Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ENCOD

9 MEI WORLDWIDE MARIJUANA MARCH IN ANTWERPEN

Recommended Posts

Voor alle Belgen onder ons:

 

Beste mensen

 

 

De flyers voor 9 mei (Worldwide Marijuana March, Vrijdagmarkt in Antwerpen) zijn gearriveerd.

 

Zie: http://www.trektuwplant.be/csc/IMG/pdf/FLYER9mei.pdf

 

Alle hulp bij het verspreiden ervan is welkom - wil je een pak flyers ontvangen stuur dan even een berichtje met je adres naar info@encod.org

 

Opgelet:

 

Iedereen die voor of op 9 mei 2009 lid wordt van Trekt Uw Plant ((zie lidmaatschapsformulier op http://www.trektuwplant.be/csc/Ledenformulier) ) zal voor 1 november zijn of haar plantje in ontvangst kunnen nemen, op voorwaarde dat aan alle vereisten van het lidmaatschap is voldaan: meerderjarig en in België woonachtig zijn, en een cannabisgebruiker zijn.

 

 

Beste groeten,

 

Joep 0495 122644

 

Kris 0486 357595

 

Philippe 0494 807350

 

 

www.trektuwplant.be

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed initiatief als stap voor de decriminalisering van wiet. Maar dit wordt waarschijnlijk toch afgekapt door de politie.

Jammer dat ik woonachtig ben in Nederland, anders had ik me zeer zeker ingeschreven. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmz, een vrije dag :rofl

Zal weer van de partij zijn (kan ik de resterende flyers uitdelen aan toeristen).

 

:cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even terug in de kijker zetten :wave:

We zijn al weer mei...

 

El Fish :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Antwerpen was de opkomst teleurstellend laag.

Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt een beetje te spelen met m`n mobieltje...

Resultaat:

, deze staat 90 graden scheef.

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was de sfeer goed? Want dat is het belangrijkste.

Ik was graag gekomen maar er was ouderfeest van de jeugdbeweging en de kindjes gaan toch wel voor hé :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAAMN zie het nu pas. Ik had er graag willen zijn en had tijd genoeg zaterdag ..

spijtig, volgende keer beter rondkijken als er wat gebeurd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was er in amsterdam waar de opkomst vond ik ook erg laag was. paar 100 mensen wel, maar dat hadden er 1000-en moeten zijn! ik stond er voornamelijk bij een stand van de VVCC, de vereniging voor cannabis consumenten. de sfeer was goed, goede sprekers en muziek.

 

btw als je de website van de VVCC checkt en denkt die zijn goed bezig, wordt lid voor maar 5 euro per jaar, we hebben het hard nodig. Zet ook gelijk je handtekening bij de petitie voor het behoud van de sociale functie van de coffeeshop! zitten nu op 34000 handtekeningen en hebben er eigenlijk nog 6000 nodig. lees er meer over op de website.

 

ltrs,

B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...