Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jodokus

Review: Tomopol g200

Recommended Posts

Ik mocht niet posten in het review en test forum, maar ik wilde toch graag mijn ervaring delen over de Tomopol 200g. Als dit topic wordt verplaatst, graag deze zin verwijderen.

 

Ten eerste, ik ben een gebruiker van het apparaat en niet de distributeur(!)

 

De Tomopol 200g is een precisiebalans die in stapjes van 0,01 gram tot maximaal 200 gram kan wegen. Het is een solide apparaat met deugdelijke knoppen en een goed en duidelijk afleesbaar schermpje. De balans is te calibreren door gebruik te maken van, los te kopen, gewichtjes van 100 en 200 gram. Het apparaat wodt geleverd met twee beschermkapjes van doorzichtig acryl die als schaaltjes te gebruiken zijn. Tevens wordt het apparaat geleverd met twee batterijen.

 

gallery_19122_7518_2425057.jpg

 

De balans kent een beperkt aantal functies waarvan de belangrijkste zijn:

 

- zelfcalibratie

- calibratie

- tarra

 

verder is het mogelijk om in ounce en karaat te wegen.

 

Ik heb het apparaat voor 35 euro gekocht bij de weegschaalboer prima en snelle verzending en mogelijkheid tot iDeal, wat voor mij handig is.

 

ik heb nog wat foto's toegevoegd om een wat betere indruk te geven. (ja, ik heb katten :oeps )

 

gallery_19122_7518_1374201.jpg

gallery_19122_7518_4606542.jpg

gallery_19122_7518_2199442.jpg

gallery_19122_7518_457521.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net dingetje voor een mooi prijs.

Hier kun je ook mooie weegschalen vinden die niet te duur zijn.

Ook tot de 2kg 2Rianne3 :oeps

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood 2000 gram dan is 0,01 tooch niet significant meer? ik bedoel een gram is nauwkeurig zat dan. of het 1989,30 is of 1989 dat maakt niet meer uit, dus een goede keukenweegschaal moet dan wel voldoen

 

kijk voor die baby zakjes die ik kweek (zie onderschrift) is 20 gram al wauwie happy happy joy joy en dan scheelt het wel, 18,3 of 18

 

die honderdst is voor mij ook onzin ik wilde 1 tiende gram nauwkeurig, dus die honderdste is leuk maar je kan er niets mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...