andere locatie een mooie tuin op te kweken.

de zaadjes kiemen nog niet en daarom heb ik er nog maar geen fotoos van gemaakt.

to be vervolgd zal ik maar zeggen.

 

grtz indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, die slakken zijn echt k..t. M.n. bij jonge aanplant. Als de planten al wat groter zijn kan het niet zo'n kwaad als er een blad wordt opgegeten. Maar vaak gehad bij jonge plantjes.. 's avonds in de grond en de volgende ochtend alleen nog een steeltje.

Ik los het tegenwoordig op met plasticflessen. Ik snij de bodem er uit, en de resterende fles plaats ik op het plantje. Hebben die kutslakken mooi het nakijken aan de buitenkant van de vitrine. LOL Als je buiten kweekt moet je wel zelf water geven. Blijft overigens lang vochtig door de fles. Ik kweek in een kas .. behoorlijk warm. Door de geplaatste fles is twee keer water geven echt voldoende. Ach, en je hoeft het maar 2 weken vol te houden dat zijn de planten van een formaat dat ze een slakkenaanval wel kunnen overleven. Bij Intratuin zijn ook van die plasticbollen te koop .. in de buurt van het zaad en de kweekpotjes. Deze bollen hebben hetzelfde effect als een plasticfles. In de rand van de bollen zitten een aantal voorgeperforeerde gaten. Hier een tentharing in en de bollen dienen ook ter bescherming van konijnenvraat.

Zie hieronder

 

Groet

Rinus

 

gallery_21845_8212_606583.jpg

 

 

 

Geheel links staat zo´n bol van Intratuin. Ze verkopen ook grotere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat jullie nodig hebben zijn cacaodoppen. :lol: Spoelt tenminste niet weg na 1 regenbui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey allemaal.

 

 

@sjakie.

ja he?ben dr zelf best tevreden mee.

de flodder tuin van jullie ziet er ook erg mooi uit!!

veel plezier en succes daar in zonnedaal en doe de groetjes aan sjonnie :oeps

 

 

@peperfreak.

die flessen hebben wij ook overwogen om te gebruiken,maar ik durfde ze niet op locatie zo neer te zetten.

zeker die intratuinbolletjes zouden weerkaatsen in het zonlicht waardoor ze vanuit de lucht te spotten zijn.

het ziet er zo in de kas wel effectief uit.

ik heb een verhaal gehoord over biologisch afbreekbare bekers,die zijn transparant verkrijgbaar in een 500cc cup.

die schijen na een maand gewoon langzaam te vergaan!!volgend jaar es testen of het mogelijk is om rechtstreeks te zaaien in de volle grond met zo'n cup erover.

het zou echt super zijn als dat lukt! :lol:

 

@blowmonkey

hey man,leuk dat je weer es komt kijken!

cacaodoppen :D

houden die je slakken ook op een afstandje dan?heb ik nog niet eerder van gehoord.

misschien volgende week es een paar zakken scoren om te zien hoe dat zich gedraagt bij de plantjes.

ik hoorde van wierieman dat de korrels van de action lekker lang werkzaam zijn.

maar ik heb hier geen action in de buurt maar wil daar nog steeds een pak van proberen.

tot die tijd heb ik nog twee kilo korrels van eco om de komende maand nog even mee te strooien.

thnx voor de tip,ga ik zekers proberen :P

 

grtzzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

teveel fotoos...teveel te vertellen...

morgen weer een update,maar nu ff niet

weltrusten allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey allen

 

ik heb gisteren een zooi fotoos gekregen van mijn maatje via de mail,maar ik krijg ze niet op normaal formaat in een album gestopt. :P

echt heel jammer want het zijn wel pica's waar ik met smart op zat te wachten.henkes lolland,purple peace,oldfarmer nepals,de guerilla spot van mijn maatje met heel veel lekkers,sexende stelletjes en nog veel meer moois....helaas die houden jullie nog van me tegoed

ik was dr gisteravond na veel geklooi helemaal klaar mee en heb het nu net nog es geprobeert...

ik heb het maar opgegeven voordat die laptop van me schoot de tuin in vliegt!! :whistling

vanavond met wat hulp ga ik het nog eenmaal proberen,dus dat wordt nog vervolgd.

ik ben gisteren even wezen tjekken op locatie om wat mannen te verwijderen en korrels te strooien en ben meteen maar es gaan tellen hoeveel er nog over is daar van elk soort.

