Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Marijuana

Hebben jullie dat ook wel eens?

Recommended Posts

Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een wietje rookt, en dat je heel even +/-15 minuten bad gaat (meestal in het begin ergens, nadat je het net hebt gerookt)?

Het voelt dan alsof het nog wel duurt voordat je er vanaf bent, maar binnen 15 minuutjes ben je er dan vaak al vanaf.

Ik negeer het dan maar gewoon een beetje, of ga even wat reggae luisteren (doet wonderen in zo'n geval! :lol: ).

Ik had dat gister dus even en voel dan mijn hard kloppen met 90 kilometer per uur en voel me dan heel vervellend.

Na die +/-15 minuten voel ik me weer super chill. Terwijl ik me zo'n moment echt niet kan voor kan stellen dat het zo snel over gaat (terwijl ik wel beter weet).

Ik heb nu 9 maanden niet geblowed en dit was mijn eerste keer weer. En kan me nog herinneren dat ik dat vroeger wel eens had.

Ik had bijvoorbeeld gister 3 "porties" gedampt. En bij de eerste 2 had ik dat niet en bij de laatste had ik dat wel (voor 15 minuutjes dan).

Wellicht iets te veel in de verdamper gestopt. Zoals ik al aangaf; meestal probeer ik het dan op zo'n moment te negeren en meestal helpt dat wel.

Het word dan meestal triggert door een droge mond en dat er wat vastzittend slijm achter in mijn keel zit (lichte verkoudheid), wat een hele vervelende combinatie is.

 

Ik vroeg me af of dat jullie een soort gelijk iets ook wel eens hebben? En wat jullie in zo'n geval meestal doen.

 

Marijuana :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ik las "Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een wietje rookt, en dat je heel even +/-15 minuten IN bad gaat (meestal in het begin ergens, nadat je het net hebt gerookt)?

Het voelt dan alsof het nog wel duurt voordat je er vanaf bent, maar binnen 15 minuutjes ben je er dan vaak al vanaf."

Dus ik snapte er even he-le-maal niks van. :lol:

 

 

Maar ja, ik had dat in het begin van mijn stonertijd, toen smokete ik met mensen die op een veel hoger tempo zaten en had ik wel af en toe dat ik m'n hart heel snel voelde. Maar idd het enige wat helpt is negeren en proberen langzaam te ademen. Ik probeer dan mijn innerlijke rust te vinden en dan is dat zo voorbij. Heb dat laatste tijd alleen als ik erg moe ben en een pure joint rook, bijvoorbeeld.

 

MvG,

LeVeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Eerste stukje, Ik moest lachen! :o En geloof me, het is een poosje geleden dat ik hardop heb mogen lachen om een reactie op een forum.

 

@Daaronder, herkenbaar inderdaad. Vooral dat negeren en rustig blijven ademen en innerlijke rust proberen te vinden, vooralsnog de beste methode lijkt me.

 

Bedankt voor je reactie, goed om te horen dat meer mensen dit wel eens hebben.

 

 

Marijuana :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor, ik heb het ook wel eens :lol:

daarom neem ik meestal niet meer dan een paar hijsjes (puur) kan ik uren op teren.

met ayahuasca heb ik het altijd, haha denk altijd waar ben ik nu weer aan begonnen, maar achteraf hè, dan toch weer nieuwe inzichten en een stuk positiever en gezonder in het leven!

als ik santa maria rook komen de trips nog wel eens terug, zeker omdat deze ook al een vrij psychedelische high heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Spacy Kroes

jep, hangt erook vanaf wat je rookt natuurlijk. Sommige soorten stijgen snel naar je kop, sommige wat minder en space je uhm laner van. Ik ben ook wellus kortademig.

 

Groete,

 

Spacy Kroes

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij lag het er dan meestal aan de tabak,

omdat ik daar heel snel al ligt van kan worden in mijn hoofd en daar door dus ook duizelig word

als ik mijn jointje puur rook dat word ik ook heel anders stoned veel chiller

maar rook het nog steeds wel met tabak heb er nu ook geen last meer van dat ik zo ligt in me hoofd word

 

Gr JacqSebas

 

ohh zie dat dit all een oude post is, sorry voor de bump :/

Edited by JacqSebas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ook aan de soort liggen of je eigen stemming. Misschien wat meer indica roken en minder sativa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog nooit gehad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...