Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Psychonaut.

buitenkweek 2009

Recommended Posts

greenlabel seeds Feminized mix

 

1x power widow 60% sativa & 40% indica 17% THC

1x northern light 10% sativa & 90% indica 19% THC

3x jack diesel 70% sativa & 30% indica 17% THC

1x bubblegum 47 20% sativa & 80% indica 16% THC

1x northern skunk 20% sativa & 80% indica 14% THC

 

greenhouse seeds indica H

1x great white shark 14% THC

1x lemon skunk

1x white rhino 11% THC

1x trail wreck

1x cheese

 

;) :huh: ;)

 

 

28 maart heb ik al de zaadjes tussen 2 cosmetica watjes gelegt (goed vochtig gemaakt)

 

na 3 dagen zijn ze allen uitgekomen op 1 na maar het zaadje begint nu te barsten .

 

ik heb de ontkiemde zaadjes in sproudpads van azarius gedaan, en na een paar dagen zijn ze nu gemiddeld 5\7cm hoog .

ze staan voor het raam tot mijn broeikas af is en het weer beter is .

 

mijn broeikas is 2 x 2 x 1.80 ik heb een automatische druppelslang op een regenton zodat de planten continu water krijgen ( ik weet nog niet of ik de slang ingraaf tussen de wortels )

heb ook een sproeislang die ik in de kas ophang voor als s'avonds de zon onder gaat .ook heb ik een insecten verjager in het stopcontact die insecten weghoud (zeggen ze )

slakkenkorrels en andere anti plaag middelen en insecten sprays heb ik ook al op vooraad liggen .

 

ik zit alleen nog wel te twijfelen of ik ze in de vaste grond of in potten ga zetten. en welke voeding ik ga gebruiken reacties en ideeen zijn altijd welkom !!!

 

zodra er meer blaadjes aankomen begin ik met een mooie sessie foto's

 

gegroet psychonaut

 

mijn simpele voorgroeibak :verrygood

gallery_21483_7550_102780.jpg

helaas heb ik 1 lamp kapot geknepen zijn 5 x 20 watt spaarlampen met 880 lumen per lamp.

gallery_21483_7550_23409.jpg

 

en natuurlijk mijn vrouwtjes :D

gallery_21483_7550_131754.jpg

gallery_21483_7550_48102.jpg

gallery_21483_7550_48047.jpg

gallery_21483_7550_22066.jpg

 

hier komen ze dalijk in te staan hij is bijna klaar alleen nog voorpanneel en golfplaat op het dak !

 

gallery_21483_7550_102848.jpg

gallery_21483_7550_98907.jpg

gallery_21483_7550_17665.jpg

 

de regenwaterton waar de druppelslang op zit .

gallery_21483_7550_121562.jpg

en het schakelblokje :P

gallery_21483_7550_19522.jpg

 

 

het zijn niet de mooiste foto's maar kan mijn acculader van mij digitale camera niet vinden :D

maarja die komtt wel weer tevoorschijn .

Edited by Psychonaut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is nu weer een paar dagen later , ik de dames nog voor het raam erbij met een pc fan en een lamp erboven als de zon achter is staan ze achter en andersom , ook laat ik de lamp nog 2 uur langer aanstaan dat het buitten licht is anders gaan ze dalijk meteen bloeien heb ik gehoort . :D

 

als iemand er meer van weet hoor ik het graag of ze zo snel al kunnen gaan bloeien als ze te weinig licht uren krijgen ze hebben pas net de 1e 2 blaadjes .

 

als het buitten mooi weer is zet ik ze buitten en savonds weer binnen . :verrygood

 

heb gister perongeluk 1 van de 3 jack diesels omgeknakt , de blaadjes hangen nogsteeds niet slap :huh: misschien komt ze er nog bovenop ik hoop het ;)

 

ik ga vanmiddag foto's maken dan zet ik ze op het topic ...

Edited by Psychonaut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben vanmiddag weer kreatief bezig geweest en heb een klein kastje gefixt met 6 spaarlampen erin en een ventilator .

