Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
G Chronic

2e maal kweken

Recommended Posts

hoi,

wegens groot succes van mijn eerste kweek,ben ik nu stilletjes aan opnieuw mijn growroom aan het inrichten voor de volgende kweek!

ik heb liggen :

- 2x 400W lampen

 

- 1x Bio Rhizotonic

 

- 1x Bio Vega

 

- 1x Bio Florerz

 

- 1x Bio Boost

 

- 1x PK13/14

 

- 1x Canna Enzym

 

- 1x 1l ph+

 

- 1x 1l ph -

 

- 1x 1kg Guanokalong

 

- 1x Clonex gel

 

- 1x kweek kasje voor de stekken

 

Met dit alles zou ik,35x Jack Herrer (SOG) + 5x Master Kush en dan nog eens 5x Big Buds onder de lampen willen zetten

Wat vinden jullie van deze set up?is dit niet teveel in eens???of zou dat geen probleem mogen zijn?het enigste dat ik nog (altijd) niet heb,is die vervloekte EC-Meter :verrygood

Nuja binnen een week ofzo is het zover,ik hou jullie dan verder op de hoogte van m'n kweekverslag

Mvg,

G Chronic

Share this post


Link to post
Share on other sites

je geeft veel info maar tis nog niet genoeg .

maat ruimte ?

maat potten ?

en afzuiging en evt aanzuiging?

 

en ik denk dat je wat veel plantjes wil zetten met 2x 400 watt dat is ongeveer voor 80x 160 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites
je geeft veel info maar tis nog niet genoeg .

maat ruimte ?

maat potten ?

en afzuiging en evt aanzuiging?

 

en ik denk dat je wat veel plantjes wil zetten met 2x 400 watt dat is ongeveer voor 80x 160 cm

 

Grote kweekhok 3m op 2m

Ik ga ze in kleine potten blijven houden,want als ik ze in 8liter potten doe,denk ik dat ik veel te veel arrde ga nodig hebben,en dat de kweekruimte te klein ga zijn,gewoon misschien potjes van 1liter

enja een afzuigen daar heb ik nog niet aan gedacht,ben nog een beetje aan het rondkijken,niet zo goedkoop!

Heb nu juist heel de kweekruimte gedesinfecteerd en gekuist met bleekwater en javel,want de vorige keer had ik last van spint :verrygood hopelijk zijn de klootzakjes er aan,als dat gebeurd is ga ik ook nog een nieuw laagje verf aanbrengen aan bijde muren en het plafond,zodat ik een nieuwe start heb!heb je enige suggesties voor een deftig afzuigsysteem,laat maar gerust weten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...