Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Test: Gold Label Special Mix Light

Recommended Posts

Inmiddels ook leverbaar: Gold Label Special Mix Light. Hetzelfde hoge kwaliteit maagdelijk witveen mengsel, maar dan zónder al te veel voeding. Eigenlijk dus gewoon Special Mix maar met slechts voeding voor de eerste 3 weken *).

 

Tja wat moeten we er nog over vertellen? Dat het heel erg luchtig is? Dat het een enorm hoge opnamecapaciteit heeft? Dat de structuur geweldig is? Dat het RHP en KIWA gecertificeerd is? :o

 

Nah... we zouden wietforum niet zijn als we dat niet aan de praktijk zouden willen toetsen. Jullie begrijpen het al: We zoeken een paar light mix kwekers die hun eigen merk light mix eens willen testen ten opzichte van de Special Mix light. Er staan al een paar mooie voorbeelden op het forum hoe de Special Mix is getest.

 

Dus we zien weer graag twee voorstellen tegemoet voor een vergelijkende test en besef dat het substraat uit De Rijp komt (of bij Frans afgehaald wordt, zal ook vast wel te regelen zijn!). Onze zuiderburen worden natuurlijk ook weer van harte uitgenodigd om mee te doen.

 

Volgens mij wordt Sannie hier ook wel vrolijk van :lol:

 

Uiteraard weer een fijne actie van de mannen van KJ Products

 

(edit: ik lees overigens net deze week 3 halen twee betalen bij KJ!)

 

 

*) Ook special mix heeft slechts voeding voor de eerste 3-5 weken als je kweekt met 30% drain! Doe je dat niet dan hoef je alleen in de bloei wat bij te sturen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaatjes zeggen meer als woorden :lol:

Dit zijn ze alle vier.

med_gallery_11156_7593_1612225.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

korsakov? seniel? OD? wie zal het zeggen... feit blijft dat ik wel twee keer hetzelfde onderwerp start, wellicht omdat er zo weinig reacties komen op de eerste oproep :lol:.

 

HIER staat de originele dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...