Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bolf

AMNESIA HAZE NIKS MEER WAARD

Recommended Posts

Kan iemand mij vertellen waarom amnesia haze zo in waarde is gedaald?

ik zelf denk omdat iedereeen het nu kweekt

iemand nog andere suggesties ?

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bolf,

 

Ik hoorde dat veel mensen amnesia haze kweken dus er zal genoeg aanbod zijn.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ooit gehoord van "vraag en aanbod" ;)

Schenkie wel! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simpel vraag en aanbod, de stekkenboeren zullen nu vraag krijgen naar iets anders!

 

Ik denk dat LA confidential heel populair gaat worden! Ook voorspel ik de terugkomst van de Diesels!!!

 

Kees.

 

Shit, vergeten uit te loggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gedaald ja maar nog altijd een stuk meer dan pp en nlx.

 

~en je hebt tegenwoordig een 9 weken Amnesia terwijl de ´echte´ ca. 12/14 weken staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Simpel vraag en aanbod, de stekkenboeren zullen nu vraag krijgen naar iets anders!

 

Ik denk dat LA confidential heel populair gaat worden! Ook voorspel ik de terugkomst van de Diesels!!!

 

Kees.

 

Shit, vergeten uit te loggen.

 

Hey jongens ik had vandeweek SNIP voor een kilo nlx gekregen, is dit veel, of weinig?

en hoeveel is amnesia nu ??? ik had gehoord SNAP

 

Geen prijzen noemen a.u.b.

 

Edit:Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn sommige nou echt zo stom ;)

Lees je ook iets voor je je ergens aanmeld of niet Hans en Grietje.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gedaald ja maar nog altijd een stuk meer dan pp en nlx.

 

~en je hebt tegenwoordig een 9 weken Amnesia terwijl de ´echte´ ca. 12/14 weken staat.

 

 

Welke is dan de 'echte'?

 

Die van Royal Queen seeds is allesinds niet de echte.

 

Weet iemand welke de echte is?

 

SOMA seeds????

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Amnesia is niets meer waard omdat... Uhm, He, toenet wist ik het nog... Op het puntje van mijn tong.... Amnesia he? Ja dat had iets met geheugen te maken. Of had ik nu alzheimer? Nee, die heb ik gisteren gerookt. Of was dat.... Oh ja, het antwoord is 42. Uhm, Wat was de vraag nu ook al weer? ;)

 

Als het niks meer waard is moet je het maar zelf oproken. En iets anders gaan kweken. Maar waarom vraag je het niet aan je koper?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gedaald ja maar nog altijd een stuk meer dan pp en nlx.

 

~en je hebt tegenwoordig een 9 weken Amnesia terwijl de ´echte´ ca. 12/14 weken staat.

 

 

En hier gaat het ook om.

 

De echte is de echte en de 9weken waar elke honde lul zich aan kan wagen, die sloopt de naam, prijs, en kwaliteid voor de gene die zich er helemaal op tioe heeft gelegen.

 

Hier word je ook helemaal dood gegooid met gratis stekken en dan moet je het terug verkopen aan de donateur van je stekken. WQel een goeie prijs maar never wat je er eigenlijk voor had moeten krijgen.

En ook niet wat een koper in de CS had moeten krijgen.

 

Kijk eens naar Dls zijn kweek die is gvd 4maanden bezig met een sournevile, dat is iets hoe HAZE kwekers het doen met liefd en daar hoort voor betaald te worden. Niet die amnesia 9weken troep die er nu roeleerd. Kwaliteid wiet is wel goed, maar het is het gewoon niet. Een goeie opkoper ziet het verschil en betald daar naar

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelijk heb je...

 

Ik wou de echte AMnees growen en kocht die feminised zaden van royal queen,bloeitijd 10 weken.

WTF...die ruikt en smaakt zelfs niet naar amnesia ;)

 

Afgezet,ik wou men favoriet wietje growen en ben daar bedrogen uitgekomen,wist ik veel.

Die' amnees ' van royal is een lekker wietje maar het verbleekt naast een echte amnesia haze.

 

Hoe the fuck kan ik de echte in mijn bezit krijgen.?Geen mens die het weet ,ik althans niet :)

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar mijn weten is "De Echte" van soma seeds

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb lang getwijfeld...dus toch. :)

 

Wel best prijzig die reguliere zaden..130 euro's...wtf ;)

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha...hier in België krijg je voor alles dezelfde prijs, naar de soort wordt zelfs niet meer gevraagd.

Ze betalen zo de volle pot, want de klanten wachten...

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medi

Gewoon een bestuiven he en je draaid jaren de echte voor NOP ;)

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd Ert, dat ben ik van plan te doen joh...gewoon 110 euro's ophoesten en zaad maken.

 

Die smaak is uniek vinnik en die geur die blijft hangen is heeeerlijk.

 

 

Soma here i come....as ik nou de zaadjes bestel en er op dit moment buiten zaad van maak?

 

Nice

 

gr medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BigButtBram Rechter misclick, add to favorites ;)

@Myself Mental note. Grow Amnesia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik naar de dampkring ga dan neem ik meestal een grammetje amnesia, deze ziet er meer hazeachtig uit dan die van kfk maar de smaak is niet beter en het effect zeker niet, ik vind de 9 weken stek een bizar goed wietje maar het zou kunnen dat ik nog nooit de originele heb gehad om mee te vergelijken, voor hetzelfde geld was het gewoon een fluffy top van een 9 week bloeier die te vroeg geoogst is.

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is "de echte" ???

 

tegenwoordig zoveel zaad banken op Inet.

 

voorbeelden zoals bijv : Northern Light , White Widow , Haze , Super Skunk enz enz ....

Hoeveel van deze soorten zullen de echte zijn als je weet dat deze soorten al jaren gekruist worden , soms word t crap soms super qualiteit.

 

 

Voorbeeld = Kulu Zaden verkoopt "Original Haze"10 zaden 12.50 , zal dit de enige echte Haze zijn uit de jaren 70 ???

White Widow weet iemand wie ooit de echte heeft gekruisd ? Greenhouse zegt wij hebben de echte ...... ik weet t niet hoor....

 

 

vertel mij is hoe en wat.

 

groeten: Justin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
White Widow weet iemand wie ooit de echte heeft gekruisd ? Greenhouse zegt wij hebben de echte ...... ik weet t niet hoor....

 

Ik zet in op Black Widow, Mr Nice

Share this post


Link to post
Share on other sites

De amnesia van royal queen seeds is inderdaad niet de echte amnesia.Ik merkte bij het oogsten op dat er 2 phenotypes aanwezig waren.De ene had wel een hazy smaakje,beetje kruidig,maar geen amnesia en de andere,een gewoon lekker rokertje

gallery_8570_6357_615612.jpg

Dit waren de amnezen van R.Q.S. na 12weken bloei

gallery_8570_6357_95125.jpg

gallery_8570_6357_123137.jpg

gallery_8570_6357_566982.jpg

gallery_8570_6357_611376.jpg

Ik heb ze 12 weken laten bloeien zoals stond vermeld ,ben echt zuinig geweest met voeding enzo.

Maar een echte amnesia herken je zo aan de smaak en reuk en dat was het niet.Al bij al was het een lekker te roken wietje.Maar 't is natuurlijk spijtig als je ongeveer14weken met dat plantje bezig bent geweest,je dan moet merken dat het geen amneesje is.Hopen dat de smaak met het drogen erdoor zal komen.Somaseeds zou inderdaad de echte genetica in huis hebben.Dus allen daarheen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...