Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Test: Gold Label Special Light Mix

Recommended Posts

Hi Greendude,

 

Het testje ziet er mooi uit man :verrygood

 

succes ermee

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

he top! thanks :verrygood

 

ik vroeg me eigenlijk af waarom er niet meer leden reageren op deze oproepen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Let op, aarde kan niet verzonden worden, wel eventueel met een reguliere zending naar de growshop mee, anders ophalen in De Rijp.

 

Misschien is dat de reden?

Meeste growshops zullen niet bij KJ 1 zakje bestellen voor een klant die wil testen.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, maar als er toch spul van kj hun kant op komt dan kan één zak ook wel mee, bovendien is Frans ook altijd nog een goede vooruit geschoven post. Kan me best voorstellen dat je geen 500 km rijdt voor 2 zakjes aarde, echt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet aan wie KJ allemaal levert.

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien is dat de reden?

Meeste growshops zullen niet bij KJ 1 zakje bestellen voor een klant die wil testen.

 

Gr schenkie

 

Hi Schenkie.

 

Eventuele shops waar we wat mee kunnen regelen.

Alien

Exotic Garden

De Turfsteker

Ultra trading

en nog een stuk of 50

 

En anders kom ik persoonlijk bij je op de koffie Schenkie???

 

En ga je nu een test met ons doen??? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood dus?? Ben je nou gewoon smoezen aan het verzinnen waarom je niet van je luie reet komt en gewoon in de shop vraagt of ze ook wel eens spullen van KJ bestellen? Of effe belt bijvoorbeeld? Of effe belt met KJ of ze leveren aan een shop bij jou in de buurt? Het is natuurlijk ook wel een inspanning he. Blijf lekker zitten vooral. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik en een zak zand testen?...zand hoort in de tuin en dan bedoel ik niet de binnen tuin ;)

Maar koffie kun je altijd krijgen van me....wanneer ik een interresant test product voorbij zie komen zal ik me zeker aanmelden.

 

Gr schenkie

 

 

 

:verrygood dus?? Ben je nou gewoon smoezen aan het verzinnen waarom je niet van je luie reet komt en gewoon in de shop vraagt of ze ook wel eens spullen van KJ bestellen? Of effe belt bijvoorbeeld? Of effe belt met KJ of ze leveren aan een shop bij jou in de buurt? Het is natuurlijk ook wel een inspanning he. Blijf lekker zitten vooral. :wave:

 

Moet ik nu klanten gaan werven voor iemand???????

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moet ik nu klanten gaan werven voor iemand???????

 

Gr schenkie

:verrygood dat mag altijd

 

maar met wat testers zouden we ook al blij zijn :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc

 

Provisie

 

Provisie` is een beloning voor verleende diensten welke wordt berekend als percentage van de relevante omzet.

 

Idd bellen kan geen kwaad :verrygood

 

Gr schenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja moest er een mogelijkheid zijn dat deze ergens in Belgie oost/west-vlaanderen of misschien aan den Alien word geleverd :verrygood dan wil ik zeker wel deelnemen aan deze test.

 

Men bio-bizz kweekje is net afgelopen en kheb men beide handen terug :D

dus nu kan ik wel een volledig verslagje maken.

 

Er zijn 10 herijuana`s + 10 madonna`s in spongepots geplant van eergisteren, ook ben ik van plan met 2 grote aardebakken te werken.

In 1 ging er normaal een zelfbereid grondje met zelfgemaakte compost die al enkele maanden staat te rijpen, maar ik wil ook wel es een paar zakken light-mix kopen om te vergelijken dan kan men compost nog beetje rijpen. ;)

Misschien dat ik dan ookwel meer dan 1 zak nodig heb voor de test?

 

Deze ronde zou ik ook volledig organisch werken met BAC bloei + PK 13/14 + schimmels, buffertabletten en sannie`s bacto.

Met een 600W, kotje is 175h 135b 140l, afzuiging, ventilator, grondverwarming, thermo, Ph/Ec meter, etc..

Indien nodig op light-mix wil ik altijd ook een flesje groeivoeding kopen?