 

royal dane06 2x vrouw

royal dane07 4xvrouw

leb27 8x geen geslacht te zien

libanon30 6x waarvan 4 vrouwen

heavenly erdpurt waarvan 3 vrouwen

bambata erdpurt 5x waarvan 4 vrouwen

thyfhoon 2x vrouwen

oldfarmer nepal 2x vrouwen

big bud 4x waarvan 3 vrouwen

afghaan 2x geen geslacht te zien

en dan staan er in een paar tuinen hier in de buurt nog wat royal dane 07 waarvan een hele dikke man en dat komt mooi uit want ik heb nog twee vrouwen in de pot die met smart wachten om es lekker geswaffelt te worden.dus die krijgen een afgelegen plekje voor wat privacy.

ik had nog tien leb27 zaailingen bij iemand in de tuin staan[volle grond]waar ik gisteren nog effe ben wezen kijken maar daar viel nix meer te zien. :rofl

die gast heeft honden die zo nu en dan es in de tuin vertoeven en die hebben alle planten vermoord..ik de eigenaar van die honden ook bijna :blink:

verders staan dr nog altijd acht lebanon27 bij mezelf in de tuin,twee barreltjes en de zes die per drie in de kuip staan en het erg lekker doen.

vorige week nog es zevenendertig lebjes gezaaid maar daar kwamen dr maar een krappe twintig tevoorschijn :)

das toch een heel ander verhaal dan van de eerste zaailingen,die deden het beduidend beter dan deze set..ik zal wel iets niet goed hebben gedaan? :no

niettemin ben ik al met al redelijk tevreden en moet er ook niet meer hebben anders raak ik de draad nog kwijt.

gisteren na het werk op locatie ben ik es tussen de brandnetels gaan zitten een beetje zitten mijmeren onder het genot van een bacootje en een stikkie en ben tot de conclusie gekomen dat volgend jaar sommige dingen radicaal anders aangepakt moeten worden.

gaten prepareren van een metertje rond met twee planten dr in is niet goed tussen brandnetels die een anderhalve meter hoog worden.de plant kan niet in hetzelfde tempo mee groeien als de netels met als gevolg dat ze enorm moeten strekken om bij het licht te komen en daardoor lopen de vertakkingen teveel vertraging op in hun ontwikkeling.ook al staan ze er echt wel stevig op hun poten,het oogt wel een beetje slap.

ik hoop dat de zadenkweekjes een beetje willen lukken,dan gaan we volgend jaar per soort een veldje aanleggen.

ik zie daar als groot voordeel in dat de planten gelijkmatiger kunnen opgroeien,mannen spotten is makkelijker en de slakken zijn dan ook veel beter onder controle te houden.

nu is het zo dat de planten te dicht bij de vegetatie staan,de slakken wachten daaronder tot het zonnetje zakt en kruipen vervolgens vanuit hun hiding place binnen tien minuten naar de top van de plant om zich tonnetje rond te vreten om vervolgens weer met hun vette lijf onder de vegetatie te duiken en lekker uit te buiken,wachtend tot ze de volgende dag nog es kunnen gaan.

met een open veldje wordt het voor die slijmjurken toch al veel lastiger om bij de planten te komen en ze zijn dan ook makkelijker weg te vangen met een korrel dan nu het geval is.

de verslagen van bijvoorbeeld wierieman,slappezever en medical hebben mij doen overtuigen dat dit waar is.

dat wil niet zeggen dat zij geen problemen kennen met bijvoorbeeld slakken,maar het is wel veel beter te controleren allemaal.

de laatste set zaailingen die ik nu og heb staan in de tuin moeten nog een paar weekjes groeien voordat ze uitgeplant gaan worden en ik zal ze meteen op een open veldje plaatsen inplaats van gaten van een metertje rond om es proef op de som te nemen :rofl

dat verhaal wordt nog vervolgd.

nou,genoeg gelult,tiet veur pica's..

