Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jammerdan

limburg proeftuin?

Recommended Posts

http://www.limburger.nl/article/20090424/R.../586850274/1056

 

daar gaat de afzet markt in Limbabwe.

 

De legitimatieplicht is daar uberhaupt al tot het idiote doorgevoerd.

 

Legitmatieplicht in de shops daar is oorspronkelijk ingesteld om te voorkomen dat personen <18 jaar de shop kunnen bezoeken. Bij overtreding zijn de maatregelen niet mals. Als er iemand betrapt wordt die een dag te jong is gaat de tent 3 mnd dicht (Mississippi)

Later bleek dat de (belgische en Duitsche) ID's vervalst werden. Zelfs voor de douane op schiphol is het vaak moeilijk om te constateren. Laat staan voor Pietje die een zakcentje bijverdient door te controleren aan de deur van de shop. Dus er werden scanners geplaatst die vervalsingen eruit kunnen pikken.

In de praktijk moet IEDEREEN zijn ID laten scannen. Ook volwassenen die zichtbaar ouder zijn.

Niet scannen! dan kom je er niet in. Zelfs als je 65 bent. Nu wordt er beweert dat die scanners geen connectie hebben met instanties. (via telefoon of internet). Maar aangehaald artikel bewijst dat het anders kan. Immers als men wil voorkomen dat de klant een andere shop nog een dosis gaat halen zal het bezoek aan de shop centraal vastgelegd moeten worden. Nou stel je voor dat je als smurf achter een auto met pettenmannetjes rijdt. Dat kan je via het kentekenregister de eigenaar opsporen en vervolgens in het "Shopregister" op naam zoeken:

"Hee die is net naar de shop geweest....." tatuut tatuut. Sta je met je kop voor je in de gaten hebt in "Blik op de weg".

En als de anonimiteit helemaal verdwijnt doordat alleen nog electronisch betaalt kan worden, is het wel heel erg gemakkelijk om alle gebruikers op te sporen nadat de EU en de gristenfundamentalisten hun hoogstaande morele normen en waarden erdoor gedrukt hebben en alle drugs m.u.v. Koning Alcohol verbieden.

En wat als ik wel geregistreerd ben al bezoeker maar geen pin-actie terug te vinden is? Nou, Dan heb je wiet verkocht. En krijg je bezoek van de Lolsmurfjes.

 

of drijf ik nou over?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is echt vervelend voor de senioren,

maar voor mij (ons) de jeugd is het opsich geen probleem

omdat we toch alleen met dealers kopen en niet in shoppa <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan ben jij geen 18, of niet zo slim want shopwiet, hoe slecht het ook is is bijna altijd beter dan de wiet van straatdealers. . . chemische zooi allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

godver de godver <_< het word telkens gekker hier, 3 gram, en dan ook nog dit erbij.

wordt hier toch echt een partij slecht van :rofl :rofl ook nog niet mogelijk bij meerdere shops te gaan door de registratie!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie zullen me vast haten nu maar eigenlijk vind ik dit systeem goed!

als er een goed systeem komt om de verkoop te reguleren zal dit ook effect hebben op hoe de maatschapij aankijkt tegen wiet.

electronisch betalen is goed en niet goed

-goed: de cofeeshop heeft geen cash in huis dus kan het niet gestolen worden.

slecht : ik denk niet datje wilt dater op je rekenings afschriften staat -XXeuro 3gr amnesia

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ gamezz, op je rekening staat toch ook niet:

 

Lays Chips paprika €0,86

TUC cheese fromage €0,70

etc.

Het is geen kassabon <_<

 

Maar ze zien precies welke dagen je gaat en hoelaat en hoeveel euro het gekost heeft, en daar kunnen ze genoeg uit opmaken.

Ik zal zelf ook nooit pinnen in de shop alleen cash maargoed ook daar zijn de meningen over verdeeld, ben misschien te voorzichtig.

Nederland wilt je opvoeden, en in de gaten houden.

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik reageer bewust even niet, is slecht voor mijn hart en hoofdpijn,

 

nederland komt hier nog wel van terug.

 

o ja,

 

kunnen we niet een camera zetten op alle pastoors, paters en priesters? ....daar is toch zo veel mis mee.... die vieze mannekes zou ik wel wat kunnen, koekje van eigen deeg maar dan met een miskaars van een halve meter

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROFL @ digibetic <_<

 

En dan liefst nog zo'n smeulende kaars, dat het lekker brand xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb eigenlijk nog nooit een goed argument gehoord om iets te verbieden

 

neem nu heroine, waarom verkopen ze dat niet gewoon bij de apotheek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...