 

De hydro plannen zijn toch effe uitgesteld, men stekken waren te groot geworden en door men hand heb ik iets te weinig tijd gehad om men set-up aan te passen :wave: dus de stekken zijn weg en hebben plaats geruild voor enkele nieuwe zaadjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga volgende ronde waarschijnlijk alle planten in special mix zetten, ik gebruik nu zelfgemixte grond waar ik tevreden van ben maar daar komen elke keer varenrouwmuggen in voor :verrygood

ik wil eventueel wel een zakje of 2 testen tegenover de gewone special mix als dat nog zou nodig zijn ?

opstelling:

2x 600W

hok LxB 140cm x 240cm

voeding : canna terra vega, canna terra flores, canna boost en pk 13&14

soortjes zijn allemaal stekken: snow white, anestheia, toendra mist en NYCD

ik heb nu wel nog een paar planten staan die op dag 73 in de bloei zitten en nog 2 weekjes moeten staan.

ik hoor het wel :wave:

groeten db

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow mensen helemaal te gek al die testers. :verrygood

 

whazzup come in please

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_13235_7630_100186.jpg

 

zover staan hier de voorbereidingen momenteel

deze plantjes worden dus de ouders van de stekken die gebruikt gaan worden voor de test

dus ik geef snel nog 'n gil wanneer ik ff tijd kan maken de mix op te halen :verrygood

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wave: :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe tja, als je het in België kunt krijgen doc :verrygood lijkt me wel leuk in een bak bij fif en zijn pedigree soortjes!

 

Het is ook best wel grappig om te zien denk ik hoe lang Special Mix Light meegaat tov Special Mix, maar daar was de test niet echt voor bedoeld. Als je dat toch wilt weten doc moet je zeker een paar zakken voor DB reserveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anders wil ik ook altijd een paar extra zakkies bestellen ( morgen nog es controleren de maten van men 2 aardebakken zijn 125cm*60cm*30cm ) en een vergoeding geven voor de transportkosten en de extra zakkies :wave:

 

Laat maar iets weten als ik in aanmerking kom..

 

Er steken al meerdere sletjes hun koppie boven de spongepotjes, morgen effe fotootjes pakken en dan begin ik aan men verslagje :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende ronde,begin Juni wil ik graag op special light mix starten.

Huidige kweek is gewone special mix,kan dan goed vergelijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net niet helemaal Art.

Het idee is dat je hem test tegenover een andere lightmix.

Laat maar weten of dat een probleem is. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Doc,

 

Ik heb geen ervaring met andere lightmix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet hem naast Canna Plagron BioBizz Atami het maakt niet uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal

 

Kwam dit topic tegen en wou jullie mededelen dat ik in de 5de week van de bloei zit en mijn medium is gold label, dit is trouwens mijn eerste binnen kweek.

 

De heren in de Rijp vertelde mij dat in deze mix de complete voeding zat voor de hele kweek, alleen er werd mij wortel booster verkocht.

Omdat ik in mijn plaatselijke GS ging vragen of dit medium bestond vertelde ze aldaar dat ze er nooit van gehoord hadden en deze GS bood mij aan omdat ik geen ph/ec meter heb, de voedings lijn van hesi.

Ik gebruik dan ook vanaf dat moment de hesi lijn en volgens mij doen de planten het er goed op, wel zit ik met de voeding lager dan het voeding schema omdat ik er toch vanuit ga dat er voeding in de gold label mix zit.

Tevens stonden de GS stekken ook in dit medium waar ze het goed op deden.

 

 

Foto

 

foto2

 

het was me al opgevallen dat ik het mozaiek virus heb alleen is daar volgens de info op het Wf weinig aan te doen

 

1 x 600 watt met adjust a wing

bloeiruimte 120*120*2.00(tent)

afzuiging:500m3 softbox

actieve verse luchtaanvoer

3X 27 liter potten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Junkie,

 

Het ziet er mooi uit :whistling

Genoeg voeding voor de volledige oogst kan van persoon tot persoon veranderen.

Afhankelijk van de plant de grote en de gemiddelde bloeitijd.

Ik heb zeker mensen gezien die een mooi kweekje op water hebben gedaan.

Je moet altijd naar je bladeren kijken.

Als die lichter worden moet je voeding toedienen.

De plant zal altijd degene zijn die aangeeft wat hij wil (nu nog aan ons om het te begrijpen).

 

Succes met de kweek junkie

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey is er al beslist wie mag testen?

Laat iets weten moest ik de grond mogen testen :vape:

 

Als ik de grond mag testen heb ik wel 200/250L nodig en zou ik 200/250L Plagron Light mix met perliet gaan halen/bestellen voor de vergelijkingstest. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt het goed fif :vape: .

Ik zal nog even nog refereren met Whazzup :whistling

 

Kijk nog even naar de advanced nutrients test mischien een leuke kombinatie. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...