 

 

gallery_12568_8254_378507.jpg

hier een paar van de laatst gezaaide lebanon27

gallery_12568_8254_515394.jpg

een libanon30 mannetje die wacht nog op een geschikte partner.misschien bestuif ik ook een paar takjes van de leb 27 hiermee om te zien wat daar uitkomt.

gallery_12568_8254_823879.jpg

twee libanon30 die aan het herstellen zijn van de slakkenvraat een paar weekjes geleden...ze taan dr toch nog maar even lekker ;)

gallery_12568_8254_771507.jpg

een klein lief lebje27 die ik vorige week heb terug geplant in een leeg gat.

gallery_12568_8254_1706000.jpg

nog een mooie libanon30

gallery_12568_8254_1748738.jpg

een lekkere royal dane 06 dame..

gallery_12568_8254_1224688.jpg

en een lekkere royal dane07 meis

gallery_12568_8255_215352.jpg

twee afghaantjes,let op de vertakkingen van de rechtse...heel apart

gallery_12568_8255_1634385.jpg

een paar lekkere big buds die eindelijk een voetje in de aarde hebben en wat beginnen te groeien.

gallery_12568_8255_973621.jpg

nog een paar big buds.

gallery_12568_8255_352177.jpg

een hele vette thyfhoon

gallery_12568_8255_1334531.jpg

heavenly erdpurt met een raar blad maar wel een meissie :nerd

gallery_12568_8255_610165.jpg

hier een thyfhoon die de zon heel erg aanbidt

gallery_12568_8255_1372692.jpg

een herstellende bambata erdpurt

MASSIVE!!henkes lolland die de grond leegzuigt..

zo dat was het voor nu..

kzal es ff kijken of ik die andere pica's drop kan krijgen..even geduld nog.

ik wens u allen een fijne groeizame dag toe en tot laters maar weer.

 

greetzzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicee!

Dat jij nu al zoveel geslacht kan bepalen, al onze bigbudt royal danes etc nog geen enkel geslacht te bepalen..

 

Goed bezig met de fotos hoor!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey sjakie

 

jah dat vind ik ook wel bijzonder..

ik denk dat ze toch een tijdje te donker hebben gestaan tussen die hoge brandnetels.

ze zijn wel enorm gestrekt nu maar de eerste weken hebben ze het daar niet zo fijn gehad,misschien dat ze het daarom zo snel hebben laten zien.

de big buds bij ons laten het ook niet allemaal zien hoor,maar de royal dane06 en 07,henkes lolland,thyfhoon en royal dane x thyfhoon zijn nu al helemaal geselecteerd.

de libanon30 nog niet helemaal,ik vindt daar trouwens grote verschillen tussen zitten van plant op plant.

de bambata erdpurt en heavenly erdpurt beginnen nu te voorbloeien net als early durban x helvetica[die ik niet op de lijst heb gezet] :nerd

ook de planten die achter zijn gebleven bij mijn maatje rdtjes henkes en thyfhoon lieten twee weken geleden al geslacht zien en zijn uitgeselecteerd.

onze zaaidatum was 22 april,misschien heeft het er mee te maken dat ze eerder gezaaid zijn dan die van jullie? :blink:

maar als ik de topics lees van anderen.. weedgrower heeft er van de vijf rd's nog twee over omdat ook hij de mannen dr al tussen uit heeft getrokken.

ook het verhaal van marko vond ik sterk..zakje opgezaaid en nix dan herma's opgekweekt,maar ook dus wel geslacht al kunnen zien..

die heeft net zo veel pech als dat ik geluk heb met die rdtjs.

ik denk dat de eerst volgende keer als je op je spot komt de eerste toch echt moet kunnen zien bloeien.

veel geluk en vooral veel plezier met de kweek toegewenst.

