Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Epancratius

Pauw & Witteman Nederland 1 - 23:00

Recommended Posts

Ik werd er zo moe van dat ik erna maar ben gaan slapen, wat een gezeiver van die man.

Haha het mooiste vond ik toen hij heel trots de ''cannachopper'' voorstelde en dat iedereen begon te lachen.

Begeven moment zie je ook aan zijn gezicht dat hij zich even geen houding weet te geven als de vervolg

opmerking gelijk erachteraan komt :rofl

 

Hahaha, vond het echt leuk te zien en toen hij zei 1 buitenplant 1 kilo, kreeg ik toch tranen in mijn ogen :rofl

het was trouwens 3600 volgens hem :rofl dus ieder die 5 plantjes heeft en het toch een oogst weet te voltooien

krijgt een financiele meevaller: 5 plantjes x3600 euro toch lekker = 18.000 euro!

Dan moet ik mezelf voor me kop slaan dit jaar!!!!!!! Jonge jonge jong wat een volk die dit serieus neemt.

 

Hallo ik ben Pietje en na het zien van de uitzending van Pauw en Witteman wil ik graag 34000 euro verdienen door tien planten in mijn tuin te zetten!

 

36.000 euro! :cry

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet oprollen = onbegonnen werk (wiet is therapeutisch, en gezond..blowers zullen altijd wiet nodig hebben, en blowers sterven niet snel..)

 

 

speed oprollen = gevaarlijk werk... dat ooit ophoudt (speed wordt minder openlijk verkocht , en gebruikers gaan snel kapot of houden op

 

dus als je als politie wiet vervolgt - hoe kneuzig dat ook is ... dan heb je in ieder geval niet te boze tegenstanders ( harddope is stukje ruigere business), en ben je verzekerd van eeuwig werk.

 

als smurfen werkelijk alleen harddope ging aanpakken..zou het op zich ooit ophouden algemeen verkrijgbaar te zijn...ten koste van wat dooie dienders.

 

die cannachopper gaat geen lang leven beschoren zijn , die dingen zijn niet ongevoelig voor saotage.

 

zodra de middenstand ook voelt hoe de crisis aanvoelt zullen ze ook niet blij zijn dat de wietboer krap bij kas zit.

 

dan maar niet :extra rollade, kilootje old amsterdam, voor bij de beerenburg.campingplekje betalen, en naar de dansschool met moedersdevrouw.

nieuwe stoel in mijn tweedehandje (franse auto van 2004- wat nou nieuw), en de kids lekker hun eigen groentetuintje inelkaar geflanst bij de ijzerwarenwinkel op de hoek..kweek kas staat al vol verlepte kiwi planten - schattig he:) )

 

dan maar gewoon alle buurtwinkels op de fles, en de staat lekker uitkerinkjes uitdelen....

 

de beste wiet in de handel komt bij huisvaders vandaan , die kwken voor genot , en het |(eersteklas) overschot voor net prijsje in de koffiewinkel aanbiedt.

de opbrengsten worden misschien bij belasting keurig gemeld als hobbyopbrengsten

stel je betaalt dus belasting over de spullen- en vraagt dat niet terug- uit veiligheidsredenen,...

stel je betaalt belasting over de opbrengst

stel je betaalt belasting overde stroom die ik voor mijn gerook overheb

en er is belasting op bijna alles wat je van de extra centen overhoudt

 

dan ben je goed bezig voor de staat

beetje debiel dat de blower zo onder vuur ligt

 

max wil na aboutaleb ook politiek in - mark my words- tis gewoon een vuile opportinist , net als die Jack het Lek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmz mediteer......

Wie/wat is de overheid om mij voor te schrijven welke drugs mij bevallen ?

Ik ben chirurg met een heroïne verslaving. Geen enkel probleem, ik schrijf het mezelf wel voor, patiënten genoeg....

Die man functioneert....

Ik ben aan lager wal geraakte tabak/alcohol verslaafde. Ben opgepakt voor diefstal van filters en shag (en blikjes bier) uit de Aldi.

Die man is crimineel....

Soft/hard: de grens wordt bepaald door de volksvertegenwoordigers.

 

:cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd Suffie, dat is de manier om het te benaderen.

