Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Thomson

Autoflower gangbang

Recommended Posts

Haha! Niks is teveel voor mijn plantjes, als ze die liefde ook maar teruggeven aan het eind van de rit. (En dan natuurlijk het liefst in de vorm van zaden :whistling)

 

Die planten van je buiten overleven dat alles echt wel hoor! Ik zou ook veel minder lief voor ze zijn geweest als het geen autoflowers waren. Mijn ervaring, ahum ahum, leert me dat je bij autoflowers moet handelen alsof er geen tijd te verliezen is. Komen ze een beetje stil te staan om wat voor reden dan ook, dan merkt je dat meteen in de opbrengst.. Beetje jammer dus dat de nachten nog wat koud zijn.

 

Overigens is dat wel een voordeel van het weer van de komende dagen! Het wordt weliswaar hondenweer qua regen, maar de temperatuur gaat goed omhoog, vooral in 's nachts.

 

Leuk dat je er bij bent,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tss, ik denk het wordt klote weer, maar niets is minder waar.. Wat een weertje zeg, heerlijk! :whistling Alleen een beetje jammer dat ik de hele dag binnen zit!

 

Nouja, voor de plantjes is het in ieder geval prima, bij deze wat foto's!

 

gallery_15365_7648_369108.jpg

Lekker dakkie!

 

gallery_15365_7648_336867.jpg

LR2

 

gallery_15365_7648_278086.jpg

Ak47

 

gallery_15365_7648_394401.jpg

Overall view

 

Ik verwacht nu wel een aardige groeispurt, de nacht temperatuur ligt zo rond de 10 graden, dus de temperatuurdaling van de aarde zal wat minder worden.

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

word tijd dat de groeispurt word ingezet ;)

ze zien er verder mooi uit

met mooi weer het dakje eraf halen en lekker stevig laten worden door de wind :lol:

teveel bescherming tegen de wind ben ik altijd bang dat ze zo dunne stammetjes krijgen :whistling

we blijven meekijken :vape:

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, hopen dat ze hard gaan groeien ja :vape:

 

Afdakje is wel leuk bedacht en lekker simpel ook zo.

 

Succes verder :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heb je grote kans op een paarse pheno. Ik heb ze namelijk ook ondekt. direct foto's genomen van die paarse topjes..

 

Vandaag was het een mooie dag maar voor de rest van de week ziet het er niet zo goed uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@angel777: Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken, vind namelijk ook dat ze wat iel blijven! Ik kijk even aan of het verbeterd, ik denk het namelijk wel. En anders hebben we een beetje pech gehad! :whistling Tijd voor de groeispurt!

 

@Senda: Simplicity wins! :vape:

 

@renegade: Ik hoop het, dan heb ik iets om naar vooruit te kijken bij de volgende batch! :lol: De rest van de week wordt inderdaad wat minder ja, maar het gaat helemaal goed komen! In deze fase is wat minder licht niet zo erg vind ik.

 

Hopelijk volgende week mooi weer,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaadjes kweek Thomson...das mooi gaan we zeker volgen.. :vape: ..Ga der ook weer bijna mee beginnen..ook buiten dit keer.

Plantjes zien er goed uit.. :whistling ..Groei misschien van boven nog niet hard maar de wortels zullen daarintegen duchtig aan het werk zijn in de bak.. :lol:

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat hopen we dan maar, en eerlijk gezegd denk ik ook dat je gelijk hebt! Ik heb ze redelijk droog laten staan, zodat de wortels goed hun best hebben moeten doen.. Komt helemaal goed! :whistling

 

Succes!

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

He thomson ziet er mooi uit hoor!

 

Even een vraagje:

 

Hoe heb je ze ontkiemt en staan ze vanaf het begin al buiten of heb je ze eerst onder een lamp gehad?

 

Keep em green! :innocent:

 

Early!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man ik volg je :lol:

 

ziet er goed uit man het weer is inmiddels al wel aardig kut :huh:

 

ik zie btw dat je op een dakkie bezig bent die dingen worden ontzettend snel heet en blijven een aardige tijd warm daardoor zal je aardebak nu ook niet snel achteruit lopen met de grond temperatuur :innocent: wel opletten als het straxs 24 graden is smiddags dan worden dat soort daken gloeiend heet :rofl

 

ik wil volgend jaar op het appertement waar ik nu nog woon ook een partij lowryder zetten gewoon voro de grap word het wat word het wat ... nix hebben we al wellicht kunne we wat krijgen :no dit jaar zit het er niet in om het daar te doen vanaf volgend jaar zit ik ergens anders en woon ik niet meer onder gezag ;) dan is alles mogelijk <_<

 

nog veel suc6 met de kweek

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

@EarLySkUnK: Ik heb de zaden tussen natte watten ontkiemt en ze daarna in kleine potjes met aarde onder een 8 watt TL-lamp boven laten komen. Op het moment dat ze allemaal boven waren heb ik ze meteen overgepot in de aardebak en buiten neer gezet.

 

@masteryero: Ja inderdaad, ja! Dat dak wordt af en toe aardig heet, wat natuurlijk best aangenaam is. Ik benieuwd naar je kweek!

