Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ert

Waar slaat dit nou weer op

Recommended Posts

Ik vond dat topic over wel of niet stroom jatten heel erg interessant.

Het geeft een beetje meer inzicht in de diepere krochten van de leden.

De algemene teneur van het topic was er mijn inziens toch een van: "Stroom jatten? Dat doe je gewoon niet"

Zij die toegaven dat ze wel jatten werden door andere terecht gewezen. Ook als ze stalen "uit veiligheidsoverwegingen".

 

Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat er jattende leden bij waren die door de argumenten van de anderen hebben ingezien dat het zelfs beter is om niet te stelen of dat het in hun geval helemaal niet nodig is omdat het meerverbruik binnen de marges valt. scheelt mij dus 0,025 cent per inkeerling. Bedankt WF.

 

En die opmerkingen die hier door de moderator ge-kwoot zijn druipen van ironie en sarcasme. Die rechtvaardigen geen sluiting. Uiteraard m.u.v. de kwoot van Riesje. Een stelletje blowers die met het onderwerp aan de haal gingen. Geweldig. Een beetje moderator.......afijn.

 

Eigenlijk is zijn reactie buiten alle proporties en zeer vooringenomen.

Maar goed, als het modereren naast een normale werkweek zo zwaar valt, stop er dan mee.

Ik ben voor, want in je manier van reageren hangt een schijn van overspannenheid en dat is ongezond enzo.

 

Maar ja, waar bemoei ik me eiges mee, ik heb niet eens het fatsoen gehad om me hier behoorlijk voor te stellen valt mij nu in. Maar ik betaal elke microwatt stroom die ik verstook, dat dan weer wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog niet voorgesteld??

Wie ben je dan??? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog ff wat hout op het vuur gooien

 

 

Ja mike vind ook hoor sluiting kan niet

ja had het best ff kenne verplaatsen :P

 

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste,

 

Naar mijn inzien was het niveau te laag voor het algemene gedeelte, de bovenstaande quotes zijn voornamelijk de clueloze offtopic reacties van leden. Dit gaf mij reden tot sluiten.

Jullie kunnen mij per PM bereiken. Bashen is uit den boze, zie de forum regeltjes onder Help -> Huisregels.

Mochten jullie een nieuw topic willen starten omtrent het eerder genoemde gesloten topic, dan wel op een nette en adequate manier.

Hoop jullie hiermede genoeg geinformeerd te hebben.

 

Topic gesloten.

 

 

ps: we kunnen nog wel een mod+ gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...