Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DEFFY

Project 1, 228 x Big Budha Chees onder 10 x 600Watt HYDRO

Recommended Posts

Beetje hypocriet allemaal.

 

Dit topic heeft volgens mij aardig wat mensen geinspireerd, worden steeds grotere guerilla verslagen gepost. Een plantje in het mais is ok, maar stroom stelen is een doodzonde.. Verbieden heeft weinig zin, iedereen weet dat wietforum het stelen van stroom of het kweken op andermans eigendom niet toejuicht, maar verbied je het ene zou je het andere ook moeten verbieden, als we dan toch principieel bezig zijn..

 

Kheb wel aardig wat verslagen op wf gezien waarin mensen vergelijkbare opzetten hadden zoals Deffy.. Komt er een random foto langs van een batcave met rijen 1000 watters of een kas met duizenden planten en iedereen vind het prachtig. Post iemand een kweekverslag van z'n semi-proffesionele kweekie en hij word al snel afgeragd door een stel paranoia mensen die denken dat de wereld vergaat als iemand een paar honderd plantjes op het internet post. Hij oogste ~2 kilo's in z'n laatste hokkie.. Goed jaar in de buitenlucht en je hebt ook zo een paar kilo. Woah. Crimineel.

 

Who. Cares.

 

Of het er nou 50 of 500 zijn, het is illegaal. Alles kan out of context worden gequote in de media, El Fish. Daar heb je Deffy niet voor nodig hoor. Dit hele forum is een liability als je het zo gaat bekijken..

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dat is een mooi punt om dit topic te sluiten.

 

Binnen het mod team is al lange tijd een discussie over wat wél zou moeten kunnen en wat níet. We gaan, zoals jullie merken, niet over 1 nacht ijs (et ken nét) maar gaan zeker niet plotseling slecht overdachte regels maken daarvoor. We komen daar uiteraard op terug. Het is niet alleen bepaald door wat de leden willen, maar ook wat het mogelijk juridisch voor impact heeft om het er wel of niet op te hebben. Allemaal niet accuut (dat is al wel getoetst, no worries :P) maar we zijn dus wel mee bezig. Wordt vervolgd.

 

Overigens is het nooit verstandig om mee te werken (op welke manier dan ook) aan grote kweken. Remember: If you can't do the time, don't do the crime!

 

Verder lijkt me het verslag doen in dit topic van de gang van zaken niet handig. Die posts heb ik onzichtbaar gemaakt.

 

El Fish :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of het er nou 50 of 500 zijn, het is illegaal. Alles kan out of context worden gequote in de media, El Fish. Daar heb je Deffy niet voor nodig hoor. Dit hele forum is een liability als je het zo gaat bekijken..

Het is volgens mij niet zozeer het aantal planten dat het probleem is, maar de manier waarop deffy het aanpakt en hier verslag doet stoot velen tegen de borst. Het enige wat belangrijk lijkt te zijn voor hem is geld en dan nog zo veel mogelijk geld in een zo kort mogelijke tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het is volgens mij niet zozeer het aantal planten dat het probleem is, maar de manier waarop deffy het aanpakt en hier verslag doet stoot velen tegen de borst.

 

Zou best kunnen, let ik niet zo op, kijk liever alleen naar de plaatjes. :) Zou het wel missen als ik geen plaatjes meer kan zien op wf van de iets grotere kweken..

Share this post


Link to post
Share on other sites
goed bezig DEFFY GA ZO DOOR :)

 

Bolf, was jij niet die "vriend" van Deffy die kleren samen met zijn moeder had gebracht? :)

Graag some explanation.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deffy kijkt wel uit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
deffy kijkt wel uit :P

 

deffy zien we hier niet meer denk ik :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zat er dik aan te komen

maar voor de hobbyisten is dit goed

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo is het Damian :P

 

Kleine kweken tonen en de grotere kunnen hier info opdoen...

 

El Fish :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevalletje: Deffy has left the building..........

 

Sam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terwijl mensen praten en haten heb ik al geoogst en gedroogt.

opbrengst droog was 3800gram droog (hele planten opgehangen in droog proces)

Opbrengst beetje aan de lage kant maar super top kwaliteit.

 

ik zal maar doen als of ik bepaalde dingen niet heb gelezen.

en mensen ik doe niet stoer en speel geen patser.

ik ben ook begonnen met 4 lampen en vragen stellen enzo,

het is me gelukt om meer te hebben binnen bepaalde tijd.

ik doe alleen wat voorzichtiger, mijn kleine kan ieder moment geboren worden.

 

jullie horen ook weinig van mij omdat ik zelf besefte dat ik onnodig aandacht trok.

 

daarom voortaan gewoon 1 topic online meer niet.

 

mvg,

 

Deffy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...