 

Groeten,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit hoor ben echt benieuwd wat er uit gaat komen.

plantjes zien er ook mooi en gezond uit.

je zou eventueel nog extra aarde kunnen toevoegen

zodat ze net met hun kiemblaadjes boven de aarde blijven

staan ze mooi stevig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed, het dakje heeft zich goed bewezen in de afgelopen dagen, nu mag ie er van mij weer vanaf. Ik verwacht vanavond en vannacht nog wat regen, maar dat is geen probleem, daar komen de plantjes wel overheen. Volgende week weer wat lekkerder weer!

 

De plantjes zijn flink gegroeit en zo te zien is de groeispurt ingezet. Hetgeen wat nu nodig is, is een prachtige dag. Dus: 25 graden en geen wolkje aan de lucht. Dan schieten ze ineens omhoog, let maar op!

 

Nog geen tekenen van ongedierte, onder- of overvoeding! Dat gaat dus ook prima. Onderstaand wat foto's van vanmiddag.

 

gallery_15365_7648_732431.jpg

Allen lekker in het zonnetje

 

gallery_15365_7648_496190.jpg

AK 47

 

gallery_15365_7648_176949.jpg

LR2 x DR

 

gallery_15365_7648_313340.jpg

Lowryder 2

 

gallery_15365_7648_314616.jpg

Lowryder 2

 

Bij enkelen is het geslacht al bijna bekend, nog 2 daagjes voor uitsluitsel! Dan wordt het dus eindelijk leuk. :innocent:

Mooi weer, alsjeblieft, mooi weer!

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste mannetje is aanwezig, een lowryder 2.. En ook nog eens met paarse tinten! <_<

De Lowryder 2 x Dieselryders liggen een beetje achter, en lijken een beetje last van overvoeding te hebben.. Eventjes afwachten hoe dit zich herstelt.

 

gallery_15365_7648_30431.jpg

 

gallery_15365_7648_326796.jpg

Paarse invloeden? Lowryder 2 mannetje

 

gallery_15365_7648_313847.jpg

Onscherp :innocent:

 

gallery_15365_7648_296799.jpg

AK47

 

Groetjes,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker bij jou thompson

 

Ik heb De geslachten inmiddels al even bekend

 

Heb 2 dames en 1 man die aan het werk mag

 

Succes nog

 

laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Da Dende,

Ik zag het inderdaad ja, gaat ook hard bij jou zeg!

 

Bedankt man,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na een aantal vermoeiende maar erg mooie dagen, is het weer tijd voor wat foto's. In totaal hebben 10 van de 13 plantjes ondertussen geslacht getoond. Een ietwat teleurstellend man/vrouw-ratio is het gevolg.. 8 mannen, 2 vrouwen en 3 onbekend. Alle Lowryder 2 plantjes zijn mannelijk, 4 van de 5 Dieselryder x Lowryder 2 plantjes zijn mannelijk. Van de AK47 is er nog maar 1 man.

 

Het mooie weer doet ze wel goed, ze zien er gezond uit. Ik vind ze wel nog wat klein, maar dat gaat vanzelf goed komen denk ik!

 

gallery_15365_7648_346220.jpg

Groepsfoto

 

gallery_15365_7648_351915.jpg

Lowryder 2 mannetje

 

gallery_15365_7648_289146.jpg

Lowryder 2 mannetje

 

gallery_15365_7648_271581.jpg

En nog een keer

 

gallery_15365_7648_10063.jpg

AK47 vrouwtje

 

gallery_15365_7648_82886.jpg

Dieselryder x Lowryder 2 vrouwtje

 

gallery_15365_7648_403260.jpg

AK 47 - nog onbekend

 

Dat was 'm weer,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij spaart mannen volgens mij :rolleyes:

wat 'n pech met zoveel mannetjes

snel nieuw zaad de grond in en de (meeste) mannen verwijderen :whistling

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee joh, maakt me niet zoveel uit! Kan ik mooi selecteren bij de mannen, vind het wel prima..

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah ik had hetzelfde probleem bij lowryder 2 maar 1 vrouwtje, uiteindelijk heeft ze me wel 330 goede zaden opgeleverd :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe groot is je bak eigenlijk ( en dan bedoel ik niet de liters maar de lengte en de breedte) :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de mannen, maar je kan het ook anders bekijken, als je nog eens een ronde doet, heb je misschien 8/10 vrouwen. Verder nog veel succes, en ik zal proberen af en toe eens te komen piepen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben even een beetje afwezig geweest, jullie hebben nog wat foto's van me tegoed.

 

@panjaabie: Ik zou het zo echt niet weten, maar als ik moet schatten: 30 bij 20 cm, en 20 cm hoog. (erg klein maar hoor..)

 

@wouter04: En zo is het maar net!

 

Oke, twee foto's van twee dagen geleden. Vanmiddag ga ik nog wat nieuwe maken, dan denk ik dat alle plantjes wel geslacht hebben getoond. Ik heb alvast wat kleine/lelijke mannetje uit de bak gehaald, deze zijn alvast afgevallen! :wacko:

 

gallery_15365_7648_54552.jpg

Vrouwelijk B)

 

gallery_15365_7648_269039.jpg

Man no. 1

 

Tot vanmiddag,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de minder goede man/vrouw score

 

ik had het hier ook van de 10 LR#2 waren er 8 mannen ... maar bij mij is dit vooral te wijten aan de kou die ze in hun eerste levensdagen hebben gehad

 

Succes met de zaadkweek

 

laters Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...