 

Quote van Louk Hulsman van zijn speech op het cannabis tribunaal:

 

Het tweede punt is: je praat hier natuurlijk, voortdurend wordt er over criminaliteit gepraat. En er wordt net gedaan of criminaliteit iets verkeerds is. Criminaliteit is op zichzelf natuurlijk helemaal niks verkeerds. Het was crimineel om Joden niet aan te geven, het was crimineel om homoseksuele handelingen te verrichten: ontzettend veel dingen waren crimineel. Dus criminaliteit zegt werkelijk niéts over de vraag of iets goed is of verkeerd is. En ik praat nu vanuit mijn vak, he, ik ben hoogleraar strafrecht en hoogleraar criminologie en ik weet er alles van, ik ben nou 85 jaar en ik heb dus ontzettend lang in die wetgeving gewerkt en ik weet wat er kan en wat er niet kan.

 

Gr. El Shamano

:cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahahah 1 kilo per buitenplant en een waarde van 3600 euro.

voor buitenwiet krijg je niet zoveel geld toch ?

 

als ik ooit die canacopter zie schiet ik hem neer :cry

 

voor ons allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

geblindeerde l.a. confidential of ortega indica brengt wel 3.6 op denk ik.

dat soort wietjes komt dan zo goed tot haar recht, zodra je zulke wiet rookt realiseer je je de waarde...

 

ENDE CANNACHOPPERSABOTAGE: doe af en toe wat klein knipsel wiet bij wat buren door de brievenbus, of deel boeketjes uit met hier en daar een topje wiet erin.

 

de cannachopper moet gesaboteerd worden

 

ik ben er trots op dat ik het hardop durf te zeggen : zulk nazi speelgoed tolereer ik niet!

 

het gedoogbeleid kan je niet stoppen.

als je dat wilt stoppen wil je kennelijk een nieuwe Al Capone : een held-gangster ....

Einstein zei al : als je elke keer hetzelfde probeert , en steeds nieuw resultaat verwacht ben je heel erg dom.Drooglegging is al vaker geprobeerd, en nergens ter wereld kan ik niet aan wiet komen.(war on drugs= total failure, en gelukkig maar)

 

dat verstopte drammerige " en TOCH moet het verboden zijn" komt voort uit een burgermansgeest - klein zijn en klein blijven , en vooral je kop in het zand steken dan wel te grote bek hebben, waarbij je ten alle tijde keurig onder het maaiveld blijft.en als je dat lang genoeg doet loop je dus erg achter bij wat elders gebeurt.

 

 

Vooral niet uit de ban springen..

En toen was de Gouden eeuw voorbij.

 

En juist daarom moet max daniel koest in de mand.

Tover die Burgemeester Leers uit maastricht op Daniels' plek zou ik zeggen.

Die heeft wel een realistisch beeld van werkelijkheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeioeioei!

Niet gezien, maar dat komt vanavond.

Als het een remote controlled chopper is, kun je heb jammen.

Dan stortie vast neer.

 

Ik loop niet vooruit op de zaken maar ik ruik een handeltje in cannachopperjammers. ::cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simpelweg 1x uitvinden op welk kanaal dat ding zit, daarna kun je iedereen van dienst zijn...

 

Als ie hier komt schiet ik hem gewoon uit de lucht hoor, ik vind het gevaarlijk om een op afstand bestuurbare helikopter zo dicht bij m'n huis te laten vliegen, dat doe je toch niet !!!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vermoed dat ze hoogstens een google streetview chip met lokale kaarten opgeslagen bij zich hebben , met een eventueel noodprgoramma om uitvanlswegen te "bedenken" zodra er onverwachte obstakels in de weg staan ...

 

niet makkelijk te besturen , wel makkelijk te programmeren.

 

eletromagnetic pulse is de enige oplossing die ik kan bedenken-vanauit afstand de hele chip in de war sturen=einde verhaal.

vanaf moment dat elektromagnetic pulse inzet zal chopper niet meer kunne communiceren..hoogstens misschien te vinden zijn met peilzender- als denk ik dat die ook kapot zal gaan.

 

maar kwekers die in een rioolbuis lucht afvoeren , of met een dubbel filter systeem werken ..die kan de sniffer vast niet ruiken ( in de growruimte 2 filters met een slak ertussen voor circulaire reiniging van lucht.

bij de lucht uitgang idem: een filter , slak , en dan nog een filter.

voor je lucht afzuigpunt in je woning evt nog een filter..

 

de enige die de cannachopper nog dan nog kan vinden zijn die mediwietkwekers van de apotheek , en zo'n beetje elke blower in het land.....

 

-now playing - Beastie Boys - Sabotage.mp3-

 

 

het is gewoon een begin van een industrie die wiet kan opsporen - en daar dus een slaatje uit kan slaan.

de hele op geld beluste situatie die je tegenkomt heeft alles te maken met beeld vorming.

niet met feiten.

