Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Backhander

Backs Guerilla 2009 !

Recommended Posts

Beste medekwekers,

 

dit word mijn 2e guerilla kweek, heb dus nog niet al te veel ervaring, toch heb ik er alle vertrouwen in dit jaar!:D

 

De Spot!

 

 

Zo zag het eruit toen we aankwamen.

gallery_17421_7589_59119.jpg

 

heb een mooi plekje gevonden in een dichtbegroeid bos met een hoop kleine boompjes,

grond is lekker vochtig met een moslaagje eroverheen. en verderop ligt een riviertje waar water uit gehaald kan worden :huh:

 

En zo zag het eruit na een paar uurtjes zweten.

gallery_17421_7589_9199.jpg

 

Binnenkort ben ik van plan om al het mos weg te harken, of zou ik dit beter zo kunnen laten?

en even kijken of er nog wat bomen voor de zon staan, als dat zo is gaan die uiteraard ook om :P

 

 

Zaad!

 

 

gallery_17421_7589_10174.jpg

 

Dat zijn ze dan, 10 early girl. en 5 White widow (van vorig jaar). ik krijg ook nog 1 nlx en 1 ww die al wat groter zijn :).

 

 

 

Binnenkort ook nog even wat slakkenkorrels halen en kippengaas erheen sjouwen.

 

volgend weekend weer een update! :)

 

Tips zijn altijd welkom !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou backhander, je bent aardig bezig geweest :P Met het gaas en de korrels zal het wel goed komen. Ik ga zelf voor sannies buffertabletten.

Nu maar hopen op een mooi seizoen en geen ongenode gasten, grtz ||Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd leuk een guerilla te zien,..

Maar minder als er een half bos voor vern**kt wordt.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou backhander, je bent aardig bezig geweest :P Met het gaas en de korrels zal het wel goed komen. Ik ga zelf voor sannies buffertabletten.

Nu maar hopen op een mooi seizoen en geen ongenode gasten, grtz ||Cleef

 

 

ongenodigde gasten zal ik niet krijgen, het is 5 minuten klimmen en klauteren voordat je er bent :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn, nutts, bomen afzagen :P

lijkt me wel een symetrisch aangelegd bos, hopen voor jou dat er niemand komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahum..

ik zal me inhouden , maar je realiseert je misschien niet dat :

-big brother meekijkt, en via google earth en jouw bijgeleverde fotos het wel kan vinden

-stervende boomwortels de grond verzuren = veel te veel stikstof opname in late bloei= zeer late oogst

-je waarschijnlijk in een bos van staatsbosbeheer aan de gangbent= onder toezicht: 1 routine controle en je werk is naar de maan.

-mos is goed.het is een manier om ander onkruid geen kans te geven.

 

ben geen treehugger , maar bomen/struiken kunnen camouflage geven.

hieruit volgt dat bomen je vriend zijn.

als je echt geen andere kans ziet , dan kan je wel ruimte maken.

 

zo rigoreus te werk gaan : ik leid er uit af dat je oogkleppen op hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat ook niet kunnen man... Ga dan op zoek naar een betere spot.

Beetje zoeken op internet leert je dat je zo'n 1500 a 3000 euro boete kunt krijgen voor illegaal kappen.... PER BOOM!

Op je foto zie ik zo'n 20 omgekapte bomen. Begin alvast maar te sparen voor als je gepakt wordt...:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit geeft wietgroeiers een enorm slechte naam als mensen dit ontdekken. denk hier aan..

laat die bomen die misschien voor je zon staan zowieso staan, dit was echt meer dan genoeg gekap.

 

15 zaadjes zijn trouwens nogal weinig voor zo'n groot gebied en zo veel afgehakte bomen. je kan beter wat meer nemen.

 

maar succes met de groei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het geeft een slechte naam en het mag niet maar het is wel goed voor natuur, dat soort bosjes zijn productiebosjes en net mais, er is weinig ruimte voor andere soorten en door wat te kappen kunnen er ook andere dingen gaan groeien. Wat mij betreft mag een groot deel van het NLdse dennen- en eikenbos plat en uitlaten groeien tot lindewoud. Maar voor cannabis lijkt het me geen goede plek.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de tuin van balkenende zaaien - dat is pas guerilla- je zou mijn respect hebben in dat geval!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je plek is te klein om het aantal zon-uren volledigte benutten, ze staan in de schaduw. Je zult iele plantjes krijgen.. je zult minstens een boom of 10-15 tussen je planten en het bos houden om de zon op je planten te laten vallen.

 

Je moet het zien als een voetbal stadion.. alleen door het dak komt er licht, pas als je de tribunes weghaalt staat het veld in de zon. dus hak die tribunes weg of zoek een andere plek.

 

Ik spreek uit ervaring hiermee

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een zeik hier....

 

ga lekker l0pen zeuren in topics alla mister r e.d. dan heb je tenminste een punt... Dat zijn pas akkers....

 

Maar dan nog, zelf droomt een ieder van jullie ervan zo een veld te bezitten.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat mij maar een treehugger zijn,.. :lol:

 

Hieronder een quote met een goed argument van Sjakie,..

 

Laat staan de slechte naam die andere (Hobby)-Guerilla-Kwekers krijgen,..

Voor mij is dat hetzelfde als stroom stelen,.. laat mij maar een zeur zijn, ik ben geen Guerilla kweker dus mijn ramen worden niet ingegooid.. :D

 

 

Ik vind dat ook niet kunnen man... Ga dan op zoek naar een betere spot.

Beetje zoeken op internet leert je dat je zo'n 1500 a 3000 euro boete kunt krijgen voor illegaal kappen.... PER BOOM!

Op je foto zie ik zo'n 20 omgekapte bomen. Begin alvast maar te sparen voor als je gepakt wordt...:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je gewoon al die bomen neer gehaalt voor een paar plantjes :lol: vind ik er wel wat over... dat je eens een zijtak afkapt omdat die het licht een wat tegenhoud kan ik nog begrijpen maar je legt toch geen kwart vn een bos om :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

sja, t zijn een paar boompjes....

 

Maar ach, er staan meer als genoeg bomen in nederland, waar maken we ons druk om.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit ook net iets te ver gaan. Het toffe van guerilla is juist om ze ergens neer te zetten waar niemand er last van heeft en niemand ze vind. Moeilijk, ja, maar niet onmogelijk. En de plek die je hebt uitgekozen is overduidelijk een productiebos. Dat wordt af en toe gecontroleerd. Daarnaast is het bosgrond, schraal dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben vandaag weer eventjes geweest, en morgen weer :lol:

foto's komen eraan!

heb wel vliegtuigen in de buurt gezien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...