Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ex-member07

Groetjes

Recommended Posts

Beste forum leden ik trek de stekker eruit.

 

Het blijkt niet mogelijk te zijn mijn eigen sporen te wissen hier.

De ergernis daarover kreeg voor mij de overhand.

 

Het gaat jullie goed.

 

Groetjes, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HJM,

 

Gaat het hier om een principe kwestie?

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P zonde joh, waarom precies eigenlijk, of wil je daar niets over kwijt?

 

Anyhow het gaat je goed.

 

Greets and respect,

 

Frans

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd hjm WHY WHY WHY ...

 

iig veel suc6 en mijn repect had je al !!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je jezelf dat op 25 november 2007 dan niet afgevraagd?

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb je jezelf dat op 25 november 2007 dan niet afgevraagd?

 

 

verklaar u nader???? want nee dat heb ik mezelf nog nooit afgevraagd neen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten eerste vind ik het jammer dat je het forum verlaat, heb al redelijk wat opgestoken van jouw posts, er staat vaak goede en bruikbare info in. Is het echt alleen omdat je je sporen niet kunt uitwissen? Of ergerde je eraan dat het niet kon en heb je door die frustro´s WF de wacht toe gezegd?? Wat ik wel een beetje jammer vind is dat na het beruchte bericht van DEFFY ineens allemaal mensen topic´s vernielen en hun forum bestaan aan de treurwilgen hangen. Dit forum is wat betreft kennis en info naar mijn mening de beste van Nederland en ik zou het zonde vinden als het op zo´n manier gaat eindigen.

 

Dampende groet,

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus geen dagelijks leermomentje meer?

jammer jammer

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep dat is zeker zonde!

zijn weinig mensen met zoveel kennis hier,

heb er veel van opgestoken!

 

Het ga je verders goed.

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou heel jammer zijn als je het voor gezien houdt. :P

Ik heb als beginnende kweker veel van je posts opgestoken.

Ik hoop je nog eens terug te zien op dit forum,

en anders wens ik je veel succes in de toekomst. :D

 

groetjes,

Hangmat

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ HJM

 

Het ga je goed kerel.wel jammer!!!

Ik vindt het ook vreemd hoor dat je je dingen niet kan wissen.mischien iets voor de mods om aan te passen:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel heel erg jammer, het ga je goed gozer, ik hoop dat je nog eens terugkomt man!

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee hjm

 

we gaan je missen :P

 

veel succes en ik zal je snel nog ff straffen binnekort :D

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het begin dacht ik hjm hou je mond !

 

Later respect !

 

 

Jammer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjonge jonge wietforum zorg dan ook dat mensen gewoon hun eigen topics kunnen verwijderen.

 

 

Weeeer een goeie member weg :P :D :) :huh: :) :) ;)

 

Sterkte hjm

 

Maar ik denk dat er nog vele zullen volgen ;) als het zo door gaat gaat iedereen straks naar een ander forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoeverre ze de eigendom's rechten van teksten en foto's kunnen claimen maar zelf verwijderen is dan een optie...gelukkig staat daar geen gevangenis straf op!

Heb wel even gegoogled hoe het zit met het verliezen van eigendoms rechten wanneer je foto's en teksten plaatst op een forum maar daar is veel onduidelijkheid over.

 

Ook al heb je dan min of meer ingestemd dat foto's en teksten niet verwijderd kunnen worden ...maar met een gegronde reden zou dit wel mogelijk zijn...maar niemand kan vertellen wat een gegronde reden is!!!

 

Gr schenkie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is dus wel degelijk een gemis. hjm, erg jammer en ik weet niet of ik wel begrijp waarom, maar het ga je goed.

 

Sterkte,

 

Thomson

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet niet hoeverre ze de eigendom's rechten van teksten en foto's kunnen claimen maar zelf verwijderen is dan een optie...gelukkig staat daar geen gevangenis straf op!

Heb wel even gegoogled hoe het zit met het verliezen van eigendoms rechten wanneer je foto's en teksten plaatst op een forum maar daar is veel onduidelijkheid over.

 

Ook al heb je dan min of meer ingestemd dat foto's en teksten niet verwijderd kunnen worden ...maar met een gegronde reden zou dit wel mogelijk zijn...maar niemand kan vertellen wat een gegronde reden is!!!

 

Gr schenkie...

 

 

 

 

A joh ik ben voor je eigen topic kunnen wissen.

Ja bij hun is de reden nooit gegrond genoeg.

 

Trouwens die voorwaardes waar je zogenaamd mee akkoord ben gegaan .....kunnen en zijn al 20x veranderd man.

Zoiets geld alleen als iemand ook echt getekend hebt ervoor.

 

Dus die voorwaardes zijn iedergeval niet rechtsgeldig.

2 maanden gelden kon je nog foto`s wissen uit je album .....nu ook al niet meer.

Het is wachtte op de eerste die een advocaat in schakelt :P sorry niet om te lachuh ,maar wel realiteit

 

Laterzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde hjm ik heb veel geleerd van jou verslagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Bij deze is dit topic weer zichtbaar voor de gewone members en niet alleen meer zichtbaar voor de sectie moderators.

Onder ons moderators was er sprake van een miscommunicatie, wij moeten overdag ook gewoon werken. Dus de communicatie verloopt dan soms niet helemaal vlekkeloos.

 

Hjm had een motie ingestuurd naar info@wietforum.nl om zich compleet van WF te laten verwijderen, zijn account, posts en topics.

Uiteraard konden wij dit niet verwezelijken, er was immers geen gegronde reden aanwezig. (iedereen is immers akkoord gegaan met de A.V)

Maar al zouden we hem van WF verwijderen, dan heb je nog altijd google cache. Daar hebben wij zoals een ieder _geen_ access toe.

Het enige wat wij konden doen is zijn account blokkeren en van nick veranderen. Hij is hiemee akkoord gegaan.

 

Hjm, desondanks onze PM struggeling van gisteravond wens ik je alsnog het beste.

 

Groetjes,

 

Mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...