 

nu de feiten die wiet ondersteuenen naar buiten komen gaat het op de anti-gangster-toer met balkenende.

hioerbij wordt accent op verdiensten gelegd , zonder uit te leggen hoe die zo hoog komen : door het verbod.

dat verbod aanvecthten lukt alleen met logica - maar LOGICA staat cda niet toe.

het liefst hebben ze het over gevoel.

de feiten onderbouwen de legalisatie.

 

het onderbuikgevoel van een verziekte premier verwerpt legalisatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het saboteren van dat apparaat is gemakkelijker dan het apparaat zelf, volgens mij.

Zendt dat ding zelf uit? (Videobeelden?) of wordt er alleen opgenomen?

 

Zenden gebeurd op 866Mhz. of 1.2 Gig meende ik. :cry

Die ontvanger zal wel op 433 of ook op 866 zitten, tenzij ze echte remote control apparatuur hanteren uit die modelbouwwereld.

Nu wil ik het weten ook... Op welke frequentie band werkt dat ding???

 

Toch eens kijken of er ergens wat modelbouw luchtafweergeschut kunnen bouwen.

Kaliber 12 lijkt me voldoende.

Self supporting zodat je niet met een buks in je handen de politie tegen het lijf loopt.

 

Van die blauwen gesproken... Die Max is zelf wel écht een blauwe hè. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vind het gevaarlijk om een op afstand bestuurbare helikopter zo dicht bij m'n huis te laten vliegen, dat doe je toch niet !!!

 

Kees.

 

 

goed opgemerkt idd.

Ik vraag me af, of dit aanvechtbaar is.

Er zitten per slot van rekening serieuze risico aan.

Als je zo'n ding op je flikker krijgt, ben je mooi de pijp uit (en kun je zelf naar je plantage van bovenaf gaan kijken)

 

zijn hier juristen op het forum die hier iets mee kunnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze letterlijk rond schoorstenen en dergelijke moeten gaan hangen om uitstoot te sniffen ben je helemaal geen hagelgeweer of iets dergelijks nodig.

Al eens gedacht aan wat je als kind vast wel eens gedaan hebt? Rubber binnenband van een fiets aan reepjes knippen en daar een bal van maken?

Als je zo een slinger maakt die je vervolgens tussen die wieken mikt ken ik de uitkomst al. Lijkt me geenzins onhaalbaar.

 

Geen wapens, niets illegaals en een goed voor te stellen reactie van een brave burger die helemaal geen idee heeft van het bestaan van een cannachopper.

 

Nu maar hopen dat er geen registratieplicht komt op het voorhanden hebben van rubber binnenbanden :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lachen met tranen :cry hoe deze politieman aan het einde nog even een paar onwaarheden er tussen propt. Hij zegt zelf dat hij blij is met de media aandacht en maakt heel handig gebruik van de onwetendheid van veel van de kijkers(hij weet zelf heus wel wat je van een beetje buitenplant plant af kan halen, daar geloof ik heilig in). Kunnen we niet iemand voordragen die bij pauw en witteman een positief verhaal kan houden over het hele gebeuren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog mooier, mijn Opa vertelde mij ook dat hij het programma gezien had (gelukkig niet het stuk bij de aftiteling waar de grootste onzin ooit aanbod komt), maar hij heeft medicijen gestudeerd (iets in die richting) en zelfs een man van 77 vond dat programma onzinnig en opgeblazen.

Greetz Thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog mooier, ik heb het niet gezien en ik hoef het ook niet te zien want alles wat die lui verzinnen en uitkramen is onzin. Dat komt omdat ze zoveel zuipen en daar een dilerium van hebben of korsakov hebben gekregen.

 

dus.......

 

groeten ejb

 

wat een leuk spelletje overigens, heli's uit de lucht schieten, kan vast wel met een paintball geweer apparaat. Gezellig, je hebt toch van die vogelspotters en als er dan een bijzondere vogel is bellen ze elkaar en gaan ze samen kijken.

Als wij nou ook zo''n groepje maken........ik zie ...ik zie wat jij niet ziet, het is een babylon polici helicopter in search of collie weed

 

allemaal eff luisteren mensen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=HMGCbgpIf3E

 

die rastas hebben er al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren last van, stop babylon system

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dhr.Max D. & co mogen dit bericht ook wel eens lezen.Joaquin "El Chapo" Guzman Loera, drugbaas van de Sinaloa cartel bedankt officieel de voormalige presidenten incl Obama voor het illegaal houden van de drugs.Dankzij dit gebeuren heeft die USD 1 miljard aan rijkdom kunnen vergaren.

 

Namaste :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...