Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tnt207

vele soortjes onder 400watt hps en 125watt TL

Recommended Posts

halo daar allemaal

 

ik ben verhuisd en zo snel ik kon heb ik mijn kast weer geinstaleerd.

de binnenkant is nu wit geverfd en voorzien van een paar tekeningen die ik er in gedremeld heb ( na een maand zonder TV of pc verveel je je snel ).

 

de hardware :

 

- een bloei kast van 0.5m op 1m en 1.8 m hoog,400 watt hps, 2 12 volt fans voor in en uitlaat, 3 12 volt fans voor circulatie,verwarmde kabel die onder de potten loopt.

- een 2e kast (voorgroei en bloei ) met dezelfde afmetingen maar dan slechts 50 cm hoog, 125 watt TL buizen ( speciale spectrum voor zonlicht nabootsen ),1 12 volt fan voor luchtcirculatie. in en uitlaat zijn passief doorheen geboorde gaten. ligt een verwarmde mat in voor jonge plantjes.

 

ik ben even gestopt met wiet roken maar heb terug zin in smakelijke high soortjes. een groot deel van de soortjes die staan is dan ook speciaal gekozen om naar die wensen te voldoen...

 

aangezien ik lang zonder internet gezeten heb zit ik nu al 5 weken ver waarvan 2 weken bloei.

 

de soortjes:

 

-2x blue berrie

-1x durban poison

-1x passion #1

-1x ICE

-2x red dog

-4x lowrider#2

-1x blue hammer

-1x cheese berry haze

-2x jack berrie

-1x recovery haze

 

en daar gaan we dan... de fotos!!!

 

het geheel van de 2 kasten

med_gallery_11817_7645_1055878.jpg

 

de bloei kast : van links boven tot rechts boven : passion,blue berrie,red dog,blue berrie. en van links onder tot rechts onder : lowriders,durban poison,lowriders,recovery haze.

med_gallery_11817_7645_1001809.jpg

 

de voorgroei kast : links vanachter tot rechts vanachter :cheese berry haze,blue hammer,jack berrie. links vooraan tot rechts vooraan: ICE,red dog,passion,jack berrie.

med_gallery_11817_7645_1219060.jpg

 

dit bakje is voor binnen kort buiten en zullen niet verder in dit verslag vermeld worden. maar voor de nieuwschierigen gaat het om deze soortjes : basic beer,2 eigen kruisingen : ko kush x white light en church x white light ,durban poison,passion en nog 2 waarvan ik de naam vergeten ben.

med_gallery_11817_7645_103908.jpg

 

en eum dit groeit onder die ontkiemende zaadjes : en dat zijn er mexicaanse :rofl

med_gallery_11817_7645_931947.jpg

 

volgende keer ga ik specifieker in op de soortjes met fotos, maar alvast dit :

ik heb enkele bladproblemen :

 

passion#1 met geel tussen de nerven en een vertraagde groei:

med_gallery_11817_7645_1029921.jpg

 

en dan nog men blueberrie die gele vlekken op de nieuwe blaadjes heeft :

med_gallery_11817_7645_1269852.jpg

 

ik denk aan kalium of nitraat tekort maar als iemand een idee heeft wat het tekort is : zeg het maar

ik gebruik bloeivoeding van sannie

 

nog een paar fotos van men kast tekeningen :cry en ja men bijnaam is beaver of beffie

med_gallery_11817_7645_1174963.jpg

med_gallery_11817_7645_402759.jpg

 

see you...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...