Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Test: Gold Label Special Light Mix

Recommended Posts

Ok thx ideaal :vape:

 

Ik zal je effe men e-mail doorsturen in PM :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het gewoon doen! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

eind deze week/ begin volgende week reis ik richting het noorden (frans is voor mij het dichtste bij dus ga ik daar even op bezoek :vape: )

even o.a. 2 soorten lightmix, nog wat voeding en...... inslaan + koffie proeven :whistling

 

zoals vooraf al vermeld kon ik niet eerder starten als begin juni gezien de voorbereidingen die ik eerst nog moest doen en zorgen dat alle hokken leeg zijn en gesteriliseerd voor we gaan starten met de diverse bloeironden.

 

vandaag 10 van de 6 moeder/vader planten omgepot

morgen de andere 4 (nieuwe potten bijhalen :lol: )

over 2 weken kan ik de 1ste stekken al snijden en kijken welke mannelijk/vrouwelijk zijn

 

meer daarover in het test/kweekverslag wat ik deze week ga opstarten ;)

 

grtz angel777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dan doe ik het gewoon :whistling:vape:

 

@ Doc heb net es zitten kijken naar die test voor advanced nutrients, het is wel goed te doen maar dan ben ik best dat ik 4 aardebakken maak denk ik:

 

1) special light mix GL met AN

2) special light mix GL met Sannies en Bac producten

3) Plagron light mix met AN

4) Plagron light mix met Sannies en Bac producten

 

Nu maar hopen dat ik van elke soort (madonna & Herijuana) 4 mooie dames overhoud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Angel en fif,

 

Jullie zijn de testers voor deze test :whistling

 

@fif

verwacht een pb van mij

 

@angel

Jij roggelt het wel met Frans

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok dan doe ik het gewoon :whistling :vape:

 

@ Doc heb net es zitten kijken naar die test voor advanced nutrients, het is wel goed te doen maar dan ben ik best dat ik 4 aardebakken maak denk ik:

 

1) special light mix GL met AN

2) special light mix GL met Sannies en Bac producten

3) Plagron light mix met AN

4) Plagron light mix met Sannies en Bac producten

 

Nu maar hopen dat ik van elke soort (madonna & Herijuana) 4 mooie dames overhoud

 

Hi, maak dan wel stekjes van die dames, zodat je met exact dezelfde genetica de test doet...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals Doc al aangaf was ik de grootste aanjager om een light mix in zijn assortiment op te nemen aangezien ik een groot voorstander ben van een voorspelbare basis :wacko:

 

Dit is niet de eerste grow die we doen op deze light mix maar wel de eerste waar ik wat foto's van gemaakt heb en dacht dat toch even met jullie te delen.

Deze 5 stekken worden voorgegroeid om onder een 600 watter af te bloeien,voorgroei gebeurd onder een 250 watt HPI (lumatec)

 

gallery_3_2_1553225.jpg

 

Door het hoge gehalte aan perliet (ik had er liever geen perliet in gezien) heeft de aarde de neiging om te droog aan te komen vanwege het hoog zuigende vermogen van de perliet.Verder een prima mix welke goed aanvoelt.Op ongeveer 10 cm van de bodem heb ik er een halve tab in gedaan en wat schimmels door de aarde gemengd.De eerste keer inwateren met bacto.

 

gallery_3_2_1697239.jpg

 

Na 8 dagen groeien zien de dames er zo uit:

 

gallery_3_2_657909.jpg

 

Een zeer prettige light mix zoals je kunt zien aan de dames welke het uitermate naar hun zin hebben.Vanwege de neutrale aard van deze mix en de afwezighied van voeding kan ik zelf alles insturen zoals ik dat wil en dat is voor mij het grootste plus punt van deze mix.Deze mix is goed maar ik weet zeker dat we hem samen perfect kunnen maken Doc.

Dus snel maar weer even bomen en klankborden,ik km deze week nog even een paar zakken halen voor mn buiten planten B)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...