Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: Advanced Nutrients voedingslijnen

Recommended Posts

Volgens mij is Midian nog steeds maar de enige kandidaat samen met Hupla??? Afspraak maken dan maar heren! Wie gaat wat gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midian come in please

Share this post


Link to post
Share on other sites

hupla,,,nog steeds in!!

van de week gaat laatste dame neer,,,,,,,

Ik ga wel voor de an vs bac :innocent:

zeg maar,,,,doe het gaarne <_<

soory voor late reply whazz,,,ben vaker op opengrow

 

cheerio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietforum is ook gezellig hoor :innocent:

Geef me maar een pm wanneer je langskomt.

Hoeveel denk je nodig te hebben??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben van de m2,,,doc.

dus kan alleen vanuit die "maten"verslag doen.

verder no hard feelings hoor hehehe als je iemand met meer testruimte zoekt :innocent:

maar organic all the way,,het liefst dan hehe ,,,bac en de tabs doen het lekker moek zeggen (vooral wiet = lekker)

 

cheerio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, lang getwijfeld...

 

Als Midian niet reageert (wel even wachten natuurlijk!), dan zou ik evt. wel de minerale lijn willen testen. Ik heb hiervoor een tent staan waar binnen enkele dagen geplant kan worden, de stekken zijn al geworteld. 4 planten staan hier in 4 kuipen met specialmix. De eerste vier weken zal er gewoon gespoeld worden, hierna zal er bijgevoed worden, mineraal met Atami voeding. Ik zou 2 bakken met atami kunnen doen en 2 bakken met advanced nutrients.

 

Dus bij deze opgegeven.

 

DR100/400W

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben van de m2,,,doc.

 

Je Advanced Nutrients organische voeding wacht op jou.

Wie weet wordt hij jou gegeven door Mara persoonlijk. :innocent:

Calendar.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou wordt het inderdaad wel heel interesant om richting Rijp te gaan :innocent:

 

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik heb goeie verhalen over dit merk gelezen, maar is de organische sectie ook erkend door organisaties als USDA Organics, SKAL of British Columbia Certified Organics.Veel merken pretenderen 'biologische' voeding, maar blijken achteraf dat niet zo te zijn.

 

De etiketten die ze gebruiken vind ik wel te gek.Dit doet me denken aan het merk Foxfarm.

 

Namaste :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

midian was al beginnen toen het bekend werd dat hij kon testen hoor ik net, dus wellicht als er nog een set is een volgende ronde zou leuk zijn. Welke set gaat Hupla testen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
midian was al beginnen toen het bekend werd dat hij kon testen hoor ik net, dus wellicht als er nog een set is een volgende ronde zou leuk zijn. Welke set gaat Hupla testen?

Sorry whazzup, maar leve de edit functie want hier maak ik geen pizza van ...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe midian was al begonnen met een kweek en kan het pas de volgende kweek testen. Dat duurt nog wel even maar zou wel leuk zijn om te doen als doc nog een extra set heeft, anders moet de set naar iemand anders. Zo dan :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik genoeg heb om gekke Kees ook een klein setje te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom ik het zo ophalen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ola ik ga er ook voor hehe

dus :

BacterialActivatedCocktail VS Advanced Nutrients :innocent:

 

welke clone ben ik nog niet helemaal uit(misschien puss kush, dabney blu o.d) maar het worden 3 bakken.

1ste bak: tabs. (en evt nodige toevoegingen)

2de bak: De lijn van BAC zoals ik haar voor de tabs gewend was (groei, bloei, pk, final solution etc)

3de bak: de lijn van advanced nutes.(we'll see what comes)

 

Hok is een m2 met een 400 en mogelijk een 250 (650 dus) er nog bij (mocht de zomer TE zijn kan ik ook nog terug naar alleen 250 ,,,maar HOOPT NIE).

Nu zal ik wel op wietforum moeten verschijnen hehe.

Ik ga het topic ook wel op ons internationale gedeelte ook bijhouden voor de rest van de wereld <_<

wish me luck hehe

 

 

cheerio all and thnx testteam & A.N.

 

Hupla

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk dat je hem op opengrow zet.

Daar kom ik dan zeker even kijken. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

well your darn welcome on OPG m8! :rofl

Zeker als sponsor van de steeds groeiende picture of the month contest!! dikke thnx daarvoor namens al de leden daar!!

Ik heb er ook 1tje gewonnen ,,,lucky me :innocent:,,ik droog mijn m2 nu in dat tentje, echt TOP! (filtertje drop hehe).

Het zal vast ook daar een mooie topic worden (zo'n test geeft me toch xtra topicdrive <_< ) die yanks houden daar echt van !

 

well cheerio!!

Hupla

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn er nu al testers??ik kan het tegelijk testen namelijk.ben nu ook met zo iets bezig dus het is kwestie van oud eruit nieuw erin.mocht je iemand zoeken geef me maar gil.kom eerdaags toch naar de rijp als franskuh vakantie heb

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een machiene die osmosewater aanmaakt en wil wel voor jullie een test doen met de Advanced Nutrients voedingslijnen, Bio-mineraal en organische lijnen

dus een kant zeg maar gewoon water met bv canna voedings lijn en andere kant met osmosewater Advanced Nutrients voedingslijnen

of anders 2 kanten osmosewater geven met een kant canna en andere Advanced Nutrients .kan ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

@La Buena Hierba

No problem dude...

sterkte

 

@twinny

Heb nog een mineraal lijntje voor je liggen.

 

testers mineraal

Twinny

KTM

testers organisch

fif

hupla

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjakka!

 

Zodra de topics er zijn geef effe een gil, dan verplaats ik ze naar deze sectie.

 

Succes mannen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok cool ,je gaat me op korte termijn zien in de rijp.ik zit er over te denken om AN vs Hypro ofzo te gaan doen.sla ik 2 vliegen in 1 klap.

 

tot snel

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop je vlug te zien twinny. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik heb ook wat voeding aangeschaft van Advanced Nutrients van hun organische lijn om uit te testen.Ik hoor goeie verhalen over dit merk.

- Grandma Enggy's Seaweed Extract

- Mother Earth Super Tea Grow

- Iguana Juice Bloom

 

Zelf gebruik ik altijd Bio Bizz producten al jaren lang en sinds vorig jaar de vloeibare guano extract, dus dit jaar erbij deze voedingen en kijken hoe het uitpakt. :(

 

Namaste :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...