 

heb de tijdschakelaar op 18 uur staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee! k vind t egt supervet dat je een verslag schrijft enzo, maar doe gewoon nou al foto's maken van de plantjes, en van je broeikasje enzo is toch kei intressant!

verder , greenhouse zaden zijn egt top (Y) suc6 met je kweekje!

gr. Fakkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej fakkel, zoals je misschien gelezen hebt zou ik vanmiddag foto's maken, maar de accu moest eerst nog een dagje opladen :verrygood

 

dus morgen komen er een hoop foto's

 

van mijn voorgroei bak met 6 x 20 watt spaarlampen met elk 880 lumen , mijn broeikas die bijna klaar is met automatische regen slang en druppel slang die door de potten komen of als ik ze in de grond ze graaf ik de slang in , en natuurlijk mijn plantjes!!! :D

 

de lampen in de voorgroeibak gaan om 6 uur aan en om 10 uur uit . als het dalijk buitten ook van 6 tot 10 licht is, zet ik de planten in de gond of in de pot.

de indica's zoiezo in de pot en de sativa's in de grond denk ik

 

is dit verstandig ?? als iemand betere raad weet hoor ik het heel graag ben geen expert heb alleen paar oogsten uit de igrow kast gehaald .

 

groetjes psyghonaut

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je ruimte genoeg hebt eb hoogte speelt geen rol kun je toch gewoon de sativa's inde grond knalle, maar die kunne wel erg groot worde met goeje grond ,daar zouw k wel ff op letten :verrygood

ik heb ook n voorkweekbakje opme kamer staan, maar hier gaan ze 6 uur sogtens aan en 12 uur snachts aan dus kom wel aanme 18 uurtjes;);) maar ik ga me maar eens bij me plantjes neer leggen:P weltruste, en ik kijk uit naar je foto's :D

gr. Fakkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej fakkel ik zou de plantjes niet op 18 uur zetten als je ze dalijk buitten zet (bijv over 4 weken ) hebben de planten ineens 3 uur minder licht en denken ze dat ze moetten gaan bloeien ,,

 

of zeg ik dat verkeerd ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo , heb weer foto's gemaakt vandaag de andere foto's die er op staan waren van gister het gaat lekker snel ! :D

 

ik heb de plantjes gister uit de potjes gehaald en dieper in de grond gezet omdat het lange stengels aan het worden waren omdat ze eerst gewoon voor het raam stonden,mar ze zijn vandaag duidelijk verder gegroeit dus zijn er zeker niet slechter op geworden . :P

 

gallery_21483_7550_70521.jpg

 

gallery_21483_7550_60782.jpg

 

gallery_21483_7550_20905.jpg

 

binnekort komen foto's van een betere camera .

 

als iemand tips heeft hoor ik het graag ,of het verstandig is om nu al voeding te gebruiken(wortelstimulator,groeibooster) ?

 

gr psychonaut

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee psychonaut!

ziet der allemaal sjiekelijk uit zeg!

ik denk eigenlijk niet dat ze dan meteen in de bloei schieten, en anders kan je het altijd nog langzaam afbouwen voor je ze naar buiten zet toch ?:P verder heb ik enzymen en wortelstimulator van ferro, die kan/moet je eigenlijk elke dag vanaf de eerste dag al meegeven, ik de het vanaf dat ze uit de grond waren, en ik heb niet een vlekje krasje stipje puntje watdan ook op me blaadjes, dus ik denk niet dat het kwaad kan, als je maar goed doseert natuurlijk :D

 

ps de dagen worden laterna toch ook steeds korter, schieten niet meteen in de bloei he :) pas als ze een aanzienlijk verschilhebben van de groei in de loop van het afgelopen jaar, toch ? dus ik neem aan dat als je het rustig afbouwt dat het niet perse in de bloei hoeft te schieten, of je licht het nog bij in de avond uurtes tot de dagen langer duren ;P

gr. Fakkel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke fakkel , bedankt voor de info .

 

kan je me vertellen hoeveel ml je oplost in water wat je recept is ?

 

hoor het graag van je.

 

gr psychonaut

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

ik neem aan dat je verder geen groei of bloei voeding hebt, maar als je dus voeding van ferro, die ik heb hebt(enzym plus en bio- roots),

pak je ff spieke hoor............

bij bio roots staat op de verpakking 50ml op 100 liter, dus dan pak je als ik mij niet vergis 2,5ml/ 5 liter, je kan ook meer pakken(water he niet meer voeding per 5 liter:P) maar in het begin drinke ze tog nietzoveel dus kanje t verversen, maar je moet t eigenlijk in bewging houden het water, dat het niet naarde bodem zakt, maarjah als je het elke dag n beetje roert zal t ookwel goed blijve.

beter pak je je ietjes minder voeding, ten eerste omdat de plantjes misschien nog iets minder aan kunnen, en ten 2e omdat als je teveel pakt, op weinig water hebje da in verhouding veel meer teveel gepakt( 1ml op 5 liter is veel meer als een milliliter op 100 liter natuurlijk)

 

 

op de verpakking van de enzymen, weet niet zeker of je die ook pakt, staat op 100 ml aan elke 250 liter, dus ff rekene... 2 milliliter op 5 liter, en dat kan je gewoon bij elkaar kwakken...