 

grtzz,indo :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi indoflow,

 

vind ik ook wel gek dat je bijna van alle soorten het geslacht al kunt bepalen. ik denk ook dat het komt doordat ze wat donker hebben gestaan tussen de netels. ik zet mijn planten ook steeds tussen die rakkers, een veld(je) is echt essentieel om te kunnen concureren. je moet overigens niet alleen de netels weg halen maar ook hun wortels. dat is steeds veeeeeeeeeeeeeel werk maar het loont de moeite. het plantenafval gooi ik dan op de vegetatie rondom mijn spot zodat het plat komt te liggen.

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Mooie plaatjes, maar die Libanon30 ziet er heel erg indica uit dan die Lebs van mij met hun open structuur.Je hebt kans dat de Lebs in Juli beginnen met bloeien, de Danish Gold iedergeval bij mij.Heb je ook nog foto's van de Oldfarmer Nepal die je nog moet uitdraaien?

 

Namaste :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey elmanito

 

ja die zitten nog in me mailbox maar als ik ze in mijn album wil stoppen krijg ik die foto's niet groter dan een postzegel!!

moet er nog even mee stoeien en heb dr weinig geduld voor :whistling

word aan gewerkt

 

grtzz,indo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou indoflow je had gelijk met je voorspelling dat ik ook geslacht zou kunnen bepalen,... check mn topic :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, je hebt welgeteld toch nog ~25 vrouwen staan, valt nog mee! Hopen dat er nog een stel mooie dames tussen de lebs zitten, beetje lullig alleen dat er maar 20 van de kleine 40 opkomen, had ik zelf weinig last van. :whistling De groei begint er wel mooi in te komen nu, ben benieuwd hoe die andere planten erbij staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hey hey allemaal.

 

in de polder op locatie gaat het vanaf nu errug hard en snel allemaal.

eergisteren stonden we met dik 20 graden laat in de avond al met de eerste regendruppels op de bol de planten bij te voeren en korrels te strooien.

gisteren heeft het er dik twee uur lang geplenst van de regen!! :whistling

we hebben er geen fotoos meer van gemaakt en hebben besloten om dat daar ook niet meer te doen op die spot.

dit omdat we er voorlopig nix meer te doen hebben behalve slakken onder de duim houden en de laatste mannen dr uit selecteren.eerst maar es flink laten groeien om het weer de moeite te maken weer es pica's te maken daar.

maar goed,dat is slechts een klein deel van het gehele verhaal.

gisteren ben ik dan samen met me maat effe op pad geweest om de rest es onder de loep te nemen en hebben veel aangename verassingen gezien :rofl .

allereerts zijn we gaan kijken op de spot van mijn maatje.dr staan hier nog acht hele en twee halve planten die ook een beetje beginnen te groeien..

 

hier een cafe paradis skunk mix plant die nog geen geslacht heeft laten zien

gallery_12568_8287_240215.jpg

en nog eentje

gallery_12568_8287_608915.jpg

een kleine g-mix plant die nu eindelijk vast staat en begint te groeien

gallery_12568_8287_932819.jpg

g-mix van de bovenkant

gallery_12568_8287_932819.jpg

nog een wat grotere cafe paradis skunk,niet wetend wat het is

gallery_12568_8287_482773.jpg

en een anderhalve big bud ook nix in te zien

gallery_12568_8287_1062854.jpg

een hele mooie heerlijk geurende erdpurt x purle1

gallery_12568_8287_403800.jpg

van bovenaf gezien

gallery_12568_8287_826363.jpg

een henkes lolland,had last van wat opkrullend blad maar trekt nu ook lekker bij :) gallery_12568_8287_865576.jpg

een dcf skunk,ook nog zonder geslacht

gallery_12568_8287_1397717.jpg

een hele mooie cafeparadis..

gallery_12568_8287_769041.jpg

hier het enige zieke kindje van de spot,een erdpurt x b3 n7 die begint achteruit te groeien..ben bang dat deze het niet gaat trekken :P

gallery_12568_8287_1100131.jpg

 

tot zover de guerilla spot in het westen.gezien de barre omstandigheden vindt ik dit toch een alleraadrigst tuintje worden met een paar hele mooie plantjes van leuke soortjes. :blink:

daarna zijn we even gaan kijken bij de twee sexende royal dane x thyfhoon 08.

 

hier het mannetje met al best serieuze ballen dr aan..

gallery_12568_8287_729193.jpg

tjek dat blad..niet meer als drie vingertjes meer en erg geknepen en spits

gallery_12568_8287_933603.jpg

nog eentje in z'n geheel

gallery_12568_8287_1133019.jpg

en het lieve vrouwtje die nu ook echt serieus begint te bloeien ;)

gallery_12568_8287_1578631.jpg

in volle glorie..

gallery_12568_8287_636387.jpg

en tot slot een pica van het verliefde stelletje..

gallery_12568_8287_1555598.jpg

 

deze twee planten lieten de laatste week van mei al heel duidelijk geslacht zien!!!

en we zijn zielsgelukkig met deze[vindt ik]extreem vroege vogels :nerd

de hele opzet van deze kweek draait uiteindelijk hierom...zien of die denen sneller reageren hier in nederland.

ik durf halverwege wel te beweren dat dat een regelrecht feit is.

maaaarrrrr..dat geldt slechts voor de royal danes 06 en07 alsmede voor henkes lolland die nu ook allemaal serieus de bloei inschieten[pics over een half uurtje]purple peaces die hetzelfde doen en ook de thyfhoons en royal dane x thyfhoon dus die jullie net hebben gezien.

daarnaast zijn de early durban x helvetica,b3 n7 x erdpurt,bambata x erdpurt,big buds en libanon30 welliswaar ietse trager,maar nog altijd veel sneller dan menig zogenaamd neerlands buitensoort uit eigenlandse zaadbanken.

tenminste...das mijn eigen getrokken conclusie..

straks nog de rest van het verhaal met pica's..

 

tot laterzz

grtzz,indoflow :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

high allen..

 

en we vervolgen het verhaal nog effe..

ik wordt af en toe helemaal spastich van dat getik op die laptop,maar wil dit verhaal wel graag met jullie delen :)

we hebben na het bezoek aan het sexende stelletje nog wat pica's geschoten in de tuin van mijn maatje van wat achtergeleven plantjes...enjoy...

hier een purple peace dame die ook echt de bloei inschiet :rofl

gallery_12568_8287_1623730.jpg

zelfde plant in vol ornaat

gallery_12568_8287_507068.jpg

een royal dane x thyfhoon ook in de bloei geschoten :blink:

gallery_12568_8287_1285680.jpg

een koppie van de rd x thyfhoon

gallery_12568_8287_756513.jpg

een gruwelijk mooie henkes lolland...ook in de bloei

gallery_12568_8287_649016.jpg

foto van het koppie

gallery_12568_8287_365854.jpg

een hele mooie purple peace dame bij de buren

gallery_12568_8287_253557.jpg

en nog een henkes lolland,ook bij de buren..en ja,ook deze twee beginnen gewoon te bloeien :rofl

gallery_12568_8287_1388385.jpg

nog een pica van het koppie

gallery_12568_8287_1423787.jpg

 

in deze twee tuinen staan de meest lekkere planten qua groei en bloei allen meiskes zonder mannen voor een hopelijk lekker wietje voor eigen gebruik ;)

de story goes on..toen nog even naar de tuin van een andere gezamelijke vriend van ons gereden en daar stond ook nog wel wat lekkerzz..

hier een lief klein g-mixje vaarvan ik vermoedt dat het een meisje is

gallery_12568_8287_801837.jpg

nog eentje van bovenaf gezien.

gallery_12568_8287_1366289.jpg

nog een andere g-mix in een te kleine pot,is na de foto meteen in een grotere schoen gezet

gallery_12568_8287_949353.jpg

ook hier staat een gruwelijke henkes dame,moet je zien wat een belachelijk grof en groot blad

gallery_12568_8287_931067.jpg

hier dezelfde plant in dr geheel,[nog]niet zo groot maar wel een onbeschoft grove bouw :whistling

gallery_12568_8287_1632463.jpg

hier nog een mooi g-mix plantje zonder zichtbaar geslacht

gallery_12568_8287_1042629.jpg

nog een pica vanaf de zijkant

gallery_12568_8287_1201681.jpg

ook hier staat een mooie purple peace dame in de tuin

gallery_12568_8287_1783509.jpg

pica van dr koppie

gallery_12568_8287_45501.jpg

hier een vreemdeling, we weten niet wat het is[wel een deens soort]waar het konijn van gesnoept heeft,vandaar de gaasjes om de volle grondplanten :P

zelfde plant,ander aangezicht.