maarjah moet je maar kijken of je er wat aan hebt :P

 

staat verder ook duidelijk uitgelegd op de verpakking :D

maarja gr. Fakkel

 

ohh trouwens ff edit:P vergete derbij te zetten, dit is dagelijkse voeding, dus altijd als je de planten water geeft moet dit spul erin zitten; anders gezegd, je maakt n bak met water/voeding en je geeft ze alleen hieruit te drinke :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej fakkel

 

bedankt aan jou heb ik tenminste wat :P

 

ik ga zo snel mogenlijk naar de growshop hoe langer ik wacht hoe meer de planten eraan moeten wenne tog ?

 

gr psychonaut

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah denk het wel, maar als ikjou was zou ik wel de enzymen erbij halen, deze zorgen voor afbraak van dode wortels, en die worde ndan ogezet in suikers, dus deze kan de plant weer opnemen, en en de kans op wortelrot wordt ook vermindert.:P

dus. najaa moetje anders zelf maar over informeren.

gr. Fakkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal !! :huh:

 

het is weer een paar dagen verder heb nu ook voeding voor mijn dametjes .

 

ik heb TNT complex van Hesi voor een gezonde en krachtige groei. :) met npk meststof . doseering is 50ML op 1 L

en da heb ik nog enzymen gehaald maar die ga ik nu nog iet gebruiken pas als ze meer wortels hebben. doseering is 1:500 dus 2 ML op 1 L

 

ze groeien lekker natuurlijk niet zo mooi als bij 2 600 watt lampen maar voor de voorgroei vind ik het goed ze strekken niet en blijven lekker laag ivm dicht bij de lampen en pc fan.

en nu is het maar 75 watt in totaal zonder de fan .

 

gallery_21483_7550_53906.jpg

gallery_21483_7550_143436.jpg

 

zo dicht zitten ze op de lampen ( ze worden ook niet heet dus ben niet egt bang dat ze verbranden :P ,, maar kijk er vaak naar dus houd het wel in de gate :D

gallery_21483_7550_117918.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey!

ziet er goet uit man(Y) ga zo door !

( whaha k bedenk me net dat dat ook altijd op me rapport op de basisschool stond :lol:)

nja gr. Fakkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas heb ik dit kweekverslag niet afgemaakt, heb overigens wel foto's van het eindresultaat ! egt niet normaal watvoor bomen/struiken het zijn geworden. :) zet ze er vandaag nog op.

 

De Dames heb ik uit elkaar moeten halen of ze het leuk vonden of niet. uit eindelijk zijn er ook maar 5 overgebleven rest heb ik aan een maat gegeven omdat mijn vrouwke het bij 5 wilde houden, de politie is bij mij achter in de tuin geweest omdat er bij de buren was ingebroken( aangezien die niet thuis waren kwamen ze via onze tuin :D , Met volle hardkloppingen zij ik maar dit kan tog nog wel zijn er maar 5 :wOOt . antwoord van de politie: als je ze laag houd mag je ze laten staan. paar maanden later zijn ze terug gekomen en hebben ze alles meegenomen( was zelf niet thuis) i kwam thuis en er kwam weer licht door het keukenraam, Denk dus meteen oneee!!! mijn vrouw alles uitgelegt.

 

Gelukkig had ik al een gedeelte geoogst(lag ook te drogen in huis) maar hebben ze niet gezien of geroken.

 

Veel kijkplezier !! :)

 

gallery_21483_12602_916407.jpg

gallery_21483_12602_1852927.jpg

gallery_21483_12602_1766526.jpg

gallery_21483_12602_1776807.jpg

gallery_21483_12602_1368637.jpg

gallery_21483_12602_290683.jpg

gallery_21483_12602_732089.jpg

gallery_21483_12602_1165462.jpg

gallery_21483_12602_832208.jpg

gallery_21483_12602_1434695.jpg

gallery_21483_12602_1852772.jpg

gallery_21483_12602_1766369.jpg

gallery_21483_12602_1368473.jpg

gallery_21483_12602_290519.jpg

gallery_21483_12602_916407.jpg

gallery_21483_12602_1434506.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de groote jungle staan er 3, links ernaast staat er 1 en dan rechts voor in de hoe ook 1 maar die zie je niet tegelijk op 1 foto.

 

1 1/² plant gesnoeid en daar heb ik 200g af gehaald en een kilo wietboter :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie planten , maar die kunnen nog wel ff ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej,

 

haha nee ik heb niet meer foto's gemaakt . en deze foto's plaats ik dus nu 2 jaar later.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...