gallery_12568_8287_116515.jpg

nog een vreemdeling die te pakken is genomen door bobo het konijn.het hartje heeft ie dr uit geknabbelt en een van de zijscheutjes geeft dubbel blad..erg grappig om te zien

gallery_12568_8287_1628788.jpg

gallery_12568_8287_1332050.jpg

en tot slot nog een udeskunk die ook achteruit groeit en het waarschijnlijk ook niet gaat redden :no

gallery_12568_8287_586671.jpg

gelukkig de enigste van de tuin die het niet wil doen,voor de rest ook een mooie colletie aan plantjes :nerd

verderop in de zelfde buurt bij wat vrienden van hem staan dr nog her en der een stuk of vijf verstopt waar we nu geen pica's van hebben,maar dat komt vast nog wel een andere keer.

ook staan er bij mezelf in de buurt nog altijd wat rdtjes 07 op een dakterras waar ik volgende week op zekers even een fotoshoot ga houden en nog wat lebanezen her en der die ook nog even moeten poseren de komende week.

gezien de spreiding en de omvang van dit verhaal is het niet makkelijk om alles te laten zien maar ik doe mijn best.

de eerst volgende update zal alleen nog even over de laatst genoemde gaan en we hebben besloten om verders even een paar weken niet meer te updaten omdat we eerst es wat willen laten groeien en met rust laten zoveel als het kan.

maarrr,er zit nog meer aan te komen..daarover meer de volgende keer

ik wens jullie een groeizame week toe en tot laterzz maar weer

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey blowmonkey.

 

ja he?die zijn wel errug vet jah.

samen met de thyfhoon,purple peace en rd x thyfhoon is het een van de meest vroege bloeiers van de totale collectie die we bezitten.

ben er erg blij mee dat we deze achtien soorten hebben getest,nu weten we in ieder geval welke soortjes potent genoeg zijn voor een fikse guerilla :nerd

nu is het alleen nog de vraag of ze goed afbloeien en of het een lekker rokertje is en of de zaadkweekjes gaan lukken dit jaar.

mocht het laatste goed lukken stuur ik je tegen die tijd nog een pm :blink:

 

grtzz,indoflow :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Afbloeien hoef je niet bang voor te zijn en voor de potentie ook niet.De Rd x Typhoon ziet er heel mooi uit en dat geldt voor de Purple Peace ook.De enige Deen bij mij in de tuin die begonnen is met bloeien is de Danish Gold.De Oldfarmer Nepal & Purple Peace zijn nog niet begonnen met bloeien en die mogen van mij ook wat later beginnen.

 

Namaste :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

high elmanito

 

ja,weet jij op zekers dat ze wel oke afbloeien?alles lijkt er op dat de eerste planten eind augustus omgaan.

nog nooit in mijn leven heb ik planten gehad die zo vroeg waren! :specool

het beeld wat ik heb van sommige soorten,zie ik normaal gesproken vanaf half juli/begin augustus

vreemd dat jouw purple peaces nog niet bloeien :yummy: heb je al wel geslacht kunnen bepalen bij deze planten?

ik heb die foto van je danish gold plant gezien en ziet er echt sweet uit,mooie kleur die ballen :wub:

nog even terug komen op je vraag om die foto van mijn oldfarmer nepal..ik heb er nog maar eentje staan,zo is dit weekend gebleken. :j

ik heb er wel een knappe foto van geschoten die plaats ik in de loop van vandaag nog even ;) ik weet nog niet wat het geslacht is,maar die plant geurt al wel erg lekker zonder de plant aan te raken.

ennuh..tis voor ons ook te hopen dat er wat tijd tussen zit tussen het oogsten straks van soort op soort,anders voorspel ik een heksenketel!!

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...